-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Σχετικα με την εταιρεια ARAL.
Διαφωνω καθετα με την αποψη οτι ειναι φειδωλη στις πληροφοριες της.Σας παραθετω πληρη καταλογο με τα λιπαντικα της
http://www.aral-lubricants.com/lubricants/com/automotive/alphabetical.html
Το γεγονος οτι εχει ολες τις πιστοποιημενες προδιαγραφες κατα API και ACEA, δινει στον τελικο καταναλωτη τη σιγουρια, αν μη τι αλλο, οτι εχει περασει ολους τους απαραιτητους ελεγχους ωστε να ειναι το λιγοτερο, ασφαλη τα προιοντα της για χρηση.
Μεγαλη εντυπωση μου προκαλει η γκαμα των προιοντων που διαθετει και η εξειδικευση ανα ιξωδες και ανα προδιαγραφη!Παραδειγμα: διαθετει περι τα 10 διαφορετικα προιοντα σε 0W30 η 5W30 αναλογα με το μοντελο και τις προδιαγραφες του κατασκευαστη!
Ειλικρινα δεν πιστευω εταιρειες μεγεθους της ARAL να εχει αναγκη να δημοσιοποιει τεχνικα χαρακτηριστικα προς ικανοποιηση του καθε 'χομπιστα'.Αντιθετα ειναι υποχρεωση της να ενημερωνει σε βαθος τους αντιπροσωπους της, τις αυτοκινητοβιομηχανιες κ.τ.λ. , οι οποιοι με τη σειρα τους δινουν τις σχετικες πληροφοριες στον τελικο χρηστη.
Κλεινοντας την 'υπερασπιση' :roll: , νομιζω οτι εχουμε αδικησει την ARAL.
Σκεφτομαι σοβαρα η επομενη αλλαγη μου να γινει με καποιο λιπαντικο της, για να εχω προσωπικη εμπειρια και χρησιμες πληροφοριες προς 'ναυτιλομενους'Αυτά που γράφει στο site της δεν είναι πληροφορίες για χομπίστες αλλά για αδαείς που θέλουν να δουν την λίστα των λιπαντικών της με μία συνοπτικότατη περιγραφή.
Και για πες μου. Βλέπεις ότι παράγει 10 διαφορετικά 30ρια. Πώς θα επιλέξεις το δικό σου; Βασιζόμενος στο ότι το τάδε είναι για Ford και το δείνα είναι για VW; Είναι ένας τρόπος, αλλά πώς θα το συγκρίνεις με την αντίστοιχη μεγάλη σειρά 30ριων της Valvoline η οποία και ανακοινώνει τα ελάχιστα απαιτούμενα τεχνικά χαρακτηριστικά που χρειαζόμαστε τόσο σε TDS όσο και σε MSDS; Οι της Valvoline, Mobil, Castrol, ELF, FUCHS κλπ είναι οι βλάκες και οι της ARAL, LIQUI MOLY είναι οι έξυπνοι;
Αν βασιζόμαστε σε εταιρία που δίνει πληροφορίες στους αντιπροσώπους της κι αυτοί με την σειρά τους στον τελικό χρήστη... καήκαμε! Δεκαετίες τώρα είδαμε τί πληροφορίες παίρναμε μέσω των αντιπροσώπων, μηχανικών, πωλητών κλπ...Πώς το βλέπω ακριβώς; Όπως θα το έβλεπε ο καθένας από εμάς τους χομπίστες της αυτοκίνησης εάν πηγαίναμε να αγοράσουμε αυτοκίνητο και αντί για τεχνικά χαρακτηριστικά μας έδειχναν πιστοποιητικά από το TUV και το EuroNCAP ή το NHTSA. Θα το παίρναμε; Ίσως, αλλά μόνο εάν δεν είμασταν σε θέση να κατανοήσουμε τί σημαίνουν τα νούμερα που αναγράφονται ως τεχνικά χαρακτηριστικά.
RedLine, τα εισαγωγικά στο χομπίστες που έβαλες υποδηλώνουν κάτι αρνητικό για εμάς τους ΧΟΜΠΙΣΤΕΣ περί λίπανσης; Πώς πρέπει να το μεταφράσω;
-
Παμε μια ενδιαφερουσα υποκλοπη απο αλλο forum...
ο κος που απανταει ειναι αυτος που εμπορευεται αρκετα λαδια..κατ αρχην απανταει,οχι σαν τους λαδεμπορους εδω!
opieoilman
1,560 posts
35 months
[report] Tuesday 14th September 2004
catretriever said:the dodger said:
For info I use Mobil 1 m/sport 15w-50Can anyone offer any pricebuster type comparisons for this stuff?
Ok might get in trouble for this, but never mind.
Mobil 1 15w-50 4 liters 26.49
Silkolene Pro R 15w-50 5 liters 26.99Bear in mind the Pro R is a superior oil.
Cheers
Guy.
και παλι.
The Mobil 1 you are using is the of the right grade and quality and if you are happy with it dont change. The Silkolene has the edge as it is a PAO/Ester as apposed to a straight PAO synthetic.Esters assist the additive pack in a motor oil formulation because they are surface-active (electrostatically attracted to metal surfaces), so they help to reduce wear and friction.
They are fluid at very low temperatures and at high temperatures they are very chemically stable and have low volatility (don t evaporate away).
They also help to prevent hardening and cracking of oil seals at high temperatures.
The reason the Mobil is so expensive is because it is trendy, quite simply you pay around 30% extra for their product because of this and their marketing, all those Formula 1 signs we see on TV every sunday cost a bit of money etc.
Hope this helps
τωρα οποιος δεν βαριεται ας μπει εδω να δει τα specs για mobil και sikolene εδω..http://www.opieoils.co.uk/performance_l ... olene.aspx
το mobil 0/40 ειναι πολυ μπροστα απο το 5/40 pro S της sikolene στα χαρτια!
άλλα λεει όμως ο αγγλος..τελικα παντου υπαρχει ενας μυθος..ο καθενας λεει οτι θελει.... -
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά αποτελούν το 50% της εικόνας του λιπαντικού, οπότε σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να χαρίζουν καλύτερη εικόνα από την πραγματικότητα. Πράγματι η εστερική σύνθεση των Silkolene μπορούν να τα αναδείξουν στην σκληρή χρήση. Αλλά στο επίπεδο που βρίσκονται το M1 και το Silkolene οι διαφορές δεν μπορεί να είναι μεγάλες, παρά μόνο ο προσανατολισμός χρήσης τους.
Γενικά, συμφωνώ με τους Simon και Guy, αφού παρότι έμποροι δεν ρισκάρουν παρακινδυνευμένες δηλώσεις. Το ότι είναι φαν των Silkolene (εκτός από έμποροι τους αρέσει η δουλειά τους την οποία την γνωρίζουν καλύτερα από τους χομπίστες και αυτό το εκτιμώ δεόντως σε έναν επαγγελματία) και το ότι έχουν ενδεχομένως μεγαλύτερο κέρδος από τις πωλήσεις τους (υποθέτουμε εδώ γιατί ούτως ή άλλως πουλάνε αμφότερα τα δύο αυτά λιπαντικά) δεν μειώνει την αξία όσων γράφουν.
Σε προσωπικό επίπεδο δεν μου αρέσει το χαμηλό Σημείο Ανάφλεξης των καλών Silkοlene.
-
ΜΙΛΤΟ εχουν την ιδια τιμη και το Μ1 0/40 και το 5/40 sikolene...αρα ο τυπος σπρωχνει τα sikolene ισως λογω περιθωριου κερδους μεγαλυτερου απο τα Mobil.
αλλα οπως λες τα 236 με τα 196 βαθμους κελσιου οσο αφορα το σημειο αναφλεξης,ε οπως και να το κανουμε εδω στο ελλαδα ειναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ διαφορα για να ειναι αμελητεα!
αρα mobil VS sikolene 1-0 με γκολ απο τα αποδυτυρια (στα χαρτια τουλαχιστον) -
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
..τελικα παντου υπαρχει ενας μυθος..ο καθενας λεει οτι θελει....
Με καλυψε απολυτα η τελευταια φραση σου ASTRAKITCAR, 'ο καθενας λεει οτι θελει'....... καλο!
Πολυ καλο το περιεχομενο των πληροφοριων που εκανες post by the way -
[quote
αρα mobil VS sikolene 1-0 με γκολ απο τα αποδυτυρια (στα χαρτια τουλαχιστον)[/quote]Για τους λατρες των 'χαρτιων' και των 'γραπτων'
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
ΜΙΛΤΟ εχουν την ιδια τιμη και το Μ1 0/40 και το 5/40 sikolene...αρα ο τυπος σπρωχνει τα sikolene ισως λογω περιθωριου κερδους μεγαλυτερου απο τα Mobil.αλλα οπως λες τα 236 με τα 196 βαθμους κελσιου οσο αφορα το σημειο αναφλεξης,ε οπως και να το κανουμε εδω στο ελλαδα ειναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ διαφορα για να ειναι αμελητεα!
αρα mobil VS sikolene 1-0 με γκολ απο τα αποδυτυρια (στα χαρτια τουλαχιστον)Έχεις απόλυτο δίκιο στην προσέγγισή σου. Η διαφορά στο Σ.Α. είναι χαώδης και προβληματίζει για τα ελληνικά δεδομένα, αλλά ταυτόχρονα εκτιμώ το ότι η Silkolene (ή μήπως η Opieoils και όχι η Silkolene;) ανακοινώνει το Σ.Α. και δεν 'ξέχασε' να το ανακοινώσει όπως κάνουν άλλοι παρότι είναι εις βάρος της, αν και θα ήθελα να έβλεπα και τα HTHS της δεδομένου ότι απευθύνεται σε ψαγμένο κοινό. Αυτή είναι μία εικόνα επαρκούς αξιοπιστίας στα δικά μου μάτια (με μόνο ερωτηματικό την προηγούμενη παρένθεση).
-
Miltellas
tnx
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
οχι και Fucks ρε μιχαλη... Fuchs ειναι καλυτερα
Δεν ειναι καλυτερα ....ειναι σωστοτερα!!!!
-
Έχω ένα PEUGEOT 207 GT και στην αντιπροσωπία μου είπαν να πάω για αλλαγή λαδιών στα 3000κμ. Τί λάδια να βάλω.Στο service manual προτείνει τα
TOTAL QUARTZ ENERGY 0W-30 KAI TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W-30.
Ποιο να βάλω από τα δύο? Αυτά σε πιο GROUP ανήκουν? Είναι GROUP III
ή GROUP IV-V? έχετε να μου προτείνεται κάτι καλύτερο? -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
ΜΙΛΤΟ εχουν την ιδια τιμη και το Μ1 0/40 και το 5/40 sikolene...αρα ο τυπος σπρωχνει τα sikolene ισως λογω περιθωριου κερδους μεγαλυτερου απο τα Mobil.
αλλα οπως λες τα 236 με τα 196 βαθμους κελσιου οσο αφορα το σημειο αναφλεξης,ε οπως και να το κανουμε εδω στο ελλαδα ειναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ διαφορα για να ειναι αμελητεα!
αρα mobil VS sikolene 1-0 με γκολ απο τα αποδυτυρια (στα χαρτια τουλαχιστον)Έχεις απόλυτο δίκιο στην προσέγγισή σου. Η διαφορά στο Σ.Α. είναι χαώδης και προβληματίζει για τα ελληνικά δεδομένα, αλλά ταυτόχρονα εκτιμώ το ότι η Silkolene (ή μήπως η Opieoils και όχι η Silkolene;) ανακοινώνει το Σ.Α. και δεν 'ξέχασε' να το ανακοινώσει όπως κάνουν άλλοι παρότι είναι εις βάρος της, αν και θα ήθελα να έβλεπα και τα HTHS της δεδομένου ότι απευθύνεται σε ψαγμένο κοινό. Αυτή είναι μία εικόνα επαρκούς αξιοπιστίας στα δικά μου μάτια (με μόνο ερωτηματικό την προηγούμενη παρένθεση).
Το λάδι ζεσταίνεται (κυρίως) στα κουζινέτα. Ζεσταίνεται και λίγο από τα άλλα μέρη του κινητήρα αλλά δεν είναι σημαντικό. Αν η θερμοκρασία στα κουζινέτα ξεπεράσει το ΣΑ, το λάδι καταστρέφεται ΠΟΛΥ γρήγορα. Σε αμάξια που δεν ζορίζουν το λάδι στα κουζινέτα, το ΣΑ δεν έχει μεγάλη σημασία.
-
Παιδια αν ζουσαμε αγγλια,Γερμανια,ολλανδια κτλ ουτε που θα κοιταγαμε το Σ.Α........
εκει εχουν 30 βαθμους πολυ σπανια εξωτερ.θερμοκρ.και τα μοτερ δεν καταπονουν το λαδι..
εδω ομως που βαζω στην μοτοσυκλετα μου για παραδειγμα 20/50 και την ακουει κανονικα απο την ζεστη-σκεφτειται οτι η μοτο δεν κολαει πουθενα σε κινηση παρα μονο σε φαναρι-αντιθετα ενα αυτοκινητο εχει την 1 και την 2 στο σασμαν συνεχεια,αρα απο ψυξη δεν παιζει τιποτα,θελουμε Σ.Α. και λοιπα στοιχεια στο λαδι που να αντεχουν στην καταπονηση απο θερμοκρασια.
αρα για τα εγγλεζακια καλα το λεει ο τυπος ..sikolene is fucking good..
yes man θα πω εγω,but this is SPARTA!!!!!συγνωμη ελλαδα ηθελα να πω!!! -
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
.............αρα για τα εγγλεζακια καλα το λεει ο τυπος ..sikolene is fucking good..
yes man θα πω εγω,but this is SPARTA!!!!!συγνωμη ελλαδα ηθελα να πω!!!Καλό!!Φοβερή ατάκα!!
-
Σήμερα είχα πάει σε ένα συνεργείο και είχε φέρει ένας τύπος που κάνει εμπορία λαδιών το audi a6 3.2 που είχε και έδωσε στον μηχανικό να βάλει dieselόλαδο...
Τώρα με ποια λογική το έκανε αυτό;
Τόσο τσιγκούνης είναι να πληρώσει ένα καλό φουλ συνθετικό;
Καινούργιο Α6 είχε...ήμαρτον
-
Αποκλείεται να ήταν καλό φουλ συνθετικό dieselόλαδο; (και με API Sx προδιαγραφές ίσως;)
-
Ο χρήστης argiris_k έγραψε:
Έχω ένα PEUGEOT 207 GT και στην αντιπροσωπία μου είπαν να πάω για αλλαγή λαδιών στα 3000κμ. Τί λάδια να βάλω.Στο service manual προτείνει τα
TOTAL QUARTZ ENERGY 0W-30 KAI TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W-30.
Ποιο να βάλω από τα δύο? Αυτά σε πιο GROUP ανήκουν? Είναι GROUP III
ή GROUP IV-V? έχετε να μου προτείνεται κάτι καλύτερο?Το TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 0W30 (όπως ακριβώς το γράφω κι αν το βρεις με άλλο όνομα μην το πάρεις) είναι full Group IV/V κορυφαία σύνθεση απευθείας από την ELF (ίδιο ακριβώς με το ELF EXCELLIUM Full-Tech 0W30) και καλύπτει και την ACEA A3 (αν αναγράφει την Α3 τότε είσαι σίγουρος ότι πήρες το σωστό). Για το δεύτερο τo ΙΝΕΟ θα σε γελάσω, το είχα προσέξει αλλά θυμάμαι ότι δεν με συγκίνησε αλλιώς θα το συγκρατούσα (τα έχω σκαλίσει αρκετά τα λαδάκια της TOTAL-ELF).
Κράτα λοιπόν το πρώτο, αφού είναι το κορυφαίο 30ρι της ELF (και μακράν το καλύτερο της TOTAL) και γι αυτό δεν θα σου πω να πας να πάρεις το 'δικό μου' HDD 5W30 της AMSOIL. Το μόνο που χρειάζεται να προσέξεις είναι η χρέωσή του αφού δεν αποκλείεται να στο βαρέσουν καθότι είναι όντως το ακριβότερο της γκάμας (αλλά και το πιο εξελιγμένο) αλλά από την άλλη εάν δεν βρεις φτηνότερη πηγή να ξέρεις ότι τ'αξίζει τα λεφτά τέτοιου λιπαντικού το μοτεράκι σου; -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
.............
αρα για τα εγγλεζακια καλα το λεει ο τυπος ..sikolene is fucking good..
yes man θα πω εγω,but this is SPARTA!!!!!συγνωμη ελλαδα ηθελα να πω!!!Καλό!!Φοβερή ατάκα!!
ΧΑΧΑΧΑ! Πολύ ταιριαστή όντως!
-
Έστειλε ένας φίλος μαίλ στη Μοτούλ, σχετικά με τα 300V 5-40 που βάζουμε στα Σ2000 μας και του απάντησαν ότι είναι λογικό να καίει πολύ λάδι ( 1 λίτρο περίπου κάθε 1.000χλμ) γιατί είναι αγωνιστικά λάδια και επίσης του είπε ότι αντέχουν μόνο 10 heat circles!!!!!!!!! Έχω προβληματιστεί πολύ, ποιά η γνώμη σας???
-
Οτι βαζετε λαθος λαδι!!
-
εχουμε ξαναπει οτι η σειρα 300V οπως αλλωστε το λεει εξω απο την συσκευασια ειναι για track days,circuit κτλ...
επειτα περα απο την motul καλο θα ηταν να στελνατε mail σε βελτιωτικους οικους της Ιαπωνιας οπου σκαλιζουν αρκετα τα moter,να δειτε τι εχουν δοκιμασει και τι προετινουν αυτοι..Τοda,mugen κτλ,εχουν καταληξει σιγουρα σε καλα προιοντα οσο αφορα την λιπανση των μοτερ σας.
εγω αυτο θα εκανα παντως...το 5/40 ειναι καλο ιξωδες για 9000σαλ..αλλα το 1 λιτρο καταναλωση ειναι παρα πολυ καταναλωση,εκτος αν με 40 βαθνους πατε κοφτες στην εθνικη για 20Km...ε τοτε καλα εισαι,αλλιως αλλαξτε λιπαντικο..το 8100 σε 5/40 το εχετε τεσταρει?
Περι λιπαντικών γενικώς