-
Όταν πέρναγα την αντιστρεπτική ήμουν κάτω μέχρι τις 6:30 το πρωι. Χαχαχ
Όλα φαίνεται να δουλεύουν οκ. Δε ξέρω σίγουρα τι παίζει ακόμα γιατί είναι σφιχτό το μοτέρ και δε μπορώ ακόμα να ανοίξω λόγω στρωσίματος. Το μόνο που μου τη σπάει είναι ότι ακούω (κωλο)σούρσιμο από την τρόμπα νερού. Μου είπαν ότι είναι λόγω υπερβολικά τεντωμένου ιμάντα χρονισμού. Τον χαλάρωσα (αν και τον είχα σφίξει ακριβώς όπως έλεγε το βιβλιαράκι, δλδ να μπορεί να συστρέφεται περίπου 180 μοίρες) αλλά πάλι την ακούω την τρόμπα. Μάλλον επειδή είναι ιμιτατιόν....δεν έδινα 60ε παραπάνω να τέλειωνα! Άλλο δε χαλαρώνω σίγουρα γιατί θα αρχίσω να φοβάμαι μη πηδήξει δόντια.
Μάκη να μας έβλεπες να βάζουμε μοτέρ με σασμάν, πολλαπλές κομπλέ μέσα στο γκολφ χωρίς γερανάκι ή παλάγκο...τρέλο γέλιο με το γρυλάκι.
-
προσεχε το νερο...μην ανεβασει καμια θερμοκρασια λογω της αντλιας..
-
να ανεβάσει θερμοκρασία δε πιστεύω, άμα είναι κάτι να χαλάσει θα είναι το αξονάκι περιστροφής της τρόμπας από τα ζόρια (δε πιστεύω να είναι ρουλεμανάτη).
-
για τι αμαξι μιλαμε επειδη δεν ειδα πουθενα να λετε μοντελο?
-
golf 2 1300cc καρμπυρατέρ
-
Ο χρήστης bit έγραψε:
Όταν πέρναγα την αντιστρεπτική ήμουν κάτω μέχρι τις 6:30 το πρωι. ΧαχαχΌλα φαίνεται να δουλεύουν οκ. Δε ξέρω σίγουρα τι παίζει ακόμα γιατί είναι σφιχτό το μοτέρ και δε μπορώ ακόμα να ανοίξω λόγω στρωσίματος. Το μόνο που μου τη σπάει είναι ότι ακούω (κωλο)σούρσιμο από την τρόμπα νερού. Μου είπαν ότι είναι λόγω υπερβολικά τεντωμένου ιμάντα χρονισμού. Τον χαλάρωσα (αν και τον είχα σφίξει ακριβώς όπως έλεγε το βιβλιαράκι, δλδ να μπορεί να συστρέφεται περίπου 180 μοίρες) αλλά πάλι την ακούω την τρόμπα. Μάλλον επειδή είναι ιμιτατιόν....δεν έδινα 60ε παραπάνω να τέλειωνα! Άλλο δε χαλαρώνω σίγουρα γιατί θα αρχίσω να φοβάμαι μη πηδήξει δόντια.
Mε ζεστό κινητήρα,απ τη δεξιά πλευρά του ιμάντα (αντίθετα δηλ απ την αντλία νερού) ο ιμάντας θα πρέπει να γυρνάει σχετικά εύκολα στις 90 μοίρες κι όχι στις 180
Αν ο θόρυβος είναι γουργουρητό είναι από σφιγμένο ιμάντα,αν είναι από αντλία η οποία έχει τοποθετηθεί καινούρια θα πρέπει στις υψηλές στροφές να σταματάει ο θόρυβος (από ιμάντα ο θόρυβος παραμένει).
Αν είναι αντλία μην ανυσηχεις,κάνει θόρυβο η τσιμούχα επειδή είναι σφιχτή,μετά από κάποια χλμ θα σταματήσει.Μάκη να μας έβλεπες να βάζουμε μοτέρ με σασμάν, πολλαπλές κομπλέ μέσα στο γκολφ χωρίς γερανάκι ή παλάγκο...τρέλο γέλιο με το γρυλάκι.
Αλλη φάση
Τα πέρασα κι εγώ
Πρώτη επισκευή 19 ετών στο σπίτι δίλιτρο πλακέ αερόψυκτο transporter injection του '78.
Μόλις είδε ο πατέρας μου το μοτερ λυμένο φρίκαρε
-Αυτό το πράμα τώρα εσύ θα το ξαναδέσεις και θα δουλέψει?
Η θα τα μαζεύεις όλα σε κάνα τσουβάλι?
-Δε με παρατάς -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Mε ζεστό κινητήρα,απ τη δεξιά πλευρά του ιμάντα (αντίθετα δηλ απ την αντλία νερού) ο ιμάντας θα πρέπει να γυρνάει σχετικά εύκολα στις 90 μοίρες κι όχι στις 180
Ο ιμάντας όσο ζεσταίνεται σφίγγει περισσότερα. Άρα λογικό μου φαίνεται κρύος να λέει 180.
Αν ο θόρυβος είναι γουργουρητό είναι από σφιγμένο ιμάντα,αν είναι από αντλία η οποία έχει τοποθετηθεί καινούρια θα πρέπει στις υψηλές στροφές να σταματάει ο θόρυβος (από ιμάντα ο θόρυβος παραμένει).
Αν είναι αντλία μην ανυσηχεις,κάνει θόρυβο η τσιμούχα επειδή είναι σφιχτή,μετά από κάποια χλμ θα σταματήσει.Γουργουρητό είναι στο ρελαντί μόνο. Χεχε ωραία πάει αυτό άρα
Μάκη να μας έβλεπες να βάζουμε μοτέρ με σασμάν, πολλαπλές κομπλέ μέσα στο γκολφ χωρίς γερανάκι ή παλάγκο...τρέλο γέλιο με το γρυλάκι.
Αλλη φάση
Τα πέρασα κι εγώ
Πρώτη επισκευή 19 ετών στο σπίτι δίλιτρο πλακέ αερόψυκτο transporter injection του '78.
Μόλις είδε ο πατέρας μου το μοτερ λυμένο φρίκαρε
-Αυτό το πράμα τώρα εσύ θα το ξαναδέσεις και θα δουλέψει?
Η θα τα μαζεύεις όλα σε κάνα τσουβάλι?
-Δε με παρατάςΚαλά το σκηνικό με τους πατεράδες δεν αλλάζει καθόλου με τα χρόνια. Καρμπόν μιλάμε!
κολλημένο μοτέρ