-
Έκανε μοχλό στο κερμπ...
-
Θα ήθελα να ξερα εάν οδηγούσε αυτός ο τρελός τι θα έκανε για να το σώσει:
Youtube Video -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Youtube Videoόλα ξεκολάνε ξαφνικά.... και τα ΤΑΠΕΡ.....
Το βλέπω το ξαναβλέπω,αλλά δεν βγαζω συμπέρασμα.τα δείχνει και καρε-καρε ο υπολογιστης μου και δυσκολεύομαι λίγο.
Για πέστε μου γιατι μπερδεύομαι λόγω υπολογιστη πολλές φορες.Ακούω τα λάστιχα να στριγγλίζουν αρκετα πρίν αρχίσει να κλείνει η τροχια του αυτοκινήτου προς τα κέρμπ.Είναι 'διαφορα φασης' του ήχου με την εικόνα που οφείλεται στον υπολογιστη μου,ή όντως ακούγονται τα λάστιχα πολύ νωρίς να ξεκολάνε;Μηπως η προηγούμενη έξοδος στο χώμα του προκάλεσε του ανθρώπου κάποιο πρόβλημα σε κάποιο ελαστικο και έχασε πίεση;Υπάρχει και η περίπτωση το άνοιγμα της τροχιας του στην προηγούμενη στροφη να μαρτυράει μια ήδη κακη κατασταση ελαστικών
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Το παλιό ,λένε, είναι καλύτερο μόνο σε επιδόσεις(ελαφρύτερο) και στη θέση του επιλογέα ταχυτήτων.
Σε όλα τάλλα νομίζω καλύτερο έβγαλαν το καινούριο.
Στις ρεπρίζ οι διαφορές διαφέρουν περίπου κατά 0,2''Μου έκανε εντύπωση πάντως πως στη δυναμομέτρηση το καινούριο έδειξε περίπου 217 άλογα
ωραία... το ασημένιο έτσι...
Παω να το παρω σε μεταχειρισμένο σε ένα χρόνο για να είμαι σίγουρος ότι πηρα με πολλά άλογα
και σε κίτρινο με νικελί ζάντες μαμάτο είναι
-
Νικελί ονομάζεις το....νίκελ;
Και εγω κορόδευα τις γριές πελάτισές μου,που το Βιταμ το ονομάζανε....βιτάμι.
-
Εντάξει, γούστα είναι αυτά, αλλά αν δεν το είχε σχεδιάσει η Honda η ίδια, θα μπορούσαμε να τοποθετήσουμε την φωτογραφία ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ στο Australia Uber Alles, ΕΙΔΙΚΑ σ' αυτό το χρώμα!
Για να σας πείσω, σκεφτείτε, τι παραπάνω θα μπορούσε να κάνει ένας...μέσος κάγκουρας στο αυτοκίνητο: αντε κάνα νεούλι και κανένα tatoo στο χρώμα , γιατί το κίτρινο σκέτο είναι όσο να 'ναι διακριτικούλι...
-
Προσωπικά εμένα μαρέσει πολύ,αλλά αν δν κάνω λάθος αυτό είναι το πρωτότυπο.
-
Ο χρήστης ΣταύRRoΣ46 έγραψε:
Προσωπικά εμένα μαρέσει πολύ,αλλά αν δν κάνω λάθος αυτό είναι το πρωτότυπο.ναι γιατί οι ζάντες είναι τεράστιες και πανακριβες
-
Δε νομίζω να είναι καγκουριά το συγκεκριμένο.Και η AMG SLK τα ίδια σπόιλερ έχει και είναι μαμάτα.Αν ένα αμάξι είναι αλήτικο πρέπει να το δείχνει.Άμα δε σου αρέσει παίρνεις το απλό.
Μία φορά είχα πετύχει ένα Focus RS (το πρώτο μοντέλο και όχι αυτή η αηδία που βγαίνει τώρα) με τα χρώματα του αγωνιστικού, της Martini κλπ και ήταν μαμαααατο.Βέβαια σε μία τέτοια περίπτωση θα πρέπει να έχεις και ένα πιο επίσημο Όταν ένα αυτοκίνητο είναι παιχνιδομηχανή γιατί να μη το δείχνει? Βέβαια είμαι μόνο 20 ετών και μπορεί σταδιακά θα αλλάξουν οι απόψεις μου
Εκεί που τελειώνουν τα κάτω σπόιλερ και ενώνονται με το υπόλοιπο αμάξωμα(προφυλακτήρες πίσω μπρος και αμάξωμα στα πλάγια) εάν προσθέσει κανεις και μία στενή κόκκινη γραμμή θα γίνει μαμάτο Τίποτα παραπάνω -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
τι παραπάνω θα μπορούσε να κάνει ένας...μέσος κάγκουρας στο αυτοκίνητοΕκεί που τελειώνουν τα κάτω σπόιλερ και ενώνονται με το υπόλοιπο αμάξωμα(προφυλακτήρες πίσω μπρος και αμάξωμα στα πλάγια) εάν προσθέσει κανεις και μία στενή κόκκινη γραμμή θα γίνει μαμάτο
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εντάξει, γούστα είναι αυτά, αλλά αν δεν το είχε σχεδιάσει η Honda η ίδια, θα μπορούσαμε να τοποθετήσουμε την φωτογραφία ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ στο Australia Uber Alles, ΕΙΔΙΚΑ σ' αυτό το χρώμα!Για να σας πείσω, σκεφτείτε, τι παραπάνω θα μπορούσε να κάνει ένας...μέσος κάγκουρας στο αυτοκίνητο: αντε κάνα νεούλι και κανένα tatoo στο χρώμα , γιατί το κίτρινο σκέτο είναι όσο να 'ναι διακριτικούλι...
καλά εντάξει...για να είσαι οπαδός της Lancia ξέρω τι σχήματα συμπαθείς Εκλεπτυσμένα.Μάλλον έχουμε εντελώς αντίθετα γούστα
Ομως τα Λάντσια παρατηρώ ότι ΄περισσότερο σε γυναίκες αρέσουν -
Ο χρήστης vengas έγραψε:
Εντάξει, γούστα είναι αυτά, αλλά αν δεν το είχε σχεδιάσει η Honda η ίδια, θα μπορούσαμε να τοποθετήσουμε την φωτογραφία ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ στο Australia Uber Alles, ΕΙΔΙΚΑ σ' αυτό το χρώμα!
Για να σας πείσω, σκεφτείτε, τι παραπάνω θα μπορούσε να κάνει ένας...μέσος κάγκουρας στο αυτοκίνητο: αντε κάνα νεούλι και κανένα tatoo στο χρώμα , γιατί το κίτρινο σκέτο είναι όσο να 'ναι διακριτικούλι...
καλά εντάξει...για να είσαι οπαδός της Lancia ξέρω τι σχήματα συμπαθείς Εκλεπτυσμένα.Μάλλον έχουμε εντελώς αντίθετα γούστα
Ομως τα Λάντσια παρατηρώ ότι ΄περισσότερο σε γυναίκες αρέσουνΈχεις δίκιο!Στις γυναίκες αρέσουν όντως οι Lancia!Και στις περισσότερες και ομορφότερες, δεν αρέσουν ΚΑΘΟΛΟΥ οι κάγκουρες!
-
Άιντε πάλιιιιιι. Ξεκολλάτε βρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εντάξει, γούστα είναι αυτά, αλλά αν δεν το είχε σχεδιάσει η Honda η ίδια, θα μπορούσαμε να τοποθετήσουμε την φωτογραφία ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ στο Australia Uber Alles, ΕΙΔΙΚΑ σ' αυτό το χρώμα!
Για να σας πείσω, σκεφτείτε, τι παραπάνω θα μπορούσε να κάνει ένας...μέσος κάγκουρας στο αυτοκίνητο: αντε κάνα νεούλι και κανένα tatoo στο χρώμα , γιατί το κίτρινο σκέτο είναι όσο να 'ναι διακριτικούλι...
καλά εντάξει...για να είσαι οπαδός της Lancia ξέρω τι σχήματα συμπαθείς Εκλεπτυσμένα.Μάλλον έχουμε εντελώς αντίθετα γούστα
Ομως τα Λάντσια παρατηρώ ότι ΄περισσότερο σε γυναίκες αρέσουνΈχεις δίκιο!Στις γυναίκες αρέσουν όντως οι Lancia!Και στις περισσότερες και ομορφότερες, δεν αρέσουν ΚΑΘΟΛΟΥ οι κάγκουρες!
Αφού είπα πριν ότι για να έχεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο πρέπει να έχεις και ένα πιο επίσημο(για τις γκόμενες)
Αλλά νομίζω ότι οι όμορφες γκόμενες γουστάρουν τα MZ4 coupe την Αλφα 156 GTA και Civic typeR που μάλλον εσύ θα τα θεωρείς λίγο καγκούρικα ΄ -
μαρεσει πολυ...ετσι και αλλιως το σιβικ ειναι πολυ προχωρημενο σχημα...
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
Εντάξει, γούστα είναι αυτά, αλλά αν δεν το είχε σχεδιάσει η Honda η ίδια, θα μπορούσαμε να τοποθετήσουμε την φωτογραφία ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ στο Australia Uber Alles, ΕΙΔΙΚΑ σ' αυτό το χρώμα!
Για να σας πείσω, σκεφτείτε, τι παραπάνω θα μπορούσε να κάνει ένας...μέσος κάγκουρας στο αυτοκίνητο: αντε κάνα νεούλι και κανένα tatoo στο χρώμα , γιατί το κίτρινο σκέτο είναι όσο να 'ναι διακριτικούλι...
καλά εντάξει...για να είσαι οπαδός της Lancia ξέρω τι σχήματα συμπαθείς Εκλεπτυσμένα.Μάλλον έχουμε εντελώς αντίθετα γούστα
Ομως τα Λάντσια παρατηρώ ότι ΄περισσότερο σε γυναίκες αρέσουνΈχεις δίκιο!Στις γυναίκες αρέσουν όντως οι Lancia!Και στις περισσότερες και ομορφότερες, δεν αρέσουν ΚΑΘΟΛΟΥ οι κάγκουρες!
Αφού είπα πριν ότι για να έχεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο πρέπει να έχεις και ένα πιο επίσημο(για τις γκόμενες)
Αλλά νομίζω ότι οι όμορφες γκόμενες γουστάρουν τα MZ4 coupe την Αλφα 156 GTA και Civic typeR που μάλλον εσύ θα τα θεωρείς λίγο καγκούρικα ΄αυτές που γουστάρουν το type-r είναι 18-25 και εγω είμαι 35 παντρεμένος και με ένα παιδί... (εχω και πεθερά .... μη βαράτε)
Αρα.... συμπέρασμα....
τη μαμισα.... θα με κλείσουν μέσα. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εντάξει, γούστα είναι αυτά, αλλά αν δεν το είχε σχεδιάσει η Honda η ίδια, θα μπορούσαμε να τοποθετήσουμε την φωτογραφία ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ στο Australia Uber Alles, ΕΙΔΙΚΑ σ' αυτό το χρώμα!
Για να σας πείσω, σκεφτείτε, τι παραπάνω θα μπορούσε να κάνει ένας...μέσος κάγκουρας στο αυτοκίνητο: αντε κάνα νεούλι και κανένα tatoo στο χρώμα , γιατί το κίτρινο σκέτο είναι όσο να 'ναι διακριτικούλι...
καλά εντάξει...για να είσαι οπαδός της Lancia ξέρω τι σχήματα συμπαθείς Εκλεπτυσμένα.Μάλλον έχουμε εντελώς αντίθετα γούστα
Ομως τα Λάντσια παρατηρώ ότι ΄περισσότερο σε γυναίκες αρέσουνΈχεις δίκιο!Στις γυναίκες αρέσουν όντως οι Lancia!Και στις περισσότερες και ομορφότερες, δεν αρέσουν ΚΑΘΟΛΟΥ οι κάγκουρες!
-
Αυτή η κουβέντα έχει ξαναγίνει, για διάφορες μάρκες,το μόνο που παραμένει σαν...παγκόσμια σταθερά, είναι πως όποιος έχει Lancia, έχει και μια....θηλυκή πλευρά!
Τέσπα,η πραγματική σταθερά, είναι πως το χρήμα και ο βήχας δεν κρύβονται και ο μόνος λόγος να σου κάτσει το γκομενάκι επειδή έχεις Type-R, είναι επειδή δεν βρήκε κάποιον με Porsche!
Τέλος, είναι και ζήτημα προτεραιοτήτων: σε διαλέγει για το αμάξι,την διαλέγεις για το μιμί,όποιος βρει πρώτος κάτι καλύτερο,θα τα μαζέψει και θα φύγει...Easy comes,easy goes...
Εγώ πιστεύω πως χρειαζόμαστε απλά ένα που να μην λειτουργεί σαν...γυναικοαπωθητικό!Τα υπόλοιπα,με λίγο μπλα μπλα,τα καταφέρνεις!
Επίσης,έχεις περισσότερες πιθανότητες με κάτι ...'ακινδυνο' σαν τη Lancia μου,παρά με κανένα 'μαμάτο' φτιαγμένο!Γιατί το μαμάτο είναι άκρως σχετική έννοια!Ειδικά πάνω στο καυτό ζήτημα γυναίκα και αυτοκίνητο! -
Ο χρήστης vengas έγραψε:
Το παλιό ,λένε, είναι καλύτερο μόνο σε επιδόσεις(ελαφρύτερο) και στη θέση του επιλογέα ταχυτήτων.
Σε όλα τάλλα νομίζω καλύτερο έβγαλαν το καινούριο.
Στις ρεπρίζ οι διαφορές διαφέρουν περίπου κατά 0,2''Μου έκανε εντύπωση πάντως πως στη δυναμομέτρηση το καινούριο έδειξε περίπου 217 άλογα
φιλε δεν ξερω αν ειδες δυναμομετρηση του ιαπωνικου το οποιο βγαζει περισσοτερα αλογα λογω προδιαγραφων ρυπων,το μεγαλο μειονεκτημα του νεου περα απο το αυξημενο βαρος,τη τιμη,το σχημα(για καποιους) ειναι το γεγονος οτι αντικατεστησαν τους παλλαπλους συνδεσμους με ημιακαμπτο αξονα και αυτο ειναι οπισθοδρομηση κοροιδια και γυφτια γενικοτερα ειδικα οταν συνοδευεται απο τη δικαιολογια οτι ηθελαν μεγαλυτερο χωρο αποσκευων και οτι δεν επηρεαζει καθολου το στριψιμο,γιατι ακομα και αν ισχυει αυτο το κοπανημα στις ελληνικες λακουβες δε θα εχει προηγουμενο..ασχημο αυτοκινητο και μην ακουτε τα περι αισθησεων και αλλα τετοια ειναι παντου μα παντου πιο αργο απο το προηγουμενο ισως πρωτη φορα στην ιστορια και ντροπη να το πουλανε ακριβοτερα απο το παλιο ενω εχει αναρτηση προιστορικη και να μην θυμηθοουμε οτι το type-r στη ευρωπη εκτος απο λιγοτερα αλογα δεν εχει το στανταρ μπλοκε του ιαπωνικου ενω για να καλυψει το κενο εχει αντιπροσωπο το Σαρακακη αν εχετε το μαζοχισμο βαθια μεσα σας προχωρηστε με τρελα!!!!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Το παλιό ,λένε, είναι καλύτερο μόνο σε επιδόσεις(ελαφρύτερο) και στη θέση του επιλογέα ταχυτήτων.
Σε όλα τάλλα νομίζω καλύτερο έβγαλαν το καινούριο.
Στις ρεπρίζ οι διαφορές διαφέρουν περίπου κατά 0,2''Μου έκανε εντύπωση πάντως πως στη δυναμομέτρηση το καινούριο έδειξε περίπου 217 άλογα
φιλε δεν ξερω αν ειδες δυναμομετρηση του ιαπωνικου το οποιο βγαζει περισσοτερα αλογα λογω προδιαγραφων ρυπων,το μεγαλο μειονεκτημα του νεου περα απο το αυξημενο βαρος,τη τιμη,το σχημα(για καποιους) ειναι το γεγονος οτι αντικατεστησαν τους παλλαπλους συνδεσμους με ημιακαμπτο αξονα και αυτο ειναι οπισθοδρομηση κοροιδια και γυφτια γενικοτερα ειδικα οταν συνοδευεται απο τη δικαιολογια οτι ηθελαν μεγαλυτερο χωρο αποσκευων και οτι δεν επηρεαζει καθολου το στριψιμο,γιατι ακομα και αν ισχυει αυτο το κοπανημα στις ελληνικες λακουβες δε θα εχει προηγουμενο..ασχημο αυτοκινητο και μην ακουτε τα περι αισθησεων και αλλα τετοια ειναι παντου μα παντου πιο αργο απο το προηγουμενο ισως πρωτη φορα στην ιστορια και ντροπη να το πουλανε ακριβοτερα απο το παλιο ενω εχει αναρτηση προιστορικη και να μην θυμηθοουμε οτι το type-r στη ευρωπη εκτος απο λιγοτερα αλογα δεν εχει το στανταρ μπλοκε του ιαπωνικου ενω για να καλυψει το κενο εχει αντιπροσωπο το Σαρακακη αν εχετε το μαζοχισμο βαθια μεσα σας προχωρηστε με τρελα!!!!
Γενικά το EVO λέει ότι τα περισσότερα βγάζουν περισσότερους ίππους από ότι στα χαρτιά.
και για το golf gt λένε ιπποδύναμη 180 ps!
Με την ανάρτηση συμφωνώ ότι έκαναν βλακεία....
αποδέχομαι ότι γενικά είναι κατώτερο του golf, αλλά από τα υπόλοιπα focuw st, cupra, opc εγω το θεωρώ καλύτερο
αλλά και πάλι δε θα αγόραζα το golf, τα κάνει βέβαια όλα τέλεια αλλά εγώ θέλω ένα πιο hardcore με τον v-tech να ουρλιάζει σε κάθε ευκαιρία και να μήν ανυσηχώ τόσο για αξιοπιστία. Άσε που η εμφάνισή του είναι όλα τα λεφτά(για μένα)
Α και στο EVO μπορεί στην πίστα(την Αγγλική που το είχαν κάνει δοκιμή) να μην έκανε καλό χρόνο αλλά μην ξεχνάτε ότι φορούσε Bridgestone ενώ τα άλλα pirelli kaι michellin. Εντάξει να λένε ότι σπινάρει περισσότερο σε σχέση με τάλλα αλλά να έχουν όλα μαλακά λάστιχα.Όταν το καθένα φοράει διαφορετικά λάστιχα τι να πεις για τις συγκρίσεις τους
Honda Civic Type-R 2007