-
Αν αλλαξεις πλακετα στην ηλεκτρονικη του αυτοκινητου , αυξανει τις επιδοσεις ? ποιες ειναι οι επιπτωσεις σε κινητηρα, καυσιμο, επιδοσεις.Ποσο ακριβη ειναι μια τετεια αλλαγη ? Ενδικνητε στ Hyundai Coupe που εχω? ή κατα καιρους παρουσιαστηκαν προβληματα? Καποια αλλη βελτιωση για παραπανω αλογακια υπαρχει ? πχ εξατμιση κλπ ?
Ευχαριστω προκαταβολικα...! -
Αν αλλαξεις πλακετα στην ηλεκτρονικη του αυτοκινητου , αυξανει τις επιδοσεις ? ποιες ειναι οι επιπτωσεις σε κινητηρα, καυσιμο, επιδοσεις.Ποσο ακριβη ειναι μια τετεια αλλαγη ? Ενδικνητε στ Hyundai Coupe που εχω? ή κατα καιρους παρουσιαστηκαν προβληματα? Καποια αλλη βελτιωση για παραπανω αλογακια υπαρχει ? πχ εξατμιση κλπ ?
Ευχαριστω προκαταβολικα...! -
Αν αλλαξεις πλακετα στην ηλεκτρονικη του αυτοκινητου , αυξανει τις επιδοσεις ? ποιες ειναι οι επιπτωσεις σε κινητηρα, καυσιμο, επιδοσεις.Ποσο ακριβη ειναι μια τετεια αλλαγη ? Ενδικνητε στ Hyundai Coupe που εχω? ή κατα καιρους παρουσιαστηκαν προβληματα? Καποια αλλη βελτιωση για παραπανω αλογακια υπαρχει ? πχ εξατμιση κλπ ?
Ευχαριστω προκαταβολικα...! -
Εννοείς το κλασικό 'τσίπωμα';
-
Απο οτι μου ειπαν σχετικα με την ηλεκτρονικη ...μιλαμε για αλλαγη της τασης ..η κατι τετειο...πες μου ομως καποια πραγματα αν εχεις την καλοσυνη για το λεγομενο 'τσιπωμα' η καποια βελτιωση σχετικα με τα ηλεκτρονικα του αυτοκινητου...ευχαριστω.
-
Aν κατάλαβα καλά η πλακέτα που εννοείς είναι η πλακέτα της ανάφλεξης. Η μόνη δουλειά που κάνει είναι να ρυθμίζει την τάση του ρεύματος στον πολλαπλασιαστή. Το τσίπωμα είναι όπως λένε οι γνώστες αλλαγή του ολοκληρωμένου ή επαναπρογραμματισμός του. Σ' αυτήν την περίπτωση επεμβαίνεις στην χαρτογράφηση του κινητήρα και επηρεάζεις κατά βούληση την μορφή της καμπύλης της ροπής και της ισχύς του αυτοκινήτου σου. Συνηθίζεται σ'αυτές τις περιπτώσεις να μεταφέρουν τον 'κόφτη' αρκετά πιο ψηλά για καλύτερη εκμετάλλευση της καμπύλης ισχύος άρα και της απόδοσης στις υψηλές στροφές του κινητήρα. Είναι μια μετατροπή που προτείνεται όταν καταφύγεις στην βελτίωση 1ου σταδίου (πρόγραμμα - φιλτροχοάνη - εξάτμιση). Η βελτίωση αυτή θα σου δώσει περίπου 10 - 15 άλογα ανάλογα από την ποιότητα της μετατροπής και της δυνατότητες του κινητήρα σου. Το κόστος στην βελτίωση 1ου σταδίου κυμαίνεται στα 700 - 800 ευρώ. Για περισσότερα άλογα αλλάζεις εκκεντροφόρους 2ου ή 3ου σταδίου περισσότερο 'άγριους' και συνεχίζεις στην εισαγωγή για ροική εξέλιξη, χαμήλωμα το καπάκι για΄αύξηση συμπίεσης, και φτάνεις για μέγιστη ατμοσφαιρική ιπποδύναμη με την χρήση 4τραπετάλουδης εισαγωγής. Υπάρχει βέβαια και το τούρμπισμα που με ένα λογικό κόστος διπλασιάζεις ή και τριπλασιάζεις την ιπποδύναμη του κινητήρα σου. Στην δεύτερη περίπτωση ο μηχανικός που θα αναλάβει αυτό το εγχείρημα θα πρέπει να είναι πολύ καλός γνώστης στο θέμα των βελτιώσεων για να υπολογίσει την σχέση συμπίεσης για χρήση με τούρμπο, επιλογή κατάλληλης τουρμπίνας, κ.τ.λ. Στην δεύτερη περίπτωση επειδή η καταπόνηση του κινητήρα σου θα είναι μεγάλη θα πρέπει να επιλεγούν τα κατάλληλα πιστόνια και μπιέλες (aftermarket) για χρήση τούρμπο.
Περι Ηλεκτρονικης....