-
Το θεμα εχει ως εξης,κατεβαζει το κιβωτιο αποτομα ταχυτητα απο 5η σε 4η ενω εισαι σε ευθεια και πηγαινεις σταθερα με 100 χιλ/ω και την κρατα για αρκετη ωρα χωρις να ανεβαζει επομενη,κρατωντας τις στροφες του κινητηρα ψηλα,4000 με 4500 στροφες.Εχουν γινει ολες οι αναβαθμισεις λογισμικου αλλα τιποτα,το αυτοκινητο συνδεθηκε αλλα δεν ειχε καταγραφει βλαβη.Διαβαζω και σε αλλα fora και εχουν το ιδιο προβλημα αλλα φαινεται οτι τελικα(με πολυ προσπαθεια καθως η αντιπροσωπειες εκαναν οτι δε γνωριζαν τιποτα) χρειαζεται αλλαγη το κιβωτιο,με κοστος τα 15Κ δολαρια.Αλλος κανεις με το ιδιο προβλημα(εστω αν εχει ακουσει κατι) ή προβλημα με το κιβωτιο και αλλαγες ταχυτητων οπως για παραδειγμα οτι η 1η και 2αρα μπαινουν πολυ αποτομα?
-
Το θεμα εχει ως εξης,κατεβαζει το κιβωτιο αποτομα ταχυτητα απο 5η σε 4η ενω εισαι σε ευθεια και πηγαινεις σταθερα με 100 χιλ/ω και την κρατα για αρκετη ωρα χωρις να ανεβαζει επομενη,κρατωντας τις στροφες του κινητηρα ψηλα,4000 με 4500 στροφες.Εχουν γινει ολες οι αναβαθμισεις λογισμικου αλλα τιποτα,το αυτοκινητο συνδεθηκε αλλα δεν ειχε καταγραφει βλαβη.Διαβαζω και σε αλλα fora και εχουν το ιδιο προβλημα αλλα φαινεται οτι τελικα(με πολυ προσπαθεια καθως η αντιπροσωπειες εκαναν οτι δε γνωριζαν τιποτα) χρειαζεται αλλαγη το κιβωτιο,με κοστος τα 15Κ δολαρια.Αλλος κανεις με το ιδιο προβλημα(εστω αν εχει ακουσει κατι) ή προβλημα με το κιβωτιο και αλλαγες ταχυτητων οπως για παραδειγμα οτι η 1η και 2αρα μπαινουν πολυ αποτομα?
-
Το θεμα εχει ως εξης,κατεβαζει το κιβωτιο αποτομα ταχυτητα απο 5η σε 4η ενω εισαι σε ευθεια και πηγαινεις σταθερα με 100 χιλ/ω και την κρατα για αρκετη ωρα χωρις να ανεβαζει επομενη,κρατωντας τις στροφες του κινητηρα ψηλα,4000 με 4500 στροφες.Εχουν γινει ολες οι αναβαθμισεις λογισμικου αλλα τιποτα,το αυτοκινητο συνδεθηκε αλλα δεν ειχε καταγραφει βλαβη.Διαβαζω και σε αλλα fora και εχουν το ιδιο προβλημα αλλα φαινεται οτι τελικα(με πολυ προσπαθεια καθως η αντιπροσωπειες εκαναν οτι δε γνωριζαν τιποτα) χρειαζεται αλλαγη το κιβωτιο,με κοστος τα 15Κ δολαρια.Αλλος κανεις με το ιδιο προβλημα(εστω αν εχει ακουσει κατι) ή προβλημα με το κιβωτιο και αλλαγες ταχυτητων οπως για παραδειγμα οτι η 1η και 2αρα μπαινουν πολυ αποτομα?
-
To κουμπαρακι μου ειχε φερει απο Γερμανια το 3.6,μετα απο κανα μηνα αρχισαν να κοπαναν οι ταχυτητες.Το πηγε και του ειπαν οτι δεν τρεχει κατι,ε μετα απο 2 μερες τον αφησε,δεν εμπαινε τιποτα,το συνδεσαν σε κομπιουτερ,τιποτα μεχρι που αναγκαστηκαν να το λυσουν και πηγε για αλλαγη κιβωτιου και το προβλημα λυθηκε.Για την ιστορια οσο το μαστορευαν τους εδωσε κατι παραπανω και εφερε το 4.2 το οποιο και πεταει κυριολεκτικα.
Φιλε Τοbajara δεν ξερω αν ειναι ιδιο το προβλημα αλλα μην το αφησεις,γιατι μπορει αυτο να σε αφησει... -
Το κιβώτιο έχει καμιά σχέση με αυτό της cayenne ή μπα;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το κιβώτιο έχει καμιά σχέση με αυτό της cayenne ή μπα;Ίδιο είναι, όπως και πάρα πολλά μηχανικά μέρη...
-
Ο sv2 είχε αναφέρει ότι είχε ένα πρόβλημα στο κιβώτιό του και του άλλαξαν έναν ελαττωματικό εγκέφαλο.
-
Σας ευχαριστω για τη συμμετοχη σας.Αυτο που περιεγραψα μου το εχει κανει δυο φορες,στο ιδιο(!) σημειο της Αττικης οδου χωρις να ανεβαζει ταχυτητα παρα μονο γυριζοντας το στο χειροκινητο( ανεβαζω εγω δηλαδη).Το θεμα μου ειναι οτι δεν το πολυχρησιμοποιω και επειδη διαβαζω απο αλλα fora με εχει πιασει αγχος.Ομολογουμενως εχει βγαλει αρκετα (διαφορα)προβληματα(τελευταιο ηταν αλλαγη ολου του radio/navigation unit) τα οποια και τακτοποιηθηκαν ολα μεσα στην εγγυηση και πηρα και ενα χρονο παραταση,η οποια ομως ληγει σε λιγο,τι θα γινει αν υπαρξουν περισσοτερα προβληματα μετα τη ληξη και χρειαστει αλλαγη το κιβωτιο?Σκεφτομουν να το δωσω να παρω το 3,6,το οποιο κατα τον τεχνικο μου ειναι,σχεδον,αλλο αυτοκινητο.Μου κανει εντυπωση που δεν ηξερε κατι ο τεχνικος
Προβλημα με αυτοματο κιβωτιο VW Touareg