-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Σύμφωνα με πληροφορίες του rally.gr, το Σάββατο 20 Δεκεμβρίου, 8 Toyota Yaris (2 του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι και τα 6 πρώτα της βαθμολογίας του Cup, θα βρεθούν στην Ιταλία, για να αγωνιστούν σε ένα αγώνα της γειτονικής χώρας. Κατά πάσα πιθανότητα πρόκειται για μία ε.δ. περίπου 15 χλμ. την οποία τα αυτοκίνητα θα κάνουν 4 φορές!
Βλεπει κανεις αλλος καποιο οφελος για τα πληρωματα και την Toyota απο αυτο;
Η ερώτησή σου αφορά την ΤΟΥΟΤΑ, ή την ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ; Γιατί για την πρώτη βλέπω και παραβλέπω.
Επίσης έναν αγώνα στο εξωτερικό για τα πληρώματα πάλι ωφέλιμο τον βλέπω.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Και κατι ακομα: Ακουγεται οτι η ΠΑΛΑΣ θα γινει εταιρια. Φανταζομαι οτι αντικειμενο της θα ειναι η οργανωση αγωνων. Αν ειναι ετσι, εχω μερικα ερωτηματα:Με τι κριτηρια θα αναλαμβανει αυτους τους αγωνες;
Αν προκυψει δευτερη εταιρια θα γινεται ανοιχτος διαγωνισμος για καθε αγωνα;
Θα υπογραφεται συμβαση αναμεσα σε ΕΘΕΑ και εταιρια;
Μηπως ειναι καιρος να βρουμε ενα καλο δικηγορο για μελλοντικη χρηση;
Δηλαδή αποκτά ισολογισμό και επαγγελματικές ευθύνες;
Μμμμμμ! Μ' αρέσει! -
Για την Toyota Ελλας Γιωργο. Ενας αγωνας, καποιου πρωταθληματος, 60 χιλιομετρων, καπου στο εξωτερικο. Σπουδαια διοργανωση ακουγεται, δε λεω!
Και περυσι εστειλαν τον Ζαχο Βελγιο. Ε και τι εγινε; Αν ηταν οντως σοβαρη η προσπαθεια τους και νοιαζοντουσαν θα εστελναν καποιον μια χρονια εξω, εκει που θα μπορουσαν να τον δουν ματια που εχουν σημασια.
Οσο για τη λεσχη, ετσι θα επρεπε. Θα γινει ομως; Βλεπω οτι κανεις απο τους εμπειροτερους δεν εχει τοποθετηθει.
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ ΑΠ'ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ (ΚΟΥΛΟΜΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ) .
ΓΙΑΥΤΟ ΣΑΝ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΣΑΣ ΠΑΤΑΩ ΤΟ ΚΛΑΞΟΝ , ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩ ΟΤΙ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΜΑΡΤΙΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΘΛΙΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ .
ΕΣΕΙΣ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΕΤΕ , ΚΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΕΙΤΕ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ Ν ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΠΛΑΓΙΑ , Α6 ΜΕ ΤΕΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΚΑΙ ΟΚΤΑΤΖΙΤΖΙΚΑ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΑΡΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΠΛΑ 1600ΑΡΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ Α ,Η ΤΑ Α5 ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ , ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΡΙΞΕΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΠΛΑΝΗ ΜΑΣ ΧΩΡΑ (ΙΤΑΛΙΑ) ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΥΠΕΛΑ , ΤΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕΝΑ ΚΙΤ ΚΑΡ (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΝΚΟΥΕΤΣΕΝΤΟ) ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΛΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Α .
ΜΕ ΠΟΙΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΦΟΣΟΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΟΣΟ ΠΛΟΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΚΙΤ ΚΑΡ Η ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ , Η ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΕΟΚΟΥΦΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ
( ΑΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ , ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΕΛΑΝΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ) ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ .
ΟΣΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ , ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΟΥΡΜΟΥΡΙΖΕΤΕ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥΣ ΚΟΥΦΟΥΣ ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ , ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΑΠ'ΤΟΝ ΒΑΘΥ ΤΟΥΣ ΥΠΝΟ , ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΙΚΑΙΟ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΗ ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑ ΤΟΥ 2004 .Υ.Γ. Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ , ΟΤΙ ΟΥΤΕ YΕΑR BOOK ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ , ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΕΙΣΤΕ .
ΕΧΕΙΣ ΠΛΑΚΑ ΡΕ ΜΑΣΤΟΡΑ ΩΡΕΣ ΩΡΕΣ.ΠΟΙΟΣ ΡΕ ΓΜΤ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ?ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ?
ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Για την Toyota Ελλας Γιωργο. Ενας αγωνας, καποιου πρωταθληματος, 60 χιλιομετρων, καπου στο εξωτερικο. Σπουδαια διοργανωση ακουγεται, δε λεω!Και περυσι εστειλαν τον Ζαχο Βελγιο. Ε και τι εγινε; Αν ηταν οντως σοβαρη η προσπαθεια τους και νοιαζοντουσαν θα εστελναν καποιον μια χρονια εξω, εκει που θα μπορουσαν να τον δουν ματια που εχουν σημασια.
Οσο για τη λεσχη, ετσι θα επρεπε. Θα γινει ομως; Βλεπω οτι κανεις απο τους εμπειροτερους δεν εχει τοποθετηθει.
Πέρσι η ΤΟΥΟΤΑ (όχι Ελλάς) είχε την πρωτοβουλία να γίνουν 'μεταγραφές' για έναν αγώνα. Έτσι κέρδισε η ΤΟΥΟΤΑ σαν σύνολο (εμείς να δούμε το Βέλγο, οι Βέλγοι τον Ισπανό, οι Ισπανοί το Γερμανό, οι Γερμανοί τον Ελληνα και δεν ξέρω τι, ψιλοναμπλέξουμε τα μπούτια μας και να τραβήξουμε τον κόσμο ).
Οπότε και φέτος πιθανώς κάτι τέτοιο να παίζει. Ίσως η Ιταλική ΤΟΥΟΤΑ να μην έχει καπ (δεν ξέρω) και να θέλει ελληνικά για διαφήμιση. Για εμάς μπορεί να είμαστε δεδομένοι, αλλα και ο Τραβάλια για την γυναίκα του δεδομένος είναι!
-
Ελα ρε Γιωργο, να διαφημιστουν οι Ιταλοι απο 8 Ελληνες; Αυτοι εχουν κατι budget για αγωνες που αν ηθελαν 18 δικα τους θα κατεβαζαν.
Ξερει τουλαχιστον καποιος να μας πει τι αγωνας ειναι αυτος; Μετραει σε καποιο Ιταλικο πρωταθλημα, εχει καποιο κυρος;
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ξερει τουλαχιστον καποιος να μας πει τι αγωνας ειναι αυτος; Μετραει σε καποιο Ιταλικο πρωταθλημα, εχει καποιο κυρος;ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΤΑΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ http://www.rallylink.it
ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ, ΑΓΩΝΑΣ ΚΥΚΛΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ (1 ΑΣΦΑΛΤΙΝΗ Ε.Δ. 10-11 ΚΜ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ 4 ΦΟΡΕΣ) ΕΙΝΑΙ Ο 'RONDE DEL RUBICONE'.
http://www.dr-pixel.net/pre_rubicone/ww ... r_prog.aspΟ ΑΓΩΝΑΣ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ...
-
Ο χρήστης bravehard έγραψε:
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ ΑΠ'ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ (ΚΟΥΛΟΜΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ) .
ΓΙΑΥΤΟ ΣΑΝ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΣΑΣ ΠΑΤΑΩ ΤΟ ΚΛΑΞΟΝ , ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩ ΟΤΙ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΜΑΡΤΙΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΘΛΙΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ .
ΕΣΕΙΣ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΕΤΕ , ΚΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΕΙΤΕ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ Ν ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΠΛΑΓΙΑ , Α6 ΜΕ ΤΕΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΚΑΙ ΟΚΤΑΤΖΙΤΖΙΚΑ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΑΡΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΠΛΑ 1600ΑΡΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ Α ,Η ΤΑ Α5 ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ , ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΡΙΞΕΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΠΛΑΝΗ ΜΑΣ ΧΩΡΑ (ΙΤΑΛΙΑ) ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΥΠΕΛΑ , ΤΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕΝΑ ΚΙΤ ΚΑΡ (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΝΚΟΥΕΤΣΕΝΤΟ) ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΛΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Α .
ΜΕ ΠΟΙΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΦΟΣΟΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΟΣΟ ΠΛΟΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΚΙΤ ΚΑΡ Η ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ , Η ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΕΟΚΟΥΦΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ
( ΑΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ , ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΕΛΑΝΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ) ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ .
ΟΣΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ , ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΟΥΡΜΟΥΡΙΖΕΤΕ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥΣ ΚΟΥΦΟΥΣ ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ , ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΑΠ'ΤΟΝ ΒΑΘΥ ΤΟΥΣ ΥΠΝΟ , ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΙΚΑΙΟ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΗ ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑ ΤΟΥ 2004 .Υ.Γ. Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ , ΟΤΙ ΟΥΤΕ YΕΑR BOOK ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ , ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΕΙΣΤΕ .
ΕΧΕΙΣ ΠΛΑΚΑ ΡΕ ΜΑΣΤΟΡΑ ΩΡΕΣ ΩΡΕΣ.ΠΟΙΟΣ ΡΕ ΓΜΤ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ?ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ?
ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ
Αυτό που με τρελαίνει είναι ότι ο αγωνιζόμενος έχει 'δικαίωμα' να κάνει ένσταση για κάτι που τις περισσότερες φορές θα μπορούσε να γίνει αντιληπτό στον τεχνικό έλεγχο. Μου φαίνεται αδιανόητο να μπορείς να ανοίξεις ένα καπώ, να σκύψεις να δείς 2 ψαλίδια, να ζυγίσεις ένα αυτοκίνητο και να μου λες 'οχι, αν θέλεις πλήρωσέ με να το δω...'. APR εσύ που ξέρεις περισσότερα έχω άδικο; Θα μου πεις εδώ αμφισβητούνται οι κανονισμοί η εφαρμογή τους είναι το πρόβλημα;
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ελα ρε Γιωργο, να διαφημιστουν οι Ιταλοι απο 8 Ελληνες; Αυτοι εχουν κατι budget για αγωνες που αν ηθελαν 18 δικα τους θα κατεβαζαν.Σύμφωνοι, λεφτά έχουν.
Και προσέχουνε για να έχουνε.
Και 8 Έλληνες (willing to pay/contribute?) σαφώς και έρχονται φτηνότερα από 18 Ιταλούς. Και όσο κι αν φαίνεται οξύμωρο, 8 Έλληνες στην Ιταλία 'πουλάνε' περισσότερο από 18 ίσως και 28 Ιταλούς. (Ακούς Άρη; )Σκέψου Ράλι Λαμίας με 8 Πορτογάλους.
-
Ο χρήστης racer έγραψε:
Αυτό που με τρελαίνει είναι ότι ο αγωνιζόμενος έχει 'δικαίωμα' να κάνει ένσταση για κάτι που τις περισσότερες φορές θα μπορούσε να γίνει αντιληπτό στον τεχνικό έλεγχο. Μου φαίνεται αδιανόητο να μπορείς να ανοίξεις ένα καπώ, να σκύψεις να δείς 2 ψαλίδια, να ζυγίσεις ένα αυτοκίνητο και να μου λες 'οχι, αν θέλεις πλήρωσέ με να το δω...'. APR εσύ που ξέρεις περισσότερα έχω άδικο; Θα μου πεις εδώ αμφισβητούνται οι κανονισμοί η εφαρμογή τους είναι το πρόβλημα;Στον τελικό τεχνικό έλεγχο τα περισσότερα 'προφανή' εξετάζονται, σωστά;
Από την άλλη εσύ προσωπικά έχεις ζητήσει πολλές φορές να γίνει εξέταση ενός προφανούς παράνομου ανταλλακτικού και σου το αρνήθηκε κάποιος Τ.Ε. ; Δεν νομίζω δε, πως χρειάζεται να πληρώσεις για να ζυγιστεί ένα αυτοκίνητο...
Προσοχή, σε ρωτάω για πράγματα που τα βλέπεις αμέσως κάτω από το καπό, ψαλίδια, κλπ όπως αυτά που αναφέρεις -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Αυτό που με τρελαίνει είναι ότι ο αγωνιζόμενος έχει 'δικαίωμα' να κάνει ένσταση για κάτι που τις περισσότερες φορές θα μπορούσε να γίνει αντιληπτό στον τεχνικό έλεγχο. Μου φαίνεται αδιανόητο να μπορείς να ανοίξεις ένα καπώ, να σκύψεις να δείς 2 ψαλίδια, να ζυγίσεις ένα αυτοκίνητο και να μου λες 'οχι, αν θέλεις πλήρωσέ με να το δω...'. APR εσύ που ξέρεις περισσότερα έχω άδικο; Θα μου πεις εδώ αμφισβητούνται οι κανονισμοί η εφαρμογή τους είναι το πρόβλημα;
Στον τελικό τεχνικό έλεγχο τα περισσότερα 'προφανή' εξετάζονται, σωστά;
Από την άλλη εσύ προσωπικά έχεις ζητήσει πολλές φορές να γίνει εξέταση ενός προφανούς παράνομου ανταλλακτικού και σου το αρνήθηκε κάποιος Τ.Ε. ; Δεν νομίζω δε, πως χρειάζεται να πληρώσεις για να ζυγιστεί ένα αυτοκίνητο...
Προσοχή, σε ρωτάω για πράγματα που τα βλέπεις αμέσως κάτω από το καπό, ψαλίδια, κλπ όπως αυτά που αναφέρειςΠροσωπικά έλεγχο σε κάποιο άλλο αυτοκίνητο, δεν έχω ζητήσει ποτέ. Τελικός τεχνικός έλεγχος με την έννοια που το λες, σε εμένα τουλάχιστον δεν έχει γίνει. Το θέμα όμως είναι να μην χρειάζεται να το ζητήσω εγώ. Μιλάμε για τα προφανή. Σχετικά με το βάρος. Μια φορά με ζύγισαν. Σε κάθε αγώνα ζυγιζόμουν με δική μου πρωτοβουλία. Θα μου πεις γιατί; θα παχύνει; Σωστό κι αυτό. Πάντως ανεξάρτητα από το βάρος υπάρχει μια χαλαρότητα στους τεχνικούς ελέγχους. Δεν νομίζω με κακή πρόθεση. Οπως το βλέπω εγώ είναι στα πλαίσια του 'εντάξει μωρέ, φίλοι είμαστε το ξέρω το αμάξι μιλάμε και κάθε τόσο στο τηλέφωνο...'. Κατά τη γνώμη μου όμως 'η γυναίκα του Καίσαρα πρέπει και να είναι και να φαίνεται τίμια'.
-
Ο χρήστης racer έγραψε:
Προσωπικά έλεγχο σε κάποιο άλλο αυτοκίνητο, δεν έχω ζητήσει ποτέ. Τελικός τεχνικός έλεγχος με την έννοια που το λες, σε εμένα τουλάχιστον δεν έχει γίνει. Το θέμα όμως είναι να μην χρειάζεται να το ζητήσω εγώ. Μιλάμε για τα προφανή. Σχετικά με το βάρος. Μια φορά με ζύγισαν. Σε κάθε αγώνα ζυγιζόμουν με δική μου πρωτοβουλία. Θα μου πεις γιατί; θα παχύνει; Σωστό κι αυτό. Πάντως ανεξάρτητα από το βάρος υπάρχει μια χαλαρότητα στους τεχνικούς ελέγχους. Δεν νομίζω με κακή πρόθεση. Οπως το βλέπω εγώ είναι στα πλαίσια του 'εντάξει μωρέ, φίλοι είμαστε το ξέρω το αμάξι μιλάμε και κάθε τόσο στο τηλέφωνο...'. Κατά τη γνώμη μου όμως 'η γυναίκα του Καίσαρα πρέπει και να είναι και να φαίνεται τίμια'.Eίναι δυνατόν να εξετάζονται λεπτομερώς βάση ομολογκασιόν όλα τα αυτοκίνητα ενός αγώνα; Αυτά που όμως κερδίζουν στις πιο ανταγωνστικές κατηγορίες ή κλάσεις σαφώς και εξετάζονται. Από την άλλη πρέπει να ξεκαθαρίζουμε τι είναι προφανές, γιατί άλλη η ματιά η δική σου που πιθανόν ασχολείσαι με μια συγκεκριμένη μάρκα ή ένα συγκεκριμένο μοντέλο και άλλη η ματιά κάποιου που έχει υπό την επίβλεψή του πολλά και διαφορετικά αυτοκίνητα.
Για το βάρος συμφωνώ πως πρέπει να συμβαίνει όσο το δυνατόν πιο συχνά, όμως έχω την εντύπωση πως ειδικά φέτος, έγιναν πολλά ζυγίσματα και δεν ακούστηκε κανένα παράπονο σε αυτό το θέμα.
Πάντως η ερώτηση παραμένει..Ζήτησες ποτέ εσύ η κάποιος άλλος σε τεχνικό έφορο να εξετάσει κάτι ΠΡΟΦΑΝΕΣ, πχ ένα ψαλίδι ή φρένα κλπ και σου είπε 'πλήρωσε ένσταση';
(Συνήθως η φράση αυτή διατυπώνεται σε θέματα κινητήρα.) -
ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΧΩΜΑΤΙΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ BUGGIES ΤΗΣ GENESIS ΟΙ JIGGER-ΒΩΒΟΣ-EL-EM-ΚΟΚΚΙΝΑΚΗΣ-ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ.
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΘΕΑΜΑ.'EL-EM'
-
ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ MEMORIAL ΣΟΑΑ ΣΤΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ.
'EL-EM'
-
ΦΙΛΕ Takinen ΟΠΑ , ΜΗΝ ΣΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠ'ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΩΝΙΑ .
ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΤΙΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΚΟ , ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ Ο ΣΥΝΑΘΛΗΤΗΣ ΑΠΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΦΟΡΟ , ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΕΛΕΓΧΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΥΝΑΘΛΗΤΗ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΝΣΤΑΣΗ ( Η ΟΠΟΙΑ ΒΕΒΑΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗ) ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΗ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ! -
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΦΙΛΕ Takinen ΟΠΑ , ΜΗΝ ΣΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠ'ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΩΝΙΑ .
ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΤΙΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΚΟ , ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ Ο ΣΥΝΑΘΛΗΤΗΣ ΑΠΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΦΟΡΟ , ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΕΛΕΓΧΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΥΝΑΘΛΗΤΗ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΝΣΤΑΣΗ ( Η ΟΠΟΙΑ ΒΕΒΑΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗ) ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΗ ΔΙΑΠΛΟΚΗ !Κε Χρήστο όποιος είναι στη γωνία να σταματήσει να κρύβεται και ας βγει!
Βιβλίο της χρονιάς 2003
Εγκύκλιος 11/03 παρ4
Τεχνικοί Έλεγχοι κατά τη διάρκεια του αγώνα*Οι αγωνιζόμενοι οι οποίοι έχουν οποιοδήποτε λόγο να επιθυμούν τον έλεγχο ενός συγκεκριμένου αυτοκινήτου πρέπει να μη διστάζουν να το δηλώνουν στον Αλυτάρχη ή τον Τεχνικό Έφορο ή τον υπεύθυνο κάποιου σταθμού ανασυγκρότησης, ώστε να λαμβάνεται κατά την κρίση των αρμόδιων Αρχόντων του Αγώνα, κάθε αναγκαίο μέτρο, προκειμένου να διασφαλίσει τον αποτελεσματικό τεχνικό έλεγχο. *
Είναι μέρος κανονισμού λοιπόν, κατά συνέπεια καθόλου αντιδεοντολογικό και σίγουρα καθόλου διαπλεκόμενο!
Είναι άλλωστε άτοπο να βλέπουμε κάτι, να μην το λέμε και να γκρινιάζουμε που δεν το είδε κάποιος άλλος που λογικό είναι να μην έχει το σύνολο των προδιαγραφών όλων των αυτοκινήτων κάθε στιγμή μέσα στο μυαλό του.
-
ΓΙΑ ΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ Νass ΑΝ ΕΚΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΕΤΣΙ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ?
ΕΔΩ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΝΣΤΑΣΗ (ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ) ΟΙ ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ (ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ )ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΙΛΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΙΣΤΑΜΕΝΟ , ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ Σ'ΑΥΤΟΝ , ΣΑΝ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΤΙΜΩΡΙΣΟΥΝ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΣΤΑΣΗ ! -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Προσωπικά έλεγχο σε κάποιο άλλο αυτοκίνητο, δεν έχω ζητήσει ποτέ. Τελικός τεχνικός έλεγχος με την έννοια που το λες, σε εμένα τουλάχιστον δεν έχει γίνει. Το θέμα όμως είναι να μην χρειάζεται να το ζητήσω εγώ. Μιλάμε για τα προφανή. Σχετικά με το βάρος. Μια φορά με ζύγισαν. Σε κάθε αγώνα ζυγιζόμουν με δική μου πρωτοβουλία. Θα μου πεις γιατί; θα παχύνει; Σωστό κι αυτό. Πάντως ανεξάρτητα από το βάρος υπάρχει μια χαλαρότητα στους τεχνικούς ελέγχους. Δεν νομίζω με κακή πρόθεση. Οπως το βλέπω εγώ είναι στα πλαίσια του 'εντάξει μωρέ, φίλοι είμαστε το ξέρω το αμάξι μιλάμε και κάθε τόσο στο τηλέφωνο...'. Κατά τη γνώμη μου όμως 'η γυναίκα του Καίσαρα πρέπει και να είναι και να φαίνεται τίμια'.
Eίναι δυνατόν να εξετάζονται λεπτομερώς βάση ομολογκασιόν όλα τα αυτοκίνητα ενός αγώνα; Αυτά που όμως κερδίζουν στις πιο ανταγωνστικές κατηγορίες ή κλάσεις σαφώς και εξετάζονται. Από την άλλη πρέπει να ξεκαθαρίζουμε τι είναι προφανές, γιατί άλλη η ματιά η δική σου που πιθανόν ασχολείσαι με μια συγκεκριμένη μάρκα ή ένα συγκεκριμένο μοντέλο και άλλη η ματιά κάποιου που έχει υπό την επίβλεψή του πολλά και διαφορετικά αυτοκίνητα.
Για το βάρος συμφωνώ πως πρέπει να συμβαίνει όσο το δυνατόν πιο συχνά, όμως έχω την εντύπωση πως ειδικά φέτος, έγιναν πολλά ζυγίσματα και δεν ακούστηκε κανένα παράπονο σε αυτό το θέμα.
Πάντως η ερώτηση παραμένει..Ζήτησες ποτέ εσύ η κάποιος άλλος σε τεχνικό έφορο να εξετάσει κάτι ΠΡΟΦΑΝΕΣ, πχ ένα ψαλίδι ή φρένα κλπ και σου είπε 'πλήρωσε ένσταση';
(Συνήθως η φράση αυτή διατυπώνεται σε θέματα κινητήρα.)Αγαπητέ μου takinen στο τελευταίο σου ερώτημα έχω απαντήσει. Δεν έχω ζητήσει ποτέ να γίνει έλεγχος σε κανένα αυτοκίνητο (πέραν του δικού μου). Αν όπως λες δεν μπορούν να ξέρουν οι έφοροι τόσο καλά τα τεχνικά θέματα για όλα τα αυτοκίνητα, τότε το μόνο που μπορώ να πω είναι οτι χρειάζεται ενημέρωση και εξειδίκευση. Νομίζω υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης των τεχνικών ελέγχων πάντα στα πλαίσια του fair play.
-
Ο χρήστης racer έγραψε:
Αγαπητέ μου takinen στο τελευταίο σου ερώτημα έχω απαντήσει. Δεν έχω ζητήσει ποτέ να γίνει έλεγχος σε κανένα αυτοκίνητο (πέραν του δικού μου).
Ξερεις τωρα τι μου θυμησες ?
Πριν χρονια στον χωρο τερματισμου καποιου Ραλλυ,αγωνιζομενος ονοματι Κανδιανοπουλος γυριζε αναμεσα στους συναγωνιζομενους με ενα καρνε επιταγων και ρωτουσε αν καποιος ηθελε να του κανει (του Κανδιαν) ενσταση και δεν ειχε λεφτα,να του δανειζε.Το γελιο που επεσε αλλο πραμα. -
Βρε παιδιά ποιες ενστάσεις και πώς δηλαδή εκλαμβάνονται τα απλά ελληνικά;
Δεν μιλήσαμε ούτε για καπάκια ούτε για στροφαλοφόρους.Συγκεκριμένο είναι το θέμα που θίχτηκε.
Έχει κάποιος ένα προφανές (για λίγους) παράνομο ψαλίδι ή μια δαγκάνα ή κάτι παρόμοιο. Δηλαδή τόση διαπλοκή είναι αν γίνει μια απλή αναφορά όπως και ο κανονισμός αναφέρει ωστέ να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα;racer....Τα παραπάνω είναι θέματα omolοgation, δεν είναι εφικτό ο καθένας ΤΕ να γνωρίζει τα των omologation με το νι και με το σίγμα.
Εδώ δεν τις ξέρουν οι ίδιοι οι αγωνιζόμενοι...από όσους τις έχουν...
Το κίτρινο ναι, σαφώς πρέπει να το ξέρουν οι ΤΕ. Όμως για τα υπόλοιπα χρειάζεται σύμπνοια.
Ποια δεοντολογία άλλωστε; Της συγκάλληψης του μαιμουδιάρη; Αν κάποιος καλύπτει ή δεν αποκαλύπτει μια οποιαδήποτε παρανομία είναι και ο ίδιος παράνομος. Το αντίθετο δηλαδή με λίγα λόγια 'να μην τον καρφώσεις' μόνο 2 νοήματα έχει για μένα.
Ή εξαρτάσαι με τον έναν η τον άλλο τρόπο και έτσι περιμένεις άλλους (...) να βγάλουν το φίδι από την τρύπα ή το να χέρι νίβει τ' άλλο.Τέλος πάντων ΟΛΟΙ χρειάζονται για να πάει μπροστά το σπορ.
Ελληνικά αγωνιστικά νέα