-
Καλημερα
Μιας και ειμαι εκτος εγγυησης πλεον λεω να κανω τα σερβις εκτος αντιπροσωπιας.
Θελω λοιπον να μου συστησετε καποιο καλο (συνθετικο μαλλον) λιπαντικο.
Οι αλλαγες που εκανα στη Σεατ μεχρι τωρα ηταν καθε 7500χλμ και εβαζαν divinol 10/40. Εχω 55000χλμ και δεν εχει καψει σταγονα λαδι.
Eχω ακουσει καλα λογια για Μοbil 5/30 αλλα νομιζω οτι ειναι αρκετα ακριβο. Αξιζει τα λεφτα του? Καθε ποτε χρειαζεται αλλαγη?
Το μοτερ ειναι 101hp με προγραμμα και σκουπα, αρα περιπου 110 αλογα. Το οδηγω κυριως μεσα στη πολη, ηρεμα μεν, αλλα δεν λειπουν και τα ανοιγματα, ενω κανει και ταξιδια με 5000σαλ... Ενιοτε δε παει και στα Μεγαρα.
Εκτος απο το λιπαντικο που θελω να μου προτεινετε, θελω να μου πειτε και καθε ποτε θα χρειαζεται αλλαγη.
Τι λετε?
-
Ο χρήστης Nick_St έγραψε:
Θα ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας για το Lubrication Engineers και συγκεκριμένα τον τύπο Monolec 5W-30 για ένα Golf III 1.4. Μέχρι τώρα & για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα χρησιμοποιούσα το Castrol RS 10W-60 χωρίς πρόβλημα & χωρίς καταναλώσεις αλλά διαβάζοντας αυτήν την πραγματικά μεγάλη ενότητα είδα ότι τα πράγματα στα λάδια είναι αρκετά πιο σύνθετα από όσο πίστευα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Για τα L.E. έχω ακούσει τα καλύτερα, αλλά δεν έχω προσωπική πείρα. Ένας θείος μου που δούλευε στο τμήμα λίπανσης της ΠΕΣΙΝΕ τα είχε σε πολύ μεγάλη εκτίμηση. Τα βάζει σε ένα peugeot sedan που έχει από το 1992, και το τώρα, με 270.000km το μόνο που έκανε ήταν να αλλάξει (κλασσικά για γαλλικό....) τα τσιμουχάκια. Οι κύλινδροι και τα ελατήρια ήταν brand new. Λάδια άλλαζε >40.000km, αλλά φίλτρα σύμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης. Βέβαια είναι μεμονωμένη περίπτωση, αλλά για γαλλικό είναι εντυπωσιακότατο...
-
Και εγώ έχω διαβάσει καλά σχόλια για τα L.E στο internet χωρίς όμως να έχω δοκιμάσει ποτέ προσωπικά.
Δε βλέπω πάντως να καλύπτει κάποια προδιαγραφή της VW.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Εκτος απο το λιπαντικο που θελω να μου προτεινετε, θελω να μου πειτε και καθε ποτε θα χρειαζεται αλλαγη.Τι λετε?
Κάτι σε 5W40 και αλλαγή κάθε 10.000 χλμ.
Από μάρκες ...την αγαπημένη του Μίλτου στα 8.8e , motul x-cess με 14e το δίλιτρο και BP 5000 5W40 με 5.5e το λίτρο.Τα δυο τελευταία καλύπτουν επισήμως την προδιαγραφή 229.3 της mercedes και porsche , το amsoil το ίδιο χωρίς όμως επίσημη πιστοποίηση.MB sheet 229.3 approved oils
for passenger cars with gas and diesel engines with extended drain interval indicator FSS up to 20,000 km, or 40,000 km - 25,000 mi, current minimum spec for 1998+ MB engines, min. 1.0% fuel saving compared to 229.1, based on ACEA A3 B4.PORSCHE's approval requires 120 hours of bench test of a six-cylinder engine, alternating full charge (to simulate motorway driving) and moderate charge (road and city use) : this comes to the same as twelve 1000 km journeys, with one hour of traffic jam on the way, all without switching the engine off.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Εκτος απο το λιπαντικο που θελω να μου προτεινετε, θελω να μου πειτε και καθε ποτε θα χρειαζεται αλλαγη.
Τι λετε?
Κάτι σε 5W40 και αλλαγή κάθε 10.000 χλμ.
Από μάρκες ...την αγαπημένη του Μίλτου στα 8.8e , motul x-cess με 14e το δίλιτρο και BP 5000 5W40 με 5.5e το λίτρο.Τα δυο τελευταία καλύπτουν επισήμως την προδιαγραφή 229.3 της mercedes και porsche , το amsoil το ίδιο χωρίς όμως επίσημη πιστοποίηση.MB sheet 229.3 approved oils
for passenger cars with gas and diesel engines with extended drain interval indicator FSS up to 20,000 km, or 40,000 km - 25,000 mi, current minimum spec for 1998+ MB engines, min. 1.0% fuel saving compared to 229.1, based on ACEA A3 B4.PORSCHE's approval requires 120 hours of bench test of a six-cylinder engine, alternating full charge (to simulate motorway driving) and moderate charge (road and city use) : this comes to the same as twelve 1000 km journeys, with one hour of traffic jam on the way, all without switching the engine off.
υποθετω οτι πρεπει να ψαξω και για το αν καλυπτουν τις προδιαγραφες της VW?
μεγαλη διαφορα τιμης δεν εχουν μεταξυ τους?
για καποιο 5/30 τι λετε, ειναι υπερβολικο?
-
Ops, ναι VW τις καλύπτουν.
To BP είναι συνθετικό κατηγορίας goup III.
Tα άλλα είναι group IV , λίγο καλύτερα και επομένως ακριβότερα. Πάντως τις ίδιες προδιαγραφές καλύπτουν. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Ops, ναι VW τις καλύπτουν.
To BP είναι συνθετικό κατηγορίας goup III.
Tα άλλα είναι group IV , λίγο καλύτερα και επομένως ακριβότερα. Πάντως τις ίδιες προδιαγραφές καλύπτουν.Ωραια. Αξιζει η διαφορα τιμης για να παω σε 5/30? Θα μου προσφερουν κατι επιπλεον σε σχεση με τα 5/40?
Επισης με τα 5/30 μπορεις να πας σε αλλαγες καθε 15.000χλμ? -
Σπύρο, έβαλα το BP Visco 5000 10W40 και δεν έμεινα ευχαριστημένος. Συνήθως τα 5W40 είναι καλύτερης ποιότητας από τα 10W40 αλλά και πάλι θα κρατούσα μια επιφύλαξη. Ψάξε βρες κάποιο Group IV λιπαντικό. Εγώ επέλεξα το Motul 8100 5W40 X-cess μετά από αρκετό ψάξιμο και υποδείξεις του Μίλτου και άλλων. Υπάρχουν βέβαια και άλλα καλά λιπαντικά με αντίστοιχες προδιαγραφές και τιμή. Από το Motul έχω αρχικά καλές εντυπώσεις, αλλά επειδή το έχω βάλει μόνο 3 μέρες δεν μπορώ να πω γνώμη ακόμα. Ξέρεις, το καινούριο λάδι δείχνει πολύ καλύτερο από το παλιό. Θα επανέλθω με εντυπώσεις μετά το Track Day.
-
Μάλλον μπορείς και 5w30 , δες εδώ.
http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/
http://www.aral-lubricants.de/oilguide/cont_4_8_0.php
http://www.liqui-moly.de/web/lmhomeen.n ... x_oiltablemax 15.000 χλμ.
-
το ξερω οτι μπορω και 5/30. Η ερωτηση μου ηταν, αξιζει να πληρωσω τα παραπανω χρηματα σε σχεση με ενα 5/40 ή δεν θα δω καμια διαφορα στο δικο μου μοτερ?
τα 5/40 ειναι φουλ συνθετικα?
-
Για τα 5W40 ναι, δεν υπάρχει τέτοιο σε ημισυνθετικό τουλάχιστον στα δικά μας μέρη, 8α είναι group III ή IV.
Με τα 5W30 θα έχεις καλύτερη ευστροφία στο μοτερ και ελάχιστα χαμηλότερη κατανάλωση αν κάνεις μικρές διαδρομές. Στις μεγάλες δε θα δεις διαφορά.
Οι αποκλίσεις στις τιμές δε μου φαίνονται ιδιαίτερα μεγάλες. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Για τα 5W40 ναι, δεν υπάρχει τέτοιο σε ημισυνθετικό τουλάχιστον στα δικά μας μέρη, 8α είναι group III ή IV.
Με τα 5W30 θα έχεις καλύτερη ευστροφία στο μοτερ και ελάχιστα χαμηλότερη κατανάλωση αν κάνεις μικρές διαδρομές. Στις μεγάλες δε θα δεις διαφορά.
Οι αποκλίσεις στις τιμές δε μου φαίνονται ιδιαίτερα μεγάλες.Αψογα!
Αφου οντως θα εχω κερδος με τα 5/30, καταληγουμε σε αυτα λοιπον. Τωρα απο μαρκες, να βαλω Motul που λεγαμε πιο πριν ή κατι αλλο? -
Εγώ θα προτιμούσα αυτό: Castrol Formula SLX LongLife 0W-30 (Βαρύ 30άρι στα όρια μεταξύ 30 και 40). Πάντως θα στροφάρει πολύ καλύτερα με το Mobil , είναι τσεκαρισμένο αυτό.
-
http://www.dsmgrrrl.com/FAQs/compression.htm
Μια συνοψη για compression test
-
Σπύρο, οι προτάσεις του Μουσάτου είναι σωστές.
Για VAG σου προτείνω για 30άρια τα παρακάτω που είναι κορυφές (και καλύπτουν και την απαιτητική για 30άρια ACEA A3 - υπόψιν ότι το δοκιμασμένο εξαιρετικό Mobil 1 EP 5W30 καλύπτει την Α5 και όχι την Α3 λόγω σχετικά χαμηλού HTHS):
FUCHS TITAN SUPERSYN SL 0W30
ELF EXCELLIUM LDX 0W30
TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 0W30
CASTROL Formula SLX LongTec 0W30
Valvoline SynPower XL-III 5W30
AMSOIL (TSO) Series 2000 0W30Αν θέλεις να πας σε 40άρια επέλεξε κάποιο 5W40 που ακόμη και σαν Group III θα υπερκαλύψει κάθε σου ανάγκη. Πάραυτα, επιμένοντας σε Group IV/V κρατάς τον πήχυ της ποιότητας πολύ ψηλά:
Mobil 1 0W40
AMSOIL (AFL) 5W40 European Formula
ELF EXCELLIUM LDX 0W40
TOTAL QUARTZ 9000 0W40
MOTUL 8100 E-Tech 0W40
MOTUL 8100 X-Cess 5W40REDLINE, 300V και Silkolene (όπως και AMSOIL AMO 10W40 ή το ολοκαίνουριο AMSOIL DEO 5W40 Premium Diesel Oil ή το γνωστό Mobil Delvac 1 5W40) δεν αναφέρω γιατί θεωρώ τους σύγχρονους κινητήρες της VAG αρκετά ιδιότροπους και κυρίως πολύ 'σφιχτούς' για να εφαρμόσουμε παχύφιλμα υπερλιπαντικά (για μεγιστοποιημένα σκληρή ή αγωνιστική χρήση).
-
Για TFSI δεν ρώτησε ο άνθρωπος ?
Τα TFSI δεν έχουν σαν απαραίτητη προυπόθεση την VW 504.00 ???? -
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας.
-
Ο χρήστης christos_κ έγραψε:
Για TFSI δεν ρώτησε ο άνθρωπος ?
Τα TFSI δεν έχουν σαν απαραίτητη προυπόθεση την VW 504.00 ????Δεν ξέρω! Έχουν;
Πρότεινα μερικά από τα καλύτερα 30άρια που υπάρχουν, και πέρα από το αν γράφουν 504.00 ή όχι. Όποιος έχει το manual ας το διαβάσει. Η επιλογή και η απόφαση είναι δική του. Εμείς ξέρουμε πέντε πράγματα και τα λέμε. Όποιος ξέρει το έκτο ή το έβδομο κλπ ας το προσθέσει. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Οι αλλαγες που εκανα στη Σεατ μεχρι τωρα ηταν καθε 7500χλμ και εβαζαν divinol 10/40.Εχω 55000χλμ.Το μοτερ ειναι 101hp με προγραμμα και σκουπα, αρα περιπου 110 αλογα.
-
Παιδες, τo ημισυνθετικο ΕΚΟ megatron 10/40 θεωρείτε πως είναι ανώτερο από το αντίστοιχο Divinol, ή όχι;
Περι λιπαντικών γενικώς