-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
που εχετε δει ρε παιδια 1600 πιο γρηγορα απο Ν4??S1600?
Σε όλα σχεδόν τα ασφάλτινα παγκοσμίου και ευρωπαικού. Και βέβαια σε μερικά χωμάτινα όπως Ακρόπολις (επί JWRC), όλοι οι ελληνες ήταν πίσω.
Δεν έχουμε δει τους κορυφαίους του PWRC με τους JWRC μαζί. -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
που εχετε δει ρε παιδια 1600 πιο γρηγορα απο Ν4??
S1600?
Σε όλα σχεδόν τα ασφάλτινα παγκοσμίου και ευρωπαικού. Και βέβαια σε μερικά χωμάτινα όπως Ακρόπολις (επί JWRC), όλοι οι ελληνες ήταν πίσω.
Δεν έχουμε δει τους κορυφαίους του PWRC με τους JWRC μαζί.Πχ. πέρισι και στην Καταλωνία και στη Γαλλία τα Ν/4 ήταν πίσω από τα S1600 των JWRC.
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... ace_id=397
Αλλά τα Ν/4 δεν είχαν ακόμα φρένα κτλ.
Τελευταίο παράδειγμα που μου ΄ρχεται στο μυαλό είναι ο Βωβός στο ΕΛΠΑ, που ήταν με το Clio μπροστά μέχρι που βγήκε.
Υπό συνθήκες, τα S1600 μπορούν να είναι γρηγορότερα από Ν/4 στην άσφαλτο. Και τα S2000 σίγουρα (βλ. Basso πέρισι όποτε έτρεξε στο ERC). Στο χώμα τα Ν/4 είναι σίγουρα ταχύτερα από τα S1600 και μάλλον ακόμα και από τα S2000.
Απλά τα S2000 έχουν ακόμα πολλή δουλειά για να είναι αξιόπιστα. Πχ. έμαθα πως το σοβαρότερο πρόβλημά τους είναι πως το κεντρικό διαφορικό δεν ελευθερώνει όταν ο οδηγός τραβά χειρόφρενο, με αποτέλεσμα να σπάει εύκολα.
Ως προς το κόστος, ένα Ν-12 Prodrive πάει κοντά 200 χιλιάδες και 150 ένα Ralliart Evo. Αντίστοιχα γύρω στις 100-150 ένα καλό S1600. Καμιά 300αριά τα S2000 και WRC κοντά 1 εκατομμύριο, οπότε καμία σχέση.
Οντως όμως η διαφορά του κόστους συντήρησης είναι μεγάλη υπερ των Ν/4.
Συμφωνώ πως για εμπλοκή τύπου 'Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι' ένα Ν/4 είναι καλύτερη επιλογή, εκτός και αν ο συμμετέχων έχει πολλά λεφτά και είναι χεράς πιτσιρικάς (ώστε να μπορεί να πάει απαιτητικά αγωνιστικά όπως τα S1600 / S2000). Ενώ με τα Ν/4 είναι όλα απλούστερα.
-
παιδια ριξτε μια ματια...
http://www.r40.gr/gallery2/main.php?g2_itemId=11887
http://www.r40.gr/gallery2/main.php?g2_itemId=11890
http://www.r40.gr/gallery2/main.php?g2_itemId=11893
http://www.r40.gr/gallery2/main.php?g2_itemId=12246
http://www.r40.gr/gallery2/main.php?g2_itemId=12250
http://www.r40.gr/gallery2/main.php?g2_itemId=11843
http://www.r40.gr/gallery2/main.php?g2_itemId=11812που θα παει θα τους πισω
υγ η αγνωστη ειδικη στο σαιτ του r40 ειναι το σχηματαρι.
-
παιδια να συγκρινουμε ομοια πραγματα , οχι τον εργοστασιακο με σ1600 με καποιον με περιορισμενες οικονομικες και οδηγικες δυνατοτητες..
στην φιλανδια περσι παντως ο 1ος Ν4 ηταν 8 λεπτα και 43 δευτερα μπροστα απο τον εργοστασιακο νικητη με σ1600
προσεξτε ο ιδιωτης με ν4!!
κοιταξτε και στο RAC ΤΟΥ 2006 που ετρεχαν τα εργοστασιακα σουιφτ με αναλογους οδηγους με Ν4
οι διαφορες ειναι χαοτικες πανω απο 10 λεπτα
6 λεπτα και στην νορβηγια φετος ο εργοστασιακος Anderrson απο τον 1ο με Ν4
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
παιδια να συγκρινουμε ομοια πραγματα , οχι τον εργοστασιακο με σ1600 με καποιον με περιορισμενες οικονομικες και οδηγικες δυνατοτητες..στην φιλανδια περσι παντως ο 1ος Ν4 ηταν 8 λεπτα και 43 δευτερα μπροστα απο τον εργοστασιακο νικητη με σ1600
προσεξτε ο ιδιωτης με ν4!!
κοιταξτε και στο RAC ΤΟΥ 2006 που ετρεχαν τα εργοστασιακα σουιφτ με αναλογους οδηγους με Ν4
οι διαφορες ειναι χαοτικες πανω απο 10 λεπτα
6 λεπτα και στην νορβηγια φετος ο εργοστασιακος Anderrson απο τον 1ο με Ν4
2005 και 2004
http://www.rallybase.nl/index.php?type= ... allyid=414
http://www.rallybase.nl/index.php?type= ... allyid=397Ισοδύναμα στο χώμα θα τα έλεγα, ακόμη και στην απαιτιτική Φινλανδία με τα 120 χ/ω μ.ω.τ και να κερδίζει Φινλανδός....
Σε ασφαλτινη επιφάνεια, μην το ψάχνεις....
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
παιδια να συγκρινουμε ομοια πραγματα , οχι τον εργοστασιακο με σ1600 με καποιον με περιορισμενες οικονομικες και οδηγικες δυνατοτητες..
στην φιλανδια περσι παντως ο 1ος Ν4 ηταν 8 λεπτα και 43 δευτερα μπροστα απο τον εργοστασιακο νικητη με σ1600
προσεξτε ο ιδιωτης με ν4!!
κοιταξτε και στο RAC ΤΟΥ 2006 που ετρεχαν τα εργοστασιακα σουιφτ με αναλογους οδηγους με Ν4
οι διαφορες ειναι χαοτικες πανω απο 10 λεπτα
6 λεπτα και στην νορβηγια φετος ο εργοστασιακος Anderrson απο τον 1ο με Ν4
2005 και 2004
http://www.rallybase.nl/index.php?type= ... allyid=414
http://www.rallybase.nl/index.php?type= ... allyid=397Ισοδύναμα στο χώμα θα τα έλεγα, ακόμη και στην απαιτιτική Φινλανδία με τα 120 χ/ω μ.ω.τ και να κερδίζει Φινλανδός....
Σε ασφαλτινη επιφάνεια, μην το ψάχνεις....
Aυτα που γραφεις ειναι 3-4 χρονια πισω .Απ'την ωρα που επιτραπηκαν φρενα,ραβδοι κλπ στα Ν4 δηλ. εβο9 ,Ν12 εχουν ξεφυγει ακομα και στην ασφαλτο.Για το χωμα δεν το συζηταμε που λογω τετρακινησης ηταν παντα μπροστα.Το δηλωσε αλλωστε κι οΒωβος μετα το Παλαδιο 2006 πως με το9αρι κινηθηκε πιο γρηγορα και πιο ευκολα απ'οτι με το clio.
-
Και βεβαια, μην ξεχναμε τι γινεται στο Πρωταθλημα Ιταλιας!
Απο το 2005 και μετα δεν μπορουν να νικησουν τα S1600. -
Προτιμώ τα S1600 όχι μονο επειδή τα θεωρώ θεαματικότερα λόγω του θορύβου τους αλλα και επειδη οι οδηγοι που τα τρεχουν ειναι νεα παιδια που προσπαθουν να πανε οσο πιο γρηγορα μπορουν για να κανουν το επομενο βημα στα WRC!
YΓ: Όσο ο αγωνας ειναι στην Αττική τα S1600 δε προκειται να πατησουν ποδι. Όταν μόνο τα WRC φέτος ειχαν 65 κλαταρισματα πως περιμενετε να τρεξουν τα S1600. Ειναι και αυτη μια παραμετρος. -
@cmarin τα λινκ που εχεις βαλει δειχνουν 4 και 5 λεπτα πισω τα εργοστασιακα suzuki και τον σημερινο εργοστασιακο οδηγο της citroen sordo απο τα Ν4
Υπαρχει αγωνας που ετρεχαν επισημα μαζι τα s1600 me ta PWRC και ειναι το περσινο Αργεντινης http://www.rallybase.nl/index.php?type= ... allyid=426
οι διαφορες ειναι χαοτικες...
-
παρ'ολα αυτα και επειδη για αλλο ειναι η ερωτηση θεωρω τα super1600 πολυ πιο θεαματικα για τον θεατη και απο αποψη θορυβου και οδηγικα αφου τα διαφορικα των Ν4 τα κανουν ολα μονα τους πριν τον οδηγο.
-
super mario μιλας για τα σ1600 που βλεπαμε στο ακροπολις και αυτα που ειδαμε φετος με τα Ν4?
-
ναι
-
Ο χρήστης onthelimit έγραψε:
YΓ: Όσο ο αγωνας ειναι στην Αττική τα S1600 δε προκειται να πατησουν ποδι. Όταν μόνο τα WRC φέτος ειχαν 65 κλαταρισματα πως περιμενετε να τρεξουν τα S1600. Ειναι και αυτη μια παραμετρος.Τα S1600 έφυγαν από το Ακρόπολις μετά τον αγώνα του 2005, που ήταν στη Λαμία.
Αν θυμάσαι, ξεκινούσαν καμιά 15-20αριά και τερμάτιζαν (προ super-rally) 6-7. Δεν φταίει η Αθήνα vs. Λαμία (έλεος ) αλλά τα Ελληνικά χώματα γενικώς, σε συνδυασμό με το μυαλό των πιτσιρικάδων (βλ. P-G Andersson που το έκανε 'θερινό' 2 φορές στον ίδιο αγώνα), σε συνδυασμό με τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα (μπροστινή κίνηση κτλ.), που, ΙΜΗΟ, ταλαιπωρούνταν στο Ακρόπολις.
Εξάλλου τώρα τελευταία βλέπουμε πολύ καλύτερο πρωτάθλημα στα Ν/4 παρά στα S1600.
-
Ο χρήστης super_mario έγραψε:
παρ'ολα αυτα και επειδη για αλλο ειναι η ερωτηση θεωρω τα super1600 πολυ πιο θεαματικα για τον θεατη και απο αποψη θορυβου και οδηγικα αφου τα διαφορικα των Ν4 τα κανουν ολα μονα τους πριν τον οδηγο.Αν κ είμαι fan των S1600 κ πολύ θα ήθελα να τα ξαναδώ στο Acropolis το θέαμα που προσέφεραν οι PWRC στο αγώνα μας ήταν εξαιρετικό. Δεν το περίμενα αλλά παρολαυτά ήταν πολυ καλοί.
Super_mario τα κάνουν όλα μόνα τους πριν τον οδηγό γι αυτούς που δεν μπορούν να τα οδηγήσουν οριακά.... Δεν κάνει λίγοτερη δουλειά ο Arai, Baldacci, Prokop, Aigner κλπ. από τους Aava, Andersson, Rautenbach, Bettega κ την λοιπή τρελοπαρέα των Junior.
S1600 VS N4