-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Σημερα ειναι μια κρισιμη μερα για το μελλον του CART αφου κατατεθηκαν οι προσφορες για τη διαδικασια της δημοπρασιας. Εκτος απο το τριο των ιδικτητων, προσφορες κατεθεσαν τοσο ο Tony George του IRL και οι ιδιοκτητες του GrandAm (δηλαδη η οικογενεια France, γνωστη απο το NASCAR). Και ενω οι δευτεροι στοχευουν μαλλον σε συγκεκριμενα κομματια οπως το προτυπο κινητο ιατρικο κεντρο, ο George προσπαθει να καταφερει το τελειωτικο χτυπημα στο CART αγοραζοντας τους κινητηρες της Ford που φυσικα του ειναι παντελως αχρηστοι. Αν πετυχει, μπορουμε να ξεχασουμε μια και καλη το CART...Κρισιμα τα επομενα 24ωρα μεχρι τις 28 του μηνα λοιπον
Go_For_Pole (ή όποιος άλλος γνωρίζει), τι στο καλό συνέβη στο CART και απέκτησε τόσο σοβαρά προβλήματα μέσα σε 3-4 χρόνια ? Κάποτε το IRL ήταν πρωτάθλημα-ανέκδοτο (πλην του Indy 500 αγώνα, φυσικά), τελείως ανυπόληπτο, και τελικά κατέληξε το CART να 'βγαίνει στο σφυρί'...
-
Νασο με μια λεξη κακοδιαχειριση.
Απο την εποχη που εφυγε ο Andrew Craig απο CEO αρχισε μια απιθανη σειρα κακων μανατζερς που καταφεραν με τις βλακωδεις αποφασεις τους να εκνευρισουν τους παντες. Σαν να μην εφτανε αυτο οι ιδιοκτητες των ομαδων (και βασικοι μετοχοι του CART που ας μη ξεχναμε ειναι η ενωση των ομαδων) οταν ειδαν που πηγαινε το πραγμα αντι να προσπαθησουν να διορθωσουν (διοριζοντας καποιον αξιοπρεπη CEO) αρχισαν να πουλανε σε καλες τιμες και να αποχωρουν παιρνοντας μαζι τους τους καλυτερους χορηγους. Η μετοχη λοιπον καταποντιζονταν με την ημερα και το CART ενιωθε πιεση. Το IRL στο μεταξυ επαιρνε ποντους αλλα βασικα παρεμενε περιθωριακο.
Το σημειο που αλλαξαν οι ισορροπιες ηταν οταν η εταιρια επρεπε να αποφασισει τη μελλοντικη στρατηγικη για τους κινητηρες. Βασικα λαθη στις διαπραγματευσεις εκνευρισαν Ford, Honda και Toyota που αποχωρησαν μαζικα με τους Ιαπωνες να πηγαινουν προς IRL. ΑΜεσως εριξαν πολυ χρημα για να δελεασουν τις καλες ομαδες του CART, προσφορα δυσκολη να την αρνηθουν οι ιδιοκτητες αφου στην Αμερικη μετα το 9-11 ηταν αδυνατο να βρει κανεις χορηγιες. Ετσι φτασαμε στο 2003 που το CART δεν ειχε κατασκευαστες, δεν ειχε ομαδες, δεν ειχε χορηγους και εχασε και το τηλεοπτικο συμβολαιο. Τι εμενε; Λεφτα στη τραπεζα που ο Pook επενδυσε για να κυλισει η χρονια με την ελπιδα οτι θα βρεθει αγοραστης. Αυτος που ηλπιζε οτι θα αγοραζε ηταν ο Bernie ο οποιος τελευταια στιγμη ειπε οχι και ετσι βρεθηκε το Δεκεμβρη χωρις λεφτα.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Νασο με μια λεξη κακοδιαχειριση.Απο την εποχη που εφυγε ο Andrew Craig απο CEO αρχισε μια απιθανη σειρα κακων μανατζερς που καταφεραν με τις βλακωδεις αποφασεις τους να εκνευρισουν τους παντες. Σαν να μην εφτανε αυτο οι ιδιοκτητες των ομαδων (και βασικοι μετοχοι του CART που ας μη ξεχναμε ειναι η ενωση των ομαδων) οταν ειδαν που πηγαινε το πραγμα αντι να προσπαθησουν να διορθωσουν (διοριζοντας καποιον αξιοπρεπη CEO) αρχισαν να πουλανε σε καλες τιμες και να αποχωρουν παιρνοντας μαζι τους τους καλυτερους χορηγους. Η μετοχη λοιπον καταποντιζονταν με την ημερα και το CART ενιωθε πιεση. Το IRL στο μεταξυ επαιρνε ποντους αλλα βασικα παρεμενε περιθωριακο.
Το σημειο που αλλαξαν οι ισορροπιες ηταν οταν η εταιρια επρεπε να αποφασισει τη μελλοντικη στρατηγικη για τους κινητηρες. Βασικα λαθη στις διαπραγματευσεις εκνευρισαν Ford, Honda και Toyota που αποχωρησαν μαζικα με τους Ιαπωνες να πηγαινουν προς IRL. ΑΜεσως εριξαν πολυ χρημα για να δελεασουν τις καλες ομαδες του CART, προσφορα δυσκολη να την αρνηθουν οι ιδιοκτητες αφου στην Αμερικη μετα το 9-11 ηταν αδυνατο να βρει κανεις χορηγιες. Ετσι φτασαμε στο 2003 που το CART δεν ειχε κατασκευαστες, δεν ειχε ομαδες, δεν ειχε χορηγους και εχασε και το τηλεοπτικο συμβολαιο. Τι εμενε; Λεφτα στη τραπεζα που ο Pook επενδυσε για να κυλισει η χρονια με την ελπιδα οτι θα βρεθει αγοραστης. Αυτος που ηλπιζε οτι θα αγοραζε ηταν ο Bernie ο οποιος τελευταια στιγμη ειπε οχι και ετσι βρεθηκε το Δεκεμβρη χωρις λεφτα.
Τι μου θυμίζει?...Τι μου θυμίζει?!!!
-
O Rossi εκανε σημερα το ντεμπουτο του με τη νεα του ομαδα τη Yamaha στην πιστα της Sepang
http://motogp.tiscali.com/en/motogp/news_info/news_info_11397_1.htm -
Οι κορυφαίες ομάδες Moto GP βρέθηκαν χτες στη Μαλαισία, στη πίστα της Sepang, όπου πραγματοποιήθηκαν δοκιμές εξέλιξης:
**1) **Max Biaggi (Honda) 2'02.693
**2) ***Colin Edwards *(Honda) 2'02.939
**3) ***Valentino Rossi *(Yamaha) 2'03.1
**4) ***Sete Gibernau *(Honda) 2'03.121
**5) ***Loris Capirossi *(Ducati) 2'03.883
**6) ***Nicky Hayden *(Honda) 2'03.915
**7) ***Makoto Tamada *(Honda) 2'04.072
**8 ) ***Troy Bayliss *(Ducati) 2'04.208
**9) ***Carlos Checa *(Yamaha) 2'04.5
**10) ***Marco Melandri *(Yamaha) 2'05.6
**11) ***Alex Barros *(Honda) 2'05.980
**12) ***Norick Abe *(Yamaha) 2'06.35
**13) ***Neil Hodgson *(Ducati) 2'06.948
**14) ***Ruben Xaus *(Ducati) 2'07.024 -
Κώστα έχουμε καθόλου νέα από ETCC και FIA GT μεριά?
Κάτι άκουσα για Ηonda και Peugeot το 2005 στο ETCC... -
Αυτο που συμβαινει ειναι οτι φετος θα παρουν μερος στο πρωταθλημα 3 πολυ σοβαρα ιδιωτικα projects. Για ολα ισχυει λιγο πολυ το εξης: Δεν ειναι καθολου τυχαια η παρουσια τους, εχουν τη σιωπηλη υποστηριξη του κατασκευαστη και αν δειξουν προοπτικες θα αναψουν πρασινο φως για επισημη παρουσια. Ποια ειναι ακριβως τα projects;
Η JAS εξελισσει ενα Honda Accord που θα οδηγησει ο Balzan (φετος ετρεχε με 156 του Bigazzi)
Η Peugeot Δανιας μετα τους 2 εθνικους τιτλους που κερδισε, εξελισσει το 307. Υποτειθεται οτι εχει ηδη πουλησει 2 σε εναν Ιταλο πρωην πρωταθλητη του εθνικου πρωταθληματος Super Production (λεω υποτειθεται γιατι ανακοινωθηκε μεν η πωληση αλλα απο τοτε δεν υπαρχουν σημεια ζωης) και θα κατεβασει σε μερικους αγωνες 2 εργοστασιακα για τους Jan Magnussen (πρωην της F1), Jason Watt (μεγαλο ταλεντο που ειχε την ατυχια απο ενα ατυχημα να μεινει παραλυτος απο τη μεση και κατω).
Τελος, η Ford Γερμανιας θα κατεβασει παλι σε επιλεγμενους αγωνες ενα Focus. Ο ιδιος ο boss της Ευρωπαικης Ford δηλωσε οτι αν ειναι ανταγωνιστικο θα εγκρινει την εξελιξη ενος Focus 2 γενιας (παρουσιαζεται το '05 αν θυμαμαι καλα)
-
Ωπ ξεχασα τα GT
Εκει γινεται χαμος απο νεες 575. Πολυ προχειρη λιστα διεκδικητων:
Lister (2 αυτοκινητα)- Jamie Campbell Walter - Paul Knapfield
- Toto Wolff - Nathan Kinch
Konrad Saleen (2 αυτοκινητα)
- Alzen-Bartels
- Konrad - ?
Scuderia Italia Ferrari
- Matteo Bobbi - Thomas Biagi (πιθανοτατα)
- Fabrizio Gollin - Luca Cappellari
- Bryner - Calendari
Scuderia Cavallino Ferrari
- Rene Arnoux - Patrick Tambay
JMB Ferrari (3 αυτοκινητα)
GTC Ferrari (2 αυτοκινητα) -
Χθες ολοκληρώθηκε ένα διήμερο δοκιμών του ETCC στην Ίμολα. Διαβάστε τι έγινε εδώ:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... le_id=5218
-
Ο Ολλανδός Jos Verstappen, ταξιδεύει προς δύση μεριά και μάλλον θα συνεχίσει την καριέρα του στα Champ Car ή στο Indy Racing League (IRL)...
Mακάρι να μπορέσει και εκει να δείξει πόσο γρήγορος είναι. -
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Ο Ολλανδός Jos Verstappen, ταξιδεύει προς δύση μεριά και μάλλον θα συνεχίσει την καριέρα του στα Champ Car ή στο Indy Racing League (IRL)...
Mακάρι να μπορέσει και εκει να δείξει πόσο γρήγορος είναι.Ωπ αδιαβαστο με επιασες Αγγελε. Που το ειδες;
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ο Ολλανδός Jos Verstappen, ταξιδεύει προς δύση μεριά και μάλλον θα συνεχίσει την καριέρα του στα Champ Car ή στο Indy Racing League (IRL)...
Mακάρι να μπορέσει και εκει να δείξει πόσο γρήγορος είναι.Ωπ αδιαβαστο με επιασες Αγγελε. Που το ειδες;
-
Ως γνωστόν Μoto GP, FIA GT - FIA NGT, ETCC θα έχουμε την ευκαιρία να τα απολαμβάνουμε από τις συχνότητες του Eurosport. Όμως C.A.R.T., BTCC, F3000 & Superbike που???
-
Motors TV για BTCC, DTM και CART (μαλλον). F3000 μπορει να δειχνει το Eurosport.
Επίσης τα επισημα sites των CART, IRL και ALMS εχουν ζωντανη ραδιοφωνικη καλυψη των αγωνων. Ρετρο τροπος να παρακολουθεις αγωνες βεβαια αλλα...
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Motors TVΤι είναι αυτό?
-
Δορυφορικο καναλι. Δεν ειναι στο μπουκετο της NOVA ομως απο οτι ξερω δεν απαιτει συνδρομη.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Δορυφορικο καναλι. Δεν ειναι στο μπουκετο της NOVA ομως απο οτι ξερω δεν απαιτει συνδρομη.Δηλαδή είναι ελεύθερο? Πώς το εντοπίζω?
-
Αγγελε δεν εχω ιδεα!
Βολτα στα μαγαζια με δορυφορικες κεραιες το απογευμα ε;
Το site τους ειναι http://www.motorstv.com/ και μια βολτα απο τα forums ειναι must
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Δορυφορικο καναλι. Δεν ειναι στο μπουκετο της NOVA ομως απο οτι ξερω δεν απαιτει συνδρομη.Φετος το καλοκαιρι ηταν για καμια βδομαδα στα free to air της NOVA.Πραγματικα ηταν πολυ καλο καναλι,μια μερα ειχε δειξει πεντε full αγωνες Nascar!
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Φετος το καλοκαιρι ηταν για καμια βδομαδα στα free to air της NOVA.Πραγματικα ηταν πολυ καλο καναλι,μια μερα ειχε δειξει πεντε full αγωνες Nascar!Αυτά Φάνη τα λένε και τα φωνάζουν!
Αγώνες πίστας στο εξωτερικό - Διάφορα νέα