Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 216
    • 217
    • 218
    • 219
    • 220
    • 315
    • 316
    • 218 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49136
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tazz last edited by

      Σχετικά με τη συσχέτιση κατανάλωσης-αναλογίας κιλών ανά ίππο: όσοι έχετε τους τελευταίους 4Τ, ρίξτε μια ματιά στο συγκριτικό citroen picasso/touran tsi. Δίλιτρο το citroen, 143 άλογα, 1400 tsi με 140 άλογα το VW, παραπλήσιο βάρος. Οι πίνακες κατανάλωσης στο τέλος της ΣΔΟΚ έχουν ενδιαφέρον

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • U
        unhackable last edited by

        Ο χρήστης coyote έγραψε:

        Ε άμα είναι έτσι ... όντως χαλάλι

        Και εντάξει αμα κάψω και λίγο παραπάνω ισοφαρίζω με τα λιγότερα τέλη κυκλοφορίας που θα πληρώνω σε σχέση με κάποια άλλα

        Πληρώνεις λιγότερα από τα 1800? τα ίδια νομίζω. Απλά ασφάλιστρα εχεις λιγότερα

        Σόρρυ δεν το ήξερα (σοβαρά μιλάω)

        Ε εντάξει ας μέινουμε στο ότι θα το ευχαριστιέμαι περισσότερο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spyros-s last edited by

          βέβαια αλλάξαμε θέμα...το θέμα μας ήταν ότι ΚΑΝΕΝΑ αυτοκίνητο αυτής της ιπποδύναμης και βάρους δεν μπορεί να κάψει 8 λίτρα σε συνθήκες κίνησης...Φαντάζομαι πλέον ότι δεν υπάρχει κανείς που να το πιστεύει ακόμα αυτό...

          Τώρα για τα όσα γράψατε για τα κέρδη της παραπάνω ροπήςέστω και με το κόστος της παραπάνω κατανάλωσης με βρίσκετε σύμφωνο. Ας κάψει και ένα ή δύο λίτρα παραπάνω αν είναι να το χαρώ...
          Έχοντας πάντως μακροχρόνια εμπειρία με τούρμπο ειλικρινά μου λείπει μερικές φορές. Μεγάλο πράγμα η ύπαρξη ροπής χαμηλά και το στρίγκλισμα του τούρμπο μέχρι τις 5000 όπου μετά κρέμαγε. Με το σιβίκ εκεί αρχίζει να δίνει... διαφορετική θεώρηση λοιπόν...
          χρειάστηκα εκπαίδευση για να το συνηθίσω αυτό με το νέο μου αυτοκίνητο αφού άλλαξα τρόπο οδήγησης...
          Τελικά η κάθε σχολή έχει τα δικά της υπέρ και κατά.

          Πάντως διαφωνώ με τον coyote ότι η vw έκανε τα tsi για οικονομία...πιστεύω ότι απλά ήθελε να βελτιώσει τον τομέα που παραδοσιακά υστερούσαν τα απλά γκολφ, στις επιδόσεις. Χρησιμοποίησε λοιπόν μια παλιά ιδέα της δεκαετίας του 80(lancia νομίζω...) χρησιμοποιώντας την σύγχρονη τεχνογνωσία στα υλικά και στα ηλεκτρονικά για να εξαλείψει τα όποια μειονεκτήματα της. Νομίζω ότι το πέτυχε σε μεγάλο βαθμό.
          Αν πάντως πραγματικά το έκανε για οικονομία δεν θα έβγαζε ποτέ τον 1,4 122 άλογα ή σε τελική ανάλυση δεν θα έβγαζε ποτέ την έκδοση gt. Δεν πιστεύω ότι υπήρχε ανάγκη για τους συγκεκριμένους κινητήρες στην γκάμα των vw τουλάχιστον.
          Η αλήθεια πάντως είναι ότι παρόλο που πίστευα ότι θα βγάλουν πολλές ζημιές, αυτές δείχνουν να αποτελούν εξαίρεση και όχι τον κανόνα. Μπράβο τους άσχετα αν δεν θ' άλλαζα ποτέ το σιβίκ μου για αυτά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Ο χρήστης tazz έγραψε:
            Σχετικά με τη συσχέτιση κατανάλωσης-αναλογίας κιλών ανά ίππο: όσοι έχετε τους τελευταίους 4Τ, ρίξτε μια ματιά στο συγκριτικό citroen picasso/touran tsi. Δίλιτρο το citroen, 143 άλογα, 1400 tsi με 140 άλογα το VW, παραπλήσιο βάρος. Οι πίνακες κατανάλωσης στο τέλος της ΣΔΟΚ έχουν ενδιαφέρον

            Τι ακριβώς γράφουν; Για πες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coyote last edited by

              Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

              Πάντως διαφωνώ με τον coyote ότι η vw έκανε τα tsi για οικονομία...πιστεύω ότι απλά ήθελε να βελτιώσει τον τομέα που παραδοσιακά υστερούσαν τα απλά γκολφ, στις επιδόσεις.

              δεν ειπα οικονομία

              είπα ότι ειναι project οικονομικού χαρακτήρα

              Δηλαδη δε θα στοιχίσει πολλά λεφτά στον κάτοχο του. Αυτό προσπάθησα να πω, αλλά όταν κάποιος δε το καταλαβαίνει ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spyros-s last edited by

                Ο χρήστης coyote έγραψε:
                δεν ειπα οικονομία

                είπα ότι ειναι project οικονομικού χαρακτήρα

                Δηλαδη δε θα στοιχίσει πολλά λεφτά στον κάτοχο του. Αυτό προσπάθησα να πω, αλλά όταν κάποιος δε το καταλαβαίνει ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ

                ίσως εγώ να σε διάβασα γρήγορα και να οδηγήθηκα σε λαθεμένα συμπεράσματα...
                Με τις διευκρινήσεις που μου έδωσες φυσικά και συμφωνώ μαζί σου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tazz last edited by

                  Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

                  Η αλήθεια πάντως είναι ότι παρόλο που πίστευα ότι θα βγάλουν πολλές ζημιές, αυτές δείχνουν να αποτελούν εξαίρεση και όχι τον κανόνα. Μπράβο τους άσχετα αν δεν θ' άλλαζα ποτέ το σιβίκ μου για αυτά.

                  Γιατί;

                  Τι ακριβώς γράφουν; Για πες...

                  Είμαι στη δουλειά και δεν έχω πρόχειρο το τεύχος, αλλά σε γενικές γραμμές η διαφορά στην κατανάλωση (υπέρ του VW, αν θυμάμαι καλά) ήταν πολύ μικρότερη από όσο περίμενα. Η διαφορά στη μέση κατανάλωση της δοκιμής πρέπει να ήταν κοντά στο μισό λίτρο/100 χμ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Μάλιστα. Αρκετά ενδιαφέρουσα πληροφορία, αν και πιστεύω πως τα περιθώρια για μείωση της κατανάλωσης είναι μεγαλύτερα στον TSI παρά στον δίλιτρο του σιτροέν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros last edited by

                      Ο χρήστης coyote έγραψε:

                      Πάντως διαφωνώ με τον coyote ότι η vw έκανε τα tsi για οικονομία...πιστεύω ότι απλά ήθελε να βελτιώσει τον τομέα που παραδοσιακά υστερούσαν τα απλά γκολφ, στις επιδόσεις.

                      δεν ειπα οικονομία

                      είπα ότι ειναι project οικονομικού χαρακτήρα

                      Δηλαδη δε θα στοιχίσει πολλά λεφτά στον κάτοχο του. Αυτό προσπάθησα να πω, αλλά όταν κάποιος δε το καταλαβαίνει ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ

                      η πραγματικοτητα ομως ειναι οτι η VW πραγματι πλασαρε τα μοτερ αυτα ως οικονομικα, οπως και ειναι αλλωστε.

                      αλλο που εδω στην Ελλαδα πεινασμενοι για αλογα και χαντακωμενοι απο τα πολλα cc, τα βλεπουμε ως πολυ καλο συνδιασμο δυναμης/καταναλωσης/κυβισμου/τιμης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coyote last edited by

                        Εγω πάντως θα ήθελα έναν 1600 διπλο τουρμπο για το α4 και α5

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spyros-s last edited by

                          Ο χρήστης coyote έγραψε:
                          Εγω πάντως θα ήθελα έναν 1600 διπλο τουρμπο για το α4 και α5

                          νομίζω ότι το 1,8 τφσι αρκεί

                          Τα στοιχεία για τουραν πικάσο που ψάχνετε...
                          μεση: Πικάσο 12,8 Τουραν 12,5
                          μέγιστη: 13,7 12,9
                          ελάχιστη: 11,5 10,9

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyote last edited by

                            Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

                            Εγω πάντως θα ήθελα έναν 1600 διπλο τουρμπο για το α4 και α5

                            νομίζω ότι το 1,8 τφσι αρκεί

                            είδα το λεον να το μετράνε στα 189 άλογα

                            Επιβεβαιώνονται οι επιδόσεις για τόσα πολλά ατια.... Δηλαδή αυτά που μετράνε μοιάζουν για 160 ή για 190? στο Α3 ειδικότερα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coyote last edited by

                              http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=63184

                              τα νουμερα εδώ είναι εξωπραγματικά για το λεον....

                              Σε άλλα περιοδικά πόσο βγάζει.... εχετε δει?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                ψηνεσαι???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                  ψηνεσαι???

                                  για σεατ όχι

                                  Για Α4 ψήνομαι... αλλά φοβάμαι τις βλάβες.

                                  Εχει δει το φουσκωτό που θέλει να πάρει ο γιός μου? στην παραλία

                                  ενα 747 θέλει..... θα το δέσω στην οροφή

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Α4 ΤQ Avant.-

                                    χωραει και τη πεθερα

                                    αλλιως forester turbo-

                                    • ερχεται νεο Α4 μεχρι το Γεναρη.
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyote last edited by

                                      Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                      Α4 ΤQ Avant.-

                                      χωραει και τη πεθερα

                                      αλλιως forester turbo-

                                      • ερχεται νεο Α4 σε 1-2 μηνες.

                                      μεταχειρισμένο 2,5 ετων σκέφτομουνα,,,,,, δεν εχω 36Κ τωρα 1.8Τ

                                      δε τα μπορω τα φερετρα..... το άλλο που ειναι ενδιαφέρον ειναι το α3 πενταθυρο,,,, ειναι 10 ποντους μεγαλύτερο

                                      Το οτι χωραει την πεθερα δεν ειναι πλεονέκτημα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        δε θα'χεις εγγυηση αν παρεις μτχ, οποτε αν δεν θες να δωσεις πολλα, περιμενε μεχρι λιγο πριν αντικατασταθει το Α4, να το παρεις καινουργιο, και με εκπτωση και με 4 χρονια εγγυση...

                                        forester?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          ΕΙΝΑΙ πλεονεκτημα το οτι χωραει τη πεθερα:

                                          τη πας για μπανιο (και καλα), φορωντας τα γαντια σου...

                                          και μετα δε ξαναμπαινει μεσα...

                                          για τη γυναικα σου εχεις φροντισει και της εχεις δωσει τσιχλες δραμαμινης (χωρις να ξερει ομως τι ειναι...)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coyote last edited by

                                            forester μόνο με leasing. Θέλει 750 ευρώπουλα το μήνα και 7000 χιλιάρικα μπροστά και 7000 χιλιάρικα στο τέλος

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 216
                                            • 217
                                            • 218
                                            • 219
                                            • 220
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 218 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr