Ο χρήστης DAP έγραψε:
Χορταινα με τα περασματα του Καρλσον με το Saab η του Γιωργαρα με τις Ντατσουνες γιατι ηξερα οτι θες χερια για να πας ετσι και οχι τα μυρια ηλεκτρονικα που εχουν τα σημερινα.
Οι σημερινοι οδηγοι αναγκαστικα ειναι χειριστες και οχι γητευτες των αλογων.
Ειδες αυτα που λεει ο Λωρης ,κατι επαθε το αυτοκινητο και μονο του αποφασισε τη περαιτερω διαγωγη του!!!!!
Ε οχι ,τοση αποτελεσματικοτητα δεν τη θελω.
Εγώ πάντως παιδιά με τα λίγα που ξέρω κ από τα λίγα που μπορώ να καταλάβω από έξω δεν θεωρώ οτι τα σημερινά WRCars είναι δυσκολοδήγητα συγκριτικά με εκείνα του παρελθόντος που πραγματικά για να πάνε γρήγορα έπρεπε να είσαι ήρωας.
ETΣΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To όλο νόημα είναι να παλεύει ο οδηγός και να είναι ήρωας όχι να παίζει PLAYSTATION/XBOX...
Δε μου αρέσει να κρίνω παγκόσμιους πρωταθλητές ή επιπέδου τέτοιου ΕΓΩ Ο ΚΟΥΛΟΣ, αλλά όλα και όλα, άλλο να οδηγείς με κουμπάκια και άλλο με λεβιέδες...
Δλδ όσοι είχαν περάσει από πισωκίνητα και 4κίνητα Group B με τις ταχύτητς στο χέρι, τις μαραθώνιες ειδικές, και τις εξουθενωτικές συνθήκες εντός αγωνιστικού, ήταν κουλοί (και ας περνούσαν και 30χλμ πιο αργά από σήμερα);
Κακά τα ψέματα, Rally νοείται μόνο όταν η ανθρώπινη προσπάθεια υπερβαίνει κατα πολύ το μέσο όρο φτάνοντας σε όρια υπεράνθρωπα...
Αν τα κάνει όλα το αυτοκίνητο τι νόημα υπάρχει στη σύγκριση (έστω και αν η προσπάθεια είναι πραγματικά μεγάλη);
_