-
με πηρατε χαμπαρι ...?τι σας ενοχλει η ησυχη εξατμισουλα μου ?
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
και εγω μεσαααα.... με βολευει η περιοχη κιολλας..αν δεν ενοχλω ?
Αν αλλάξεις τις εξατμίσεις στο φορντ που πουλάς τότε μάλλον δε θα ενοχλείς! Αν όχι....
εσυ παλι που το ξερεις???????
ημαρτον καλα σε λεω φωτινο παντογνωστη
μονο την κοκκαλι w114 δεν μπορεις να μου βρεις
ααα ειναι και αυτοματη στην κολωνα
-
εεε ναι λοιπόν θα προσπαθήσω αλλά δεν είναι και σίγουρο...
Σ/Κ δεν θέλετε?
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
εεε ναι λοιπόν θα προσπαθήσω αλλά δεν είναι και σίγουρο...Σ/Κ δεν θέλετε?
και αυριο και το σ/κ
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
εεε ναι λοιπόν θα προσπαθήσω αλλά δεν είναι και σίγουρο...Σ/Κ δεν θέλετε?
Κατέβα στον ηλεκτρικό στον Πειραιά και πάμε μαζί με το αμάξι!
-
για που λετε ..?ΚΡ61 λες να ηξερε το w109 που ειχα ??
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
εεε ναι λοιπόν θα προσπαθήσω αλλά δεν είναι και σίγουρο...
Σ/Κ δεν θέλετε?
Κατέβα στον ηλεκτρικό στον Πειραιά και πάμε μαζί με το αμάξι!
κααααααλως λοιπόν
θα προσπαθήσω αλλά δεν είναι σίγουρογια ΣΚ (μικρολίμανο παρακαλω....) μέσα!
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
εεε ναι λοιπόν θα προσπαθήσω αλλά δεν είναι και σίγουρο...
Σ/Κ δεν θέλετε?
Κατέβα στον ηλεκτρικό στον Πειραιά και πάμε μαζί με το αμάξι!
η ελα με μετρο στο μαγαζι ν.κοσμο να σε παω με τη vespa
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
εεε ναι λοιπόν θα προσπαθήσω αλλά δεν είναι και σίγουρο...
Σ/Κ δεν θέλετε?
Κατέβα στον ηλεκτρικό στον Πειραιά και πάμε μαζί με το αμάξι!
η ελα με μετρο στο μαγαζι ν.κοσμο να σε παω με τη vespa
μόνο σε Lambretta ανεβαίνω εγώ
-
Ο χρήστης istorikos6 έγραψε:
για που λετε ..?ΚΡ61 λες να ηξερε το w109 που ειχα ??o alex???
σιγουρα ναιελα ν.σμυρνη καπου θα μας δεις
αλλα μην παρεις τ/φ δεν θα το σηκωνει κανεις -
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
εεε ναι λοιπόν θα προσπαθήσω αλλά δεν είναι και σίγουρο...
Σ/Κ δεν θέλετε?
Κατέβα στον ηλεκτρικό στον Πειραιά και πάμε μαζί με το αμάξι!
η ελα με μετρο στο μαγαζι ν.κοσμο να σε παω με τη vespa
μόνο σε Lambretta ανεβαίνω εγώ
σαν αυτους που πηγαν διακοπες με την ελπα???
-
Ο χρήστης istorikos6 έγραψε:
για που λετε ..?ΚΡ61 λες να ηξερε το w109 που ειχα ??Αν είναι αυτό που νομίζω...Μπλέ με σαμπανί εσωτερικό;
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
αλλα μην παρεις τ/φ δεν θα το σηκωνει κανεις
Ρε εξήγησε του !!!
Δεν θα καταλαβαίνει τι εννοείς.
(και να το εξηγήσεις βέβαια σιγά μην το πιστέψει )
-
Το τ φ τι σημαινει ?
-
με αυτά και με αυτα χαθηκε το ποστ μου... αν πριν υπηρχε 1 περιπτωση να το δουνε περισσότεροι απο 3 άνθρωποι (δε λέω οτι ειναι και λιγο βεβαια), τωρα είναι -0³²...
ενας λόγος που αραιά παρακολουθω το νήμα ειναι κι αυτος.πείτε κατι για τα κλασικα ρε παιδια μπας και μαθουμε κι εμεις! τους καφεδες στις ανακοινώσεις
-
Απιστευτο !!!! σαμπανι προς μπεζ..
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
για που λετε ..?ΚΡ61 λες να ηξερε το w109 που ειχα ??
Αν είναι αυτό που νομίζω...Μπλέ με σαμπανί εσωτερικό;
κατασκοπος νατασα
ρε κωστη
τι να του εξηγησω
μολις μας δει θα καταλαβει ο τυπος με τι εχει να κανει -
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
με αυτά και με αυτα χαθηκε το ποστ μου... αν πριν υπηρχε 1 περιπτωση να το δουνε περισσότεροι απο 3 άνθρωποι (δε λέω οτι ειναι και λιγο βεβαια), τωρα είναι -0³²...Μη στεναχωριέσαι, το thread έχει φανατικό κοινό και να είσαι βέβαιος πως ειδικά τέτοια post διαβάζονται και αποθηκεύονται!
Αν δεν έχει κάποια δουλειά πέρνα καμια βόλτα αύριο!
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
d-jet σας παρακολουθώ συχνά,το θεμα ειναι οτι δεν μπορώ να συμμετασχω καθολου... μηδαμινες γνώσεις γαρ... βεβαια το πόσο γουσταρίζω τα αμαξια 'σας' ειναι πέρα απο καθε λογική!σχετικά το προηγουμενο σου ποστ:
Source: Thoroughbred & Classic Cars July 1995
Yesterday, exactly 50 years ago at 6.20pm, the biggest tragedy ever imagined in the history of motorsport happened. So I thought I would post some scans from books of what I got about the Le Mans disaster:
The famous duel between the Jaguar of Hawthorn and the Mercedes of Fangio in the opening hours of the tragic 1955 Le Mans race, before the infamous crash that led to Mercedes' withdrawl.
Source: The Illustrated Encyclopedia of World Motor Racing (page 108)
Source: The Illustrated Encyclopedia of World Motor Racing (page 110)
Source: The Illustrated Encyclopedia of World Motor Racing (page 111)
Source: MotorSport magazine January 2002 (page 35)
The lead (of the 1952 race) passed to a 4 and half litre Talbot, driven by Pierre 'Levegh' (actually a pseudonym for a 42-year-old Parisian garage proprietor, Pierre Bouillion) and Rene Marchand...
Just some more information about his name there.
Source: Le Mans 24 Hours by Brian Laban (page 111)
Part of the 1955 crowd unaware of the scale of the tragedy which has upfolded opposite the pits. The organisers reasoned that telling the crowd of the disaster would havce caused a mass exodus from the circuit and made it impossible for the ambulances to remove the many casualities to hospital.
Source: Le Mans 24 Hours by Brian Laban (page 115)
'The record books show that the 1955 was Jaguar's year, but nobody wanted to win the way the Coventry team did here.'
The least satisfying win in the history of the race. Hawthorn and Bueb go through the motions of celebrating, twenty hours or so after Hawthorn had been at the centre of the accident which killed Mercedes driver Pierre Levegh and more than eighty spectators.
The immediate aftermath of one of the worst moments in the history of motor sport. Lance Macklins's Austin-Healey is across the track in the right foreground. Ling and Simon's 300SLR is in the pits. The remains of Levegh's sister car are burning in the background, where it had hit the barriers, broken up and burst into flames scattering debris into the crowded terraces.
Source: Le Mans 24Hours by Brian Laban (pages 118, 119 and 120)
The combination of Fangio and Mercedes was virtually unbeatable, producing two more (F1) world championships for Juan. The partnership ended when Mercedes withdrew from racing after the 1955 Le Mans disaster, in which Juan narrowly escaped being involved.
Copyright: Getty Images
Source: Fangio: The Life Behind The Legend by Gerald Donaldson.
Source: Fangio: The Life Behind The Legend by Gerald Donaldson (pages 197, 198, 199 and 200)
A bit OTT but an nice article about the Mercedes 300SLR itself (you can delete this image if it is not relevant to this entire thread)
Source: MotorSport magazine January 2002 (page 53)
Obituary of Lance Macklin from MotorSport October 2002 (page 6)
(μηπως λεω μηπως το παραε...σα ?)
σορρυ joe
-
Ο χρήστης istorikos6 έγραψε:
Απιστευτο !!!! σαμπανι προς μπεζ..Για να δω .... istorikos6 χμμμ... φακελος 1495837/2001, εδώ είσαι!
ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ [#3]