-
Μέχρι πριν μερικά χρόνια, μόνη πηγή ενημέρωσης για τους αγώνες (WRC ή ελληνικοί αγώνες) ήταν οι διάφορες εκπομπές στην τηλεόραση σε εβδομαδιαία βάση (Auto Sprint - Από την θέση του Οδηγού κ.α) ή διάφορες βιντεοκασέτες που 'έπεφταν στα χέρια μας'. Θυμάμαι λοιπόν, σε μια από τις εκπομπές του Σταθάκη - η οποία μάλιστα ήταν αφιερωμένη στο Ράλλυ Ακρόπολις του 1997 (αν δεν κάνω λάθος)- ο δημοσιογράφος είχε τονίσει την προσπάθεια που γινόταν τότε (και που γίνεται) να 'μαντρωθούν' τα ράλλυ προκειμένου να γίνει εφικτή η τηλεοπτική τους κάλυψη. Μετά από μια 15ετία λοιπόν, και αφού μέρος του σχεδίου έχει εφαρμοστεί (μικρότεροι αγώνες - ζωντανές τηλεοπτικές καλύψεις κ.τ.λ) ακούμε να συζητιέται όλο και πιο έντονα το 'μάντρωμα' των ράλλυ. Και αναρωτιέμαι : Τι είναι ρε γμτ προτιμότερο .. **Μηδενική τηλεοπτική κάλυψη **αλλά **ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ ** ή ένα καλά προετοιμασμένο **τηλεοπτικό προϊόν ** αλλά αγώνες Ράλλυ Σπρίντ ?? Τι έχουν καταφέρει λοιπόν όλα αυτά τα χρόνια? Να αλοιώσουν την μορφή του WRC , να 'διώξουν' του Κατασκευαστές, να διώξουν του θεατές από τα βουνά με αντάλλαγμα την τηλεοπτική κάλυψη των αγώνων (η οποία υπάρχει τελικά??). Από το κακό στο χειρότερο λοιπόν για το WRC...και δεν βλέπω να γίνεται και κάτι προς την αντίθετη κατεύθυνση !! Κρίμα..
-
@sarantis l
Eσύ καλά τα λες,αυτοί τι κάνουν;;;;; -
Δεν ξερω αν πρεπει να ανοιξω νεο θεμα οποτε το βαζω εδω.Αν οι διαχειριστες θεωρουν οτι πρεπει να μετακινηθει ας το κανουν.
http://www.rallycrossrx.com/article/8267/audi-set-for-world-rallycrossΤο ανεβασα θεωρωντας οτι εχουν μια μικρη βοηθεια απο τη vw motorsport,παιρνοντας καποια στοιχεια απο το polo wrc!
-
Τι να πω εμας μονο εβγαλαν εξωhttp://www.rallysweden.com/en/2013/11/rally-sweden-closer-to-2016/
-
Τουλαχιστον υπαρχει αναγνωριση!!
http://en.best-of-rallylive.com/News/A-big-thank-you-to-the-WRC-s-volunteers -
-
-
ΣΚΙΑΧΤΚΑ ΣAνα μην ειδα ΗANSS μου φαίνεται!!
edit
Ζητώ συγνώμη,από αφηρημάδα δεν το έβαλα στα βίντεο!! -
Κάπως έτσι θα πρέπει να ήταν η έξοδος του Κοσμόπουλου στο 'Κένταυρος' του 2005 (?) -'χιλιάδες' τούμπες στον πάτο της χαράδρας. Ή του Λάτβαλα στην Πορτογαλία
Ελπίζω η κατάληξη να ήταν ίδια με του Κοσμόπουλου και του Λάτβαλα
Δεν φόραγαν HANS (αλλά δεν θα είχε και μεγάλη σημασία έτσι και αλλιώς, σε τέτοια ατυχήματα οι επιβραδύνσεις δεν είναι τόσο μεγάλες) -
ειναι παλιο το βιντεακι οποτε μαλλον δεν ηταν τοτε υποχρεωτικο το χανς.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ελπίζω η κατάληξη να ήταν ίδια με του Κοσμόπουλου και του Λάτβαλα
Ναι, ήταν. Βγήκαν από το νοσοκομείο μετά από προληπτικό έλεγχο. Το ρολ-κέιτζ λειτούργησε άψογα. Σε αυτού του είδους τα ατυχήματα το χανς δεν παίζει κανένα ρόλο.
Πάντως, το 106 έδειξε πάλι τις δύο αδυναμίες του. Καλό και άγιο, αλλά αν παρασκληρύνει αυτή η ουρά, σε συνδυασμό με το αργό τιμόνι που έχει κυρίως το 13άρι, μερικές φορές σε στέλνουν στο διάολο.
-
Οκ το ατυχημα δεν ειχε αποτομη επιβραδυνση ετσι ωστε να υπαρχει κινδυνος για τον αυχενα και να ειναι απαραιτητο το HANSS.ΑΛΛΑ κατα την καταβαση το κεφαλι του οδηγου πηγαινε ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΟ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ και ηταν ΠΟΛΥ τρομακτικο.Αν υπηρχε HANSS το ινκαρ θα φαινοταν πιο σοφτκορ.
-
-
Κυκλοφορεί στο διαδύκτιο (sic) μια φήμη για 'επιστροφή' της MG στο WRC.
Ξεκίνησε απο ένα Πολωνικο site.
http://wrc.net.pl/powrot-mg/http://www.ilovemg.org/?p=1843
Απ'ότι έχω καταλάβει ο Oleksii Tamrazov ζήτησε απο την MG να φτιάξει WRC με την υποστήριξη της MG.
Για την ώρα οι κινεζοεγγλέζοι ειναι του στύλ 'μπα πλάκα είναι .... αλλα κάτι μας είπαν .... αλλα έχουμε το BTCC και δεν υπάρχουν λεφτά ..... αλλα αν το κάνει κάποιος ιδιώτης βλέπουμε' κλπ κλπΊδωμεν
-
Πάντως στο BTCC με λεφτά χορηγών γίνεται το πανηγύρι, οι Κινέζοι δίνουν μόνο technical support. Άσε που εμπορικά τα πάνε χάλια ακόμη και στο νησί.
-
Επίδειξη μετριοφροσύνης
Ogier said that he had considered whether to deliberately disadvantage his team-mate for day one in Portugal before deciding against that tactic.
'I was really thinking about it. I am a clever guy and I wanted to use every situation I could,'
http://www.autosport.com/news/report.php/id/112855
Απλά γραφικός
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Επίδειξη μετριοφροσύνηςOgier said that he had considered whether to deliberately disadvantage his team-mate for day one in Portugal before deciding against that tactic.
'I was really thinking about it. I am a clever guy and I wanted to use every situation I could,'
http://www.autosport.com/news/report.php/id/112855
Απλά γραφικός
Απλά ΕΞΥΠΝΟΣ !!
O σκοπός αγιάζει τα μέσα.
Πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι έχει βάλει έναν στόχο στην καριέρα του και είναι αποφασισμένος να κάνει ότι είναι δυνατόν για να τον πετύχει.
Αυτός είναι οι περισσότερες νίκες ever.
Αυτο φαίνεται και απο πέρυσι, όπου στο τέλος του πρωταθλήματος ο J.M.Latvala εάν τερμάτιζε πρώτος (νομίζω στο G.B.Rally) θα μπορούσε να τερματίσει δεύτερος στο πρωτάθλημα. Ε, δεν του χάρισε την νίκη, παρ όλο που δεν του έκανε καμία διαφορά.
Επαγγελματίας είναι και γι' αυτό πληρώνεται.
Κανείς δεν μπορεί να του πει τίποτα.
Για να βάλουμε όμως και έναν παράγοντα επί πλέον στην κουβέντα, αναλογίστηκε κανείς ότι ο S.Ogier έχει ήδη 18 νίκες σε αγώνες, μία λιγότερη από τον μεγάλο Μarrku Alen ?????
Άλλες εποχές άλλος συναγωνισμός !!'el-em'
-
τωρα τα ραλλυ ειναι σαν σπριντακια. ενταλως διαφορετικη η φιλοσοφια του τοτε με το τωρα!!
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Για να βάλουμε όμως και έναν παράγοντα επί πλέον στην κουβέντα, αναλογίστηκε κανείς ότι ο S.Ogier έχει ήδη 18 νίκες σε αγώνες, μία λιγότερη από τον μεγάλο Μarrku Alen ?????
Άλλες εποχές άλλος συναγωνισμός !!Από πέρυσι (με εξαίρεση τους 4 αγώνες που συμμετείχε ο κοντός) το WRC είναι στη χειρότερη φάση της ιστορίας του όσον αφορά το συναγωνισμό. Είναι η πρώτη φορά που συμμετέχει μόνο ένας συνδυασμός ικανός για νίκη, άνευ απροόπτων. Και χάρη στην ανοησία του Νεβίλ που διάλεξε τα δολάρια αντί τη δυνατότητα να κερδίζει έστω ειδικές, αυτό δε φαίνεται να αλλάζει σύντομα.
Από την άλλη, το θέαμα που προσφέρεται κάθε άλλο παρά μέτριο είναι. Η αλήθεια είναι ότι όλοι οι εργοστασιακοί προσφέρουν εξαιρετικό θέαμα, τουλάχιστον σε χώμα και χιόνι. Έκανα μια σύγκριση της προάλλες ανάμεσα σε ένα καλό βίντεο με τα περσινά WRC και δύο παλιά βίντεο, ένα με GrB και ένα με Gr4. Συγχωρέστε με, αλλά τα δύο τελευταία τα βρήκα ολίγον 'αργής κίνησης' και κάπως 'τετριμμένα' σε σχέση με τα περάσματα των περσινών WRC. Οι ταχύτητες έχουν ανέβει πάρα πολύ και μαζί με αυτές και το γενικό επίπεδο, είτε αυτό αρέσει σε όσους νιώθουν νοσταλγία είτε όχι. -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Επίδειξη μετριοφροσύνηςOgier said that he had considered whether to deliberately disadvantage his team-mate for day one in Portugal before deciding against that tactic.
'I was really thinking about it. I am a clever guy and I wanted to use every situation I could,'
http://www.autosport.com/news/report.php/id/112855
Απλά γραφικός
Εχει πει και (πολυ)καλυτερα!αλλα σκεψου αν δεν ελεγε και αυτες τις παπαρες με τι θα ασχολιομασταν;αφου το θεμα τιτλοι για τα επομενα χρονια ειναι γνωστο!ο κοντος παντως αν και μου ειναι αντιπαθης στις δηλωσεις του ηταν ΚΥΡΙΟΣ!
Διάφορα Νέα από το WRC