Στην πραγματικότητα είναι σίγουρο πως δεν είναι δυνατόν να ανταποκρίνονται, με την έννοια πως το δικό σου το τιμόνι είναι σχεδόν αδύνατο να έχει την ίδια αίσθηση σε feedback με αυτή του αυτοκινήτου του εξομοιωτή. Επίσης δεν έχεις περιφερειακή όραση, άρα η εμπειρία διαφέρει σε σχέση με το πως βλέπεις τα πράγματα στην οθόνη και το πως θα αντιλαμβανόσουν το χώρο στο κανονικό αυτοκίνητο.
Όμως, υπάρχουν πράγματα τα οποία έχουν εξομοιωθεί όσο καλύτερα γίνεται για τη χρονική στιγμή που μιλάμε. Για παράδειγμα, στο netKar γίνονται 333 υπολογισμοί το δευτερόλεπτο που συμπεριλαμβάνουν μεταξύ άλλων θέση οχήματος στο δρόμο, πλευρική επιτάχυνση, γρανάζωμα κιβωτίου, ταχύτητα, πρόσφυση ελαστικών σε σχέση με τα υπόλοιπα δεδομένα και εγώ δεν ξέρω τί άλλο... Τα δεδομένα που έχει το engine του εξομειωτή είναι παρμένα από τα πραγματικά οχήματα, πρόκειτα για 'real life' data. Το Pagani ας πούμε, έχει τόσο βάρος, τέτοιες σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων, τέτοια ροπή, τέτοια δύναμη και τέτοια λάστιχα (μαλακά ή σκληρά) όπως στην πραγματικότητα. Επίσης επιταχύνει με ρυθμούς πολυβόλου και είναι λογικό τα braking points να είναι πολύ νωρίτερα από άλλα αυτοκίνητα, ενώ και το βάρος του δεν είναι αμελητέο. Παιχνίδια στα οποία μπορείς να πάρεις ένα Zonda ή μια McLaren F1 και να στρίβεις 90άρες στροφές με 270χλμ λες και είσαι σε ράγες είναι λίγο αστεία. Καλά για να κάνεις πλάκα, αλλά από το netKar δεν περιμένεις να κάνεις πλάκα, δεν έχει φτιαχτεί γι αυτό το λόγο. Αντίθετα με το netKar μάλλον τσαντισμένος θα κλείσεις τον υπολογιστή όταν τελειώσεις.
Όσον αφορά την GTO στο netKar πρέπει να λάβουμε υπόψη ορισμένα πράγματα: Το αυτοκίνητο φτιάχτηκε το '62, gizmos όπως ABS, ESP, EBD, antispin, traction control και άλλες τέτοιες αηδίες δεν υπήρχαν τότε, οπότε είσαι 'καταδικασμένος' να το ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ το αυτοκίνητο. Και μιλάμε για ένα αυτοκίνητο το οποίο είχε V12 κινητήρα που έδινε 290 άλογα στους πίσω τροχούς (με λάστιχα εποχής - βλέπε 'κούτσουρα'), άρα η προσοχή και το ζύγισμα του αυτοκινήτου από τον οδηγό έπρεπε να είναι spot on από τα 0 μέχρι τα πάρα πολλά χιλιόμετρα της τελικής (για το LeMans είχε φτιαχτεί), ειδικά αν σκεφτείς πως τότε οι καμπύλες απόδοσης της δύναμης και της ροπής δεν ήταν τόσο ισορροπημένες όπως σήμερα. Έμπαινες σε μια στροφή αφήνοντας το γκάζι; Spin... Έμπαινες σε μια στροφή πατώντας πολύ το γκάζι; Spin. Δοκίμαζες να γκαζώσεις πριν το apex επειδή είχες μπει με λίγα στη στροφή; SPIN!
Η πλάκα είναι πως για ό,τι και να σου συμβεί δεν μπορείς να κατηγορήσεις κανέναν άλλο εκτός από τον εαυτό σου.