-
Ο χρήστης AGIS έγραψε:
Τι συμβαίνει με Σόρντο;Μάλλον δεν προσέχουν τόσο τη C4 του όσο του Loeb... Αλλιώς δεν εξηγείται να αντιμετωπίζει συνέχεια μηχανικά προβλήματα σε αντίθεση με τον κοντό...
-
Kαλη θεωρητικη εξηγηση,αλλα θα ηταν γελοιο ολοκληρη σιτροεν να μην μπορει να δινει τη ιδια προσοχη σε ....2 αυτοκινητα...
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Kαλη θεωρητικη εξηγηση,αλλα θα ηταν γελοιο ολοκληρη σιτροεν να μην μπορει να δινει τη ιδια προσοχη σε ....2 αυτοκινητα...Ναι ο μηχανικος του sordo πρεπει να ειναι ο χαμουρακος που την κοπαναει απ'τα σεμιναρια , και παει για γκομενες
-
ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΝΕΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ
ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΙΝΑΙ Ο ΤΣΕΧΟΣ ΓΙΑΝ ΚΟΠΕΣΚΙ!
ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΓΡΗΓΟΡΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΡΕΝ,
ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, BAZΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ FABIA ΣΤΗ 5ΑΔΑ! -
Και δυστυχώς, όπως δήλωσε σήμερα και ο ίδιος, η SCODA αποσύρει την υποστήριξή της στον Τσέχο, γιατί εξελίσσει το S2000 και τα κονδύλια δεν είναι αρκετά, οπότε αν ο Τσέχος δεν βρει ικανό χορηγό για να μεταπηδήσει σε άλλη ομάδα, δεν θα τον έχουμε στη συνέχεια στο WRC...
Ας ελπίσουμε τα εντυπωσιακά του αποτελάσματα και χρόνοι, να τα προσέξουν και αυτοί που πρέπει, γιατί ο Γιαν πραγματικά το αξίζει....
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Και δυστυχώς, όπως δήλωσε σήμερα και ο ίδιος, η SCODA αποσύρει την υποστήριξή της στον Τσέχο, γιατί εξελίσσει το S2000 και τα κονδύλια δεν είναι αρκετά, οπότε αν ο Τσέχος δεν βρει ικανό χορηγό για να μεταπηδήσει σε άλλη ομάδα, δεν θα τον έχουμε στη συνέχεια στο WRC...Δεν πειράζει, θα έχουμε να καμαρώνουμε την οδηγάρα τον Αλ Κασίμι
Ε ρε κατάντια... M' αρέσει που παλιά γκρινιάζαμε για τον Loix και τα κονέ του με τη Marlboro
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Τι συμβαίνει με Σόρντο;
Μάλλον δεν προσέχουν τόσο τη C4 του όσο του Loeb... Αλλιώς δεν εξηγείται να αντιμετωπίζει συνέχεια μηχανικά προβλήματα σε αντίθεση με τον κοντό...
Μπααα. Δε νομίζω. Μήπως ο Σόρντο 'υπερβάλει' και δημιουργεί προβλήματα; Πάντως μου φαίνετε απίθανο το πρόβλημα να είναι στην ομάδα .
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Ας ελπίσουμε τα εντυπωσιακά του αποτελάσματα και χρόνοι, να τα προσέξουν και αυτοί που πρέπει, γιατί ο Γιαν πραγματικά το αξίζει....
Ελπίζω το ίδιο και για Gardemaister, αν και κάτι φαίνετε για αυτόν να γίνετε...
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Και δυστυχώς, όπως δήλωσε σήμερα και ο ίδιος, η SCODA αποσύρει την υποστήριξή της στον Τσέχο, γιατί εξελίσσει το S2000 και τα κονδύλια δεν είναι αρκετά, οπότε αν ο Τσέχος δεν βρει ικανό χορηγό για να μεταπηδήσει σε άλλη ομάδα, δεν θα τον έχουμε στη συνέχεια στο WRC...Ας ελπίσουμε τα εντυπωσιακά του αποτελάσματα και χρόνοι, να τα προσέξουν και αυτοί που πρέπει, γιατί ο Γιαν πραγματικά το αξίζει....
ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ WRC!
ΡΩΤΗΣΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ!
'ΜΟΝΟ Ο ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ' -
O ΒΕΛΓΟΣ ΠΙΕΖΕΙ ΤΟΝ ΨΗΛΟ
ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΦΗΣΕ ΤΟΝ ΗΙRVONEN ΠΙΣΩ(ΛΑΘΟΣ ΛΑΣΤΙΧΑ).
ΜΑΧΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ GARDE KOPECKY KAI P SOLBERG! -
Ο DUVAL KEΡΔΙΖΕΙ ΤΗΝ 16Η ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΠΙΕΣΕΙ ΤΟΝ ΨΗΛΟ!
-
ΝΙΚΕΣ SS MEXΡΙ ΤΩΡΑ:
5 S. LOEB
4 F. DUVAL
3 M. HIRVONEN
3 C ATKINSON
1 M. GRONHOLM -
Ο χρήστης PadWRC έγραψε:
Ο DUVAL KEΡΔΙΖΕΙ ΤΗΝ 16Η ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΠΙΕΣΕΙ ΤΟΝ ΨΗΛΟ!θα θελα να δω τον duval και στη δευτερη θεση....
παντως περα απ ολα τα αλλα ειναι ο ανθρωπος του αγωνα. -
Ο χρήστης PadWRC έγραψε:
ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΝΕΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ
ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΙΝΑΙ Ο ΤΣΕΧΟΣ ΓΙΑΝ ΚΟΠΕΣΚΙ!
ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΓΡΗΓΟΡΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΡΕΝ,
ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, BAZΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ FABIA ΣΤΗ 5ΑΔΑ!Καταπληκτική εμφάνιση ομολογουμένως, με το ξεπερασμένο Fabia, όμως δεν έγινε ξαφνικά ο Τσέχος ο καλύτερος οδηγός του κόσμου... Ανάλογες εμφανίσεις έκαναν στο παρελθόν και οδηγοί όπως ο Pons, ο Loix, ο Kresta, o Bengue ή ο Sarrazin χωρίς την αναμενόμενη συνέχεια. Ο Kopecky είναι βελτιωμένος φέτος και στο χώμα, που ήταν το αδύνατο του σημείο, αλλά πρέπει να προσπαθήσει πολύ ακόμα για να βρεθεί σε εργοστασιακό αυτοκίνητο.
-
Μετά τη 17η Ε.Δ. η μάχη για την 5η θέση κορυφώνεται!
- Gardemeister
- Kopecky +3,5
- Solberg P. +10,5
-
Ενώ ο Duval συνεχίζει να πιέζει τον ψηλό!!!
Στα 9,4 πλέον η διαφορά τους, 2 ειδικές πριν το τέλος. -
Ο χρήστης PadWRC έγραψε:
ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΝΕΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ
ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΙΝΑΙ Ο ΤΣΕΧΟΣ ΓΙΑΝ ΚΟΠΕΣΚΙ!
ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΓΡΗΓΟΡΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΡΕΝ,
ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, BAZΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ FABIA ΣΤΗ 5ΑΔΑ!Ας δουμε και τον GIGI GALLI φετος αν γινετε ... μου εχει λειψει πολυ ο τρελοΪταλος!
-
Ο χρήστης PadWRC έγραψε:
Και δυστυχώς, όπως δήλωσε σήμερα και ο ίδιος, η SCODA αποσύρει την υποστήριξή της στον Τσέχο, γιατί εξελίσσει το S2000 και τα κονδύλια δεν είναι αρκετά, οπότε αν ο Τσέχος δεν βρει ικανό χορηγό για να μεταπηδήσει σε άλλη ομάδα, δεν θα τον έχουμε στη συνέχεια στο WRC...
Ας ελπίσουμε τα εντυπωσιακά του αποτελάσματα και χρόνοι, να τα προσέξουν και αυτοί που πρέπει, γιατί ο Γιαν πραγματικά το αξίζει....
ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ WRC!
ΡΩΤΗΣΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ!
'ΜΟΝΟ Ο ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ'Eμένα πάντως ο Jan μου 'πε στο τέλος της πρώτης μέρας του Ακρόπολις ότι για του χρόνου το μόνο που ξέρω είναι ότι θα οδηγώ το νέο Fabia S2000, αλλά δεν ξέρω σε ποιο θεσμό!!!
-
Tην έκανε την πατάτα ο Gro στην τελευταία SS?
-
ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ!
WRC 2007 - 10ος ΓΥΡΟΣ Ράλλυ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ