Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    "ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΕΣ" ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. "ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΕΣ" ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    6
    78
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rally-maniac last edited by

      Μπορεί να σας φανεί αστεία η ερώτηση μου, όμως χθες που ήμουν μέσα σε ένα διπλό λεωφορείο ('ακορντεόν') μου γεννήθηκε η απορία για την μετάδοση της κίνησης σε αυτό. Αν δεν κάνω λάθος, ο κινητήρας βρίσκεται πίσω. Σωστά? Η κίνηση σε ποιούς τροχούς είναι? Αν είναι στους πίσω (εκεί που είναι ο κινητήρας) πώς στρίβει, με το μπροστινό μισό να 'σπάει'? Γίνεται να 'σπρώχνει' το πίσω μέρος το μπροστινό? Μου φαίνεται λίγο αδύνατο! Αν η κίνηση είναι μπροστά από την ένωση, πώς μεταδίδεται?

      Μπορεί οι απορίες μου να φανούν σε ορισμένους αστείες, μπορεί να κανω και λάθος σε ορισμένα που έγραψα παραπάνω, όμως θα το εκτιμούσα πολύ, αν κάποιος γνωρίζει, είτε να με βοηθήσει, είτε να διορθώσει κάποια λάθος σκέψη μου.

      Σας ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • R
        rally-maniac last edited by

        Μπορεί να σας φανεί αστεία η ερώτηση μου, όμως χθες που ήμουν μέσα σε ένα διπλό λεωφορείο ('ακορντεόν') μου γεννήθηκε η απορία για την μετάδοση της κίνησης σε αυτό. Αν δεν κάνω λάθος, ο κινητήρας βρίσκεται πίσω. Σωστά? Η κίνηση σε ποιούς τροχούς είναι? Αν είναι στους πίσω (εκεί που είναι ο κινητήρας) πώς στρίβει, με το μπροστινό μισό να 'σπάει'? Γίνεται να 'σπρώχνει' το πίσω μέρος το μπροστινό? Μου φαίνεται λίγο αδύνατο! Αν η κίνηση είναι μπροστά από την ένωση, πώς μεταδίδεται?

        Μπορεί οι απορίες μου να φανούν σε ορισμένους αστείες, μπορεί να κανω και λάθος σε ορισμένα που έγραψα παραπάνω, όμως θα το εκτιμούσα πολύ, αν κάποιος γνωρίζει, είτε να με βοηθήσει, είτε να διορθώσει κάποια λάθος σκέψη μου.

        Σας ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rally-maniac last edited by

          Μπορεί να σας φανεί αστεία η ερώτηση μου, όμως χθες που ήμουν μέσα σε ένα διπλό λεωφορείο ('ακορντεόν') μου γεννήθηκε η απορία για την μετάδοση της κίνησης σε αυτό. Αν δεν κάνω λάθος, ο κινητήρας βρίσκεται πίσω. Σωστά? Η κίνηση σε ποιούς τροχούς είναι? Αν είναι στους πίσω (εκεί που είναι ο κινητήρας) πώς στρίβει, με το μπροστινό μισό να 'σπάει'? Γίνεται να 'σπρώχνει' το πίσω μέρος το μπροστινό? Μου φαίνεται λίγο αδύνατο! Αν η κίνηση είναι μπροστά από την ένωση, πώς μεταδίδεται?

          Μπορεί οι απορίες μου να φανούν σε ορισμένους αστείες, μπορεί να κανω και λάθος σε ορισμένα που έγραψα παραπάνω, όμως θα το εκτιμούσα πολύ, αν κάποιος γνωρίζει, είτε να με βοηθήσει, είτε να διορθώσει κάποια λάθος σκέψη μου.

          Σας ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • F
            fabia100 last edited by

            Με έχει προβληματήσει και εμένα . . .
            Η κίνηση είναι στους τελευταίους τροχους όντως
            Οταν το πρωτοάκουσα δεν το πίστευα αλλά είναι έτσι ακριβώς, το πίσω σπρώχνει το μπροστά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • F
              filandos last edited by

              Για τα λεωφορία στην Αθήνα δεν γνωρίζω αλλά, για τα αντίστοιχα διπλά στην Θεσσαλονίκη (Volvo-Σαρακακης) ο κινητήρας είναι στο κέντρο μεταξύ του 1ου και 2ου άξονα κατω από τα πόδια των επιβατών, και η κίνηση μεταδίδεται στον 2ο άξονα κανονικά με άξονα και διαφορικό. Ο τρίτος άξονας δεν πέρνει κίνηση αλλά σύρεται από το εμπρός τμήμα. Υπάρχουν δύο παραλλαγές των συγκεκριμένων λεωφορίων. Στην μία ο 3ος άξονας είναι με διπλες ρόδες, ενώ στην άλλη με μονές οι οποιες στριβουν ελαφρώς ώστε να βοηθά το πίσω μέρος να πέρνει τις κλειστές στροφες ευκολότερα κάνοντας την ουρά να διαγράφει ανοιχτότερη τροχιά.

              Αν ο κινητήρας είναι πίσω τοτε η κίνηση μπορεί να μεταδωθεί υδραυλικά σε κάποιον από τους εμπρος άξονες. Το θεωρώ λίγο δύσκολο να μεταδίδεται στον 3ο άξονα και να σκουντάει το εμπρός μέρος. Βέβαια δεν είμαι σίγουρος, γιατί δεν έχω δεί τέτοιο λεωφορείο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                agglos-michanikos last edited by

                O κινητηρας ειναι πραγματικα τερμα πισω και η κινηση μεταδιδεται μεσω ενος διαφορικου στον 3ο αξονα. Ετσι το πισω τμημα του λεωφορειου κινει μεσω μιας 'αρθρωσης' το μπροστινο, το οποιο βεβαια εχει το συστημα διευθυνσης. Ειναι ασυνηθιστος απο κατασκευαστικη αποψη αυτος ο τροπος μεταδοσης, αλλα κερδιζει συνεχως εδαφος εναντι παλαιοτερων τυπων λεωφορειων 'φυσαρμονικα' οπως αυτος που περιγραφει ο φιλος απο την Θεσσαλονικη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • F
                  filandos last edited by

                  Χάρηκα που είδα την παραπάνω απάντηση που επιβεβαιώνει ότι η κίνηση είναι στον 3ο άξονα. Όμως συνεχίζει να με φαίνεται λίγο περίεργο. Ανυπομονώ να δώ τετοια λεωφορεία και στην Θεσσαλονίκη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr