Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τσιπακι για Yaris 1.3
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τσιπακι για Yaris 1.3
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 6 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    29
    105
    1052
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      travelman last edited by

      Εγώ ρε παιδία δεν μπορώ να καταλάβω το εξής. Ένας καλός κινήτήρας πρέπει να έχει τις εξής αρετές:

      δύναμη
      αξιοπιστία
      χαμηλή κατανάλωση άρα και ρύποι
      χαμηλά επίπεδα θορύβου
      μικρές διαστάσεις
      μικρό βάρος

      ΟΚ τα δυο τελευταία δεν αλλάζουν με τις βελτιώσεις ή αλλάζουν αμελητέα. Πάσο να δεχτώ ότι κάποιος θέλει να αυξήσει τη δύναμη του αυτοκινήτου του σε βάρος της αξιοπιστίας. Το να αυξάνει όμως την δύναμη του αυτοκινήτου σε βάρος της ρύπανσης και της ηχορύπανσης (συνήθως δυσανάλογα) είναι κάτι που αφορά όλους μας. Από τους κάκγουρες λοιπόν που μας δηλητηρίαζουν και μας ξεκουφαίνουν καθημερινά ποιός θα μας σώσει? Καλά για την αυξημένη ρύπανση θα μου πείτε υπάρχουν κάτι 'ταλέντα' της αυτοκίνησης που καίνε τον άμπακο (βλέπε σούβ), για τον θόρυβο όμως όλοι οι κατασκευαστές το προσέχουν Μη μου πείτε για σούπερκαρ γιατί άμα θεωρειται το λανος με τη εξάτμιση σούπερκάρ τι να πω. (προφανώς δεν έχω πρόβλημα με το λάνος έχω όμως τεράστιο με το λάνος με 'εξάτμιση').

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        highfidelity last edited by

        Ο χρήστης travelman έγραψε:
        Εγώ ρε παιδία δεν μπορώ να καταλάβω το εξής. Ένας καλός κινήτήρας πρέπει να έχει τις εξής αρετές:

        δύναμη
        αξιοπιστία
        χαμηλή κατανάλωση άρα και ρύποι
        χαμηλά επίπεδα θορύβου
        μικρές διαστάσεις
        μικρό βάρος

        ΟΚ τα δυο τελευταία δεν αλλάζουν με τις βελτιώσεις ή αλλάζουν αμελητέα. Πάσο να δεχτώ ότι κάποιος θέλει να αυξήσει τη δύναμη του αυτοκινήτου του σε βάρος της αξιοπιστίας. Το να αυξάνει όμως την δύναμη του αυτοκινήτου σε βάρος της ρύπανσης και της ηχορύπανσης (συνήθως δυσανάλογα) είναι κάτι που αφορά όλους μας. Από τους κάκγουρες λοιπόν που μας δηλητηρίαζουν και μας ξεκουφαίνουν καθημερινά ποιός θα μας σώσει? Καλά για την αυξημένη ρύπανση θα μου πείτε υπάρχουν κάτι 'ταλέντα' της αυτοκίνησης που καίνε τον άμπακο (βλέπε σούβ), για τον θόρυβο όμως όλοι οι κατασκευαστές το προσέχουν Μη μου πείτε για σούπερκαρ γιατί άμα θεωρειται το λανος με τη εξάτμιση σούπερκάρ τι να πω. (προφανώς δεν έχω πρόβλημα με το λάνος έχω όμως τεράστιο με το λάνος με 'εξάτμιση').

        +οο
        Προσεύχομαι (αν και άθεος... ) να αρχίσουν κάποια στιγμή να κόβουν κ~λαράκια, για το θόρυβο, για να ησυχάσουν τ' αυτάκια μας απ' όλα αυτά. Οπως φυσικά και από τους κομμένους και καταλύτες και τα τσιπαρίσματα αμφιβόλου απόδοσης και καυσαερίων...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          krusenstern last edited by

          Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
          +οο
          Προσεύχομαι (αν και άθεος... ) να αρχίσουν κάποια στιγμή να κόβουν κ~λαράκια, για το θόρυβο, για να ησυχάσουν τ' αυτάκια μας απ' όλα αυτά. Οπως φυσικά και από τους κομμένους και καταλύτες και τα τσιπαρίσματα αμφιβόλου απόδοσης και καυσαερίων...

          Το αστείο είναι ότι κανείς σχεδόν από όσους πάνε για τσιπάρισμα, ΦΠΕ, ελεύθερες εξατμίσεις και δεν ξέρω γω τι άλλο, δεν έχει μια λογική απάντηση να δώσει στην ερώτηση: 'Για ποιο λόγο;'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            astrakitcar last edited by

            τελικα πρεπει να την εχετε πατησει αρκετοι εδω μεσα με μαστορακια της πλακας...

            τα καλα προγραμματα που περνανε κτεο Γερμανιας,και φερουν πιστοποιτικο TUV απο Αυστρια θελω να πιστευω,εγω το ξερω γιατι στο ρελαντι εχω υδρογονανθρακες γυρω στο 0 και ακομα πιο χαμηλα στις 3000σαλ απο οτι ενα νορμαλ μοτερ...
            τωρα υπαρχουν εξατμισεις που αποδιδουν και ειναι σε επιπεδα θορυβου πολυ καλες...
            τεσπα....εγω κτεο περναω για πλακα απο θορυβο και καυσαερια,φανταζομαι και αρκετοι αλλοι με σωστα ρυθμισμενα μοτερ..
            αυτοι που νομιζουν οτι οσο πιο θορυβο κανουν τα καζανακια ή με εκτος τον καταλυτη πανε καλυτερα,ας τσεκαρουν και καμια βαλβιδουλα εξαγωγης καμενη...επισης η ακαυστη τους θα εχει κανει τον θαλαμο καυσης πλουσιο σε μακα..αρα ο στροβιλισμος του μιγματος θα κανει τα μοτερακια τους μακροπροθεσμα να πανε ελαφρως χειροτερα σε αποδοση και πολυ καλυτερα σε ανεβασμα καταναλωσης..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              karabouzouklis last edited by

              Αμην και ποτε.
              Ενας γνωστος απο τη Γερμανια μας κοροιδευε οτι τα αυτοκινητα μας κανουν σαματα και οτι θυμιζουμε παιδακια πε ποδηλατα που επειδη δεν εχουν το καλο ποδηλατο βαζουν ενα χαρτακι στη ροδα να κανει θορυβο να χαιρονται

              Ποσο δικιο εχει

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                ratanplan last edited by

                Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                +οο
                Προσεύχομαι (αν και άθεος... ) να αρχίσουν κάποια στιγμή να κόβουν κ~λαράκια, για το θόρυβο, για να ησυχάσουν τ' αυτάκια μας απ' όλα αυτά. Οπως φυσικά και από τους κομμένους και καταλύτες και τα τσιπαρίσματα αμφιβόλου απόδοσης και καυσαερίων...

                Το αστείο είναι ότι κανείς σχεδόν από όσους πάνε για τσιπάρισμα, ΦΠΕ, ελεύθερες εξατμίσεις και δεν ξέρω γω τι άλλο, δεν έχει μια λογική απάντηση να δώσει στην ερώτηση: 'Για ποιο λόγο;'

                Μιας και εμμεσος μιλας (και) για εμενα, να σου κανω αναποδα την ερωτηση? Γιατί όχι?

                Στο 106 μου έχω σκουπα, ρυθμιστη πιεσης βενζινης (εχω 3φυσσο εγκεφαλο) και εξατμιση ΜΕ ελευθερο καταλυτη.
                Για τον θορυβο θα συμφωνησω....το θεμα ειναι ότι και η μαμα εξατμιση, ΔΕΝ ειναι νομιμη μετά απο 50-70.000 χλμ, ξεπερναει τα ορια, σιγουρα όχι όσο αυτη που εχω εγω (ειναι αρκετα ησυχη παντως) αλλα και στις 2 περιπτωσεις σε γραφουν.

                Το να έχω ενα 10-15% παραπανω καταναλωση το θεωρω ασημαντο. Απο τα 120 να εχω παει περιπου στα 140 αλογα, εχοντας πιο γεματο ΠΑΝΤΟΥ το αμαξι, και ειδικα ψιλα να ανεβαζει ψυχομενα μεχρι τον κοφτη, όλα αυτα τα θεωρω όφελος...το κοστος για αυτα που εκανα ήταν, 150 € σκουπα με φιλτρο (βάλε αλλα 80 γιατι αλλαξα φιλτρο πριν εναμιση χρονο) 120 € ο καταλυτης (μεταχειρησμενος ελαχιστα americat απο φιλο) 30 € ο ρυθμιστης πάλι απο φιλο που τον εβγαλε γιατι εβαλε προγραμμα, και η εξατμιση 200-300 € πραγματικα ΔΕΝ θυμαμαι πόσα (να πω εδω ότι σε ενα τρακαρισμα που ειχα κανει ειχε κοπει πισω η εξατμιση....μονο το μαμα τελικο ειχε 180 ή 250 € πραγματικα παλι δεν θυμαμαι πανε και 2+ χρονια) εδωσα λοιπον 600 περιπου €.....!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 3
                • 4
                • 5
                • 6
                • 6 / 6
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr