-
Βασιλη γιατι ακριβως δε σου αρεσει; Οπου εφαρμοζεται δημιουργει πολυ συναγωνισμο και καταπληκτικους αγωνες.
Στο τελος κερδιζει οχι μονο ο πιο γρηγορος αλλα και ο πιο ικανος να προσπερασει, να κρατησει μια θεση οταν δεν εχει το καταλληλο αυτοκινητο να κερδισει κλπ. Με αλλα λογια δε κερδισει ο πιο γρηγορος αλλα ο πιο ολοκληρωμενος οδηγος. Καλο δεν ειναι αυτο?
Συν το οτι εχουν περισσοτεροι ευκαιρια στη νικη, για να μην απογοητευεται κανεις
-
Δεν είναι εκεί το πρόβλημα...
Το θέμα είναι οτι δεν μπορείς να φιμώνεις κάποιον επειδή ξεσκίζει τους υπόλοιπους...Για να γίνει το θέαμα καλύτερο ας γίνουν καλύτεροι οδηγγοί οι υπόλοιποι οι ας βελτιωθεί η Lister... Δεν αναφέρομαι στον Jamie Campell-Walter, ο οποίος πιστεύω πως είναι ο καλύτερος αυτή τη στιγμή αλλά στους άλλους...
Πάντως το θέαμα όσο περνάει ο καιρός έχει ατονήσει...
Και μάλλον φταίνε οι νέοι οδηγοί που καταστρέφουν τον αγώνα των παλιών καραβάνων... (π.χ ο Seiler ο team-mate του Gougnon, ο οποίος υπάρχει και η μικρή περίπτωση να ευθύνεται για την καταστροφή του κιβωτίου της Saleen, καθώς δεν είνει τυχαίο οτι το κιβώτιό της χαλάει την ώρα που οδηγεί ο Seiler) -
Παιδιά, άσχετο, αλλά εκείνος ο Ιάπωνας που είχε τραυματιστεί σοβαρά στο ΜΟΤΟGP της Σουζούκα, ο Κάτο, τί απέγινε; Ανάρρωσε, πέθανε, τί έκανε;
Και κάτι άλλο άσχετο: ο Αλεζί τί γίνεται; Τρέχει ακόμα στο DTM ή πήρε σύνταξη;
Όλα αυτά από την ανενημερωσιά μου, εξαιτίας των υποχρεώσεων....
-
Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
Παιδιά, άσχετο, αλλά εκείνος ο Ιάπωνας που είχε τραυματιστεί σοβαρά στο ΜΟΤΟGP της Σουζούκα, ο Κάτο, τί απέγινε;Δυστυχώς...
-
Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
Παιδιά, άσχετο, αλλά εκείνος ο Ιάπωνας που είχε τραυματιστεί σοβαρά στο ΜΟΤΟGP της Σουζούκα, ο Κάτο, τί απέγινε; Ανάρρωσε, πέθανε, τί έκανε;Και κάτι άλλο άσχετο: ο Αλεζί τί γίνεται; Τρέχει ακόμα στο DTM ή πήρε σύνταξη;
Όλα αυτά από την ανενημερωσιά μου, εξαιτίας των υποχρεώσεων....
Τωρα,εχει πεθανει εδω και ενα μηνα κι'εσυ δεν εχεις παρει χαμπαρι ακομα τι εχει γινει μου φαινεται.Αν κοιταξεις σ'αυτο το θεμα στις προηγουμενες δημοσιευσεις θα το δεις οτι ειχε γραφθει αυτο το συμβαν.
-
Ο χρήστης Hakk έγραψε:
Παιδιά, άσχετο, αλλά εκείνος ο Ιάπωνας που είχε τραυματιστεί σοβαρά στο ΜΟΤΟGP της Σουζούκα, ο Κάτο, τί απέγινε;
Δυστυχώς...
Μμμμμ, κατάλαβα...
-
Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
Και κάτι άλλο άσχετο: ο Αλεζί τί γίνεται; Τρέχει ακόμα στο DTM ή πήρε σύνταξη;
Τρεχει κανονικα με την πρωτη ομαδα της Mercedes απλα δεν ειχε καλα αποτελεσματα μεχι τωρα
-
Να δώσω και την ημερομηνία...
19 Απριλίου 2003
Ώρα...
00:42 τοπική...Rest in peace
-
Ο χρήστης Hakk έγραψε:
Δεν είναι εκεί το πρόβλημα...
Το θέμα είναι οτι δεν μπορείς να φιμώνεις κάποιον επειδή ξεσκίζει τους υπόλοιπους...Για να γίνει το θέαμα καλύτερο ας γίνουν καλύτεροι οδηγγοί οι υπόλοιποι οι ας βελτιωθεί η Lister... Δεν αναφέρομαι στον Jamie Campell-Walter, ο οποίος πιστεύω πως είναι ο καλύτερος αυτή τη στιγμή αλλά στους άλλους...
Πάντως το θέαμα όσο περνάει ο καιρός έχει ατονήσει...
Και μάλλον φταίνε οι νέοι οδηγοί που καταστρέφουν τον αγώνα των παλιών καραβάνων... (π.χ ο Seiler ο team-mate του Gougnon, ο οποίος υπάρχει και η μικρή περίπτωση να ευθύνεται για την καταστροφή του κιβωτίου της Saleen, καθώς δεν είνει τυχαίο οτι το κιβώτιό της χαλάει την ώρα που οδηγεί ο Seiler)Βλεπω οτι εισαι αυτο που οι Βρετανοι λενε (τιμιτικοτατα) purist στο πως θες τους αγωνες αυτοκινητου. Απο αυτη την οπτικη εχεις δικιο, πλην ομως υπαρχει και η διασταση που πρεπει οπωσδηποτε να λαμβανουν υποψην οι οργανωτες των πρωταθληματων και λεγεται ψυχαγωγια. Ναι οι αγωνες ειναι και αυτο, για να ερθουν επιπλεον των purists θεατες πρεπει να υπαρχουν μαχες, αβεβαιωτητα, ποικιλια σε καθε αγωνα αν ειναι δυνατο.
Για το θεαμα μην ανησυχεις, ειναι καθαρα θεμα τυχης. Η Lister ειναι γρηγορη, μη ξεχνας οτι το διδυμο Piccini, Deletraz τα πηγαινε μια χαρα περυσι με την 550.
Οσο για τον Seiler, δεν ειναι καθολου νεος. Απλα ειναι πολυ κατωτερος του Γαλλου. Ο ορισμος του πλουσιου gentleman driver
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Οσο για τον Seiler, δεν ειναι καθολου νεος. Απλα ειναι πολυ κατωτερος του Γαλλου. Ο ορισμος του πλουσιου gentleman driverΛάθος μου... Δεν το έγραψα σωστά...
Εννοώ νέος στο FIA GT... Εκτός και αν κάνω λάθος...
Επίσης τον Springer πέρσι τον θυμάστε???
Που κατέστρεφε τον αγώνα του του J.C. Walter σε κάθε αγώνα επειδή δεν ήξερε να οδηγεί την Lister???τέλος να πω και κάτι για τον Alesi...
3 αγώνες πέρασαν και έχει μόνο 7 βαθμούς... -
Ο χρήστης Hakk έγραψε:
Τέλος να πω και κάτι για τον Alesi...
3 αγώνες πέρασαν και έχει μόνο 7 βαθμούς...Και ένα link :
http://www.dtm.de/rennen/index.php?alt=7&lang=en -
Όσον αφορά στον κανονισμό σύμφωνα με τον οποίο οι πιο γρήγοροι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να κουβαλούν πρόσθετο βάρος πιστεύω πως καθιστά σε πολλές περιπτώσεις τους αγώνες βαρετούς. Για παράδειγμα πάνω κάτω όλοι είχαμε υποψιαστεί ότι οι Alfa Romeo δεν θα τα πήγαιναν καλά στο τελευταίο Grand Prix. Φυσικό ήταν άλλωστε (40Kg παραπάνω), αν σκεφτεί κανείς ότι οι Alfa είναι από την αρχή του Πρωταθλήματος 30Kg πιο βαριές.
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Όσον αφορά στον κανονισμό σύμφωνα με τον οποίο οι πιο γρήγοροι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να κουβαλούν πρόσθετο βάρος πιστεύω πως καθιστά σε πολλές περιπτώσεις τους αγώνες βαρετούς. Για παράδειγμα πάνω κάτω όλοι είχαμε υποψιαστεί ότι οι Alfa Romeo δεν θα τα πήγαιναν καλά στο τελευταίο Grand Prix. Φυσικό ήταν άλλωστε (40Kg παραπάνω)Ξεχνας κατι. Το βαρος παει σε συγκεκριμενους πιλοτους. Ετσι δινεται καποια ευκαιρια και σε αλλους της ιδιας εταιριας.
αν σκεφτεί κανείς ότι οι Alfa είναι από την αρχή του Πρωταθλήματος 30Kg πιο βαριές.
Οχι, BMW και Alfa εχουν το ιδιο βαρος αφου +30 κιλα εχει και η BMW λογω πισω κινησης
-
Ο χρήστης Hakk έγραψε:
Λάθος μου... Δεν το έγραψα σωστά...
Εννοώ νέος στο FIA GT... Εκτός και αν κάνω λάθος...Οχι ειναι νεος στο FIA GT αλλα εχει πλουσια εμπειρια απο το Saleen στο ALMS. Ειναι απλα αργος
Επίσης τον Springer πέρσι τον θυμάστε???
Που κατέστρεφε τον αγώνα του του J.C. Walter σε κάθε αγώνα επειδή δεν ήξερε να οδηγεί την Lister???Οντως αυτος ηταν ακομα πιο αργος. Ομως ειναι αυτος που με τα λεφτα του επετρεψε τη Lister να παρει μερος στο πρωταθλημα. Ο συγκεκριμενος κυριος ειναι πλεον συνεταιρος του Pearce
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
αν σκεφτεί κανείς ότι οι Alfa είναι από την αρχή του Πρωταθλήματος 30Kg πιο βαριές.
Οχι, BMW και Alfa εχουν το ιδιο βαρος αφου +30 κιλα εχει και η BMW λογω πισω κινησης
Όχι ακριβώς... Πέρσι άλλαξε ο κανονισμός και εκαί που τα Άλφα είχαν πλεονέκτημα 30 kg (και τα Volvo) έναντι των BMW, η FIA έδωσε 15 κιλά παραπάνω στις Άλφα και 15 λιγότερα στις Schnitzer... Έτσι όλα τα αυτοκίνητα είχαν τα ίδια κιλά...
Την διαφορά όμως την κάνει το κιβώτιο... Ξέρετε, αν θα είναι sequential (Alfa) ή χειροκίνητο (BMW)...Στους 'σειριακούς' δίνουν 30 κιλά έρμα για να αντισταθμίσουν την διαφορά των αλλαγών ταχυτήτων από τους χειροκίνητους... (Φανταστειτε η BMW για να κερδίσει έκανε το παν.... Μέχρι και χειροκίνητο κιβώτιο έβαλε για να κερδίσει σε βάρος!!!)Αυτοί οι κανονισμοί, αν και υπερβολικοί (το έρμα θα έπρεπε να ήταν 15 κιλά για τους σειριακούς, κατά την αποψή μου) είναι λογικοί...
Το πρόβλημα είναι η ηλίθια αύξηση του ορίου στροφων των κινητήρων V6... Στις BMW τοι όριο των στροφων ανέβηκα κατα 500 σ.α.λ. πάνω από τους τετρακύλινδρους... Αυτό ήταν πραγματικά γροθιά στο στομάχι για την Άλφα... -
Αντε, με εβαλες να ψαχνω πρωι πρωι
Λοιπον δεν ειναι ετσι οπως τα λες. Μεταφερω απο το επσημο site του ETCC:
The minimum weight of the car, including the driver and his full
equipment, is :- 1110 kg for a front-wheel drive car the gearbox of which is
original and homologated in Group N, - 1140 kg for a front-wheel drive car the gearbox of which is
homologated in VK Super 2000, - 1140 kg for a rear-wheel drive car the gearbox of which is
original and homologated in Group N, - 1170 kg for a rear-wheel drive car the gearbox of which is
homologated in VK Super 2000
Και απο τα technical specs καθε αυτοκινητου:
BMW 320i
length: 4490 mm; width: 1809 mm; wheelbase: 2742 mm; weight: 1140 kg including driverAlfa Romeo 156 Gta
length: 4430 mm; width: 1815 mm; wheelbase: 2610 mm; weight: 1140 kg including driverVolvo S60
length: 4756 mm; width: 1860 mm; wheelbase: 2715 mm; weight: 1140 kg including driverSEAT Toledo Cupra
length: 4436 mm; width: 1812 mm; wheelbase: 2535 mm; weight: 1140 kg including driverHonda Civic Type-R
length: 4135 mm; width: 1760 mm; wheelbase: 2570 mm; weight: 1140 kg including driver (1110 kg with H 5-speed gearbox) - 1110 kg for a front-wheel drive car the gearbox of which is
-
Εγώ οτι είπε ο παρουσιαστής του Eurosprt πέρυσι έγραψα...
-
Διαβάστε για ότι έγινε στον αγώνα της F3000 εδώ:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&race_id=0&article_id=3787και για τον αγωνα του CART εδω:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&race_id=0&article_id=3789 -
Καλά, δεν ήταν γελοίο αυτό που έγινε στην F3000???
Μου θύμισε τον Tommi Makinen που σε καποιον αγώνα νόμισε πως η ειδική είχε τελειώσει, ενώ έμεναν άλλα 100 μέτρα!!!Πάντως μια απορία μου... Γιατί δεν αναφερόμαστε καθόλου στο Nascar??? Αυτό είναι πρωτάθλημα με τα όλα του... Στους 10 πρώτους αγώνες είχε 10 διαφορετικούς νικητές... και είναι και θεαματικό (ειδικά τα κοκκινισμένα φρένα του Dale Earndhart Jr. για 10+ λεπτά!!!)
Αλήθεια γιατί αυτό το τόπικ δεν είναι επικκολημένο??? Χρειάζεται αρκετές φορές και δεν πρέπει να ψάχνουμε για να το βρούμε...
-
Ο χρήστης Hakk έγραψε:
Πάντως μια απορία μου... Γιατί δεν αναφερόμαστε καθόλου στο Nascar??? Αυτό είναι πρωτάθλημα με τα όλα του...
Δε θέλω καν να ξέρω πόσο αξιόλογο μπορεί να είναι ένα τέτοιου είδους πρωτάθλημα, που αν έχει πολλή ώρα να γίνει κάτι συγκλονιστικό (πχ. τρακάρισμα), βγαίνε έξω ο αλυτάρχης, μόνο και μόνο για να πυκνώσει το grid, να εκμηδενιστούν οι διαφορές και να ξαναρχίσει το γλέντι...!!
Αγώνες πίστας στο εξωτερικό - Διάφορα νέα