-
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι είναι τα 'πυράκια' καθώς επίσης και τι μπορεί να είναι ο 'λόξυγγας' του αυτοκινήτου μου σε ελαφρές κατηφόρες που συμβαίνει κυρίως όταν είναι κρύος ο κινητήρας και όταν έχω μικρές ταχύτητες στο κιβώτιο, (πρώτη, δευτέρα), περίπου 3000 στροφές, και αφήνω απότομα το γκάζι. Με παραξενεύει και με ψιλοπροβληματίζει αυτό το θέμα.
Ευχαριστώ τον καλό άνθρωπο που θα κάνει τον κόπο να απαντήσει στην απορία μου... -
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι είναι τα 'πυράκια' καθώς επίσης και τι μπορεί να είναι ο 'λόξυγγας' του αυτοκινήτου μου σε ελαφρές κατηφόρες που συμβαίνει κυρίως όταν είναι κρύος ο κινητήρας και όταν έχω μικρές ταχύτητες στο κιβώτιο, (πρώτη, δευτέρα), περίπου 3000 στροφές, και αφήνω απότομα το γκάζι. Με παραξενεύει και με ψιλοπροβληματίζει αυτό το θέμα.
Ευχαριστώ τον καλό άνθρωπο που θα κάνει τον κόπο να απαντήσει στην απορία μου... -
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι είναι τα 'πυράκια' καθώς επίσης και τι μπορεί να είναι ο 'λόξυγγας' του αυτοκινήτου μου σε ελαφρές κατηφόρες που συμβαίνει κυρίως όταν είναι κρύος ο κινητήρας και όταν έχω μικρές ταχύτητες στο κιβώτιο, (πρώτη, δευτέρα), περίπου 3000 στροφές, και αφήνω απότομα το γκάζι. Με παραξενεύει και με ψιλοπροβληματίζει αυτό το θέμα.
Ευχαριστώ τον καλό άνθρωπο που θα κάνει τον κόπο να απαντήσει στην απορία μου... -
[list:3es6qk0e]Τα πειρακια δεν εχουν να κανουν με καποιο μεταλλικο χτυπο, αλλα προερχονται απο 'κρουστικη' καυση.Οταν δηλ το εμβολο φτασει πριν το ανω νεκρο σημειο,( και αναλογα με τις ρυθμισεις του κατασκευαστη οσο αναφορα τις μοιρες),ελαχιστα πριν το ανω νεκρο σημειο, και η αποσταση αυτη μετρατε σε μοιρες γωνιας στροφαλου, κατα τη φαση της συμιεσης και με βαλβιδες κλειστες το μπουζι δινει σπινθηρα για να αναφλεγει το μειγμα.Κατα τη συμπιεση του ομως ο αερας θερμενεται.Αν υποθεσουμε οτι το μοτερ μας θελει 95 οκτανια βενζινη(βαθμος αντικροτικης αποδοσης) και εμεις βαλουμε 92 οκτανια, το καυσιμο θα αναφλεγει μονο του(η θερμοκρασια του αερα που ειπαμε κατα τη συμπιεση)πριν φτασει το εμβολο στο ανω νεκρο σημειο.Ανεβενοντας θα δοθει και νεα φλογα απ το μπουζι.Αυτες οι δυο αναφλεξεις δημιουργουν τα πειρακια.Σε αυτη τη φαση δημιουργουντε αντιθετες δυναμεις στο εμβολο αλλα και το στροφαλο καθως επισης και αυξηση θερμοκρασιας του χωρου καυσης.Εχει διαπιστωθει οτι εαν οδηγηθει ενα αυτοκινητο το οποιο χτυπαει πυρακια συνεχεια για 1500 χιλιομετρα περιπου, να κοβει στροφαλο.Τοσο μεγαλες ειναι οι δυναμεις που δημιουργουντε.Αλλες αιτιες για πυρακια οφειλονται σε λανθασμενο αβανσ(λαθος σπινθηρα σε λαθος θεση εμβολου)νοθευμενο καυσιμο, φτωχο μειγμα, λαθος σχεση στο κιβωτιο κλπ[/list:u:3es6qk0e][list:3es6qk0e]Με λιγα λογια πειρακια ειναι ο θορυβος που προκαλειτε απο την κρουστικη καυση οι οποιες εχουν αντιθετες δυναμεις.[/list:u:3es6qk0e][list:3es6qk0e]Τωρα το αλλο που αναφερεις δεν τοπολυκαταλαβα.Τι προβλημα εχεις ακριβως?[/list:u:3es6qk0e]
-
Θα προσπαθήσω να σας περιγράψω όσο πιο καλά μπορώ:
- Συμβαίνει κυρίως όταν ο κινητήρας είναι κρύος,
- Συμβαίνει όταν σηκώσω απότομα το πόδι μου από το γκάζι
- Συμβαίνει σε ελαφρές κατηφορίτσες ιδιαίτερα έντονα
- Το έχω παρατηρήσει στην κίνηση της πόλης, όταν συμβαίνει το εξής: Βάζω πρώτη να ξεκινήσω, ανεβαίνουν οι στροφές μέχρι 3000 ας πούμε, αφήνω το γκάζι απότομα και το αυτοκίνητο τσουλάει μόνο του χωρίς φρένο αλλά με την ταχύτητα στο κιβώτιο. Όπως πέφτουν οι στροφές και μέχρι να φτάσει στο ρελαντί, κάνει έναν έντονο 'λόξυγγα' και μεταφέρεται ένα διαμήκες κούνημα. (Όπως το εγκάρσιο που νιώθετε στο ΜΕΤΡΟ αλλά διαμήκες).
Δε νομίζω ότι μπορώ να το εξηγήσω καλύτερα και περισσότερο παραστατικά!!!
-
Ο χρήστης meng έγραψε:
Θα προσπαθήσω να σας περιγράψω όσο πιο καλά μπορώ:- Συμβαίνει κυρίως όταν ο κινητήρας είναι κρύος,
- Συμβαίνει όταν σηκώσω απότομα το πόδι μου από το γκάζι
- Συμβαίνει σε ελαφρές κατηφορίτσες ιδιαίτερα έντονα
- Το έχω παρατηρήσει στην κίνηση της πόλης, όταν συμβαίνει το εξής: Βάζω πρώτη να ξεκινήσω, ανεβαίνουν οι στροφές μέχρι 3000 ας πούμε, αφήνω το γκάζι απότομα και το αυτοκίνητο τσουλάει μόνο του χωρίς φρένο αλλά με την ταχύτητα στο κιβώτιο. Όπως πέφτουν οι στροφές και μέχρι να φτάσει στο ρελαντί, κάνει έναν έντονο 'λόξυγγα' και μεταφέρεται ένα διαμήκες κούνημα. (Όπως το εγκάρσιο που νιώθετε στο ΜΕΤΡΟ αλλά διαμήκες).
Δε νομίζω ότι μπορώ να το εξηγήσω καλύτερα και περισσότερο παραστατικά!!!
ΔΕΝ εχω την παραμικρη ιδεα τι ειναι αυτο, παντως η αλφα 33 μας, το κανει οσο θυμαμαι... (εδω και 50.000χλμ σιγουρα, μπορει και απο παντα αν και δεν παιρνω ορκο...)
αρα δεν πιστευω να ειναι κανενα προβλημα σοβαρο -
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Με λιγα λογια πειρακια ειναι ο θορυβος που προκαλειτε απο την κρουστικη καυση οι οποιες εχουν αντιθετες δυναμειςαν μου επιτρεπεις μια διαφορετικη εκφραση...
*πειρακια ειναι ο θορυβος απο την συγκρουση των δυο ωστικων κυματων λογω της διπλης αναφλεξης που περιεγραψες *
η ιδια αυτη συγκρουση προκαλει και την κρουστικη καυση και τα δυο φαινομενα αλληλοενισχυονται -
Λάθος post
sorry -
Γιατί όμως να σου χτυπάει πυράκια; Μήπως βάζεις κακής ποιότητας βενζίνη;
-
Ο χρήστης meng έγραψε:
Θα προσπαθήσω να σας περιγράψω όσο πιο καλά μπορώ:- Συμβαίνει κυρίως όταν ο κινητήρας είναι κρύος,
- Συμβαίνει όταν σηκώσω απότομα το πόδι μου από το γκάζι
- Συμβαίνει σε ελαφρές κατηφορίτσες ιδιαίτερα έντονα
- Το έχω παρατηρήσει στην κίνηση της πόλης, όταν συμβαίνει το εξής: Βάζω πρώτη να ξεκινήσω, ανεβαίνουν οι στροφές μέχρι 3000 ας πούμε, αφήνω το γκάζι απότομα και το αυτοκίνητο τσουλάει μόνο του χωρίς φρένο αλλά με την ταχύτητα στο κιβώτιο. Όπως πέφτουν οι στροφές και μέχρι να φτάσει στο ρελαντί, κάνει έναν έντονο 'λόξυγγα' και μεταφέρεται ένα διαμήκες κούνημα. (Όπως το εγκάρσιο που νιώθετε στο ΜΕΤΡΟ αλλά διαμήκες).
Δε νομίζω ότι μπορώ να το εξηγήσω καλύτερα και περισσότερο παραστατικά!!!
Μήπως συμβαίνει περίπου στις 1.500-1.200σ.α.λ. με το στροφόμετρο να πέφτει;
Όταν είναι κρύος ο κινητήρας κρατάει ψηλά ρελαντί και πέφτοντας οι στροφές τις 'συγκρατεί' λίγο πάνω απο τς 1.000. Μήπως έχεις κινητήρα VAG;
-
Το πιο πιθανό είναι αυτό που είπε ο lkar .
Aυτό αν συνδοιάζεται με κομένες βάσεις μηχανής ή και με κολλημένα αντίβαρα δίσκου συμπλέκτη , γίνεται ακόμα πιο έντονο. -
Μήπως συμβαίνει περίπου στις 1.500-1.200σ.α.λ. με το στροφόμετρο να πέφτει;
Όταν είναι κρύος ο κινητήρας κρατάει ψηλά ρελαντί και πέφτοντας οι στροφές τις 'συγκρατεί' λίγο πάνω απο τς 1.000. Μήπως έχεις κινητήρα VAG;
Peugeot είναι το αυτοκίνητο. 406 1.6. Αυτό που λες για το ρελαντί, όταν είναι κρύος ο κινητήρας, με το γύρισμα του κλειδιού ανεβάζει πάνω από 1500 και γενικά δε θυμάμαι να έχω δει ρελαντί κάτω από 1100 όταν είναι λίγο κρύο και 900 περίπου μετά από ταξίδι.
Τον τελευταίο καιρό γενικά έχει εξαλειφθεί αυτό σε μεγάλο βαθμό.
Απορία!!!