-
Επίσης να συμπληρώσω ότι το press release της vw για το tiguan ανέφερε
..........New to the Volkswagen program are the 150 hp and 170 hp versions........
Άρα και ο 150άρης και ο 170άρης θεωρούνται νέοι. Προφανώς είναι κάποιες βελτιωμένες εκδόσεις των αντίστοιχων 140 και 170 του golf.
-
σχεδιαστικά αρκετά πίσω απο τον κασκαι (NISSAN) μηχανικώς θα πρέπει να ειναι πολύ καλό.
-
Ρυθμιζόμενη ανάρτηση με 3 λειτουργίες “comfort,” ”standard,” and “sport'
θα λανσάρει η vw ξεκινώντας από το TIGUANhttp://www.egmcartech.com/2007/07/02/vw ... lf-passat/
-
Νέα στοιχεία για τις εκδόσεις του tiguan (εξοπλισμοι κλπ) βρίσκονται στο γερμανικό site του tiguan. Το ελληνικό site ακόμα κοιμάται...
Ενδιαφέρον νέο η κατανάλωση για τους 2 πρώτους κινητήρες
8.4lt/100km για το 1.4tsi 150hp
7.2lt/100km για το 2.0tdi 140hpΟποιος ξέρει γερμανικά ας μας κάνει μια μετάφραση των εξοπλισμών της κάθε έκδοσης.
http://www.volkswagen.com/vwcms_publish ... de_DE.html
-
Η βασικη τετρακινητη εκδοση θα ξεκιναει πανω απο τις 28.000
-
[quote='OUBAG']Η βασικη τετρακινητη εκδοση θα ξεκιναει πανω απο τις 28.000
-
[quote='OUBAG']Η βασικη τετρακινητη εκδοση θα ξεκιναει πανω απο τις 28.000
-
-
Συγνώμη αλλά σας αρέσει σχεδιαστικά αυτό το όχημα? Εάν μου έλεγαν οτι είναι το νέο Lada Niva θα το πίστευα.......
Ειναι το νεο Lada Niva.
-
Συγνώμη αλλά σας αρέσει σχεδιαστικά αυτό το όχημα? Εάν μου έλεγαν οτι είναι το νέο Lada Niva θα το πίστευα
Δεν είναι κάτι σούπερ σε εμφάνιση, όμως δεν το βρίσκω και άσχημο. Για VW θα έλεγα ότι το θεωρώ και προχωρημένο!!! Σκεφτείτε πόσο συντηρητικά δείχνουν τα γκολφ-πόλο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Ομως ετσι κι αλλιώς η κατηγορία των SUV έχει συντηρητική σχεδίαση. Προσωπικά μου αρέσει σίγουρα πολύ περισσότερο από antara, maveric, forester, tuscon,(τα οποία δεν μου αρέσουν καθόλου) και το προτιμώ έστω και οριακά από RAV, X3, CRV (αυτά τα βρίσκω πιο συμπαθητικά). Από τα επερχόμενα ίσως το ford kuga να είναι έχει το πιο επαναστατικό design στην κατηγορία μόνο εαν κρατήσει το design πρωτυπου. Συνολικά λοιπόν αν και όπως είπα δεν με ενθουσιάζει η εμφάνιση δεν βρισκω και κάποιο ομορφότερο.
Ειναι το νεο Lada Niva
Τι εννοείς?
-
Μια χαρα είναι το σχήμα του
Ενταξει δεν είναι τοσο καλό όσο τα CRV, Captiva αλλά ουτε και τοσο ασχημο όσο τα RAV4, Xtrail(δε βαζω Freelander, Q7 και ML στη συγκριση)
-
ΟΚ , σε εμφάνιση είναι λίγο συντηρητικό αλλα σχεδόν ολα τα VW(εκτος του Passat κατα τη γνώμη μου) είναι ενα κλικ πιο συντηρητικά απο τον ανταγωνισμό σε αυτό το θέμα.
Αλλα πιστεύω οτι δεν παίζει και μεγάλο ρόλο αυτο εφόσον το Tiguan εχει καλόυς κινητήρες , χαμηλή κατανάλωση(για την κατηγορία) , ευέλικτα πακέτα εξοπλισμού και αξιοπιστία -
Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
ΟΚ , σε εμφάνιση είναι λίγο συντηρητικό αλλα σχεδόν ολα τα VW(εκτος του Passat κατα τη γνώμη μου) είναι ενα κλικ πιο συντηρητικά απο τον ανταγωνισμό σε αυτό το θέμα.
Αλλα πιστεύω οτι δεν παίζει και μεγάλο ρόλο αυτο εφόσον το Tiguan εχει καλόυς κινητήρες , χαμηλή κατανάλωση(για την κατηγορία) , ευέλικτα πακέτα εξοπλισμού και αξιοπιστίαΣυμφωνώ σε όλα πλην αξιοπιστίας. Αυτό μένει να αποδειχτεί στο μέλλον.
Επίσης θα πρόσθετα το μεγαλύτερο κατά τη γνώμη μου πλεονέκτημα του Tiguan σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Είναι τα 1.400cc με ότι αυτό συνεπάγεται για το κόστος αγοράς τα τέλη κλπ.
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
ΟΚ , σε εμφάνιση είναι λίγο συντηρητικό αλλα σχεδόν ολα τα VW(εκτος του Passat κατα τη γνώμη μου) είναι ενα κλικ πιο συντηρητικά απο τον ανταγωνισμό σε αυτό το θέμα.
Αλλα πιστεύω οτι δεν παίζει και μεγάλο ρόλο αυτο εφόσον το Tiguan εχει καλόυς κινητήρες , χαμηλή κατανάλωση(για την κατηγορία) , ευέλικτα πακέτα εξοπλισμού και αξιοπιστίαΣυμφωνώ σε όλα πλην αξιοπιστίας. Αυτό μένει να αποδειχτεί στο μέλλον.
Επίσης θα πρόσθετα το μεγαλύτερο κατά τη γνώμη μου πλεονέκτημα του Tiguan σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Είναι τα 1.400cc με ότι αυτό συνεπάγεται για το κόστος αγοράς τα τέλη κλπ.
+1
Για SUV 1400cc και ανάλογα τελη και κατανάλωση ειναι πολυ καλύτερα απο τα τουλάχιστον 2000cc και τα 382 Ευρω τέλη του ανταγωνισμού. -
συν το οτι θα ειναι ταχυτερο απο τα περισσοτερα...
εξαιρειται το γρηγορο forester, το οποιο ομως θα ειναι πολυ ακριβοτερο.
-
Είμαι περίεργος να δω όταν έρθει το tiguan με 27-28.000 ποιός θα αγοράζει π.χ το CRV με 35.000.
Αναμένονται τρελές προσφορές...
Κι όλα αυτά βέβαια είναι υπέρ μας... -
http://www.worldcarfans.com/8070802.001 ... -frankfurt
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Είμαι περίεργος να δω όταν έρθει το tiguan με 27-28.000 ποιός θα αγοράζει π.χ το CRV με 35.000.
Αναμένονται τρελές προσφορές...
Κι όλα αυτά βέβαια είναι υπέρ μας...Μην είσαι ποτέ σίγουρος για 27-28000 6 μήνες πριν την κυκλοφορία...
-
Ο χρήστης harrysvr έγραψε:
Είμαι περίεργος να δω όταν έρθει το tiguan με 27-28.000 ποιός θα αγοράζει π.χ το CRV με 35.000.
Αναμένονται τρελές προσφορές...
Κι όλα αυτά βέβαια είναι υπέρ μας...Μην είσαι ποτέ σίγουρος για 27-28000 6 μήνες πριν την κυκλοφορία...
Νομίζω έχει γραφτεί ότι Νοέμβριο θα αρχίσουν οι παραγγελίες. Αρα λογικά μέσα στον Οκτώβριο θα έχουμε τιμές. Κοντός ψαλμός...
Πάντως στα μεγάλα και αξιόπιστα γερμανικά site που όσο τα παρακολουθώ δεν έχουν πέσει ποτέ εξω σε τιμές έχει γραφτεί επανειλημένα ότι θα ξεκινάει από 27.000 το 4χ4. (25.000 το 2χ4). Δεδομένου ότι στα 1.4 είμαστε φθηνότεροι στην ελλάδα θεωρώ ότι αυτές οι τιμές είναι το max που θα κάνει εδώ. Μην σας φαίνεται φθηνό. Τόσο και λιγότερο κάνουν και τα άλλα suv στην Γερμανία απλά λόγω 2.000cc οι τιμή τους ανεβαίνει στα 30+ εδώ. -
εξαιρειται το γρηγορο forester, το οποιο ομως θα ειναι πολυ ακριβοτερο.[/quote]
Και καίει πολυ περισσότερο.
VW Tiguan 2007