-
Thanks!!
-
Thanks!
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
asbestos (στα αγγλικά)=αμίαντος (στα ελληνικά). Εξ ου και το μπέρδεμα απ' ότι φαίνεται!
Και εγώ που νόμιζα πως εννοούσε άσβηστο ασβέστη!!!
Πλάκα κάνω. Μου φάνηκε όμως πολύ παράξενο το «άσβεστος”Αυτα ειναι greeklish οχι παιζουμε!!!Ναι το σωστο ειναι αμιαντος.Συγνωμη .
-
Όταν λέμε ότι λόγω μεγάλης θερμοκρασίας (μετά από φρενάρισμα) δεν πιάνουν καλά τα φρένα, είναι επειδή έχουν ζεσταθεί τα τακάκια ή οι δίσκοι?
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Όταν λέμε ότι λόγω μεγάλης θερμοκρασίας (μετά από φρενάρισμα) δεν πιάνουν καλά τα φρένα, είναι επειδή έχουν ζεσταθεί τα τακάκια ή οι δίσκοι?Τά υγρά.Οταν ζεσταίνονται ζεσταίνετε μαζί τους καί τό νερό πού ίσως αυτά περιέχουν,μέ αποτέλεσμα νά δημιουργούνται ατμοί,οι οποίοι είναι συμπιέσιμοι μέ τήν πίεση πού ασκούμε στό φρένο.Αυτό δίνει τό 'νεκρό' φρένο.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Όταν λέμε ότι λόγω μεγάλης θερμοκρασίας (μετά από φρενάρισμα) δεν πιάνουν καλά τα φρένα, είναι επειδή έχουν ζεσταθεί τα τακάκια ή οι δίσκοι?
Τά υγρά.Οταν ζεσταίνονται ζεσταίνετε μαζί τους καί τό νερό πού ίσως αυτά περιέχουν,μέ αποτέλεσμα νά δημιουργούνται ατμοί,οι οποίοι είναι συμπιέσιμοι μέ τήν πίεση πού ασκούμε στό φρένο.Αυτό δίνει τό 'νεκρό' φρένο.
όχι, εγώ το είπα λάθος...
όταν πατάμε πολύ ώρα το φρένο σε μία μεγάλη κατηφόρα..
όχι λόγω θερμοκρασίας περιβάλλοντος -
Ναί Κώστα,αυτό.
Τά τακάκια υπερθερμαίνονται,καί μεταδίδουν τή θερμοκρασία τους καί στά υγρά. -
Η αύξηση της θερμοκρασίας οδηγεί σε 'βράσιμο' όχι τα υγρά αλλά το νερό που αυτό περιέχουν το οποίο δεν θα έπρεπε να υπάρχει βέβαια αλλά λόγω της φύσης τους τα υγρά των φρένων έχουν την τάση να μαζεύουν υδρατμούς. Γι αυτό καλό είναι να μην ανοίγουμε το καπάκι του δοχειου γιατί έτσι επιδεινώνεται το φαινόμενο ακόμα περισσότερο. Το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο σε υγρά παλιότερης γενιάς ( από DOT3 και κάτω ) και σαφώς μικρότερο σε υγρά με προδιαγραφές DOT4 που χρησιμοποιούν τα κανούργια αυτοκίνητα. Επίσης είναι σημαντικό αν διαπιστώσουμε οτι τα φρένα έχουν υπερθερμανθεί να μην σταματήσουμε εντελώς αλλά να συνεχίσουμε την διαδρομή μας φρενάροντας με ταχύτητες και αποφεύγοντας τις απότομες επιταχύνσεις ανάμεσα στις στροφές μιας κατηφορικής ας πούμε διαδρομής. Γιατί δεν πρέπει να σταματήσουμε εντελώς? Γιατί αν σταματήσουμε κόβεται εντελώς η ροή του αέρα προς τα φρένα με αποτέλεσμα αυτά να ανεβάζουν ακόμα μεγαλύτερες θερμοκρασίες τα υγρά σίσουρα βράζουν και δημιουργούνται φυσαλίδες αέρα από το υγρό που βράζει μέσα στο κύκλωμα με αποτέλεσμα να χάσουν ακόμα και εντελώς την αποτελεσματικότητα τα φρένα.
Επίσης είναι επιβεβλημένη η αλλαγή των υγρών στα διαστήματα που καθορίζει ο κατασκευαστής. -
Πραγματικά νόμιζα ότι τα τακάκια (και μόνο) ζεσταίνονται και δεν φρενάρει καλά..
Όχι για τα υγρά...μάλιστα!Λοιπόν ακούστε τι γίνεται!
Το Ami (αλλά και τα 2cv..) είχαν ένα σύστημα με κάποιους μεταλλικούς αεραγωγούς που μέσω κάποιων σωλήνων έριχναν αέρα πάνω στις δισκόπλακες που ερχόταν από την φτερωτή μπροστά.Αυτό το σύστημα οι έξυπνοι έλληνες μηχανικοί, ανακάλυψα ότι το αφαιρούσαν γιατί εμπόδιζε την δουλεία τους σε άλλες επισκευές.
Η αλήθεια είναι ότι η κατασκευή τους ήταν χάλια και μετά από λίγο έκαναν διάφορους θορύβους από συντονισμό και η κατάσταση ήταν τραγική!Για να τα ξαναβάλω αυτά, πρέπει ή να σηκώσω την μηχανή, ή να βγάλω τους δίσκους...δηλαδή δεν τα βάζω καθόλου...
Αυτό που μπορώ να κάνω όμως είναι να πάρω τους σωλήνες και να τους οδηγήσω απευθείας να ρίχνουν τον αέρα πάνω στις δισκόπλακες... ή ακόμα καλύτερα στο σημείο που πατάνε τα τακάκια...
Οι χάρτινοι σωλήνες έχουν απώλειες αέρα?
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
...Οι χάρτινοι σωλήνες έχουν απώλειες αέρα?
Εγω θα σου προτεινα μεταλλικους σωληνες εξαερισμου .Ειναι ευκαμπτοι (σαν ακορντεον) και ειναι σε πολλα μεγεθη.Χρησιμοποιουνται σε συστηματα αιρκοντισιον,απορροφητηρες.Θα τους βρεις σε καταστηματα με ειδη υδρευσης ,σιδηρικα ,πρακτικερ.
-
Έχει δίκιο ο Βασίλης (;) για τα μεταλλικά σπιράλ. Για καλύτερη παροχή αέρα προσάρμοσε ένα μικρό χωνί στην αρχή του σπιράλ, θα μειώσει και τον θόρυβο.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
...
Οι χάρτινοι σωλήνες έχουν απώλειες αέρα?
Εγω θα σου προτεινα μεταλλικους σωληνες εξαερισμου .Ειναι ευκαμπτοι (σαν ακορντεον) και ειναι σε πολλα μεγεθη.Χρησιμοποιουνται σε συστηματα αιρκοντισιον,απορροφητηρες.Θα τους βρεις σε καταστηματα με ειδη υδρευσης ,σιδηρικα ,πρακτικερ.
Θα είναι και πιο θεαματικό τότε όταν ανοίγω το καπώ!
Η διάμετρος είναι 4 cm...λογικά θα βρω..
-
Μήπως όμως οι σιδερένιοι σωλήνες ζεσταίνονται και τελικά ο αέρας θα είναι ζεστός?
Πάντως και οι χάρτινοι νομίζω έχουν μεταλλική επένδυση.Οι original βέβαια είναι πλαστικοί ...απορώ πως δεν λιώνουν
-
Ti ακριβως παθενουν τα υγρα των φρενων μετα απο πολλα και πρεπει να αλαχτουν? ειναι αληθεια οτι τα dot 5 ειναι καταστροφικα για τα λαστιχακια των φρενων?
-
Mετά από 'βράσιμο' το κύκλωμα θέλει συνήθως εξαέρωση για να επανέλθει στην αρχική του κατάσταση καθώς οι φυσαλίδες αέρα που παγιδεύονται μέσα στο υγρό μειώνουν την αποτελεσματικότητα του σερβό. Απο εκεί και πέρα τα υγρά των φρένων όπως και όλα τα υγρά έχουν ένα όριο ζωής και πρέπει να αλλάζονται. Για παράδειγμα ο κατασκευαστής στο δικό μου αυτοκίνητο συνιστά αλλαγή κάθε 2 χρόνια ή 30000χλμ. Για τα DOT 5 δεν γνωρίζω τίποτα αυτό που ξέρω είναι οτι γενικά χρησιμοποιούνται υγρά DOT 4 στα σύγχρονα επιβατικά.
-
Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
Ti ακριβως παθενουν τα υγρα των φρενων μετα απο πολλα και πρεπει να αλαχτουν? ειναι αληθεια οτι τα dot 5 ειναι καταστροφικα για τα λαστιχακια των φρενων?περισσότερα για υγρά φρένων δες εδω
http://www.shotimes.com/SHO3brakefluid.html -
Συγγνώμη κόλλησε ο υπολογιστής. Παρακαλώ να διαγραφή
-
thanks!
-
Τα υγρά των φρένων που υπάρχουν σε όλο το κύκλωμα, ανακυκλώνονται με αυτά που βρίσκονται στο δοχείο?
Ή απλά υπάρχουν ώστε αν έχουμε κάποια βλάβη να έχουμε ένα μικρό απόθεμα?Άρα για να αλλάξει κάποιος τα υγρά αρκεί να βάλει καινούργια μόνο στο δοχείο?
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Τα υγρά των φρένων που υπάρχουν σε όλο το κύκλωμα, ανακυκλώνονται με αυτά που βρίσκονται στο δοχείο?
Ή απλά υπάρχουν ώστε αν έχουμε κάποια βλάβη να έχουμε ένα μικρό απόθεμα?Άρα για να αλλάξει κάποιος τα υγρά αρκεί να βάλει καινούργια μόνο στο δοχείο?
Κώστα ,
Καλησπέρα κατ΄αρχήν ,Τα υγρά φρένων , οποιοασδήποτε προδιαγραφής , πρέπει να αλλάζονται
κάθε δύο χρόνια , ή νωρίτερα , εάν απο την 'φύση' τους απαιτείται .
Το Ami σου , λογικά χρησιμοποιεί υγρά DOT-3 .
Μια επίσκεψη σε συνεργείο είναι απαραίτητη , άλλαξε ΟΛΑ τα υγρά , με
Ate DOT-3 (μπλέ) και θα έχεις 'το κεφάλι σου ήσυχο'.Για περισσότερες πληροφορίες , τα τηλέφωνα ... γνωστά !!!
Αποστόλης.
Αναζητηση βοηθειας (περι φρενων)