Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Eπίσημο thread: GΡ Oυγγαρίας 2007
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Eπίσημο thread: GΡ Oυγγαρίας 2007
    • 1
    • 2
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 23 / 26
    Formula 1
    54
    519
    1685
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kantoniou last edited by

      Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
      ΥΓ ...απαντω αυθορμητα ψωρις να ειμαι ο ΧΔ ουτε να θεωρω τον ευατο μου αντεροβγαλτη κτλ

      τον ripper λεει ρε αντεροβγαλτη

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pininfarina last edited by

        Ο χρήστης pini έγραψε:
        ...

        Μην κουραζεστε και τα 2 το ιδιο ειναι, απλα στη 2η περιπτωση μπορουν να το αποδειξουν ενω στην 1η οχι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kantoniou last edited by

          Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
          Εγω εχω μια αλλη ηλιθια απορια: Εστω οτι σε καποιο επομενο αγωνα ο teammate αυτου που προηγειται στο πρωταθλημα κοβει και καθυστερει ('ζημιωνει') τον 3ο ωστε ο 1ος να ξεφυγει και να σιγουρεψει την νικη. Το φαινομενο το εχουμε δει πολλακις στο παρελθον και ελαχιστοι εχουν αντιρρηση. Θα τιμωρηθει ο 2ος για 'unnecessary impeding'? Αν οχι ποια η διαφορα με την καθυστερηση του Alonso και το μπλοκαρισμα στο Hamilton?

          Η εξηγηση οτι στην 1η περιπτωση εμποδιζεται αλλη ομαδα αρα ειναι 'υγιης συναγωνισμος' και επιτρεπεται δε στεκει επειδη η ποινη δεν επεσε για 'team orders' αλλα για παρεμποδιση αλλου οδηγου ανεξαρτητως ομαδας. Εφοσον δε μιλαμε για ChampCars οπου ο μπροστινος υποχρεουται να ανοιγει την πορτα, και εφοσον ο κανονισμος δεν επιβαλλει ποσο κοντα στο οριο θα τρεχει καποιος ή ποσο γρηγορα θα αδειαζει το pitbox, ποτε η σκοπιμη καθυστερηση θεωρειται παρανομο μπλοκαρισμα και ποτε οχι?

          pinin,
          νομιζω πως η εξηγηση ειναι απλη: Αν καποιος πηγαινει αργα με σκοπο να εμποδισει τους απο πισω, δεν μπορεις να αποδειξεις οτι το κανει επιτηδες. Θα ισχυριστει οτι το αυτοκινητο ή ο ιδιος ειχε καποιο προβλημα (vibrations που λεει και ο Μασσα, graining, υποστροφη, πονοκεφαλο, μητρικα κτλ).
          Αν ομως καποιος πχ μπλοκαρει το pitlane, για να μην μπει ο αντιπαλος, τοτε το πραγμα ειναι ξεκαθαρο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kantoniou last edited by

            Ο χρήστης pininfarina έγραψε:

            ...

            Μην κουραζεστε και τα 2 το ιδιο ειναι, απλα στη 2η περιπτωση μπορουν να το αποδειξουν ενω στην 1η οχι.

            Ρε, τσαμπα με βαζεις και γραφω, ρητορικες ερωτησεις ΔΕΝ δεχομαστε!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pininfarina last edited by

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kantoniou last edited by

                greo,
                ευλογη η απορια για το πως ο Αλονζο το πηγε τοσο οριακα.

                1. Γιατι ομως δεν εφυγε μολις σηκωθηκε το γλυφιτζουρι;
                2. Γιατι τον τιμωρησαν, αν προεκυπτε απο τη ραδιοεπικοινωνια οτι ειχε **εντολη της ομαδας **να μην φυγει ακομα (μετα τα 20'');
                3. Γιατι οταν εξεταστηκε ειπε την παρακατω παπαρια:
                  Alonso was asked why he waited for some 10 seconds before leaving the pits after being given the signal to leave. His response was that he was enquiring as to whether the correct set of tyres had been fitted to his car.
                  Δηλ. αν ειχαν μπει λαθος λαστιχα, θα κατεβαινε ο ιδιος να τα αλλαξει;;;

                Εγω το βλεπω ως εξης:
                Η ομαδα αποφασισε να τιμωρησε σιωπηρα (λογω κανονισμου περι team orders) τον Λουη, επειδη εκανε τη μαλακια να παρακουσει την εντολη να αφησει τον Αλονζο να περασει. Αυτο θα γινοταν με τα 20''. Αν ειναι ετσι, δικαιως τιμωρηθηκε η ΜακΛαρεν.

                Για τα επιπλεον 10'', δεν μπορουμε να ξερουμε τι εχει συμβει, ειδικα αν δεν εχουμε τις επικοινωνιες. Οι κριτες παντως που τις ειχαν, τιμωρησαν τον Αλονζο. Σωστα ή οχι, δεν ξερω.

                Ο Αλονζο το εκανε επιτηδες ---> Σωστα τιμωρηθηκε ---> Κριμα, γιατι αποδεικνυεται ζορικλας και ανεντιμος.

                Ο Αλονζο δεν το εκανε επιτηδες ---> Λαθος τιμωρηθηκε ---> Ευτυχως, (παρα την αδικια που υπεστη), γιατι δεν θα μας βγει ενας νεος ΜΣ (προς στιγμη τουλαχιστον)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  ripper last edited by

                  Ρε συ greo θες να με χαζέψεις;
                  Έγραψα πουθενά ότι φταίει ο Alonso;
                  Συμφωνούμε λέμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    greo last edited by

                    Α ναι; Καλα ρε μη φωναζεις

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kleisj last edited by

                      Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

                      Η ομαδα αποφασισε να τιμωρησε σιωπηρα (λογω κανονισμου περι team orders) τον Λουη, επειδη εκανε τη μαλακια να παρακουσει την εντολη να αφησει τον Αλονζο να περασει. Αυτο θα γινοταν με τα 20''. Αν ειναι ετσι, δικαιως τιμωρηθηκε η ΜακΛαρεν.

                      Που είναι η δικαιοσύνη σ αυτό?
                      Όπως κ στην τιμωρία του Αλόνσο?

                      EDIT - Άστο καλύτερα , δεν θα συμφωνήσουμε ποτέ. Άλλη οπτική γωνία των μεν άλλη των δε...!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sosna last edited by

                        Καταρχήν οι πιλότοι σε αυτό το επίπεδο τουλάχιστον,ιδίως οι πρωτοκλασάτοι μπορούν να υπολογίσουν τους γύρους τους κ το χρόνο που χρειάζονται για κάθε 1 από αυτούς.Με το δεδομένο αυτό λοιπόν ο Αλόνσο ήξερε πότε θα περάσει τη γραμμή εκίννησης με μια απόκλιση +-1-2 δεύτερα πιστεύω.

                        Όταν ο lolipopman τον άφησε ελεύθερο να φύγει θεωρητικά ο Αλόνσο θα έπρεπε να ξεκινήσει αλλά ο ίδιος κοιτώντας κανά 2 φορές τους καθρέφτες του περίμενε 1 συγκεκριμένο χρονικό διάστημα κ μετά έφυγε,πράγματι τόσο όσο ο Χάμιλτον θα μπορούσε να κερδίσει 1 ακόμη γύρο παραβαίνοντας τηις εντολές της ομάδας.

                        Εάν μέχρι εδώ έχω μεταφράσει ορθά τα όσα είδα τότε καταλογίζεται δόλος στον Αλόνσο αφού καθυστέρησε άδικα τον Χάμιλτον.Από εκεί κ πέρα τα ''οικογενειακά'' της Μακλάρεν από την στιγμή που δεν επηρεάζουν-παρεμποδίζουν κάποια άλλη ομάδα δεν έχουν σχέση.Το μόνο που θα μπορούσε να επέμβει η FIA είναι στο αν έγινε κάποια κίνηση από την Μακλάρεν που επηράσε αρνητικά κάποιον οδηγό της.

                        Παρακαλώ ελεύθερα διορθώστε όπου πιστεύετε οτι λανθάνω,αφού αυτά πάνω κάτω κατάλαβα κ ακόμα είμαι μπερδεμένος!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vengas last edited by

                          ο Αλόνσο και η ΜακΛάρεν είπαν ότι ο lollipop man σήκωσε το γλυφιντζούρι του γιατί όλοι οι μηχανικοί που του αλλαζαν λάστιχα, εφοδίαζαν κλπ κλπ είχαν σηκώσει τα χερια τους. Από απέναντι οι άλλοι δεν είχαν τελειώσει τη χρονομέτρηση και ο lollipop man δεν είχε καμιά ιδέα για τη χρονομέτρηση που του έλεγαν οι άλλοι.
                          τα μαλακά λάστιχα που κρατούσαν μετά οι μηχανικοί τα έβαλαν μετά στον Χάμιλτον.
                          Αυτό που γράφτηκε παραπάνω ότι ο Αλόνσο ρωτούσε να αλλάξει λαστιχα και καθυστέρησε το πιτ στοπ και το είπε στην συνέντευξη που γράφτηκε? σε ποιο αρθρο? γίνεται να το παραθέσει κάποιος?
                          γιατί εγώ δε διάβασα κάτι τέτοιο στην επίσημη συνέντευξη του
                          (εκτός και αν κάνω λάθος και δεν το πρόσεξα)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            st-devote last edited by

                            ....εαν ο Γλυφιτζουρης δεν σηκωνε ...το γλυφιτζουρι του .... και αφηνε να φυγει ο Αλονσο στον ιδιο χρονο ( με την ιδια καθυστεριση ) ...θα ειχαμε ποινη μονο στην ομαδα ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fanis-f1 last edited by

                              Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
                              ....εαν ο Γλυφιτζουρης δεν σηκωνε ...το γλυφιτζουρι του .... και αφηνε να φυγει ο Αλονσο στον ιδιο χρονο ( με την ιδια καθυστεριση ) ...θα ειχαμε ποινη μονο στην ομαδα ?

                              Ποινη παντως ο Alonso αποκλειεται να επαιρνε...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vengas last edited by

                                Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:

                                ....εαν ο Γλυφιτζουρης δεν σηκωνε ...το γλυφιτζουρι του .... και αφηνε να φυγει ο Αλονσο στον ιδιο χρονο ( με την ιδια καθυστεριση ) ...θα ειχαμε ποινη μονο στην ομαδα ?

                                Ποινη παντως ο Alonso αποκλειεται να επαιρνε...

                                σιγά μη δεν έπαιρνε ποινή...
                                εδώ πήρε ποινή στη Μόντσα γιατί τόλμησε να βρίσκεται 100 μετρα μπροστά απτό Μάσσα στα δοκιμαστικά και του χαλούσε τη θέα

                                λες και δεν είναι φανερό τι συμβαίνει
                                ο περισσότερος κόσμος πέρσυ ηθελε πρωταθλητή τον Σούμι και η π η FIA έκανε ό,τι μπορούσε
                                ε φέτος θελει τον Χάμιλτον για πρωταθλητή

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  st-devote last edited by

                                  οπως καταλαβαινεις προσπαθω να βρω μια ακρη απο την αναποδη ...

                                  Απο την στιγμη που ενα πονοθεσιο μπει σε θεση πιτ ο οδηγος απλα κρατα το μονοθεσιο να μην σβησει ...ολα τα αλλα ειναι στο ελεος των μηχανικών και του pitwall.

                                  Αυτη η 'επικαρπεια' ισχυει μεχρι την στιγμη που ο φλυφιτζουρης σηκώσει το γλυφιτζουρι του . Απο εκει και περα ο οδηγος ειναι ο απολυτος αρχοντας του μονοθεσιου και εχει την ευθυνη για το μονοθεσιο

                                  Ερωτηση

                                  Εαν ο γλυφιτζουρης δωσει οκ και ο οδηγος φυγει απο την θεση πιτ ....ομως πεφτει πανω σε μονοθεσιο που κινειται παραλληλα ( ποσες φορες παρα λιγο να το δουμε φετος ) ... υπαρχει ποινη ....? ...σε ποιον ? ...στηον οδηγο...? η στην ομαδα

                                  υγ ... ενδεχωμενως το τελευταιο να μην εχει σχεση με τα γεγονοτα στηνν Ουγγαρια ...απλα ρωτω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kantoniou last edited by

                                    Ο χρήστης vengas έγραψε:
                                    Αυτό που γράφτηκε παραπάνω ότι ο Αλόνσο ρωτούσε να αλλάξει λαστιχα και καθυστέρησε το πιτ στοπ και το είπε στην συνέντευξη που γράφτηκε? σε ποιο αρθρο? γίνεται να το παραθέσει κάποιος?
                                    γιατί εγώ δε διάβασα κάτι τέτοιο στην επίσημη συνέντευξη του
                                    (εκτός και αν κάνω λάθος και δεν το πρόσεξα)

                                    http://www.autosport.com/news/report.php/id/61373

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mclaren-queen last edited by

                                      Ο χρήστης vengas έγραψε:
                                      Αυτό που γράφτηκε παραπάνω ότι ο Αλόνσο ρωτούσε να αλλάξει λαστιχα και καθυστέρησε το πιτ στοπ και το είπε στην συνέντευξη που γράφτηκε? σε ποιο αρθρο? γίνεται να το παραθέσει κάποιος?
                                      γιατί εγώ δε διάβασα κάτι τέτοιο στην επίσημη συνέντευξη του
                                      (εκτός και αν κάνω λάθος και δεν το πρόσεξα)

                                      Αυτο ισχυριστηκε ο ισπανος στην απολογια του στη ΦΙΑ το Σαββατο!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kantoniou last edited by

                                        Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:

                                        ....εαν ο Γλυφιτζουρης δεν σηκωνε ...το γλυφιτζουρι του .... και αφηνε να φυγει ο Αλονσο στον ιδιο χρονο ( με την ιδια καθυστεριση ) ...θα ειχαμε ποινη μονο στην ομαδα ?

                                        Ποινη παντως ο Alonso αποκλειεται να επαιρνε...

                                        +1

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          fanis-f1 last edited by

                                          Ο χρήστης St.Devote έγραψε:

                                          Ερωτηση

                                          Εαν ο γλυφιτζουρης δωσει οκ και ο οδηγος φυγει απο την θεση πιτ ....ομως πεφτει πανω σε μονοθεσιο που κινειται παραλληλα ( ποσες φορες παρα λιγο να το δουμε φετος ) ... υπαρχει ποινη ....? ...σε ποιον ? ...στηον οδηγο...? η στην ομαδα

                                          Ποινη λογικα υπαρχει η οποια ειναι εσωτερικη και μαλλον τη δινει η ομαδα στον lollipop-man, ο οποιος ειναι ο μοναδικος που φερει ευθυνη για ενα τετοιο συμβαν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:

                                            Ποινη λογικα υπαρχει η οποια ειναι εσωτερικη και μαλλον τη δινει η ομαδα στον lollipop-man, ο οποιος ειναι ο μοναδικος που φερει ευθυνη για ενα τετοιο συμβαν.

                                            ...να υποθέσω ότι είναι Βρετανός;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 23 / 26
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr