-
Αγαπητοί φίλοι ο λόγος που ανοίγω καινούριο θέμα είναι ένα πρόβλημα που μου παρουσιάστηκε εχθές στο Renault Megane που αγόρασα στις αρχές του 2002 καινούριο και με 27.000 χλμ μέχρι τώρα στο χιλιομετροδείκτη. Το πρόβλημα εντοπίζεται στο εξής: Η εξάτμιση κάνει έναν διαφορετικό ήχο απ'ότι συνήθως κάτι σαν σφύριγμα. Αυτό δεν είναι το μόνο όμως. Το κυριότερο είναι ότι στο ρελαντί ο κινητήρας συντονίζεται με το αμάξωμα και κουνιέται όλο το αυτοκίνητο περισσότερο και από ένα ντιζελ. Με λειτουργία του aircondition και πάντα στο ρελαντί ο συντονισμός είναι ακόμη πιο έντονος. Στο ξεκίνημα η απόκριση του γκαζιου υστερεί 0.5 με 1 δευτερόλεπτο σε σχέση με πριν και αισθάνομαι πως έχει χάσει 5-6 ίππους από την ιπποδύναμή του.Επειδή δουλεύω θα το πάω την Παρασκευή στο συνεργείο αλλά θα ήθελα να ακούσω σχόλια και πιθανές βλάβες. Φοβάμαι μήπως είναι κάποιο ηλεκτρονικό στην κινητήρα, κάποιο μπουζί ή ακόμη να έχει κολλήσει και κάποιος κύλινδρος.
Ευχαριστώ -
Αγαπητοί φίλοι ο λόγος που ανοίγω καινούριο θέμα είναι ένα πρόβλημα που μου παρουσιάστηκε εχθές στο Renault Megane που αγόρασα στις αρχές του 2002 καινούριο και με 27.000 χλμ μέχρι τώρα στο χιλιομετροδείκτη. Το πρόβλημα εντοπίζεται στο εξής: Η εξάτμιση κάνει έναν διαφορετικό ήχο απ'ότι συνήθως κάτι σαν σφύριγμα. Αυτό δεν είναι το μόνο όμως. Το κυριότερο είναι ότι στο ρελαντί ο κινητήρας συντονίζεται με το αμάξωμα και κουνιέται όλο το αυτοκίνητο περισσότερο και από ένα ντιζελ. Με λειτουργία του aircondition και πάντα στο ρελαντί ο συντονισμός είναι ακόμη πιο έντονος. Στο ξεκίνημα η απόκριση του γκαζιου υστερεί 0.5 με 1 δευτερόλεπτο σε σχέση με πριν και αισθάνομαι πως έχει χάσει 5-6 ίππους από την ιπποδύναμή του.Επειδή δουλεύω θα το πάω την Παρασκευή στο συνεργείο αλλά θα ήθελα να ακούσω σχόλια και πιθανές βλάβες. Φοβάμαι μήπως είναι κάποιο ηλεκτρονικό στην κινητήρα, κάποιο μπουζί ή ακόμη να έχει κολλήσει και κάποιος κύλινδρος.
Ευχαριστώ
Πρόβλημα με Renault Megane