-
Ο χρήστης bluemicraR έγραψε:
μάλλον ο φίλος παραπάνω που βαρίοταν να διευκρινίσει τι εννοούσε και τον βοήθησε ο επόμενος , βαρέθηκε διαβάσει και αυτά που έγραψα ή δε κατάλαβε.Δεν είπε κάποιος ότι δεν είναι σημαντικό για ένα καρτ το σασί. Είπα ότι εφόσον κάποιος έχει περιορισμό στα χρήματα που σκοπεύει να διαθέσει ( αν και εδώ θα μπορούσαμε να ανοίξουμε νέο θέμα συζήτησης , καθώς αν κάποιος δε μπορεί να διαθέσει σημαντικό ποσό για την αγορά ενός καρτ , το πιθανότερο είναι να μη μπορεί να το συvτηρεί στη συνέχεια) , είναι καλύτερο να πάρει όσο το δυνατόν νεότερο μοτέρ και να αδιαφορήσει για το σασί. Εννοείται πως δεν είπα να πάρει ένα από νεροσωλήνα ή να φτιάξει κάποιο από τούμπο. Απλά με 1000-1500 ευρώ φρέσκο μοτέρ και καλό σασί ΔΕΝ ΠΕΡΝΕΙΣ. Στη παρούσα φάση ασφαλώς υπάρχουν ευκαιρίες από διάφορους που είτε δεν είναι καλά οικονομικά λόγω κρίσης ή αποχωρούν και επίσης λόγω κρίσης και λόγω της μεγαλης προσφοράς έχουν πέσει οι τιμές. Αλλά επειδή ανέκαθεν το καρτ ήταν πολύ δαπανηρό hobby η κρίση των τιμών δεν είναι ανάλογη με αυτή των αυτοκινήτων πχ.
Όσον αφορά το σχόλιο ότι το καρτ είναι 90% σασί και 10% μοτέρ διαφωνώ 100% . Το καρτ είναι 90% οδηγός ( ικανότητα και βάρος ') και 10% τα υπόλοιπα. Συνεπώς όσο καλό και γρήγορο σασί να έχει κάποιος , όσο υπερτούμπανο μοτέρ και να έχει , αν είναι νέος οδηγός , άπειρος και γενικά στη πορεία αποδειχθεί ότι δε το 'έχει' , που να χτυπιέται κάτω ΔΕ θα κάνει καλύτερους χρόνους , έστω και από έναν με μοτέρ και καρτ 10ετίας που δουλεύει σωστά.
Όλα τα παραπάνω τα αναφέρω για κάποιον που θέλει να μπει στο χώρο . Εννοείται πως μετά την αγορά ενός καρτ με νέο μοτέρ που δεν θα του δημιουργεί προβλήματα , τουλάχιστον αρχικά όπου έχει τη τρέλα να κάνει και να μάθει , μπορεί να ανέβει επίπεδο , με διαφορετικό σασί .
Οτι γραφει ο φιλος bluemicraR ειναι σωστα Συμφωνω !!!
-
Ενα εκπληκτικο βιντεο on board απο την πιστα Lidkoping στην Σουηδια http://www.kartinfo.gr/home/lidkoping.html.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
:yahoo:
μου έχει λείψει αφάνταστα το καρτ!
πριν κοιμηθώ 'κάνω' φανταστικές γύρες τη πίστα με το μυαλο.Ουφ! Ευτυχώς, μου έφυγε ένα βάρος.
Μέχρι τώρα νόμιζα ότι ήμουν ο μόνος.
Θέλω κάρτ και έχουμε μπροστα μας μιάμιση βδομάδα ακόμα
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
καλά εσύ που έχεις κ τον αγώνα μπροστά σου, θα έπρεπε να κάνεις εικονικές βόλτες με το χρονόμετρο στο χέρι
τί συζηταμε τώρα για το καρμπυρατερ του ΙAME ρε παιδιά κ αξιοπιστίες. μεγάλο μπουρδέλο ειδικά στην ελλάδα που ούτε ο άχρηστος ο αντιπρόσωπος μπορεί να το ρυθμίσει. Η εμπειρία μου κ η τσέπη μου, που έδωσε κανα 250 σε ΜΑΛΑΚΙΕΣ χωρίς να γίνει κ δουλειά, εμένα μου έδειξε ΜΑΚΡΙΑ από ΙΑΜΕ
-
Ξεκινάω σε λίγο να ξαθαρίζω το κράνος...
Λίγες ώρες έμειναν!!!
-
Ερχομαστε με καταιγιστικους ρυθμους!!!
Υ.Γ. Σαν ενα ΚΖ1
-
καλησπερα σας!
εχω ενα παλιο καρτακι, σασι του 2000 με μοτερ rotax.
αρχισα να σκεφτομαι να αγορασω καινουριο ή μεταχειρισμενο αξιολογο σασι και να του βαλω το μοτερακι μου.σε τι τιμες μπορω να βρω ενα μεταχειρισμενο αξιολογο σασι??
τα καινουρια απο τιμες ποσο πανε??thanks!
-
Ο χρήστης nightmare@106sportclub έγραψε:
καλησπερα σας!
εχω ενα παλιο καρτακι, σασι του 2000 με μοτερ rotax.
αρχισα να σκεφτομαι να αγορασω καινουριο ή μεταχειρισμενο αξιολογο σασι και να του βαλω το μοτερακι μου.σε τι τιμες μπορω να βρω ενα μεταχειρισμενο αξιολογο σασι??
τα καινουρια απο τιμες ποσο πανε??thanks!
Έχεις βασικά πολλές επιλογές για σασί.
Καινούριο σασί, κούτα κάνει περίπου 4.000-4.500-5.000 ανάλογα το εργοστάσιο. Μπορείς να βρεις όμως και μεταχειρισμένα με έναν αγώνα από το εξωτερικό (που δε καταλάβεις τη διαφορά) με 3.000-3.500.
Αξιόλογα μεταχειρισμένα, σχετικά καινούρια μπορείς να βρεις περί τα 2.000-2.500.
Ρίξε μια ματιά εδώ μήπως βρεις τίποτα: http://www.kartinfo.gr/used.html
-
ευχαριστω!
δλδ το 2χιλιαρο δεν το γλυτωνουμε??
-
Ο χρήστης nightmare@106sportclub έγραψε:
ευχαριστω!δλδ το 2χιλιαρο δεν το γλυτωνουμε??
Για να πάρεις κάτι καλό, όχι δε το γλιτώνεις.
Αν θες να πάρεις κάτι λιγότερο καλό και με 1,5Κ και με 1.000 θα βρεις.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
ευχαριστω!
δλδ το 2χιλιαρο δεν το γλυτωνουμε??
Για να πάρεις κάτι καλό, όχι δε το γλιτώνεις.
Αν θες να πάρεις κάτι λιγότερο καλό και με 1,5Κ και με 1.000 θα βρεις.
αν σου ειναι ευκολο μπορεις να μου φερεις μερικα παραδειγματα??
ευχαριστω
-
Ο χρήστης nightmare@106sportclub έγραψε:
ευχαριστω!
δλδ το 2χιλιαρο δεν το γλυτωνουμε??
Για να πάρεις κάτι καλό, όχι δε το γλιτώνεις.
Αν θες να πάρεις κάτι λιγότερο καλό και με 1,5Κ και με 1.000 θα βρεις.
αν σου ειναι ευκολο μπορεις να μου φερεις μερικα παραδειγματα??
ευχαριστω
Προσωπικά δε γνωρίζω κάποιον που να δίνει το σασί του σε τέτοια χαμηλή τιμή.
Προτείνω να μπεις στο λινκ που σου έδωσα παραπάνω και να ρωτήσεις αν κάποιοι είναι διατεθειμένοι να 'σπάσουν' σασί/μοτέρ και να δώσουν μόνο το σασί.
Προτείνω πάντως να κοιτάξεις σασί στο 2000άρο.
-
Εχω το δικο μου το CRG-BAD BOY 2009 μοντ σε υπεραριστη κατασταση, σασι ΟRIGINAL 6ταχυτο αν θελεις κατι σοβαρο και καλο Το σπαζω και το δινω και ξεχωριστα απο το μοτερ. Τιμες μην ζητας απο εδω μονο απο τηλ. Δες το εδω.
http://www.kartinfo.gr/used/badboy.html -
Τελεία και παύλα, Καρτοδρομο είσαι.............
............... μακράν η καλύτερη πίστα Αθηνών-Πειραιώς και περιχώρων!!!!
-
Παρακαλώ μια βοήθεια, πριν από λίγες μέρες ο γιός μου αγόρασε ένα μεταχειρισμένο καρτ, το σασί είναι της
LENZOKART με μοτέρ comer w85 ατυτόματο κιβώτιο και αγωνιστική εξάτμιση.
Έχουμε πολύ σοβαρό πρόβλημα στο να το εκκινήσουμε, ο εκκινητής γίνεται με το κλασικό σχοινί, το πρόβλημα για να το γυρίσεις το μοτέρ είναι ότι πρέπει να είσαι ΜΑΣΙΣΤΑΣ, αλλά και κάθε φορά βγαίνει εκτός από το ράουλο. Το βάλαμε εμπρος όλο και όλο μια φορά.
Ξέρει κάποιος να μας ενημερώσει αν υπάρχει κάποιο μυστικό, αν μπορεί να εκκινεί με εξωτερική μίζα στο γρανάζι της αλυσίδας, (Ξέρω ότι είναι αριστερόστροφο και ξεσφίγγει αν το γυρίσεις δεξιά που θέλει ο στρόφαλος, γιατί το δοκίμασα)Το πρόβλημά μας είναι ότι βρισμόμαστε στην Κερκίνη Σερρών και πρέπει να πάμε στην Θεσσαλονίκη, γιατί εδώ στην περιοχή δεν βρείκαμε άμθρωπο που να ξέρει να μας πει, τι ακριβώς φταίει.
Ευχαριστώ από τώρα. -
Ο χρήστης tuners έγραψε:
Εχω το δικο μου το CRG-BAD BOY 2009 μοντ σε υπεραριστη κατασταση, σασι ΟRIGINAL 6ταχυτο αν θελεις κατι σοβαρο και καλο Το σπαζω και το δινω και ξεχωριστα απο το μοτερ. Τιμες μην ζητας απο εδω μονο απο τηλ. Δες το εδω.
http://www.kartinfo.gr/used/badboy.htmlπανεμορφο αλλα εξαταχυτο σασι ειναι too much for me.
thanks παντως. -
Γιωργο ('εφιαλτη'), θα σου στειλω pm αυριο/μεθαυριο.
Ισως εχω κατι που σε ενδιαφερει -
Ο χρήστης tm έγραψε:
Γιωργο ('εφιαλτη'), θα σου στειλω pm αυριο/μεθαυριο.
Ισως εχω κατι που σε ενδιαφερειθα περιμενω...thanks!!!
-
Τι σκεφτεσαι τριανταφυλλε;
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
:yahoo:
μου έχει λείψει αφάνταστα το καρτ!
πριν κοιμηθώ 'κάνω' φανταστικές γύρες τη πίστα με το μυαλο.Ουφ! Ευτυχώς, μου έφυγε ένα βάρος.
Μέχρι τώρα νόμιζα ότι ήμουν ο μόνος.
Θέλω κάρτ και έχουμε μπροστα μας μιάμιση βδομάδα ακόμα
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
καλά εσύ που έχεις κ τον αγώνα μπροστά σου, θα έπρεπε να κάνεις εικονικές βόλτες με το χρονόμετρο στο χέρι
τί συζηταμε τώρα για το καρμπυρατερ του ΙAME ρε παιδιά κ αξιοπιστίες. μεγάλο μπουρδέλο ειδικά στην ελλάδα που ούτε ο άχρηστος ο αντιπρόσωπος μπορεί να το ρυθμίσει. Η εμπειρία μου κ η τσέπη μου, που έδωσε κανα 250 σε ΜΑΛΑΚΙΕΣ χωρίς να γίνει κ δουλειά, εμένα μου έδειξε ΜΑΚΡΙΑ από ΙΑΜΕ
Chemic πραγματικα απορω γιατι οσους ξερω με ΙΑΜΕ δεν ειχαν ποτε προβλημα και ειδικα το δικο μου που ειχε κανει τοσες ωρες σε πολυ αντιξοες συνθηκες (εδω κατω στα εμιρατα) που το πιστονι βγηκε μπιμπελο και απο καρμπυρτερ το μονο που χρειαστηκε ηταν ενα σετ επισκευης και αυτο το εκανα προληπτικα. Και ολη την εργασια την εκανα μονος μου.
Anyway μπορει να ησουν γκαντεμης / ατυχος δεν ξερω και εγω τι.
Παντως αν επερνα παλι TAG παλι σε ΙΑΜΕ θα πηγαινα. Ακομα και τωρα που σκεφτομαι τον λεβιε παλι σε ΙΑΜΕ σκεφτομαι να παω.... -
Αλεξ, νομιζω εχετε αλλο μοτερ. Ο Παναγιωτης εχει το leopard κι εσυ το Χ30. Σωστα;
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ