-
d-jet σας παρακολουθώ συχνά,το θεμα ειναι οτι δεν μπορώ να συμμετασχω καθολου... μηδαμινες γνώσεις γαρ... βεβαια το πόσο γουσταρίζω τα αμαξια 'σας' ειναι πέρα απο καθε λογική!
σχετικά το προηγουμενο σου ποστ:
Source: Thoroughbred & Classic Cars July 1995
Yesterday, exactly 50 years ago at 6.20pm, the biggest tragedy ever imagined in the history of motorsport happened. So I thought I would post some scans from books of what I got about the Le Mans disaster:
The famous duel between the Jaguar of Hawthorn and the Mercedes of Fangio in the opening hours of the tragic 1955 Le Mans race, before the infamous crash that led to Mercedes' withdrawl.
Source: The Illustrated Encyclopedia of World Motor Racing (page 108)
Source: The Illustrated Encyclopedia of World Motor Racing (page 110)
Source: The Illustrated Encyclopedia of World Motor Racing (page 111)
Source: MotorSport magazine January 2002 (page 35)
The lead (of the 1952 race) passed to a 4 and half litre Talbot, driven by Pierre 'Levegh' (actually a pseudonym for a 42-year-old Parisian garage proprietor, Pierre Bouillion) and Rene Marchand...
Just some more information about his name there.
Source: Le Mans 24 Hours by Brian Laban (page 111)
Part of the 1955 crowd unaware of the scale of the tragedy which has upfolded opposite the pits. The organisers reasoned that telling the crowd of the disaster would havce caused a mass exodus from the circuit and made it impossible for the ambulances to remove the many casualities to hospital.
Source: Le Mans 24 Hours by Brian Laban (page 115)
'The record books show that the 1955 was Jaguar's year, but nobody wanted to win the way the Coventry team did here.'
The least satisfying win in the history of the race. Hawthorn and Bueb go through the motions of celebrating, twenty hours or so after Hawthorn had been at the centre of the accident which killed Mercedes driver Pierre Levegh and more than eighty spectators.
The immediate aftermath of one of the worst moments in the history of motor sport. Lance Macklins's Austin-Healey is across the track in the right foreground. Ling and Simon's 300SLR is in the pits. The remains of Levegh's sister car are burning in the background, where it had hit the barriers, broken up and burst into flames scattering debris into the crowded terraces.
Source: Le Mans 24Hours by Brian Laban (pages 118, 119 and 120)
The combination of Fangio and Mercedes was virtually unbeatable, producing two more (F1) world championships for Juan. The partnership ended when Mercedes withdrew from racing after the 1955 Le Mans disaster, in which Juan narrowly escaped being involved.
Copyright: Getty Images
Source: Fangio: The Life Behind The Legend by Gerald Donaldson.
Source: Fangio: The Life Behind The Legend by Gerald Donaldson (pages 197, 198, 199 and 200)
A bit OTT but an nice article about the Mercedes 300SLR itself (you can delete this image if it is not relevant to this entire thread)
Source: MotorSport magazine January 2002 (page 53)
Obituary of Lance Macklin from MotorSport October 2002 (page 6)
(μηπως λεω μηπως το παραε...σα ?)
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Πίσω από τα πίσω καθίσματα και κάτω από το πίσω τζάμι (συντεταγμένες δεν έχω δώσει ακόμα) υπαρχει αυτό το υλικό σαν τσόχα οπου ακουμπας διάφορα πράγματα (και με τις κλίσεις του ami πηγαίνουν δεξιά αριστερά).
Αυτό έχει διαλυθεί (αν καταλάβατε ποιο εννοώ :D) ... που θα βρω με το μέτρο κάτι τέτοιο?
Ελμάλογλου, Αιόλου και Μητροπόλεως, θα βρείς οποσδήποτε.
Πάρε και σεμεδάκι για το ταμπλό, για να μην πω και δαντέλα για την περίμετρο του παρ-μπριζ ...(εχει και σε μπεζάκι)να ενταχθει ο stubos οπωσδηποτε στον επομενο καφε
ok...
Stubos άλλη φορά να καλείς εμένα όταν κανονίζουμε ..Τέλος πάντων εγώ θα απέχω από τον καφέ όπως είπα.
πιο καφε
ελα στο mb forum
εκει γινεται το γελιο -
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
...Καλώς τον!!
Αφιερωμένο εξαιρετικά το παρακάτω video:
http://www.youtube.com/watch?v=resu77vBKm0
Porsche 917K
The 'widow maker'.
O αφηγητής σας θυμίζει κάποιον; -
Joe Bar Team άψογο post!!!!
-
joe
καλως ορισες
και εγω μαθαινωμε μαθαινουν....
ο sirgus να ψωνιζω απ το ebay
ο niga να φτιαχνω μοτερ
ο spit να μην αγορασω μικρο αγγλικο ποτε
ο d-jet να χαλαω το κομποδεμα μου -
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
joe
καλως ορισες
και εγω μαθαινωμε μαθαινουν....
ο sirgus να ψωνιζω απ το ebay
ο niga να φτιαχνω μοτερ
ο spit να μην αγορασω μικρο αγγλικο ποτε
ο d-jet να χαλαω το κομποδεμα μουγιαυτό sirgus και d-jet είναι καλοί φίλοι
γιατί με το ebay χαλάς το κομπόδεμα σου. -
Το σημαντικοτερο ειναι οτι ολοι αγαπαμε το παλιο αυτοκινητο !!
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
joe
καλως ορισες
και εγω μαθαινωμε μαθαινουν....
ο sirgus να ψωνιζω απ το ebay
ο niga να φτιαχνω μοτερ
ο spit να μην αγορασω μικρο αγγλικο ποτε
ο d-jet να χαλαω το κομποδεμα μουΣτο έργο μας τώρα... φίλε JBT, τι θα έλεγες για ένα όμορφο κλασσικό αυτοκινητάκι;
-
Ο χρήστης istorikos6 έγραψε:
Το σημαντικοτερο ειναι οτι ολοι αγαπαμε το παλιο αυτοκινητο !!εεεετσι μπραβο
και τα δικα μας και των αλλωνκαλως ορισες και εσυ ιστορικε μου
κατι μου λεει οτι στον επομενο καφε θα χρειαστει να κλεισουμε αιθουσα
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
joe
καλως ορισες
και εγω μαθαινωμε μαθαινουν....
ο sirgus να ψωνιζω απ το ebay
ο niga να φτιαχνω μοτερ
ο spit να μην αγορασω μικρο αγγλικο ποτε
ο d-jet να χαλαω το κομποδεμα μουΣτο έργο μας τώρα... φίλε JBT, τι θα έλεγες για ένα όμορφο κλασσικό αυτοκινητάκι;
ναι αρκει να ναι πανω απο 4,90 και οχι αγγλικο
ερχεται το μπαμ
-
Σας μαθαινω και εγω με τη σειρα μου..
το ομορφο κλασσικο αυτοκινητακι τι θα μπορουσε να ειναι ?? -
Εετσι με προλαβες .........!!!
-
Ο χρήστης istorikos6 έγραψε:
Σας μαθαινω και εγω με τη σειρα μου..
το ομορφο κλασσικο αυτοκινητακι τι θα μπορουσε να ειναι ??Σε ΜΒ ο,τι να'ναι μωρέ...
Όχι όχι... έχουμε γαλλομαθείς, γερμανομαθείς, ιταλομαθείς... απ'όλα έχει ο μπαχτσές και όλοι είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν! -
Ο χρήστης [b έγραψε:
ενας δημοκρατικος νεος [/b:19l5yzkg]':19l5yzkg]>Σας μαθαινω και εγω με τη σειρα μου..το ομορφο κλασσικο αυτοκινητακι τι θα μπορουσε να ειναι ??
Σε ΜΒ ο,τι να'ναι μωρέ...
Όχι όχι... έχουμε γαλλομαθείς, γερμανομαθείς, ιταλομαθείς... απ'όλα έχει ο μπαχτσές και όλοι είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν!προτεινω να αποφασισουμε δημοκρατικα για ενα καφεδακι αυριο μεσημερι
στην πλατεια ν.σμυρνης και ωρα 2.15
στο γνωστο μερος d-jet ξερεις
τι λετε?
νομιζω σας βολευει ολους....
οκ λοιπον ας γινει ετσι -
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
προτεινω να αποφασισουμε δημοκρατικα για ενα καφεδακι αυριο μεσημερι
στην πλατεια ν.σμυρνης και ωρα 2.15
στο γνωστο μερος d-jet ξερεις
τι λετε?
νομιζω σας βολευει ολους....
οκ λοιπον ας γινει ετσιΘα κατεβώ στουρνάρα το πρωί για να δω κανα πισί οπότε μάλλον ΟΚ απο εμένα (λες να έχει έρθει και το ρολογάκι μου να δούμε ακριβώς την ώρα; )
-
και εγω μεσαααα.... με βολευει η περιοχη κιολλας..αν δεν ενοχλω ?
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
προτεινω να αποφασισουμε δημοκρατικα για ενα καφεδακι αυριο μεσημερι
στην πλατεια ν.σμυρνης και ωρα 2.15
στο γνωστο μερος d-jet ξερεις
τι λετε?
νομιζω σας βολευει ολους....
οκ λοιπον ας γινει ετσιΘα κατεβώ στουρνάρα το πρωί για να δω κανα πισί οπότε μάλλον ΟΚ απο εμένα (λες να έχει έρθει και το ρολογάκι μου να δούμε ακριβώς την ώρα; )
εεεε ναι λοιπον ειναι πιθανο
δημοκρατικα λοιπον
εεεεε sirgus θα μαστε εκει αααααμα θες ελα -
Ο χρήστης istorikos6 έγραψε:
και εγω μεσαααα.... με βολευει η περιοχη κιολλας..αν δεν ενοχλω ?Αν αλλάξεις τις εξατμίσεις στο φορντ που πουλάς τότε μάλλον δε θα ενοχλείς! Αν όχι....
-
Ο χρήστης istorikos6 έγραψε:
και εγω μεσαααα.... με βολευει η περιοχη κιολλας..αν δεν ενοχλω ?παιδια το κολπο που εκανε ο spitfire στον stubos ετσι?
ναι φιλε μας θα σε περιμενουμε
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
παιδια το κολπο που εκανε ο spitfire στον stubos ετσι?
ναι φιλε μας θα σε περιμενουμεΘα συνεννοηθείτε που θα βρεθείτε, έτσι;
ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ [#3]