-
Υποστηρίζω πως η ενότητα 'Βελτιώσεις' και η ενότητα 'Τεχνικά θέματα' καλύτερα να συγχωνευθούν, για τους ακόλουθους λόγους:
-
Ετσι και αλλιώς σχεδόν πάντα μια βελτίωση είναι τεχνικό θέμα, δηλ. υπάρχει σαφής και μεγάλη συνάφεια μεταξύ των δύο αντικειμένων. Αυτό εξάλλου φαίνεται και από τις μέχρι στιγμής δημοσιεύσεις στις δύο ενότητες.
-
(Εξαιτίας και του παραπάνω) Πολλές φορές οι χρήστες μπερδεύονται και δεν ξέρουν σε ποιά ενότητα ανήκει ένα θέμα που θέλουν να ανοίξουν.
Παράδειγμα (και βέβαια όχι μόνο) για όλα τα παραπάνω το θέμα Ελαστικά και ζάντες για Clio 1.4 98HP: ο χρήστης το άνοιξε στα 'Τεχνικά θέματα', ο moderator BTS ορθώς το μετακίνησε στις 'Βελτιώσεις' αλλά η συζήτηση που έγινε σύντομα περιέλαβε (μαζί με τις διάφορες προτάσεις για βελτίωση) και καθαρά τεχνικά ζητήματα όπως την επίδραση των φαρδύτερων τροχών στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου.
Αντίλογος:
-
Σχεδόν πάντα οι βελτιώσεις έχουν τεχνική συνιστώσα αλλά πολλές φορές τα τεχνικά θέματα δεν σχετίζονται με βελτιώσεις.
-
Στη μεγάλη πλειονότητά τους τα θέματα των 2 ενοτήτων είναι πολλά με μικρή διάρκεια. Κάτι που σημαίνει πως πολλές φορές ένα θέμα μπορεί σχετικά σύντομα να βρεθεί στη δεύτερη σελίδα.
Στην ουσία όμως δεν βλέπω κάποιο σοβαρό λόγο για να μην είναι μαζί οι δύο ενότητες ενώ βλέπω σοβαρούς λόγους για να είναι μαζί.
-
-
Υποστηρίζω πως η ενότητα 'Βελτιώσεις' και η ενότητα 'Τεχνικά θέματα' καλύτερα να συγχωνευθούν, για τους ακόλουθους λόγους:
-
Ετσι και αλλιώς σχεδόν πάντα μια βελτίωση είναι τεχνικό θέμα, δηλ. υπάρχει σαφής και μεγάλη συνάφεια μεταξύ των δύο αντικειμένων. Αυτό εξάλλου φαίνεται και από τις μέχρι στιγμής δημοσιεύσεις στις δύο ενότητες.
-
(Εξαιτίας και του παραπάνω) Πολλές φορές οι χρήστες μπερδεύονται και δεν ξέρουν σε ποιά ενότητα ανήκει ένα θέμα που θέλουν να ανοίξουν.
Παράδειγμα (και βέβαια όχι μόνο) για όλα τα παραπάνω το θέμα Ελαστικά και ζάντες για Clio 1.4 98HP: ο χρήστης το άνοιξε στα 'Τεχνικά θέματα', ο moderator BTS ορθώς το μετακίνησε στις 'Βελτιώσεις' αλλά η συζήτηση που έγινε σύντομα περιέλαβε (μαζί με τις διάφορες προτάσεις για βελτίωση) και καθαρά τεχνικά ζητήματα όπως την επίδραση των φαρδύτερων τροχών στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου.
Αντίλογος:
-
Σχεδόν πάντα οι βελτιώσεις έχουν τεχνική συνιστώσα αλλά πολλές φορές τα τεχνικά θέματα δεν σχετίζονται με βελτιώσεις.
-
Στη μεγάλη πλειονότητά τους τα θέματα των 2 ενοτήτων είναι πολλά με μικρή διάρκεια. Κάτι που σημαίνει πως πολλές φορές ένα θέμα μπορεί σχετικά σύντομα να βρεθεί στη δεύτερη σελίδα.
Στην ουσία όμως δεν βλέπω κάποιο σοβαρό λόγο για να μην είναι μαζί οι δύο ενότητες ενώ βλέπω σοβαρούς λόγους για να είναι μαζί.
-
-
Υποστηρίζω πως η ενότητα 'Βελτιώσεις' και η ενότητα 'Τεχνικά θέματα' καλύτερα να συγχωνευθούν, για τους ακόλουθους λόγους:
-
Ετσι και αλλιώς σχεδόν πάντα μια βελτίωση είναι τεχνικό θέμα, δηλ. υπάρχει σαφής και μεγάλη συνάφεια μεταξύ των δύο αντικειμένων. Αυτό εξάλλου φαίνεται και από τις μέχρι στιγμής δημοσιεύσεις στις δύο ενότητες.
-
(Εξαιτίας και του παραπάνω) Πολλές φορές οι χρήστες μπερδεύονται και δεν ξέρουν σε ποιά ενότητα ανήκει ένα θέμα που θέλουν να ανοίξουν.
Παράδειγμα (και βέβαια όχι μόνο) για όλα τα παραπάνω το θέμα Ελαστικά και ζάντες για Clio 1.4 98HP: ο χρήστης το άνοιξε στα 'Τεχνικά θέματα', ο moderator BTS ορθώς το μετακίνησε στις 'Βελτιώσεις' αλλά η συζήτηση που έγινε σύντομα περιέλαβε (μαζί με τις διάφορες προτάσεις για βελτίωση) και καθαρά τεχνικά ζητήματα όπως την επίδραση των φαρδύτερων τροχών στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου.
Αντίλογος:
-
Σχεδόν πάντα οι βελτιώσεις έχουν τεχνική συνιστώσα αλλά πολλές φορές τα τεχνικά θέματα δεν σχετίζονται με βελτιώσεις.
-
Στη μεγάλη πλειονότητά τους τα θέματα των 2 ενοτήτων είναι πολλά με μικρή διάρκεια. Κάτι που σημαίνει πως πολλές φορές ένα θέμα μπορεί σχετικά σύντομα να βρεθεί στη δεύτερη σελίδα.
Στην ουσία όμως δεν βλέπω κάποιο σοβαρό λόγο για να μην είναι μαζί οι δύο ενότητες ενώ βλέπω σοβαρούς λόγους για να είναι μαζί.
-
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
- Στη μεγάλη πλειονότητά τους τα θέματα των 2 ενοτήτων είναι πολλά με μικρή διάρκεια. Κάτι που σημαίνει πως πολλές φορές ένα θέμα μπορεί σχετικά σύντομα να βρεθεί στη δεύτερη σελίδα.
.
γιατι το λες αυτο ?
τα τεχνικα εχουν 13,15 δημοσιευση ανα θεμα
οι βελτιωσεις 13,6
και τα νεα μοντελλα 9,6
ενω
2,47 οι αγγελιες
8,8 το 4χ4και απο τα παλια (προφανως παιζει ρολο)
20,6 η αυτοκινηση
14,37 το ραλι ακροπολις
18,67 οι ελληνικοι αγωνες
10,82 η φορμουλα
21,9 το WRCπριν ψηφισω θα ηθελα να ξερω αν τιθεται θεμα να υπαρξει βελτιωση των εργαλειων ευρεσης των θεματων
επισης μου φαινεται πιο λογικο οι moderators να χτενισετε την αυτοκινηση και να φερετε ολα τα σχετικα με τεχνικα και βελτιωσεις στη θεση τους ωστε να υπαρχει μια πραγματικη εικονα και μετα το ξανασυζηταμε
-
ΝΑΙ φυσικα.......... το εχω αλλωστε και εγω επισημανει επανειλημενως!
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
- Στη μεγάλη πλειονότητά τους τα θέματα των 2 ενοτήτων είναι πολλά με μικρή διάρκεια. Κάτι που σημαίνει πως πολλές φορές ένα θέμα μπορεί σχετικά σύντομα να βρεθεί στη δεύτερη σελίδα.
.
γιατι το λες αυτο ?
τα τεχνικα εχουν 13,15 δημοσιευση ανα θεμα
οι βελτιωσεις 13,6
και τα νεα μοντελλα 9,6
ενω
2,47 οι αγγελιες
8,8 το 4χ4και απο τα παλια (προφανως παιζει ρολο)
20,6 η αυτοκινηση
14,37 το ραλι ακροπολις
18,67 οι ελληνικοι αγωνες
10,82 η φορμουλα
21,9 το WRCΚαταρχήν μην 'προσβάλλεσαι' Και εγώ τις αγαπώ αυτές τις ενότητες, απλά θεωρώ σωστότερο να συγχωνευθούν.
Δεύτερον, αν ισχύει αυτό που λες, τότε υπάρχει ακόμα λιγότερος αντίλογος στη συγχώνευση, διότι ήταν στο τμήμα 'Αντίλογος' της δημοσίευσής μου
Τρίτον, και επί της ουσίας: τα νούμερα που δείχνεις δείχνουν πως αυτό που λέω ισχύει σε σημαντικό βαθμό, σε σύγκριση με το 'Περί αυτοκίνησης', το 'WRC' και το 'Ελληνικοί αγώνες'. ΟΚ, δεν ισχύει για τα 'Νέα μοντέλα', τις 'Αγγελίες' (αυτό έλειπε! Να γίνονται σήριαλ οι αγγελίες. Παρότι λίγο έλειψε τώρα τελευταία ) και τα 'Εκτός δρόμου'. Ε και ?
πριν ψηφισω θα ηθελα να ξερω αν τιθεται θεμα να υπαρξει βελτιωση των εργαλειων ευρεσης των θεματων
επισης μου φαινεται πιο λογικο οι moderators να χτενισετε την αυτοκινηση και να φερετε ολα τα σχετικα με τεχνικα και βελτιωσεις στη θεση τους ωστε να υπαρχει μια πραγματικη εικονα και μετα το ξανασυζηταμε
Θεωρώ ορθά και τα 2 ζητήματα που θέτεις!
Θα ήθελα όμως και την άποψή σου σχετικά με την πρότασή μου για συγχώνευση. Καταλαβαίνω πως είσαι εναντίον, ίσως κάτι σε πειράζει, αλλά δεν αντιλαμβάνομαι τι.
-
γιατι εχεις μονιμως την εντυπωση οτι δεν λεω την αποψη μου?
λοιπον θα την ξαναπω οσο πιο σωστα μπορω
το σημαντικο ειναι να μπορουμε καθε φορα και εμεις οι καινουργιοι και εσεις οι παλιοι να βρισκουμε αυτο που θελουμε ευκολα και γρηγορα
αν τα ριχνουμε ολα σε ενα καζανι και τα ανακατευουμε και απο πανω χωρις να υπαρχει τροπος να τα ξεμπλεξουμε μετα χαθηκαμε
αυτο γιναται στην αυτοκινηση οπου ενα θεμα ειναι τρελο μεχρι να μεινει λιγο πισω και να ξεχαστει
αρα αν δεν προστεθουν καποια σοβαρα εργαλεια αναζητησης διαφωνω με την ενοποιηση διοτι πολυ απλα το καζανι μεγαλωνει
αν ομως βρειτε-βρουμε τα καταλληλα εργαλεια, γιατι οχι να μπουν και ολα σε ενα καζανι
ηδη δυσκολευομαι να θυμαμαι τι εχω γραψει και που ποσο μαλλον τι εχουν γραψει αλλοι και που
και εχω μια βοηθεια απο το σε πια ενοτητα γραφτηκε
αμα την χασω και αυτην χωρις να εχω αλλη δεν θα βρισκω τιποτα πιααυτα
-
Κι εγώ λέω ΝΑΙ. Υπάρχει συνάφεια στις 2 ενότητες και σιγουρα θα είναι περισσότερο συγκεντρωμένα τα θέμα. Πριν λίγο καιρό που ήταν όλα στην 'Αυτοκίνηση' πως τα βρίσκαμε?
Για τα εργαλεία αναζήτησης (ελληνική αναζήτηση) συμφωνώ απόλυτα και το έχω γράψει πολλές φορές. Όπως επίσης και για το 'ξεκαθάρισμα' της αυτοκίνησης για θέματα βελτιώσεων/τεχνικά. -
συγνωμη ρε παιδια αλλα σε λιγο θα βγει και ο mm55 να πει οτι και αυτος ζηταει τοσο καιρο εργαλεια και ξεκαθαρισμα της αυτοκινησης
δηλαδη απο ποιον περιμενετε να τα κανει?
απο μενα? -
Πιστεύω πως η συγχώνευση τεχνικών θεμάτων/βελτιώσεων και το σβήσιμο άλλων ενοτήτων από μόνα τους δεν θα λύσουν τα προβλήματα του φόρουμ.
Χρειάζεται επανεξέταση του περιεχομένου των ενοτήτων, προκειμένου και τάξη να υπάρχει και ικανοποιημένοι να μείνουν όλοι οι φίλοι του αυτοκινήτου, είτε αυτό είναι αγωνιστικό, είτε βολτίσιο, είτε 4χ4, είτε αντίκα, είτε μοντέλο. Μόνο τότε το φόρουμ θα ανταποκρίνεται πλήρως στην αυτοκινητιστική ύλη του περιοδικού, αφού το τελευταίο έχει ασχοληθεί με όλες τις παραπάνω κατηγορίες.
Για παράδειγμα, κάτω από το γενικό τίτλο '4Τ-Αγώνες', να υπάρχουν οι ενότητες
WRC
F1
Eλληνικοί Αγώνες
Ράλι Ακρόπολις.Κάτω από το γενικό τίτλο **'4Τ-Αυτοκίνηση' **να υπάρχουν οι ενότητες
Νέα Μοντέλα-Αγορά
Περί Αυτοκίνησης (όπου θα περιλαμβάνει και θέματα 4χ4 και classics)
Τεχνικά θέματα.Κάτω από το γενικό τίτλο 'Ανακοινώσεις' να υπάρχουν οι ενότητες
Σχετικά με το Φόρουμ (που θα περιλαμβάνει τον κανονισμό, τις εκδηλώσεις και τις συναντήσεις του φόρουμ ή ομάδας μελών και τις ανακοινώσεις του moderator),
Μικρές Αγγελίες.Επιπλέον πρέπει να καθοριστεί από τη διεύθυνση αν επιθυμεί να γίνονται γενικές συζητήσεις (με τα ανάλογα προβλήματα που δημιουργεί αυτό), ή να ασχολούμαστε αποκλειστικά με τα της αυτοκίνησης.
Παρέθεσα μία σύντομη πρόταση που πιστεύω ότι θέτει σωστές βάσεις και επιτρέπει μελλοντικές αναβαθμίσεις χωρίς να χρειαστεί αναδιοργάνωση.
Ειδικά η ενότητα για εκδηλώσεις και συναντήσεις πιστεύω ότι 'ελαφραίνει' αισθητά κάποιες άλλες, στις οποίες πλέον αναπτύσσονται μόνο τα σχετικά με αυτές θέματα. Τέλος κάνει ευκολότερη τη διαδικασία οργάνωσης μιας συνάντησης ή μιας εκδήλωσης, αφού το θέμα δεν βλέπεται από όλους, και δεν χρειάζονται επαναλαμβανόμενες επικολλήσεις στις υπόλοιπες ενότητες.
-
BTS
παλι βαρεθηκα να διαβασω το σεναριο... -
Ο χρήστης predator έγραψε:
BTS
παλι βαρεθηκα να διαβασω το σεναριο...Να εξηγήσω στους υπόλοιπους ότι αυτό σημαίνει ότι συμφωνείς.
-
Συμφωνώ με την πρόταση του BTS .
Οσο για τη συγχώνευση , μάλλον πρέπει να γίνει αφού πολλά θέματα βελτιώσεων είναι και τεχνικά, και αρκετά θέματα τεχνικά είναι και βελτιώσεων .
-
Νομίζω πως δεν χρειάζεται να δημιουργήσουμε μεγαλύτερο πρόβλημα από αυτό που πάμε να λύσουμε.
Πάμε να λύσουμε το πρόβλημα πως τα τεχνικά και οι βελτιώσεις είναι αρκετά συναφείς ενότητες ώστε ο κόσμος να μπερδεύεται σχετικά με το που πρέπει να δημοσιεύσει κάτι αλλά και οι δημοσιεύσεις να βγαίνουν εύκολα εκτός θέματος διότι πχ. εκεί που συζητάς για βελτιώσεις κάπου θα πεις και ένα τεχνικό, που θα απαντήσει κάποιος άλλος κτλ. κτλ.
Για το λόγο αυτό προτείνω τη συγχώνευση.
Από την άλλη, κανείς δεν φαίνεται να μπερδεύεται με τις ξεχωριστές θεματικές ενότητες για το WRC, τη Formula 1, το ράλι Ακρόπολις και τους Ελληνικούς αγώνες (εκτός του κομματιού που αναφέρεται στα 4x4, που είναι μια άλλη ιστορία). Οπότε, ποιός ο λόγος της εννοποίησης αυτών των ενοτήτων ? Για να γίνουν και αυτές 'Περί αυτοκίνησης' ?
Αν το λογισμικό του Forum υποστήριζε ιεραρχικές θεματικές ενότητες (δηλ. θεματικές ενότητες που περιέχουν άλλες θεματικές ενότητες), τότε θα συμφωνούσα. Ετσι θα μπορούσε η 'υπερενότητα' '4Τ-Αγώνες' να περιέχει τις παραπάνω αναφερθείσες, και κάτω από αυτές να είναι τα διάφορα θέματα. Αν όμως δεν υποστηρίζεται αυτό (δεν το γνωρίζω), δε βλέπω το λόγο να ενώσουμε ενότητες που λειτουργούν ικανοποιητικά χωρίς λόγο ένωσης.
Αυτό στο οποίο προφανώς συμφωνώ είναι μια άλλη θεματική ενότητα 'Ανακοινώσεις-Εκδηλώσεις' όπου να μπαίνουν τα θέματα που αφορούν στο ίδιο το Forum, τυχόν εκδηλώσεις πχ. FORUMΕΓΑΡΑ ή πρόσκληση σε ταβέρνα για κρασάκι κοκ.
Επίσης συμφωνώ, όπως ανέφερα παραπάνω, να 'ξεκαθαριστεί' το 'Περί αυτοκίνησης' από διάφορα τεχνικά θέματα και θέματα βελτιώσεων, τα οποία να μεταφερθούν στις αντίστοιχες ενότητες ή στη νέα ενότητα, αν δημιουργηθεί.
Οσο για το θέμα της δυνατότητας αναζήτησης, αυτό είναι θέμα του υποστηρικτικού λογισμικού (phpBB), και δεν είναι κάτι που μπορώ προσωπικά να απαντήσω, θα πρέπει κάποιος τεχνικός (και όχι moderator, είναι άλλο πράγμα) να μας πληροφορήσει σχετικά. mm55 ? Υπόψην πως το λογισμικό αυτό έρχεται κάπως 'έτοιμο', δηλ. οι δυνατότητες παρέμβασης (πχ. για την ενσωμάτωση αποτελεσματικής αναζήτησης Ελληνικών) είναι σχετικά περιορισμένες.
Πάντως θα πρέπει να πάρουμε την απόφασή μας σχετικά με τη συγχώνευση με βάση τη χειρότερη περίπτωση, πως δηλαδή οι δυνατότητες αναζήτησης είναι αυτές που παρέχει αυτή τη στιγμή το Forum και όχι κάτι καλύτερο. Και σε αυτή την περίπτωση είμαι υπερ της συγχώνευσης των συγκεκριμένων ενοτήτων αλλά όχι αυτών που προτείνει ο BTS
-
Μάλλον δεν το διευκρίνησα...
Δεν πρότεινα καμία συγχώνευση. Οι τίτλοι που ανέφερα είναι μόνο τίτλοι και όχι ενότητες. Ουσιαστικά, οι ενότητες θα είναι όπως τώρα, απλώς θα τις ομαδοποιεί ένας τίτλος, ο οποίος θα 'στέκεται' από πάνω τους, προκειμένου να δείχνει πιο οργανωμένο το φόρουμ.
Χοντρικά δηλαδή, κάπως έτσι:
**4Τ-ΑΓΩΝΕΣ ** WRC F1
ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ**4Τ-AYTOKINHΣH **
ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
....
...Η ουσία βρίσκεται στην διαμόρφωση των ενοτήτων.
Όπως είπα ο τίτλος είναι μία απλή λέξη σαν επικεφαλίδα και όχι ενότητα με clickable περιεχόμενο.Επίσης από τα παραπάνω φαίνεται ότι δεν έχω αντίρρηση να συμπτήξουμε τις δύο ενότητες σε μία με τίτλο 'τεχνικά θέματα'.
-
Συγνώμη τότε BTS, δεν κατάλαβα!
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Επίσης συμφωνώ, όπως ανέφερα παραπάνω, να 'ξεκαθαριστεί' το 'Περί αυτοκίνησης' από διάφορα τεχνικά θέματα και θέματα βελτιώσεων, τα οποία να μεταφερθούν στις αντίστοιχες ενότητες ή στη νέα ενότητα, αν δημιουργηθεί.
Οπως λέει κι ο Go_For_Pole...Your wish is my command!! Καλό κουράγιο!!!
Πάντως θα πρέπει να πάρουμε την απόφασή μας σχετικά με τη συγχώνευση με βάση τη χειρότερη περίπτωση, πως δηλαδή οι δυνατότητες αναζήτησης είναι αυτές που παρέχει αυτή τη στιγμή το Forum και όχι κάτι καλύτερο. Και σε αυτή την περίπτωση είμαι υπερ της συγχώνευσης των συγκεκριμένων ενοτήτων αλλά όχι αυτών που προτείνει ο BTS
Συμφωνώ!Οπως επίσης και στην δημιουργία ενότητας 'Ανακοινώσεις-Εκδηλώσεις'.
Σημειώνετε για να τα συζητήσουμε! -
Ο χρήστης BTS έγραψε:
.....Για παράδειγμα, κάτω από το γενικό τίτλο '4Τ-Αγώνες', να υπάρχουν οι ενότητες
WRC
F1
Eλληνικοί Αγώνες
Ράλι Ακρόπολις.Κάτω από το γενικό τίτλο **'4Τ-Αυτοκίνηση' **να υπάρχουν οι ενότητες
Νέα Μοντέλα-Αγορά
Περί Αυτοκίνησης (όπου θα περιλαμβάνει και θέματα 4χ4 και classics)
Τεχνικά θέματα.Κάτω από το γενικό τίτλο 'Ανακοινώσεις' να υπάρχουν οι ενότητες
Σχετικά με το Φόρουμ (που θα περιλαμβάνει τον κανονισμό, τις εκδηλώσεις και τις συναντήσεις του φόρουμ ή ομάδας μελών και τις ανακοινώσεις του moderator),
Μικρές Αγγελίες.Επιπλέον πρέπει να καθοριστεί από τη διεύθυνση αν επιθυμεί να γίνονται γενικές συζητήσεις (με τα ανάλογα προβλήματα που δημιουργεί αυτό), ή να ασχολούμαστε αποκλειστικά με τα της αυτοκίνησης.
Παρέθεσα μία σύντομη πρόταση που πιστεύω ότι θέτει σωστές βάσεις και επιτρέπει μελλοντικές αναβαθμίσεις χωρίς να χρειαστεί αναδιοργάνωση.
Ειδικά η ενότητα για εκδηλώσεις και συναντήσεις πιστεύω ότι 'ελαφραίνει' αισθητά κάποιες άλλες, στις οποίες πλέον αναπτύσσονται μόνο τα σχετικά με αυτές θέματα. Τέλος κάνει ευκολότερη τη διαδικασία οργάνωσης μιας συνάντησης ή μιας εκδήλωσης, αφού το θέμα δεν βλέπεται από όλους, και δεν χρειάζονται επαναλαμβανόμενες επικολλήσεις στις υπόλοιπες ενότητες.
Ρίξτε μια ματιά εδώ για να δείτε τι εννοώ:
-
παλι βαρεθηκα...
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
παλι βαρεθηκα...Ρε Πέτρο,κάντο πιο σφιχτό το σενάριο!!! Αφου βαριέται!!! Ισως σε στυλ Δουκέρη..ξέρεις...ΩΘΑΠ (Ωραίο Θέμα Αυτό Πέτρο)..!!!
Συγχώνευση "Βελτιώσεων" - "Τεχνικών Θεμάτων