-
Μεσα στανταρ λοιπον το Μεξικο?Μαλλον για το Κυπρου χτυπα η καμπανα και δεν βλεπω διεξοδο για να μεινει.
Ο κανονισμος για τον 3ο οδηγο ευνοει μονο την σκοπιμοτητα.Απο την στιγμη που ο 3ος οδηγος θα εχει την 'ατυχια' να παιρνει ποντιουμ δεν θα σημαινει οτι αυτοματα θα ειναι εκτος ομαδας για τον επομενο χρονο?
Και αντε η ομαδα εχει διαθεση να τον κρατησει,μα δεν θα μπορει!!!Σε 3-4 χρονια δεν θα γεμισουμε απο 5-10-15 οδηγους που θα εχουν απο ενα ποντιουμ και θα ειναι εκτος ομαδας?Σε λιγα χρονια οι ικανοι οδηγοι θα εχουν απο ενα τουλαχιστον ποντιουμ και δεν θα εχουν δικαιωμα-δυνατοτητα συμμετοχης με ομαδα.Τοτε τι θα γινει?
Λιγο οξυμωρος ο κανονισμος.Καλα που παμε????
-
Φρεσκα κουλουρια!
Συμφωνα με την EQUIPE αυτο θα ειναι το νεο οπλο της Peugeot
http://www.eyes-e-tools.com/customer/pitstop/Nieuws/upload/307.jpg -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Φρεσκα κουλουρια!Συμφωνα με την EQUIPE αυτο θα ειναι το νεο οπλο της Peugeot
http://www.eyes-e-tools.com/customer/pitstop/Nieuws/upload/307.jpgΑΡΓΗΣΕΣ...
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=375 -
Μπαγιατικα τελικα τα κουλουρια, thanks harris!!
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Φαίνεται πως εν τέλει θα ισχύσει ώστε ο 3ος οδηγός να μην έχει ανέβει βάθρο τα τρία τελευταία χρόνια (ο Λόιξ πανηγυρίζει, νομίζω και ο Τόνι... ίσως και ο Σιμόν)
κ.λπ, κ.λπ... Το τοπίο ίσως γίνει πιό καθαρό στη γερμανία αλλά μπορούμε να τοποθετηθούμε!
ΣτρΟ LOIX KAI O TONI EINAI OI ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΒΑΘΡΟ ΤΑ 3 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ...
TON FAST-FREDDY ΘΑ ΤΟΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΟΙ 2 ΓΑΛΛΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ 2 ΟΔΗΓΟΥΣ ΕΝΩ Ο ΤΟΝΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΤΣΕΧΟΥΣ ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΤΟ FABIA EINAI AΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ...
ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ Η PEUGEOT AN TΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 2 ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΤΟΝ ROBERT KAI ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΤΟΝ PYKALISTO...H FORD ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΩ OI SUBARU, HYUNDAI, MITSUBISHI KAI SKODA ΑΝ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΜΕ 3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΕΞΟΔΑ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΟΔΗΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΣΕΠΗ...ΜΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΘΕΣΗ ΟΙ SOLA, STOHL, SOHLBERG, PAASONEN, KRESTA, CARLSSON ΕΝΩ ΛΟΓΩ TOΥ ONOMAΤΟΣ TOY KAI MONO ΘΑ ΞΑΝΑΟΔΗΓΗΣΕΙ WRCAR O ALISTER...
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥΣ ΜΕ PODIUM ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ? Ο PANIZZI ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΗΝ MITSUBISHI ΕΝΩ ΚΑΙ Ο ROVANPERA ΕΛΕΩ MANAGER ANAMENETAI NA ΒΡΕΙ ΟΜΑΔΑ...(SKODA?). ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ Η ΠΟΡΤΑ...Puras, Radstrom, Bugalski, Delecour ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΕΝΩ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ KANKKUNEN (EINAI H ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 81!!!), ERIKSSON, THIRY ,LIATTI, TRAVAGLIA, ANDREUCCI, AGHINI...
O JJ EIXE TIΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΛΙΓΟΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΠΟΙΟΥ WRCAR OTAN TOY ΔΟΘΗΚΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ... -
7 ομαδες * 3 θεσεις =21 θεσεις συνολο
14/21 επιτρεπουν οδηγο με ποντιουμ αρα 3 απο τους 17 οδηγους με ποντιουμ τα 3 τελευταια χρονια μενουν εξω.Ηξερε τι εκανε ο Loix τοσο καιρο και δεν τερματιζε στην 3αδα.Περιμενε την καταλληλη στιγμη.
Τον πιο μεγαλο πονοκεφαλο παντως πρεπει να τον εχει η Citroen δυσκολα διωχνεις εναν Sainz ή εναν McRae απο την ομαδα σου.Το κλειδι σε ολη την υποθεση ειναι ο Makinen.Αν φυγει ολα μπαινουν σε μια σειρα, αν μεινει ομως....
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Ωπ, τα πατάω βιαστικά και χανόμαστε
Το 2004 οι αγώνες θα είναι 14 με το Μεξικό!Τελικά πόσοι θα είναι οι αγώνες? Εδώ φαίνεται καθαρά ότι σχεδόν συμφώνησαν στους 16....
από το rally.gr:
*Πάντως, χωρίς να θεωρηθεί ότι το θέμα έκλεισε, φαίνεται να υπήρξε «κατ αρχήν» συμφωνία για πρωτάθλημα 16 αγώνων τη νέα χρονιά, ενώ αποδεκτή φαίνεται να είναι, σαν μακροπρόθεσμος όμως στόχος, η πρόταση για δοκιμές με αγωνιστικά αυτοκίνητα. * -
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ. ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΥΟ ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ. ΟΙ ΠΟΝΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΘΑ ΜΕΤΡΑΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΦΕΡΝΩ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.
H CITROEN ΕΧΕΙ ΦΕΤΟΣ LOEB- SAINZ-MCRAE , ΑΝ ΙΣΧΥΣΕΙ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΦΕΥΓΕΙ Ο ΣΚΩΤΣΕΖΟΣ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ Ο SOLA. ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ (ΠΛΗΡΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ) ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ Ο SOLA. ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΤΟΥ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ. ΑΥΤΟ ΣΑΝ ΜΕΤΡΟ ΘΑ ΜΠΕΡΔΕΥΕ ΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ? ΘΑ ΜΕΙΩΝΕ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΙΣ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑΣ? ΘΑ ΕΦΕΡΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΣΤΟΥΣ ΛΟΓΚΟΥΣ ΤΙΣ ΡΑΧΟΥΛΕΣ? ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ. -
Ο χρήστης deggman έγραψε:
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.ΚΑΝΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΣΑΦΕΣ ΤΟ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΜΕ...
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
ΥΓ... Να ετοιμάσουμε εκδρομή στο Μεξικό? Δεν κάνω πλάκα!
ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ.
ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ. -
το ραλι τζιαρ εχει τις δικες του πηγές...
θα δούμε λοιπόν και πόσο αξιόπιστες είναι... κοντινή γιορτή!
άλλωστε έχει και (μυστικό) απεσταλμένο στο Ράλι Γερμανίας...
εν αναμονή λοιπόν!ΣΧ
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
7 ομαδες * 3 θεσεις =21 θεσεις συνολο
14/21 επιτρεπουν οδηγο με ποντιουμ αρα 3 απο τους 17 οδηγους με ποντιουμ τα 3 τελευταια χρονια μενουν εξω.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΜΕ 3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ...ΑΡΑ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ 21...
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 17 ΜΕ PODIUM ΟΙ 4 ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΕΚΤΟΣ...ΟΠΟΤΕ ΜΕΝΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ 13 (ΑΝ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΚΙΝΕΝ ΜΕΣΑ) ΣΕ 14 ΘΕΣΕΙΣ...
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΜΕ 3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ...ΑΡΑ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ 21...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 17 ΜΕ PODIUM ΟΙ 4 ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΕΚΤΟΣ...ΟΠΟΤΕ ΜΕΝΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ 13 (ΑΝ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΚΙΝΕΝ ΜΕΣΑ) ΣΕ 14 ΘΕΣΕΙΣ...
Δυσκολα θα μπορεσει η Hyundai να βαλει 3ο οδηγο.Να μπορεσει να συμμετασχει πρωτα και μετα βλεπουμε...
Το οτι θα χωρεσουν θα χωρεσουν αρα.Το θεμα ειναι ποιοι θα βολευτουν στους μεγαλους(Peugeot,Citroen,Sub,Ford) και ποιοι θα ξεπεσουν στους μικρους (Scoda/Hyundai).Δυσκολοι καιροι για οδηγους...
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Δυσκολα θα μπορεσει η Hyundai να βαλει 3ο οδηγο.Να μπορεσει να συμμετασχει πρωτα και μετα βλεπουμε...
ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΓΡΙΦΟΣ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ HYUNDAI ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΟΡΗΓΩΝ...
ΑΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕ 3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ!
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΔΗΓΟΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ (DALE, VALIMAKI, STOHL...) OΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ Η MSD ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΛΕΓΕΙ! -
ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΤΡΑΓΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΠ ΤΗ HYUNDAI ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΟΝΟ 1 ΒΑΘΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ! ΕΔΩ ΤΟ FABIA ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ!
ΜΕΛΛΟΝ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! ΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ! ΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ! -
Ποια τραγικη εμφανιση?????
Ποτε ξαναειδες τα Hyundai να ειναι τοσο κοντα στον Panizzi σε ασφαλτινο αγωνα?Τι λε τωρα... -
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Ποια τραγικη εμφανιση?????
Ποτε ξαναειδες τα Hyundai να ειναι τοσο κοντα στον Panizzi σε ασφαλτινο αγωνα?Τι λε τωρα...ΡΕ ΟΡΕΣΤΗ Ο PANIZZI ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΑΠ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥ.ΒΓΗΚΕ 1Οος ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΑΓΩΝΑ. ΕΓΩ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ Ο PANIZZI.ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΡΝΕΙ 1 ΒΑΘΜΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ???ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΟΤΙ ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ! ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ PANIZZI, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΗΤΑΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ?
-
Ο χρήστης nikoswrc έγραψε:
Ποια τραγικη εμφανιση?????
Ποτε ξαναειδες τα Hyundai να ειναι τοσο κοντα στον Panizzi σε ασφαλτινο αγωνα?Τι λες τωρα...ΡΕ ΟΡΕΣΤΗ Ο PANIZZI ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΑΠ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥ.ΒΓΗΚΕ 1Οος ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΑΓΩΝΑ. ΕΓΩ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ Ο PANIZZI.ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΡΝΕΙ 1 ΒΑΘΜΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ???ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΟΤΙ ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ! ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ PANIZZI, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΗΤΑΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ?
Αχ βρε Νικο δε το επιασες το αστειο. Πλακα εκανα ειρωνευομενος την αποδοση του Panizzi...αν ειναι δυνατον να πιστεψω τετοιο πραγμα.
Περα απο την πλακα το 3/3 τερματισμοι για την Hyundai αν θυμαμαι γινεται πρωτη φορα...
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Περα απο την πλακα το 3/3 τερματισμοι για την Hyundai αν θυμαμαι γινεται πρωτη φορα...
OXI 3/3 ΑΛΛΑ 4/4!!!!
ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΖΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ MSD ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ!!! -
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Αχ βρε Νικο δε το επιασες το αστειο. Πλακα εκανα ειρωνευομενος την αποδοση του Panizzi...αν ειναι δυνατον να πιστεψω τετοιο πραγμα.
Περα απο την πλακα το 3/3 τερματισμοι για την Hyundai αν θυμαμαι γινεται πρωτη φορα...
ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΓΩ.... Ο ΟΡΕΣΤΗΣ ΤΑ ΠΑΙΞΕ????
ΚΑΛΟ ΤΟ 4/4 ΑΛΛΑ....... ΘΕΛΕΙ ΒΑΘΜΟΥΣ ΤΟ ΘΕΜΑ , ΘΕΛΕΙ ΟΚΤΑΔΑ , ΘΕΛΕΙ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΖΟΥΝ!
WRC-2004