-
Οι γνώμες για τη μορφή του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, διίστανται.
Αλλοι θα το ήθελαν εξ' ολοκλήρου χωμάτινο, άλλοι εξ' ολοκλήρου ασφάλτινο, άλλοι μεικτό.
Η δική σας γνώμη ποιά είναι ? -
Οι γνώμες για τη μορφή του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, διίστανται.
Αλλοι θα το ήθελαν εξ' ολοκλήρου χωμάτινο, άλλοι εξ' ολοκλήρου ασφάλτινο, άλλοι μεικτό.
Η δική σας γνώμη ποιά είναι ? -
Οι γνώμες για τη μορφή του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, διίστανται.
Αλλοι θα το ήθελαν εξ' ολοκλήρου χωμάτινο, άλλοι εξ' ολοκλήρου ασφάλτινο, άλλοι μεικτό.
Η δική σας γνώμη ποιά είναι ? -
TO EVROPAIKO PROTATHLIMA RALLI PREPI NA GINI ENA PROTATHLIMA 'PARAGOGIS' WRC ODIGON...ME TO TORINO FORMAT TO MONO PU KATAFERNI INE NA VGAZI ASFALTINUS ODIGOUS KAI I XOMATINI KE ALLROUNDER ODIGI NA EXOUN OS MONADIKO TROPO ANADIXIS TUS TA TOPIKA TUS PROTATHLIMATA PU SE ORISMENES XORES DEN INE KATHOLOU ANEPTIGMENA ME APOTELESMA NA XANONTE TALENTA.
-
Συμφωνώ με τον Greg όσο αφορά στις προοπτικές ανάδειξης κάποιων ταλέντων.Γι 'αυτό το λόγο το ΕΠΡ πρέπει να είναι μεικτό, αλλά με καλά χώματα για να μην σπάνε τα αυτοκίνητα, αφού ως γνωστόν οι συμμετέχοντες στο ΕΠΡ δεν έχουν το budget των συναδέλφων τους στο ΠΠΡ.
Επίσης το ΕΠΡ πρέπει να οριοθετηθεί καλύτερα από άποψη αγώνων, δηλαδή να μετράνε μόνο οι αγώνες με συντελεστή 20, ώστε να μην σκορπάνε οι συμμετοχές.
-
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Συμφωνώ με τον Greg όσο αφορά στις προοπτικές ανάδειξης κάποιων ταλέντων.Γι 'αυτό το λόγο το ΕΠΡ πρέπει να είναι μεικτό, αλλά με καλά χώματα για να μην σπάνε τα αυτοκίνητα, αφού ως γνωστόν οι συμμετέχοντες στο ΕΠΡ δεν έχουν το budget των συναδέλφων τους στο ΠΠΡ.Επίσης το ΕΠΡ πρέπει να οριοθετηθεί καλύτερα από άποψη αγώνων, δηλαδή να μετράνε μόνο οι αγώνες με συντελεστή 20, ώστε να μην σκορπάνε οι συμμετοχές.
Aπολυτα λογικο αυτο που λες BTS. Aπορω πως η FIA αφηνει τον θεσμο τα εξευτελιζεται με συντελεστες κλπ. Τοσο δυσκολο ειναι να ορισει 10 αγωνες το χρονο, με υποχρεωτικη συμμετοχη για ολους? Ετσι οπως ειναι το ERC δεν βοηθα σε τιποτα. Η αναβαθμιση του θεσμου (τωρα που το WRC ανεβαινει κατακορυφα) ειναι απαραιτητη.
-
Ο χρήστης Yannis-ChalkiRacingClub έγραψε:
... Aπορω πως η FIA αφηνει τον θεσμο τα εξευτελιζεται με συντελεστες κλπ. Τοσο δυσκολο ειναι να ορισει 10 αγωνες το χρονο, με υποχρεωτικη συμμετοχη για ολους? Ετσι οπως ειναι το ERC δεν βοηθα σε τιποτα. Η αναβαθμιση του θεσμου (τωρα που το WRC ανεβαινει κατακορυφα) ειναι απαραιτητη.Ποιά FIA Γιάννη ?
Νομίζεις πώς τους νοιάζει το Ε.Π.Ρ. ?
Ούτε αποτελέσματα ή κάποιο ενημερωτικό δελτίο δεν περιλαμβάνει στα Latest Updates στο επίσημο site της, και θα ενδιαφερθεί για την αναβάθμιση του θεσμού ?
Μόνο αν βρεθεί κάποιος δεύτερος Richards, να επενδύσει στην εκμετάλλευση του θεσμού με promotioning, μόνο τότε μπορεί ξαφνικά να αποκτήσει ενδιαφέρον για το ευρύ κοινό το Ε.Π.Ρ.
Ούτε site δικό του δεν έχει. Πρέπει να μαζεύεις την ενημέρωση σκόρπια απο δώ κι εκεί.
Και μετά σου λέει Ευρωπαϊκή προοπτική... -
H FIA DEN NIAZETE STO ELAXISTO....EDO EXI EXAFANISTI TO RALLI RUMANIAS XORIS KANIS NA XERI TO GIATI KE I FIA DEN EVGALE OUTE MIA ANAKINOSI GIA TO AN EGINE I OXI.
ALLA KE ME TO DIKIO TIS........SAMPOS NIAZETE KE KANIS GIA TO ERC?? DITE MONO POSI APO TO FORUM ENDIAERONTE GIA TO ERC KE META NA RIXOUME TO VAROS STI FIA. KE ME TO ERC ENOO OLA TA RALLI OLON TON SINTELESTON KE OXI MONO TO ELPA.
-
Ο χρήστης Greg έγραψε:
.......SAMPOS NIAZETE KE KANIS GIA TO ERC?? ...Ούτε για το Ε.Π.Ρ. (ERC), ούτε για τό Ε.Π.Α.Τ. (E.T.C.C.).
Ενώ στην αντίπερα του Ατλαντικού χώρα, τα μόνα που νοιάζονται είναι τα εσωτερικά τους (δια-πολιτειακά) πρωταθλήματα (π.χ. CART κλπ) και μετά οτιδήποτε άλλο.
Κατά τ' άλλα υπάρχει ευρωπαϊκός προσανατολισμός των πολιτών της γηραιάς Ηπείρου....
-
Μηπως πρεπει να ιδρυθει η FEA για τους εντος Ευρωπης αγωνες? Ποιος ο λογος να τους ελεγχει η FIA ΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ?
-
Γιάννη, είναι πιστεύω χαρακτηριστικό των ενδιαφερόντων της FIA, το πώς διαρθρώνει στο ίδιο της το site, τα διάφορα αθλητικά γεγονότα :
**Championship Events **
FIA Formula One World Championship
FIA World Rally Championship
FIA Formula 3000 International Championship
FIA GT Championship
FIA European Touring Car Championship
FIA Sportscar ChampionshipΒλέπεις εσύ πουθενά τό Ε.Π.Ρ. ???
Θα μου πείς, μήπως και το Ευρωπαικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού που το βλέπουν ξεχωριστά (FIA European Touring Car Championship) έχει την απαιτούμενη προβολή για να κινήσει το ενδιαφέρον του κοινού ???Ασε καλύτερα να μήν εκφραστώ.
Εκτός πιά, άν εμείς εδώ κοιμόμαστε τόσο που δέν πήραμε χαμπάρι οτι όλη πιά η Ευρώπη ασχολείται με το Ε.Π.Ρ. και το Ε.Π.Α.Τ. .... -
ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΤΑ 10 ΑΠΟ ΤΑ 14 ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΜΕΛΕΙΤΑΙ ΤΟ ΕΠΡ ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΝΑ ΝΑΙ ΤΟ ΠΠΡ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ. -
Εκτιμώ πως πάντα το ΕΠΡ και κάθε πρωτάθλημα ηπείρου (υπάρχουν και άλλα; ) θα είναι έτσι οργανωμένο, που να μην είναι σε καμία περίπτωση ανταγωνιστικό του ΠΠΡ. Πρώτα μάλλον θα χάσουν μερικές ευρωπαϊκές χώρες τη διοργάνωση αγώνων του ΠΠΡ και μετά θα αναβαθμιστεί το ΕΠΡ, μέχρι το σημείο που δε θα ανταγωνίζεται το ΠΠΡ (ώστε να μη μειωθεί η οικονομική του εκμετάλλευση).
Ναι στο μεικτό ΕΠΡ, ώστε να αξιολογούνται οι συνολικές ικανότητες οδηγών, αυτοκινήτων και ομάδων. Ναι και στις υποχρεωτικές συμμετοχές των οδηγών-ομάδων σε όλους τους αγώνες του ΕΠΡ (όπως άλλωστε έχει ήδη ειπωθεί).
Αλήθεια παρακολουθεί κανείς ξένα fora για το ίδιο θέμα; Υπάρχει και αλλού η ίδια 'πίκρα';
-
leras έγραψε :
ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΜΕΛΕΙΤΑΙ ΤΟ ΕΠΡ ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΝΑ ΝΑΙ ΤΟ ΠΠΡ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΜπορεί το WRC να είναι σχεδόν 'ευρωπαϊκή υπόθεση' , αλλα να μή ξεχνάμε οτι στους αγώνες WRC πλέον, δέ μπορεί να συμμετέχει ο οποιοσδήποτε.
Αρα το Ε.Π.Ρ. δίνει δυνατότητες συμμετοχής σε πληρώματα που εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να μπούν σε αγώνες του παγκοσμίου. Συνεπώς, ανταγωνιστικότητα υπάρχει μόνο σε θέματα εκμετάλλευσης δικαιωμάτων και προβολής, που κι αυτή είναι πλασματική γιατί αφορά διαφορετικά πράγματα, αλλα και εύκολα διαφοροποιήσιμη άν κάποιος δεύτερος David Richards 'δεί χρήμα' στην προβολή του Ε.Π.Ρ.tt έγραψε :
Πρώτα μάλλον θα χάσουν μερικές ευρωπαϊκές χώρες τη διοργάνωση αγώνων του ΠΠΡ και μετά θα αναβαθμιστεί το ΕΠΡ, μέχρι το σημείο που δε θα ανταγωνίζεται το ΠΠΡ (ώστε να μη μειωθεί η οικονομική του εκμετάλλευση).Δέν υπάρχει κανένας λόγος να 'χάσουν' αγώνες κάποιες ευρωπαϊκές χώρες (άν εννοείς οτι δέ μπορεί να έχει μία χώρα ταυτόχρονα και WRC αγώνα καί Ε.Π.Ρ.)
Κατα τη γνώμη μου, πρέπει να γίνουν ΟΛΟΙ οι αγώνες του Ε.Π.Ρ. ισοδύναμοι βαθμολογικά, τουλάχιστον 20 τον αριθμό (για να υπάρχει η δυνατότητα αναπλήρωσης ή βελτίωσης επιδόσεων) με υποχρεωτική συμμετοχή στο μεγαλύτερο μέρος τους, εξαρχής ορισμό 'αμοιβού' αγώνα απο την αρχή της χρονιάς για κάθε αγωνιζόμενο και επανεξέταση του συστήματος βαθμολόγησης (για παράδειγμα οι αγωνιζόμενοι κάθε χώρας να έχουν μικρότερη βαθμολογία στον αγώνα της χώρας τους, οπότε όλοι οι αγώνες θα συγκεντρώνουν συμμετοχές απο παντού). -
Ο χρήστης CDL έγραψε:
...Δέν υπάρχει κανένας λόγος να 'χάσουν' αγώνες κάποιες ευρωπαϊκές χώρες (άν εννοείς οτι δέ μπορεί να έχει μία χώρα ταυτόχρονα και WRC αγώνα καί Ε.Π.Ρ.)Ένας λόγος για τον οποίο πιθανόν θα χάσουν κάποιες χώρες τους αγώνες του ΠΠΡ, είναι πως υπάρχουν ενδεχομένως καλύτερες 'αγορές' να τους φιλοξενήσουν (π.χ. Καναδάς ή ΗΠΑ).
Αν μείνουν για παράδειγμα μόλις 4 ή 5 ευρωπαϊκές χώρες με αγώνες του ΠΠΡ, τότε θα είναι περισσότερες αυτές που θα στραφούν αποκλειστικά στο ΕΠΡ και εύχομαι θα προσπαθήσουν να το αναβαθμίσουν.
Αυτές βεβαίως είναι σκέψεις και υποθέσεις κάποιου 'εκτός χορού', οπότε μη δίνετε και τόση βαρύτητα
εξαρχής ορισμό 'αμοιβού' αγώνα απο την αρχή της χρονιάς για κάθε αγωνιζόμενο
Δηλαδή; Τι είναι αυτός ο αγώνας;
-
Αμοιβός, είναι ο αγώνας που μπορεί να υποκαταστήσει κάποιον άλλο, στη συγκέντρωση βαθμολογίας κάποιου αγωνιζόμενου.
Για παράδειγμα, το Κύπρου (όταν δέν ήταν WRC και ήταν Ε.Π.Ρ.) ήταν ο αμοιβός αγώνας του Χαλκιδικής.
Οποιος δέν έτρεχε (ή εγκατέλειπε) Χαλκιδική, μπορούσε να πάει Κύπρο και να μετρήσει τους εκεί βαθμούς.Οταν όμως λέω για εξ' αρχής ορισμό 'αμοιβού αγώνα' απο τους αγωνιζόμενους απο την αρχή της σαιζόν, το λέω διότι με τον τρόπο αυτό θα αναγκαστούν να πάνε σε αγώνες που ίσως δέν θα πήγαιναν στην εξέλιξη της ροής του πρωταθλήματος κατα τη διάρκεια της χρονιάς.
Εϊναι ένας τρόπος για να συγκεντρώνουν συμμετοχές ΟΛΟΙ οι αγώνες του Ε.Π.Ρ. -
Etsi οπως ειναι τωρα το ΕΠΡ , δηλαδη με παρα πολλους αγωνες σε πολλες χωρες της Ευρωπης δινεται η ευκαιρια σε πολλους οδηγους, ταλαντουχους και μη, να παρουν μερος και να διακριθιουν κυριως στον αγωνα τις χωρας τους. Ετσι κανουν ενα βημα για πιο ψηλα και βγαινουν στην επιφανεια. Αν γινοταν πιο αυστηρο το ΕΠΡ θα ειχαν δικαιωμα συμμετοχης συγκεκριμενοι οδηγοι, οι κατωτεροι των WRC και οι ανερχομενοι juniors.Ετσι θα επρεπε να υαρχει παλι ενας κατωτερο πιο ανοιχτο πρωταθλημα, ενα βημα πριν το ΕΠΡ. Δεν ξερω αν στεκουν οι αποψεις μου αλλα και εγω δεν συμφωνω με την καταντια του ΕΠΡ αλλα ισως ειναι αναγκαιο κακο.
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
... Αν γινοταν πιο αυστηρο το ΕΠΡ θα ειχαν δικαιωμα συμμετοχης συγκεκριμενοι οδηγοι, οι κατωτεροι των WRC και οι ανερχομενοι juniors...Εγώ δέν είπα να γίνει πιό αυστηρό. Ούτε να λιγοστέψουν οι αγώνες.
Είπα να γίνουν βαθμολογικά ισοδύναμοι όλοι και να μπορεί ο καθένας να συμμετέχει. -
ΟΚ CDL δεν διαφωνησα μαζι σου.Οταν λεω αυστηρω εννοω στο ολο συστημα βαθμολογησης και επιλογης αγωνων.
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
ΟΚ CDL δεν διαφωνησα μαζι σου.Οταν λεω αυστηρω εννοω στο ολο συστημα βαθμολογησης και επιλογης αγωνων.Είπα εγώ οτι διαφώνησες μαζί μου ?
Αλλα και να διαφωνούσες καλά θα έκανες. Αλλοίμονο αν είμασταν όλοι 'yes sir'. Μακάρι να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις, ωστε να γίνεται γόνιμος διάλογος και να βγαίνουν και συμπεράσματα...Πώς πάει η δεύτερη δόση διακοπών στο χωριό ? Τελικά πήρες μαζί laptop ?
Χωμάτινο - Ασφάλτινο ή Μεικτό Ε.Π.Ρ. ???