-
Ψηλός ή κοντός? Markus ή Seb? Φινλανδός ή Γάλλος?
7 αγώνες, 4 ασφάλτινοι, 13 βαθμούς διαφορά. Θα καταφέρει ο Gronholm να αποχωρήσει με το πρωτάθλημα στην τσέπη ή ο Seb θα ισοφαρίσει τις κούπες των Makinen & KKK.
Τα Ford είναι φέτος αξιόπιστα, πέραν των προσδοκιών, αφού έχουν τερματίσει και τα 2 σε όλους τους αγώνες φέτος. Ο Gronholm εμφανίζεται σοβαρός και ταχύς, όπως πάντα, με 4 νίκες και όλους τους αγώνες (εκτός μία 4η θέση) στο ποντιουμ. Από την άλλη ο Loeb κάνει τα λαθάκια του με σοβαρότερο αυτό της Σαρδηνίας που του στοίχισε τη νίκη.
Προβλέψτε και καταθέστε τις απόψεις σας. Άλλες επιλογές δεν υπάρχουν, παρόλο που θεωρητικά ο Miko μπορεί κι αυτός να κατακτήσει τον τίτλο.
-
Ψηλός ή κοντός? Markus ή Seb? Φινλανδός ή Γάλλος?
7 αγώνες, 4 ασφάλτινοι, 13 βαθμούς διαφορά. Θα καταφέρει ο Gronholm να αποχωρήσει με το πρωτάθλημα στην τσέπη ή ο Seb θα ισοφαρίσει τις κούπες των Makinen & KKK.
Τα Ford είναι φέτος αξιόπιστα, πέραν των προσδοκιών, αφού έχουν τερματίσει και τα 2 σε όλους τους αγώνες φέτος. Ο Gronholm εμφανίζεται σοβαρός και ταχύς, όπως πάντα, με 4 νίκες και όλους τους αγώνες (εκτός μία 4η θέση) στο ποντιουμ. Από την άλλη ο Loeb κάνει τα λαθάκια του με σοβαρότερο αυτό της Σαρδηνίας που του στοίχισε τη νίκη.
Προβλέψτε και καταθέστε τις απόψεις σας. Άλλες επιλογές δεν υπάρχουν, παρόλο που θεωρητικά ο Miko μπορεί κι αυτός να κατακτήσει τον τίτλο.
-
Ψηλός ή κοντός? Markus ή Seb? Φινλανδός ή Γάλλος?
7 αγώνες, 4 ασφάλτινοι, 13 βαθμούς διαφορά. Θα καταφέρει ο Gronholm να αποχωρήσει με το πρωτάθλημα στην τσέπη ή ο Seb θα ισοφαρίσει τις κούπες των Makinen & KKK.
Τα Ford είναι φέτος αξιόπιστα, πέραν των προσδοκιών, αφού έχουν τερματίσει και τα 2 σε όλους τους αγώνες φέτος. Ο Gronholm εμφανίζεται σοβαρός και ταχύς, όπως πάντα, με 4 νίκες και όλους τους αγώνες (εκτός μία 4η θέση) στο ποντιουμ. Από την άλλη ο Loeb κάνει τα λαθάκια του με σοβαρότερο αυτό της Σαρδηνίας που του στοίχισε τη νίκη.
Προβλέψτε και καταθέστε τις απόψεις σας. Άλλες επιλογές δεν υπάρχουν, παρόλο που θεωρητικά ο Miko μπορεί κι αυτός να κατακτήσει τον τίτλο.
-
Marcus, γιατί ταιριάζει καλύτερα να αποχωρίσει ως πρωταθλητής (καθαρά υποκειμενικό)
-
Ψήφισα τον σανίδα καθαρά συναισθηματικά. Επί της ουσίας, οι πιθανότητες είναι 50-50, απλώς ο ψηλός έχει ένα εξτρά κίνητρο, λόγω φημολογούμενης αποχώρησης. Τα πάντα θα κριθούν από το πώς θα διαχειριστεί την ανωτερότητα του Γάλλου στην άσφαλτο και κατά πόσο δε θα εξωθηθεί σε λάθη. Θεωρώ ότι το καλό κλίμα που υπάρχει φέτος στη Ford και η αξιοπιστία του Focus τον έχουν απελευθερώσει, και σκέφτεται ψύχραιμα.
-
Το ποιός θα κατακτήσει τον τίτλο δεν το ξέρω ακόμα, μιας και ο κοντός είναι αχτύπητος στην άσφαλτο. Το θέμα είναι αν θα καταφέρει ο ψηλός τη 2η θέση στα ασφάλτινα. Αν το κάνει τότε τον τίτλο τον έχει στο τσεπάκι.
Αυτό που ξέρω είναι ότι ΘΕΛΩ να το πάρει ο ψηλός γιατί η απόλυτη ταχύτητα, το χιούμορ και η προσωπικότητα πρέπει να επιβραβεύονται με τίτλους.
Άσε που όταν σκέπτομαι ότι είναι 40 ετών και ο εγκέφαλος ακόμα δε δίνει εντολές να σηκώσει το πόδι του από το γκάζι δείχνει ότι η λοβοτομή ήταν επιτυχημένη
-
ο κοντός....είναι γάτα.
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
... γιατί η απόλυτη ταχύτητα, το χιούμορ και η προσωπικότητα πρέπει να επιβραβεύονται με τίτλους.Η ποια?
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
... γιατί η απόλυτη ταχύτητα, το χιούμορ και η προσωπικότητα πρέπει να επιβραβεύονται με τίτλους.
Η ποια?
Έλα, έλα αστειάκια. Η απόλυτη ταχύτητα στα συγκεκριμένα εδάφη (βγάλε την άσφαλτο)
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
... γιατί η απόλυτη ταχύτητα, το χιούμορ και η προσωπικότητα πρέπει να επιβραβεύονται με τίτλους.
Η ποια?
Έλα, έλα αστειάκια. Η απόλυτη ταχύτητα στα συγκεκριμένα εδάφη (βγάλε την άσφαλτο)
To παει για εμφυλιο
Εχεις δικιο ομως Κωστα ,του λειπει το 1,3%
-
Τα συγκεκριμενα εδαφη ειναι τα Φιλανδικα χωματα?
Σοβαρα τωρα, στην ασφαλτο ολοι ξερουμε οτι το διδυμο της Citroen ειναι μακραν αρα ουσιαστικα η βαθμολογια ειναι ισοπαλια.
-
Θεωρώ ότι αν δεν είχε μεσολαβήσει η χαμένη χρονιά με τη 'φάλαινα', ο ψηλός θα ήταν ακόμα πιο γρήγορος. Ένα κακό αυτοκίνητο που για να οδηγηθεί ανταγωνιστικά πρέπει να οδηγείται συνεχώς πάνω από το όριο, μπορεί να βλάψει σημαντικά την αυτοπεποίθηση ενός οδηγού (δείτε την περίπτωση Solberg).
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Τα συγκεκριμενα εδαφη ειναι τα Φιλανδικα χωματα?Σοβαρα τωρα, στην ασφαλτο ολοι ξερουμε οτι το διδυμο της Citroen ειναι μακραν αρα ουσιαστικα η βαθμολογια ειναι ισοπαλια.
Σύμφωνα με δηλώσεις του Wilson το νέο Focus θα εκπλήξει με την ταχύτητα του στην άσφαλτο και θα προβληματίσει τους Γάλλους. Ήδη στη Φινλανδία έδειξε πως είναι σαφώς βελτιωμένο...
Θα περιμένω 15 μέρες (να γίνει και η Γερμανία) και μετά θα ψηφίσω...
-
Δηλαδη Χαρη πραγματικα πιστευεις τον Wilson?
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Δηλαδη Χαρη πραγματικα πιστευεις τον Wilson?Δεν θα τον πίστευα αν δεν έβλεπα τη διαφορά στη Φινλανδία...Από την άλλη πλευρά, αρκεί στον Gronholm να είναι κοντά στον Loeb και όχι απαραίτητα μπροστά του. Η διαφορά των 13 πόντων του δίνει τεράστιο ψυχολογικό πλεονέκτημα και μια ενδεχόμενη πίεση του ψηλού ίσως οδηγήσει τον Γάλλο στο λάθος... Το οποίο δεν έχει αποφύγει φέτος σε αντίθεση με τον Gronholm...
-
Ναι αλλά από την άλλη μήπως είναι σειρά του Gro να κάνει το λάθος ? Παρότι φέτος η χρονιά του θυμίζει 2002, οπότε ήταν άνετος και χαλαρός και δεν έκανε λάθη, δεν πιστεύω πως μπορεί να βγάλει όλη τη χρονιά χωρίς κανένα λάθος. Οπότε άνετα οι 13 βαθμοί θα γίνουν 5-6 ή και 3 ακόμα (αν την πατήσει 'χοντρά' όπως ο Seb στη Σαρδηνία). Και στην άσφαλτο το 'αρκεί να τερματίσει 2ος πίσω από τον Loeb' δεν το βλέπω απλό με το Sordo στο παιχνίδι. Δηλαδή αν σε 2 αγώνες (Κορσική-Καταλωνία) το 1ος-2ος γίνει 1ος-3ος, τότε οι 13 βαθμοί γίνονται αυτόματα 5.
Δύσκολο...
-
Βεβαια φετος ειχαμε και το θεμα με τα λεπτα τζαμια που επαιξε ρολο στους βαθμους.Θα ηταν μεγαλυτερη η διαφορα.
Γερνει η πλαστιγγα εντονα προς τον Ψηλο.
Εχουμε ξεχασει και τον παραγοντα προβλημα νεοτητος η παρατυπιας στο νεο Φοκους,που μπορει να προκυψει.
Οψομεθα! -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ναι αλλά από την άλλη μήπως είναι σειρά του Gro να κάνει το λάθος ? Παρότι φέτος η χρονιά του θυμίζει 2002, οπότε ήταν άνετος και χαλαρός και δεν έκανε λάθη, δεν πιστεύω πως μπορεί να βγάλει όλη τη χρονιά χωρίς κανένα λάθος. Οπότε άνετα οι 13 βαθμοί θα γίνουν 5-6 ή και 3 ακόμα (αν την πατήσει 'χοντρά' όπως ο Seb στη Σαρδηνία). Και στην άσφαλτο το 'αρκεί να τερματίσει 2ος πίσω από τον Loeb' δεν το βλέπω απλό με το Sordo στο παιχνίδι. Δηλαδή αν σε 2 αγώνες (Κορσική-Καταλωνία) το 1ος-2ος γίνει 1ος-3ος, τότε οι 13 βαθμοί γίνονται αυτόματα 5.Δύσκολο...
Έχει και 3 χωμάτινα όμως
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Δηλαδη Χαρη πραγματικα πιστευεις τον Wilson?
Δεν θα τον πίστευα αν δεν έβλεπα τη διαφορά στη Φινλανδία...Από την άλλη πλευρά, αρκεί στον Gronholm να είναι κοντά στον Loeb και όχι απαραίτητα μπροστά του. Η διαφορά των 13 πόντων του δίνει τεράστιο ψυχολογικό πλεονέκτημα και μια ενδεχόμενη πίεση του ψηλού ίσως οδηγήσει τον Γάλλο στο λάθος... Το οποίο δεν έχει αποφύγει φέτος σε αντίθεση με τον Gronholm...
Μου φαίνεται δύσκολο το Focus να είναι τόσο καλύτερο της C4 που να καλύψει τη διαφορά κοντού - ψηλού στην άσφαλτο. Μπορεί να είναι αρκετά καλό για να δώσει νίκη επί του Sordo. Θα δούμε.
Και Νάσο δεν είπα ότι αρκεί να βγαίνει 2ος. Είπα, ότι το θέμα είναι να καταφέρει να είναι 2ος. Εκεί παίζεται.
Πάντως, όλοι οι υπολογισμοί και οι προβλέψεις γίνονται χωρίς να βάζουμε μέσα εξόδους ή μηχανικά προβλήματα. Είναι απρόβλεπτα και επομένως 'out of the equation'. Επηρεάζουν σημαντικά; Ναι, αλλά δεν μπορούν να αποτελέσουν βάση για πρόβλεψη. Just MHO.
-
Ψηφισα ψηλο και Φορντ λογω Αμπου Νταμπυ!!!
Τα λεφτα μπορει να μη φερνουν παντα την επιτυχια αλλα ποτε δεν την φρεναρουν.
Ποιος οδηγός θα κατακτήσει τον τίτλο του 2007?