-
Ο χρήστης onthelimit έγραψε:
Δε φταινε οι οδηγοι που δεν προσπαθουν να καλυψουν τις διαφορες τη τελευται μερα ακομα και αν ειναι 24 δευτερολεπτα όπως του Σολμπεργκ-Λοεμπ. Φταιει η FIA με τα λιγα χιλιομετρα που επιβαλει στους αγωνες και ετσι αν παρατηρησεται σε ολους τους αγωνες του παγκοσμιου τη τελευταια μέρα πανω απο 4 ειδικες επαναλαμβανομενες εννοειται (εγινε της μοδας πλεον αυτο) δε βλεπεις.Δεν είναι μόνο αυτό, είναι και η βαθμολογία που ο 2ος σε βαθμούς είναι σχεδόν 1ος. Τι να κυγηγήσει?
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Την πόρτα πώς την καταφέρατε και δεν έκλεινε Λώρη?
ΜΙΣΟΕΚΛΕΙΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΣΚΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ SSS ΕΚΑΝΕ ΑΡΝΗΣΗ.
ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ Ε.Δ. ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΜΑΣΤΑΝ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Για πες μας και για το φλάς Λώρη, για αναβόσβηνε συνέχεια? Κάτι σαν γούρι?
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
- ΜΕ ΤΟ ΟΔΗΓΙΚΟ ΣΤΥΛ ΤΟΥ ΑΡΗ ΠΟΥ ΧΑΡΙΖΕΙ ΘΕΑΜΑ ΣΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΣΕ ΕΜΑΣ (ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΩΡΑ ΠΙΑ - ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ)
.
Σίγουρα το εντυπωσιακότερο πλήρωμα του αγωνα.Και ευτυχώς που περασανε τα χρόνια,και δεν αλλάζει το στύλ οδηγησης του!!!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
- ΜΕ ΤΟ ΟΔΗΓΙΚΟ ΣΤΥΛ ΤΟΥ ΑΡΗ ΠΟΥ ΧΑΡΙΖΕΙ ΘΕΑΜΑ ΣΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΣΕ ΕΜΑΣ (ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΩΡΑ ΠΙΑ - ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ)
.
Σίγουρα το εντυπωσιακότερο πλήρωμα του αγωνα.Και ευτυχώς που περασανε τα χρόνια,και δεν αλλάζει το στύλ οδηγησης του!!!
Εεεετσι..........εντυπωσιακώτεροι μακράν όπου κι άν τους είδα....και στο κάτω κάτω δεν είχαμε απαίτηση να κερδίσουν τους παγκόσμιους...θέαμα θέλαμε και αυτό μας έδωσαν ..... Αρη - Λώρη ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!!!!!!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Δε φταινε οι οδηγοι που δεν προσπαθουν να καλυψουν τις διαφορες τη τελευται μερα ακομα και αν ειναι 24 δευτερολεπτα όπως του Σολμπεργκ-Λοεμπ. Φταιει η FIA με τα λιγα χιλιομετρα που επιβαλει στους αγωνες και ετσι αν παρατηρησεται σε ολους τους αγωνες του παγκοσμιου τη τελευταια μέρα πανω απο 4 ειδικες επαναλαμβανομενες εννοειται (εγινε της μοδας πλεον αυτο) δε βλεπεις.
Δεν είναι μόνο αυτό, είναι και η βαθμολογία που ο 2ος σε βαθμούς είναι σχεδόν 1ος. Τι να κυγηγήσει?
Δυστυχώς αυτό το σύστημα 10-8-6-5-4-3-2-1 κατέστρεψε και την F1 και το ΠΠΡ...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δυστυχώς αυτό το σύστημα 10-8-6-5-4-3-2-1 κατέστρεψε και την F1 και το ΠΠΡ...Πως θα έπρεπε να είναι;
( παλαιότερα πως ήταν; )_
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Δυστυχώς αυτό το σύστημα 10-8-6-5-4-3-2-1 κατέστρεψε και την F1 και το ΠΠΡ...
Πως θα έπρεπε να είναι;
( παλαιότερα πως ήταν; )_
10-6-4-3-2-1, αν θυμάμαι καλά. Τότε υπήρχε η βαθμολογούμενη ήταν μόνο η πρώτη 6άδα.
-
Όντως ετσι ηταν το παλιο συστημα βαθμολογίας αλλα μη ξεχνας ότι με αυτο το συστημα ενας οδηγος που επαιρνε συνεχεια νικες ειχε ξεφυγει από πολυ νωρις στη βαθμολογια του πρωταθληματος. Το καθε τι εχει τα πλεονεκτηματα του και τα μειονεκτηματα του.
-
Ναι, αλλά έτσι κυνηγούσαν όλοι τη νίκη, μέχρι τελευταία στιγμή...
-
Και εμένα το παλιό σύστημα δε μου φαινόταν καλό (αυτό θυμάμαι δλδ)...
Φέτος δεν έλεγαν ότι οι πρώτοι του κάθε σκέλους θα παίρνουν βαθμούς; Είναι πιο καλό αυτό αλλά δε φαίνεται να έγινε...
_
-
Ο χρήστης JTGANG έγραψε:
Θέλω να γράψω εδώ για το Βωβό και όχι στο κεφάλαιο Έλληνες γιατί η συμμετοχή είναι επιπέδου γενικής. Το θέαμα δεδομένο. Στο κομμάτι του Λουτρακίου που τελειώνει η άσφαλτος και ξαναρχίζει το χώμα πραγματικά μπορεί και να ήταν η πιο θεαματική στιγμή που είδα από όλο τον αγώνα και από όλους τους οδηγούς. Αλλά από την άλλη βλέπω να υπολείπεται σε χρόνους, και καμία φορά πολύ, από πληρώματα που στο δρόμο δείχνουν να ψάχνονται περισσότερο και που δεν έχουν και την ίδια γνώση του δρόμου με αυτούς, καθώς και «επίσημα» στην εκπομπή του Φωτεινέλη ο Λώρης είπε ότι έκαναν και «παράνομες» δοκιμές εδώ και καιρό.
Δεν είμαι μέσα και δεν μπορώ να ξέρω λεπτομέρειες αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γίνεται αυτό.ΑΓΑΠΗΤΕ ΘΟΔΩΡΗ,
ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟ,ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΩΣ ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙ,ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΠΟΥ ΟΡΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΕΠΙΔΟΣΗ.- ΓΙΑ ΚΑΚΗ ΜΑΣ ΤΥΧΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ 2 ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΔΥΟ ΧΛΜ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΑΝΕΒΑΣΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Η ΠΙΕΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΕ SAFE MODE ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ 9 ΧΛΜ. ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ Ε.Δ. (ΘΗΒΑ 2) ΧΑΛΑΣΕ ΤΟ ΠΟΤΕΝΣΙΟΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΟ ΓΚΑΖΙ. ΟΙ ΔΥΟ ΖΗΜΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΜΑΣ ΕΡΙΞΑΝ ΣΤΗΝ 16η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΜΑΣ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΞΕΚΙΝΟΥΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ 15 ΠΡΩΤΟΥΣ. ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ Ο ΧΑΖΟ AAVA ΒΓΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΓ ΣΩΤΗΡΑ 2 ΚΑΙ ΑΝΕΒΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ 15 ΘΕΣΗ,ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΣΚΟΥΠΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ !!!
- ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΑΓ.ΤΡΙΑΔΕΣ ΠΗΓΑΜΕ ΙΣΙΑ. ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΛΟΓΩ ΤΡΟΜΕΡΟΥ ΓΑΡΜΠΗΛΙΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 40' ΣΥΝΟΛΙΚΑ.
- ΣΤΟΥΣ ΔΕΥΤΕΡΟΥΣ ΑΓ.ΘΕΟΔΩΡΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΚΛΕΙΣΤΗ ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΣΤΗΝ ΜΠΑΡΙΕΡΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ Η ΑΡΧΗ ΗΤΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΣΩ ΔΕΞΙ ΤΡΟΧΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕ ΝΑ ΞΑΝΑΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΔΕΞΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΣΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΡΟΧΟ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ.
- ΜΕ ΤΟ ΟΔΗΓΙΚΟ ΣΤΥΛ ΤΟΥ ΑΡΗ ΠΟΥ ΧΑΡΙΖΕΙ ΘΕΑΜΑ ΣΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΣΕ ΕΜΑΣ (ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΩΡΑ ΠΙΑ - ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ) ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΘΑΡΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΒΡΩΜΙΚΟ ΠΑΤΑΜΕ.
- ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ 'ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ' (3-4 ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΗΝ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ) ΑΛΛΑ ΓΡΑΨΤΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ. ΒΛΕΠΕ VILAGRA ΦΕΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ.
- ΛΟΓΩ ΛΑΘΟΥΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ ΑΓΩΝΑ ΦΕΤΟΣ ΜΕ WRC ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΙΖΑΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ,ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ.
ΤΕΛΟΣ,ΟΠΩΣ ΔΗΛΩΣΕ ΕΠΙΣΗΜΑ ΚΑΙ Ο ΑΡΗΣ,ΔΕΝ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΑΛΛΑ ΤΑ FOCUS KAI C4 ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ S11 ΚΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΩΝ ΘΕΑΤΩΝ ΜΑΣ ΜΕΤΕΦΕΡΑΝ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ,ΤΟΣΟ ΣΕ 'ΞΕΚΟΛΗΜΑ' ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.
ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΣΑΝ ΕΞΗΓΗΣΗ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΑΣ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
.Λώρη καλησπέρα , για αυτό μιλάς στην ειδική Σχηματάρι 2 ???
Το κατέγραψα με την φωτογραφική σε video, ανήκω και εγώ σε αυτούς που περίμεναν κάτι καλύτερο για αυτόν τον αγώνα απο εσάς αλλά δεν πειράζει.....Του χρόνου
Φιλικά
ΓιάννηςΤΟ ¨ΣΒΗΣΙΜΟ' ΗΤΑΝ ΑΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ SAFE MODE ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΤΟ ALS.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Την πόρτα πώς την καταφέρατε και δεν έκλεινε Λώρη?
ΜΙΣΟΕΚΛΕΙΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΣΚΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ SSS ΕΚΑΝΕ ΑΡΝΗΣΗ.
ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ Ε.Δ. ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΜΑΣΤΑΝ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Για πες μας και για το φλάς Λώρη, για αναβόσβηνε συνέχεια? Κάτι σαν γούρι?
KΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ
ΑΠΛΑ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΑΚΙ TOY FLASH ΗΤΑΝ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΠΟΔΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥ. ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΕΒΛΕΠΑ ΤΟ ΕΣΒΗΝΑ ΑΛΛΑ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δε φταινε οι οδηγοι που δεν προσπαθουν να καλυψουν τις διαφορες τη τελευται μερα ακομα και αν ειναι 24 δευτερολεπτα όπως του Σολμπεργκ-Λοεμπ. Φταιει η FIA με τα λιγα χιλιομετρα που επιβαλει στους αγωνες και ετσι αν παρατηρησεται σε ολους τους αγωνες του παγκοσμιου τη τελευταια μέρα πανω απο 4 ειδικες επαναλαμβανομενες εννοειται (εγινε της μοδας πλεον αυτο) δε βλεπεις.
Δεν είναι μόνο αυτό, είναι και η βαθμολογία που ο 2ος σε βαθμούς είναι σχεδόν 1ος. Τι να κυγηγήσει?
Δυστυχώς αυτό το σύστημα 10-8-6-5-4-3-2-1 κατέστρεψε και την F1 και το ΠΠΡ...
Δυστυχώς... Δεν θα μπορούσε να είναι 12-8-6-5-4-3-2-1, ήθελα να 'ξερα τόσο δύσκολο θα ήταν ?
-
Aρη-Λώρη να σας έχει ο Θεός καλά και να μας προσφέρετε πάντα αυτό το θέαμα που μας προσφέρατε φέτος και όπως είπε και ένας προλαλήσαντας την δεύτερη μέρα που περνάγατε πρώτοι μετα από εσάς το απόλυτο ξενέρωμα με τις ασφάλτινες γραμμές.Και του χρόνου
-
Λοιπόν αν κ έχασα την 1η μέρα μπορώ να πω ότι για άλλη μια φορά ευχαριστήθηκα αν κ να πω την αλήθεια δεν το περίμενα με τόσες απούσιες WRC κ με την μη έλευση των JWRC.
Είδα Αγ. Θεοδώρους 1&2 κ Ασωπία 1&2. Πατημένα κομμάτια όλα.
Δεν ήταν εύκολο να προτιμήσω κάποια περάσματα πρωτοκλάσσατων διοτί όλοι ήταν εντυπωσιακοί.
O Loeb στους Αγ. Θεοδώρους 1 έστριψε από το χώμα στην άσφαλτο στο 34χλμ περιπου δίχως αύριο στο απόλυτο όριο. Οπτικά γρηγορότερος από τους υπολοίπους. Βέβαια στον χρόνο έτρωγε ήδη το 'ξύλο' του από τον ψηλό αλλά το περάσματα του ήταν αλλού. Όχι ότι οι άλλοι δεν ήταν καλοί. Μην τρελαθούμε κιόλας.Αγ. Θεοδώρους 2 κ καθήσαμε περίπου στο 10χλμ σε κατηφορικό κομμάτι σε φρένα για δεξιά φουρκέτα σε αριστερή φουρκέτα. Πολύ καλό γρήγορο αpproach σε φρένα κ τεχνικό!
Ασωπία 1, 13χλμ μετά από χάσιμο αριστερή κατηφορική σε δεξιά. Flat out περάσματα. Latvala, Hirvo, Loeb, Gron, Solb, Kopecky! Βέβαια κ οι υπόλοιποι WRC κ PWRC προσέφεραν όμορφο θέαμα.
Ασωπία 2 300 μέτρα πριν το flying κ γρήγορη αριστερή που βούταγε για άλμα κ ανηφόρα πριν τον τερματισμό. Περίμενα να είναι πιο κρατημένοι μια κ ήταν τα τελευταία μέτρα της τελευταίας αληθινής ειδικής του αγώνα αλλά τελικά κανείς δεν μας απογοήτευσε!
Gron τσάκισε τον συναγωνισμό εκμεταλευόμενος τους Αγ. Θεοδώρους για να χτίσει διαφορά.
Loeb μετά την πρώτη μέρα ήταν man on a mission αλλά ο ψηλός τον πλήρωσε με το ίδιο νόμισμα που έκανε ο Γάλλος σε προηγούμενους αγώνες.
Solberg άτυχος που το πρόβλημα που αντιμετώπισε τον εμπόδισε να συνεχίσει την ενδιαφέρουσα μάχη με τον Seb. Πάντως πολύ καλό comeback, ευχόμαστε να έχει κ συνέχεια για να σπάσει κ η μονοτονία.
Hirvo πολύ καλός αλλά έμεινε πίσω πάλι. Τυχερός που συνέχισε μετά το γρήγορο έβγα που έκανε! Έαν επανακάμψει ο Πέτρος με την Subaru τότε ο μικρός σίγουρα θα χάσει την 3η θέση που συνήθως έχει.
Αtko, δεν τον περίμενα έτσι. Ειδικά την πρώτη μέρα λύσσαξε. Στους Αγ. Θεοδώρους 1 μας άφησε κ mouse για ενθύμιο στην αλλάγη χώματος σε άσφαλτο!
Latvala, ίσως είναι μελλοντικός πρωταθλητής. Κερδίζει πόντους σε κάθε αγώνα που κάνει πια. Εντυπωσιακός να τον βλέπεις κ κερδίζει ειδικές. Προσπαθούν να τον χρήσουν διάδοχο του ψηλού στην Ford άλλα έχει δρόμο μακρύ μπροστά του.
Kopecky, μπροστά πολύ!!! Πολύ τον γουστάρω. Έτρεχε με αυτοκίνητο που ήταν το πιο αργό όταν ήταν εργοστασιακή συμμετοχή το 05. Τώρα μάλλον θα ήταν ακόμα πιο πίσω σε σχέση με τον συναγωνισμό. Εντυπωσιακός πολύ κ 7ος! Not bad at all. Θα ήθελα να τον δώ σε Ford ή σε εργοστασιακό.
Henning, Sordo, Wilson, Wilks, Companc, Aava πολύ καλά τα περάσματα τους.
Vovos very spectacular. Μας ξεσήκωναν με το θέαμα που μας προσέφεραν!Κ τα περισσότερα PWRC ήταν πολύ απολαυστικά να τα βλέπεις. Professionals! Δεν τους περίμενα έτσι ομολογώ. Ο Arai κ η παρέα του πυροβολούσαν ακατάπαυστα. Aigner, Higgins, Prokop, Baldacci, πολύ θεαματικοί κ γρήγοροι!(μ άρεσαν κ τα περάσματα του Vertunov)
-
Ωραίος αγώνας, με τεράστιο ανταγωνισμό την 1η μέρα, απρόοπτα (κλαταρίσματα κτλ.) και αποτέλεσμα που ανεβάζει το ενδιαφέρον για τον τίτλο στα ύψη!
Επί τέλους στα ίσα νίκη για τον ψηλό, ανοδική πορεία για τη Subaru, ενθαρρυντικοί χρόνοι για Hirvonen, Latvala, Atkinson, Sordo.Εντυπωσιακότερος όλων ο Βωβός (πολύ αργότερος του αναμενομένου όμως παρά τις όποιες δικαιολογίες...), ουσιαστικοί οι Kopecky και Wilks, 'τρελοκομείο' ο Luis Perez Companc που σε κάθε στροφή αγκάλιαζε τα αναχώματα!
Κρίμα για τον Stohl που ταλαιπωρείται με την Xsara, μπράβο στους Arai, Hanninen, Aigner, Prokop και την παρέα τους που έδειξαν πως και τα Ν μπορούν να είναι γρήγορα και θεαματικά.Άνθρωπος του αγώνα ο Marcus Gronholm που μακάρι να στεφθεί πρωταθλητής!
-
Ερώτηση: Τα αποτελέσματα από τις προβλέψεις του Ακρόπολις πότε θα τα δούμε?
-
-
Εγώ παρατήρησα ότι μερικά είχαν και τα μπροστά μπουλόνια καλημένα. Χωρίς να ξέρω την απάντηση, μήπως για να μην βουλώνουν από λάσπη??
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Εγώ παρατήρησα ότι μερικά είχαν και τα μπροστά μπουλόνια καλημένα. Χωρίς να ξέρω την απάντηση, μήπως για να μην βουλώνουν από λάσπη??ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΟ 'ΚΑΡΕ' ΤΩΝ ΜΠΟΥΛΟΝΙΩΝ ΩΣΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΤΡΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΟΙΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΚΑΡΥΔΑΚΙ ΝΑ 'ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ' ΤΑ ΜΠΟΥΛΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Δ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
WRC 2007 - 8ος Γύρος Ράλλυ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ