-
πιστευω οτι οι οδηγοι δεν ειναι κοτες, απλα ολοι ξερουμε πως το 1960 κανεις δεν παραπονιοταν κανεις γιατι πολυ απλα δεν ειχαν εφευρεθει ή εφαρμοστει ουτε τα βασικα μετρα ασφαλειας για την ασφαλεια των πιλοτων και των θεατων και ετσι ολοι ειχαν στο νου τους πως μπορουσε κατι πολυ σοβαρο να συμβει ανα πασα στιγμη
Εν ετει 2012 με βαση το ποσο εχει προχωρησει η τεχνολογια στην ασφαλεια των οχηματων, θανατοι οπως οι παραπανω (συν του wheldon) ηταν πραγματα τα οποια θα μπορουσαν να ειχαν αποφευχθει
χαιρομαι που τουλαχιστον το αγαπημενο μου σπορ (φ1) εχει τοσο μεγαλη προοδο σε αυτους τους τομεις , η οποια δυστυχως προηλθε απο το θανατο ισως του μεγαλυτερου αστεριου που περασε ποτε απο τις πιστες. Αλλα και παλι, η ουγγαρια του 2009 μας θυμησε οτι ο θανατος παραμονευει παντου γυρω στο σπορτ...
-
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
Αλλα και παλι, η ουγγαρια του 2009 μας θυμησε οτι ο θανατος παραμονευει παντου γυρω στο σπορτ...... +1 + δεν μπορείς ποτέ να μηδενίσεις τις πιθανότητες.
-
6 hours of Sao Paolo (Interlagos)
http://live.fiawec.com/ -
Toyota FTW!
-
Ο χρήστης Άμπαλος έγραψε:
To DW12 έχει μειώσει τους κινδύνους.
Τα οβάλ έχουν μειωθεί.
Από κει και πέρα, όποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται.Δεν πάει ΚΑΘΟΛΟΥ έτσι...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εγώ πάντως χαίρομαι που έχουμε να δούμε θάνατο 19 χρόνια στην F1! Τέτοια επίπεδα ασφάλειας επιθυμώ για όλα τα μηχανοκίνητα. Κάποιοι μάλλον γουστάρουν αίμα...+1
-
Ο χρήστης bibendun έγραψε:
Εγώ πάντως χαίρομαι που έχουμε να δούμε θάνατο 19 χρόνια στην F1!
Monza 2000. Albert Park 2001.
Ναι δυστυχώς... Αλλά ευτυχώς όχι οδηγού μετά τον AS
-
για την Toyota
για τον Ryan Hunter Reay -
Πάντως οι αμερικανοί έχουν εισαγάγει στις πίστες τα τελευταία χρόνια αυτή την πανέξυπνη διάταξη, με εντυπωσιακά αποτελέσματα στην μείωση των μοιραίων ατυχημάτων, αλλά και συνολικά στη μείωση των επιπτώσεων από κάθε ατύχημα γενικώς.
-
Και στην Ευρώπη έχει πατενταριστεί μια πιο high tech version της SAFER από τη Γαλλική Tecpro που χρησιμοποιείται πολύ σε πίστες F1
-
10 χιλιοστά Lorenzo-Pedrosa στο ζέσταμα. Μάχη!
-
Φοβερός ο αγώνας της Moto3!
-
Αυτός ο Power αναδεικνυεται σε μεγάλο ΧΑΣΟΓΚΟΛΗ - Κατάφερε να χάσει κ τα 3 τελευταια πρωτάθληματα ενώ προηγούνταν στην βαθμολογία στον τελευταίο οβαλ αγώνα....
Αυτός ο συνδυασμός των αγώνων σε σιρκουι και οβαλ πίστες αναδεικνύεται πολύ επιτυχημένος στην Αμερική - δεν αρκέι να εισαι καλός στα σιρκουι (π.χ. Power, Bourdais, Pagenaud, Barrichello) αλλά θα πρέπει να δείχνεις κ στην αξία σου κ σε οβαλ πίστες... αν δεν ήταν αυτό το pack racing που προκάλεσε τον χαμό του wheldon, αλλά κ του Ζαναρντι στο Lausitz-Ring το πρωτάθλημα IRL θα μπορούσε επάξια να αυξήσει το ενδιαφέρον του επακρο και στην Ευρώπη....
Οι αμερικάνοι πάντως προσπαθούν φιλότιμα να αυξήσουν την ασφάλεια των οβαλ πίστων βλ. SAFER-barrier.
Βέβαια το ατύχημα του Wheldon δύσκολα θα μπορούσε να αποφευχθεί ως προς τον τρόπο σύγκρουσης του μονοθεσίου με τον τοίχο.... φωνές και cockpit barriers ακούγεται και στην απέναντι πλευρά του ΑτλαντικούΕπίτελους όμως δεν επιτρέπται με τόση hi-tech τεχνολογια στην Φ1 να χρησιμοποιούν ακόμα μεταχειρισμένα ελαστικά για να σταματούν τα μονοθέσια - κανονικά θα έπρεπε να αυξήσουν και τις χαλικο-παγίδες κ να μην βλεπουμε ασφάλτινα κομμάτια μονο κ μονο για να μπορούν οιοδηγοί να συνεχίζουν τον αγώνα μετα απο μια έξοδο.... αυτο σίγουρα θα αυξήσει και την προσοχή των πιλότων αφού πλεόν αισθάνονται ασφαλείς πως αμα βγουνε απο την αγωνιστική γραμμή το πολύ πολύ να χάσουνε 2-3 θέσεις....
Συγχαρητήρια στον Hunter-Reay αν μην τι άλλο κατάφερε να σπάσει το καθεστώς των Penske-Ganasi που μονοπωλούσαν τα πρωταθλήματα επί σειρά ετών.... .... αν κ ακούγεται πως ήδη έχουν αρχίσει να τον γλυκοκοιτάζουν και οι 2 τους.....
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Πάντως οι αμερικανοί έχουν εισαγάγει στις πίστες τα τελευταία χρόνια αυτή την πανέξυπνη διάταξη, με εντυπωσιακά αποτελέσματα στην μείωση των μοιραίων ατυχημάτων, αλλά και συνολικά στη μείωση των επιπτώσεων από κάθε ατύχημα γενικώς.Τη ζημιά στα οβάλ την κάνει αποκλειστικά πια ο συρματοφράκτης.
Αυτός ο Power αναδεικνυεται σε μεγάλο ΧΑΣΟΓΚΟΛΗ - Κατάφερε να χάσει κ τα 3 τελευταια πρωτάθληματα ενώ προηγούνταν στην βαθμολογία στον τελευταίο οβαλ αγώνα....
Απίστευτος λούζερ.
Power όπως Webber...
για την Toyota
Του χρόνου στο Le Mans θα γίνει της πόπης.
-
Παντως είναι εντυπωσιακό το πως ένα αιώνιο ταλέντο μέχρι και τα μέσα της σεζόν, πήρε πρωτάθήμα
-
Ο χρήστης Άμπαλος έγραψε:
Αυτός ο Power αναδεικνυεται σε μεγάλο ΧΑΣΟΓΚΟΛΗ - Κατάφερε να χάσει κ τα 3 τελευταια πρωτάθληματα ενώ προηγούνταν στην βαθμολογία στον τελευταίο οβαλ αγώνα....
Απίστευτος λούζερ.
Power όπως Webber...
Οι Αυστραλοί γενικά είναι μεγάλοι loser.
Moto GP είδε κανείς; Φοβερός αγώνας! Στην εκκίνηση έσβησε η μηχανή του Abraham και είχαμε επανεκκίνηση. Στην 2η εκκίνηση δεν έβγαινε η κουβέρτα στη μηχανή του Pedrosa ( ) και ξεκίνησε τελευταίος. Όπως ανέβαινε του ήρθε από πίσω ο Barbera και εγκατέλειψαν. Μπροστά ο Lorenzo έμεινε πρώτος ενώ δευτερός ήταν ο Rossi. Μετά από μάχες και μάχες η σειρά ήταν Lorenzo, Rossi, Bautista,(0,003 μπροστά από) Doviziozo, Spies και Bradl.
Συγχαρητήρια στον φοβερό και τρομερό Rossi (πάμε και για άλλα βάθρα ) και κρίμα για τον Pedrosa.
-
Πολυ κριμα για τον Πεντροζα, που δυσκολα θα καλυψει πλεον τη διαφορα.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Πολυ κριμα για τον Πεντροζα, που δυσκολα θα καλυψει πλεον τη διαφορα.όντως, βέβαια παραμένει το πλεονέκτημα στους κινητήρες, και το θέμα είναι τι γίνεται όταν επιστρέψει ο Stoner?
-
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
Πολυ κριμα για τον Πεντροζα, που δυσκολα θα καλυψει πλεον τη διαφορα.
όντως, βέβαια παραμένει το πλεονέκτημα στους κινητήρες, και το θέμα είναι τι γίνεται όταν επιστρέψει ο Stoner?
O Pedrosa για να έχει ελπίδες θέλει εγκατάλειψη του Lorenzo αλλιώς...
Ο Stoner δεν θα είναι το ίδιο ανταγωνιστικός όσο και πριν, και πολύ φοβάμαι ως η τελευταία νίκη του μεγάλου αυτού οδηγου που θα μείνει στα βιβλία της ιστορίας θα είναι η ''Laguna Seca 2012'' -
Αγώνες πίστας στο εξωτερικό - Διάφορα νέα