Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2007 - 8ος Γύρος Ράλλυ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
    1. Home
    2. Ράλι Ακρόπολις
    3. WRC 2007 - 8ος Γύρος Ράλλυ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Ράλι Ακρόπολις
    32
    85
    350
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thvarveris last edited by

      Ο χρήστης og2002gr έγραψε:

      Μικρές διαφορές (οχι 1-2 λεπτα διαφορα απο τις πρωτες ειδικες), 7 διαφορετικοι νικητές ειδικών, μαχη για την νίκη για 1,5 σκέλος,

      Εκεί είναι το πρόβλημα.Μάχη για την νίκη για 1,5 σκέλος και όχι μέχρι τέλους.
      Η τελευταία μέρα είχε 80 χλμ αγώνα και η διαφορά πρώτου δεύτερου είναι 43,3 και δεύτερου τρίτου 24,3 αν δεν κάνω λάθος και όλοι το δέχονται σαν τελικό αποτέλεσμα και ο SOLBERG τσουλάει το αυτοκίνητο του κυριολεκτικά (τον ακούμπησαν και τα N) μέσα στην SSS2 και κάνει δηλώσεις ότι είναι ευχαριστημένος με την τρίτη θέση!
      Έξι sec έχασε από τον LOEB μόνο μέσα στην SSS 2.
      Για αυτό λέω ότι τα τελευταία χρόνια οι αγώνες WRC τελειώνουν το Σάββατο και όχι την Κυριακή.

      Έχω την απορία για το τι θα έκανε ο ΜακΡει αν ήταν δεύτερος ή τρίτος με αυτές τις διαφορές;

      Λέτε να έκανε αυτό που φαντάζομαι;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        taurus last edited by

        Τούμπες!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nass last edited by

          Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
          Η τελευταία μέρα είχε 80 χλμ αγώνα και η διαφορά πρώτου δεύτερου είναι 43,3 και δεύτερου τρίτου 24,3 αν δεν κάνω λάθος και όλοι το δέχονται σαν τελικό αποτέλεσμα

          Μα το Ακρόπολις παραδοσιακά κρίνεται σχετικά νωρίς (τη 2η μέρα) και δεν πάει στις τελευταίες ειδικές, διότι είναι ένας αγώνας που, εκτός από το πόσο γρήγορα πας, μετράει και πόσο δεν σπας το αυτοκίνητο -και εκεί κρίθηκε και φέτος, ο ψηλός πέρασε αλώβητος τους 2ους Αγ. Θεόδωρους και τέλος.

          Επίσης, εσένα τα 43 δευτερόλεπτα για 80 χλμ. ειδικών σου φαίνονται διαφορά που καλύπτεται (μισό δευτερόλεπτο το χιλιόμετρο), τη στιγμή που την πρώτη μέρα για 106 χλμ. ειδικών οι 6 πρώτοι ήταν στα 11 δευτερόλεπτα ? Μόνο με κάποιο λάθος (αλα-Loeb στη Σαρδηνία) ή ξαφνικό μηχανικό πρόβλημα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dap last edited by

            Θα εκτελουσε ανευ αντιλογιας τας διαταγας των, Θοδωρη.

            Ειναι πολλα τα λεφτα για να κανει ο καθε οδηγος του κεφαλιου του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sp0 last edited by

              Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

              Μικρές διαφορές (οχι 1-2 λεπτα διαφορα απο τις πρωτες ειδικες), 7 διαφορετικοι νικητές ειδικών, μαχη για την νίκη για 1,5 σκέλος,

              Εκεί είναι το πρόβλημα.Μάχη για την νίκη για 1,5 σκέλος και όχι μέχρι τέλους.
              Η τελευταία μέρα είχε 80 χλμ αγώνα και η διαφορά πρώτου δεύτερου είναι 43,3 και δεύτερου τρίτου 24,3 αν δεν κάνω λάθος και όλοι το δέχονται σαν τελικό αποτέλεσμα και ο SOLBERG τσουλάει το αυτοκίνητο του κυριολεκτικά (τον ακούμπησαν και τα N) μέσα στην SSS2 και κάνει δηλώσεις ότι είναι ευχαριστημένος με την τρίτη θέση!
              Έξι sec έχασε από τον LOEB μόνο μέσα στην SSS 2.
              Για αυτό λέω ότι τα τελευταία χρόνια οι αγώνες WRC τελειώνουν το Σάββατο και όχι την Κυριακή.

              Έχω την απορία για το τι θα έκανε ο ΜακΡει αν ήταν δεύτερος ή τρίτος με αυτές τις διαφορές;

              Λέτε να έκανε αυτό που φαντάζομαι;

              Θοδωρή, το μπροστινό αμορτισέρ του ήταν σπασμένο..Έπρεπε να δεις την ταλάντωση του τροχού....Δεν μπορούσε να πάει πιο γρήγορα, διακινδυνεύοντας εγκατάλειψη ή απώλεια θέσεων μέσα στον ιππόδρομο....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thvarveris last edited by

                Ο χρήστης nass έγραψε:

                Η τελευταία μέρα είχε 80 χλμ αγώνα και η διαφορά πρώτου δεύτερου είναι 43,3 και δεύτερου τρίτου 24,3 αν δεν κάνω λάθος και όλοι το δέχονται σαν τελικό αποτέλεσμα

                Μα το Ακρόπολις παραδοσιακά κρίνεται σχετικά νωρίς (τη 2η μέρα) και δεν πάει στις τελευταίες ειδικές, διότι είναι ένας αγώνας που, εκτός από το πόσο γρήγορα πας, μετράει και πόσο δεν σπας το αυτοκίνητο -και εκεί κρίθηκε και φέτος, ο ψηλός πέρασε αλώβητος τους 2ους Αγ. Θεόδωρους και τέλος.

                Επίσης, εσένα τα 43 δευτερόλεπτα για 80 χλμ. ειδικών σου φαίνονται διαφορά που καλύπτεται (μισό δευτερόλεπτο το χιλιόμετρο), τη στιγμή που την πρώτη μέρα για 106 χλμ. ειδικών οι 6 πρώτοι ήταν στα 11 δευτερόλεπτα ? Μόνο με κάποιο λάθος (αλα-Loeb στη Σαρδηνία) ή ξαφνικό μηχανικό πρόβλημα

                Εγώ λέω ότι τελευταία όλοι οι αγώνες και όχι μόνο το Ακρόπολις τελειώνουν έτσι.
                Σε αυτές τις διαφορές όμως στο παρελθόν έχουμε δει μάχη μέχρι τέλους. Ακόμα και αν δεν περάσεις μπροστά τουλάχιστον πιέζεις τον άλλον να κάνει το λάθος του.
                Αλλά 2 με 3 θέση παιζόταν κανονικά και τουλάχιστον δεν κάνεις δηλώσεις ότι είσαι και ευχαριστημένο από την θέση σου (Σολμπεργκ)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thvarveris last edited by

                  Ο χρήστης DAP έγραψε:
                  Θα εκτελουσε ανευ αντιλογιας τας διαταγας των, Θοδωρη.

                  Ειναι πολλα τα λεφτα για να κανει ο καθε οδηγος του κεφαλιου του.

                  Δυστυχώς για αυτόν αλλά και για εμάς δεν θα εκτελούσε κανονικά και το ξέρεις, για αυτό έφαγε και το κεφάλι του.
                  Εδώ έκοψε το δάχτυλο του στην Κορσική για να συνεχίσει κανονικά τον αγώνα μετά την τούμπα πριν από χρόνια θα κώλωνε στα 43,3 sec
                  Δεν νομίζω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • kubiak
                    kubiak last edited by

                    Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
                    Εκεί είναι το πρόβλημα.Μάχη για την νίκη για 1,5 σκέλος και όχι μέχρι τέλους.
                    Η τελευταία μέρα είχε 80 χλμ αγώνα και η διαφορά πρώτου δεύτερου είναι 43,3 και δεύτερου τρίτου 24,3 αν δεν κάνω λάθος και όλοι το δέχονται σαν τελικό αποτέλεσμα και ο SOLBERG τσουλάει το αυτοκίνητο του κυριολεκτικά (τον ακούμπησαν και τα N) μέσα στην SSS2 και κάνει δηλώσεις ότι είναι ευχαριστημένος με την τρίτη θέση!
                    Έξι sec έχασε από τον LOEB μόνο μέσα στην SSS 2.
                    Για αυτό λέω ότι τα τελευταία χρόνια οι αγώνες WRC τελειώνουν το Σάββατο και όχι την Κυριακή.

                    Έχω την απορία για το τι θα έκανε ο ΜακΡει αν ήταν δεύτερος ή τρίτος με αυτές τις διαφορές;

                    Λέτε να έκανε αυτό που φαντάζομαι;

                    O McRae δυστυχώς θα έκανε αυτό που έιπε ο taurus, τούμπες...
                    Αυτό -σύμφωνα με όσα καταλαβαίνω- του κόστισε και τη θέση του στη Citroen όταν οι εργοστασιακοί οδηγοί από 3 έγιναν 2 (μαζί με τις υψηλές οικονομικές απαιστήσεις του)...

                    Ο Solberg στην SSS2 είχε πρόβλημα με το αμορτισέρ και πήγαινε φυλαγμένα, έτσι δεν είναι;

                    Πάντως όταν το Subaru δεν χαλάει και όταν δεν υπάρχουν ατυχίες που κοστίζουν εγκατάλειψη ο Solberg είναι ικανός για το καλύτερο...

                    Λίγο καλύτερο να ήταν το Subaru και θα είχαμε και τρίτο διεκδικητή...

                    Πάντως -όπως είπες- εδώ και αρκετά χρόνια η τρίτη ημέρα είναι συνήθως ημέρα συντήρησης και όχι διεκδίκησης κάτι καλύτερου...

                    _

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      taurus last edited by

                      Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                      Θα εκτελουσε ανευ αντιλογιας τας διαταγας των, Θοδωρη.

                      Ειναι πολλα τα λεφτα για να κανει ο καθε οδηγος του κεφαλιου του.

                      Δυστυχώς για αυτόν αλλά και για εμάς δεν θα εκτελούσε κανονικά και το ξέρεις, για αυτό έφαγε και το κεφάλι του.
                      **Εδώ έκοψε το δάχτυλο του στην Κορσική **για να συνεχίσει κανονικά τον αγώνα μετά την τούμπα πριν από χρόνια θα κώλωνε στα 43,3 sec
                      Δεν νομίζω.

                      Τώρα αυτο είναι αλήθεια ή urban legend?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • N
                        nass last edited by

                        Ο χρήστης taurus έγραψε:

                        Θα εκτελουσε ανευ αντιλογιας τας διαταγας των, Θοδωρη.

                        Ειναι πολλα τα λεφτα για να κανει ο καθε οδηγος του κεφαλιου του.

                        Δυστυχώς για αυτόν αλλά και για εμάς δεν θα εκτελούσε κανονικά και το ξέρεις, για αυτό έφαγε και το κεφάλι του.
                        **Εδώ έκοψε το δάχτυλο του στην Κορσική **για να συνεχίσει κανονικά τον αγώνα μετά την τούμπα πριν από χρόνια θα κώλωνε στα 43,3 sec
                        Δεν νομίζω.

                        Τώρα αυτο είναι αλήθεια ή urban legend?

                        Δεν ισχύει! Είχε βγει από το δρόμο και παγιδέψει το μικρό δάχτυλο του αριστερού του χεριού μεταξύ κολώνας και σωλήνας του roll cage, με αποτέλεσμα να το σπάσει. Στον επόμενο αγώνα σκεφτόταν να κάνει το παραπάνω αναφερόμενο αλλά τελικά του άλλαξαν θέση στο 'λεβιέ' των ταχυτήτων στην κολώνα του τιμονιού, για να αλλάζει ταχύτητες με το 'κουλό' αριστερό και να κρατά το τιμόνι με το δεξί. Μετά λίγο καιρό γιατρεύτηκε κανονικά και συνεχίζει να έχει 10 δάχτυλα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          taurus last edited by

                          Κάπως έτσι το θυμόμουν και εγώ... λέω και εγώ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            el-em last edited by

                            [quote='thvarveris']

                            Θέλω να γράψω εδώ για το Βωβό και όχι στο κεφάλαιο Έλληνες γιατί η συμμετοχή είναι επιπέδου γενικής. Το θέαμα δεδομένο. Στο κομμάτι του Λουτρακίου που τελειώνει η άσφαλτος και ξαναρχίζει το χώμα πραγματικά μπορεί και να ήταν η πιο θεαματική στιγμή που είδα από όλο τον αγώνα και από όλους τους οδηγούς. Αλλά από την άλλη βλέπω να υπολείπεται σε χρόνους, και καμία φορά πολύ, από πληρώματα που στο δρόμο δείχνουν να ψάχνονται περισσότερο και που δεν έχουν και την ίδια γνώση του δρόμου με αυτούς, καθώς και «επίσημα» στην εκπομπή του Φωτεινέλη ο Λώρης είπε ότι έκαναν και «παράνομες» δοκιμές εδώ και καιρό.
                            Δεν είμαι μέσα και δεν μπορώ να ξέρω λεπτομέρειες αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γίνεται αυτό.

                            ΑΓΑΠΗΤΕ ΘΟΔΩΡΗ,

                            ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟ,ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΩΣ ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ
                            ΠΡΑΓΜΑΤΙ,ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΠΟΥ ΟΡΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΕΠΙΔΟΣΗ.

                            1. ΓΙΑ ΚΑΚΗ ΜΑΣ ΤΥΧΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ 2 ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΔΥΟ ΧΛΜ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΑΝΕΒΑΣΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Η ΠΙΕΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΕ SAFE MODE ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ 9 ΧΛΜ. ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ Ε.Δ. (ΘΗΒΑ 2) ΧΑΛΑΣΕ ΤΟ ΠΟΤΕΝΣΙΟΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΟ ΓΚΑΖΙ. ΟΙ ΔΥΟ ΖΗΜΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΜΑΣ ΕΡΙΞΑΝ ΣΤΗΝ 16η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΜΑΣ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΞΕΚΙΝΟΥΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ 15 ΠΡΩΤΟΥΣ. ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ Ο ΧΑΖΟ AAVA ΒΓΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΓ ΣΩΤΗΡΑ 2 ΚΑΙ ΑΝΕΒΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ 15 ΘΕΣΗ,ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΣΚΟΥΠΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ !!!

                            2. ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΑΓ.ΤΡΙΑΔΕΣ ΠΗΓΑΜΕ ΙΣΙΑ. ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΛΟΓΩ ΤΡΟΜΕΡΟΥ ΓΑΡΜΠΗΛΙΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 40' ΣΥΝΟΛΙΚΑ.

                            3. ΣΤΟΥΣ ΔΕΥΤΕΡΟΥΣ ΑΓ.ΘΕΟΔΩΡΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΚΛΕΙΣΤΗ ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΣΤΗΝ ΜΠΑΡΙΕΡΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ Η ΑΡΧΗ ΗΤΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΣΩ ΔΕΞΙ ΤΡΟΧΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕ ΝΑ ΞΑΝΑΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΔΕΞΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΣΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΡΟΧΟ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ.

                            4. ΜΕ ΤΟ ΟΔΗΓΙΚΟ ΣΤΥΛ ΤΟΥ ΑΡΗ ΠΟΥ ΧΑΡΙΖΕΙ ΘΕΑΜΑ ΣΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΣΕ ΕΜΑΣ (ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΩΡΑ ΠΙΑ - ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ) ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΘΑΡΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΒΡΩΜΙΚΟ ΠΑΤΑΜΕ.

                            5. ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ 'ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ' (3-4 ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΗΝ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ) ΑΛΛΑ ΓΡΑΨΤΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ. ΒΛΕΠΕ VILAGRA ΦΕΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ.

                            6. ΛΟΓΩ ΛΑΘΟΥΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ ΑΓΩΝΑ ΦΕΤΟΣ ΜΕ WRC ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΙΖΑΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ,ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ.
                              ΤΕΛΟΣ,ΟΠΩΣ ΔΗΛΩΣΕ ΕΠΙΣΗΜΑ ΚΑΙ Ο ΑΡΗΣ,ΔΕΝ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΑΛΛΑ ΤΑ FOCUS KAI C4 ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ S11 ΚΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΩΝ ΘΕΑΤΩΝ ΜΑΣ ΜΕΤΕΦΕΡΑΝ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ,ΤΟΣΟ ΣΕ 'ΞΕΚΟΛΗΜΑ' ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.

                              ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΣΑΝ ΕΞΗΓΗΣΗ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΑΣ.

                            ΦΙΛΙΚΑ,

                            'EL-EM'
                            .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              taurus last edited by

                              Την πόρτα πώς την καταφέρατε και δεν έκλεινε Λώρη?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                el-em last edited by

                                Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                Την πόρτα πώς την καταφέρατε και δεν έκλεινε Λώρη?

                                ΜΙΣΟΕΚΛΕΙΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΣΚΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ SSS ΕΚΑΝΕ ΑΡΝΗΣΗ.
                                ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ Ε.Δ. ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΜΑΣΤΑΝ.

                                ΦΙΛΙΚΑ,

                                'EL-EM'

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • X
                                  xristos2002 last edited by

                                  βιντεακι θα εχει?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    taurus last edited by

                                    Ο χρήστης el-em έγραψε:

                                    Την πόρτα πώς την καταφέρατε και δεν έκλεινε Λώρη?

                                    ΜΙΣΟΕΚΛΕΙΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΣΚΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ SSS ΕΚΑΝΕ ΑΡΝΗΣΗ.
                                    ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ Ε.Δ. ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΜΑΣΤΑΝ.

                                    ΦΙΛΙΚΑ,

                                    'EL-EM'

                                    Εντάξει μωρέ, μια πόρτα λιγότερη... και τι έγινε? Λίγη σκόνη παραπάνω!

                                    Και του χρόνου!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • J
                                      jtgang last edited by

                                      Ο χρήστης el-em έγραψε:

                                      Θέλω να γράψω εδώ για το Βωβό και όχι στο κεφάλαιο Έλληνες γιατί η συμμετοχή είναι επιπέδου γενικής. Το θέαμα δεδομένο. Στο κομμάτι του Λουτρακίου που τελειώνει η άσφαλτος και ξαναρχίζει το χώμα πραγματικά μπορεί και να ήταν η πιο θεαματική στιγμή που είδα από όλο τον αγώνα και από όλους τους οδηγούς. Αλλά από την άλλη βλέπω να υπολείπεται σε χρόνους, και καμία φορά πολύ, από πληρώματα που στο δρόμο δείχνουν να ψάχνονται περισσότερο και που δεν έχουν και την ίδια γνώση του δρόμου με αυτούς, καθώς και «επίσημα» στην εκπομπή του Φωτεινέλη ο Λώρης είπε ότι έκαναν και «παράνομες» δοκιμές εδώ και καιρό.
                                      Δεν είμαι μέσα και δεν μπορώ να ξέρω λεπτομέρειες αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γίνεται αυτό.

                                      ΑΓΑΠΗΤΕ ΘΟΔΩΡΗ,

                                      ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟ,ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΩΣ ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ
                                      ΠΡΑΓΜΑΤΙ,ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΠΟΥ ΟΡΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΕΠΙΔΟΣΗ.

                                      1. ΓΙΑ ΚΑΚΗ ΜΑΣ ΤΥΧΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ 2 ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΔΥΟ ΧΛΜ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΑΝΕΒΑΣΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Η ΠΙΕΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΕ SAFE MODE ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ 9 ΧΛΜ. ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ Ε.Δ. (ΘΗΒΑ 2) ΧΑΛΑΣΕ ΤΟ ΠΟΤΕΝΣΙΟΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΟ ΓΚΑΖΙ. ΟΙ ΔΥΟ ΖΗΜΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΜΑΣ ΕΡΙΞΑΝ ΣΤΗΝ 16η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΜΑΣ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΞΕΚΙΝΟΥΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ 15 ΠΡΩΤΟΥΣ. ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ Ο ΧΑΖΟ AAVA ΒΓΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΓ ΣΩΤΗΡΑ 2 ΚΑΙ ΑΝΕΒΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ 15 ΘΕΣΗ,ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΣΚΟΥΠΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ !!!
                                      2. ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΑΓ.ΤΡΙΑΔΕΣ ΠΗΓΑΜΕ ΙΣΙΑ. ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΛΟΓΩ ΤΡΟΜΕΡΟΥ ΓΑΡΜΠΗΛΙΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 40' ΣΥΝΟΛΙΚΑ.
                                      3. ΣΤΟΥΣ ΔΕΥΤΕΡΟΥΣ ΑΓ.ΘΕΟΔΩΡΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΚΛΕΙΣΤΗ ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΣΤΗΝ ΜΠΑΡΙΕΡΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ Η ΑΡΧΗ ΗΤΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΣΩ ΔΕΞΙ ΤΡΟΧΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕ ΝΑ ΞΑΝΑΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΔΕΞΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΣΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΡΟΧΟ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ.
                                      4. ΜΕ ΤΟ ΟΔΗΓΙΚΟ ΣΤΥΛ ΤΟΥ ΑΡΗ ΠΟΥ ΧΑΡΙΖΕΙ ΘΕΑΜΑ ΣΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΣΕ ΕΜΑΣ (ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΩΡΑ ΠΙΑ - ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ) ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΘΑΡΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΒΡΩΜΙΚΟ ΠΑΤΑΜΕ.
                                      5. ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ 'ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ' (3-4 ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΗΝ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ) ΑΛΛΑ ΓΡΑΨΤΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ. ΒΛΕΠΕ VILAGRA ΦΕΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ.
                                      6. ΛΟΓΩ ΛΑΘΟΥΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ ΑΓΩΝΑ ΦΕΤΟΣ ΜΕ WRC ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΙΖΑΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ,ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ.
                                        ΤΕΛΟΣ,ΟΠΩΣ ΔΗΛΩΣΕ ΕΠΙΣΗΜΑ ΚΑΙ Ο ΑΡΗΣ,ΔΕΝ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΑΛΛΑ ΤΑ FOCUS KAI C4 ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ S11 ΚΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΩΝ ΘΕΑΤΩΝ ΜΑΣ ΜΕΤΕΦΕΡΑΝ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ,ΤΟΣΟ ΣΕ 'ΞΕΚΟΛΗΜΑ' ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.

                                      ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΣΑΝ ΕΞΗΓΗΣΗ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΑΣ.

                                      ΦΙΛΙΚΑ,

                                      'EL-EM'
                                      .

                                      Λώρη καλησπέρα , για αυτό μιλάς στην ειδική Σχηματάρι 2 ???

                                      Youtube Video

                                      Το κατέγραψα με την φωτογραφική σε video, ανήκω και εγώ σε αυτούς που περίμεναν κάτι καλύτερο για αυτόν τον αγώνα απο εσάς αλλά δεν πειράζει.....Του χρόνου

                                      Φιλικά
                                      Γιάννης

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        onthelimit last edited by

                                        Δε φταινε οι οδηγοι που δεν προσπαθουν να καλυψουν τις διαφορες τη τελευται μερα ακομα και αν ειναι 24 δευτερολεπτα όπως του Σολμπεργκ-Λοεμπ. Φταιει η FIA με τα λιγα χιλιομετρα που επιβαλει στους αγωνες και ετσι αν παρατηρησεται σε ολους τους αγωνες του παγκοσμιου τη τελευταια μέρα πανω απο 4 ειδικες επαναλαμβανομενες εννοειται (εγινε της μοδας πλεον αυτο) δε βλεπεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hakk last edited by

                                          Ο χρήστης el-em έγραψε:

                                          Αλλά από την άλλη βλέπω να υπολείπεται σε χρόνους

                                          1. ......ΟΙ ΔΥΟ ΖΗΜΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΜΑΣ ΕΡΙΞΑΝ ΣΤΗΝ 16η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΜΑΣ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΞΕΚΙΝΟΥΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ 15 ΠΡΩΤΟΥΣ. ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ Ο ΧΑΖΟ AAVA ΒΓΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΓ ΣΩΤΗΡΑ 2 ΚΑΙ ΑΝΕΒΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ 15 ΘΕΣΗ,ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΣΚΟΥΠΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ !!!.......................
                                          2. ΜΕ ΤΟ ΟΔΗΓΙΚΟ ΣΤΥΛ ΤΟΥ ΑΡΗ ΠΟΥ ΧΑΡΙΖΕΙ ΘΕΑΜΑ ΣΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΣΕ ΕΜΑΣ (ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΩΡΑ ΠΙΑ - ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ) ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΘΑΡΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΒΡΩΜΙΚΟ ΠΑΤΑΜΕ.

                                          Δεν ξέρω βέβαια, αν για εσάς ο αγώνας είχε σημασία και από άποψη χρόνου Λώρη ή το κάνατε μόνο για τη διασκέδαση σας, αλλά σίγουρα τα περάσματα του Άρη ήταν με διαφορά τα πιο θεαματικά και για εμένα αυτό μετράει περισσότερο!
                                          Αλλά η ατυχία σας να ξεκινάτε πρώτοι στο Β σκέλος, όχι μόνο κατέστρεψε εσάς, αλλά κι εμάς, αφού είδαμε πρώτα τον Βωβό σε απίστευτες γωνίες και ξενερώσαμε πλήρως έπειτα από (σχεδόν) ΟΛΟΥΣ τους υπόλοιπους!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jtgang last edited by

                                            Ο χρήστης el-em έγραψε:

                                            Θέλω να γράψω εδώ για το Βωβό και όχι στο κεφάλαιο Έλληνες γιατί η συμμετοχή είναι επιπέδου γενικής. Το θέαμα δεδομένο. Στο κομμάτι του Λουτρακίου που τελειώνει η άσφαλτος και ξαναρχίζει το χώμα πραγματικά μπορεί και να ήταν η πιο θεαματική στιγμή που είδα από όλο τον αγώνα και από όλους τους οδηγούς. Αλλά από την άλλη βλέπω να υπολείπεται σε χρόνους, και καμία φορά πολύ, από πληρώματα που στο δρόμο δείχνουν να ψάχνονται περισσότερο και που δεν έχουν και την ίδια γνώση του δρόμου με αυτούς, καθώς και «επίσημα» στην εκπομπή του Φωτεινέλη ο Λώρης είπε ότι έκαναν και «παράνομες» δοκιμές εδώ και καιρό.
                                            Δεν είμαι μέσα και δεν μπορώ να ξέρω λεπτομέρειες αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γίνεται αυτό.

                                            ΑΓΑΠΗΤΕ ΘΟΔΩΡΗ,

                                            ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟ,ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΩΣ ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ
                                            ΠΡΑΓΜΑΤΙ,ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΠΟΥ ΟΡΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΕΠΙΔΟΣΗ.

                                            1. ΓΙΑ ΚΑΚΗ ΜΑΣ ΤΥΧΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ 2 ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΔΥΟ ΧΛΜ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΑΝΕΒΑΣΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Η ΠΙΕΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΕ SAFE MODE ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ 9 ΧΛΜ. ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ Ε.Δ. (ΘΗΒΑ 2) ΧΑΛΑΣΕ ΤΟ ΠΟΤΕΝΣΙΟΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΟ ΓΚΑΖΙ. ΟΙ ΔΥΟ ΖΗΜΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΜΑΣ ΕΡΙΞΑΝ ΣΤΗΝ 16η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΜΑΣ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΞΕΚΙΝΟΥΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ 15 ΠΡΩΤΟΥΣ. ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ Ο ΧΑΖΟ AAVA ΒΓΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΓ ΣΩΤΗΡΑ 2 ΚΑΙ ΑΝΕΒΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ 15 ΘΕΣΗ,ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΣΚΟΥΠΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ !!!
                                            2. ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΑΓ.ΤΡΙΑΔΕΣ ΠΗΓΑΜΕ ΙΣΙΑ. ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΛΟΓΩ ΤΡΟΜΕΡΟΥ ΓΑΡΜΠΗΛΙΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 40' ΣΥΝΟΛΙΚΑ.
                                            3. ΣΤΟΥΣ ΔΕΥΤΕΡΟΥΣ ΑΓ.ΘΕΟΔΩΡΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΚΛΕΙΣΤΗ ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΣΤΗΝ ΜΠΑΡΙΕΡΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ Η ΑΡΧΗ ΗΤΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΣΩ ΔΕΞΙ ΤΡΟΧΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕ ΝΑ ΞΑΝΑΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΔΕΞΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΣΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΡΟΧΟ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ.
                                            4. ΜΕ ΤΟ ΟΔΗΓΙΚΟ ΣΤΥΛ ΤΟΥ ΑΡΗ ΠΟΥ ΧΑΡΙΖΕΙ ΘΕΑΜΑ ΣΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΣΕ ΕΜΑΣ (ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΩΡΑ ΠΙΑ - ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ) ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΘΑΡΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΒΡΩΜΙΚΟ ΠΑΤΑΜΕ.
                                            5. ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ 'ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ' (3-4 ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΗΝ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ) ΑΛΛΑ ΓΡΑΨΤΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ. ΒΛΕΠΕ VILAGRA ΦΕΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ.
                                            6. ΛΟΓΩ ΛΑΘΟΥΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ ΑΓΩΝΑ ΦΕΤΟΣ ΜΕ WRC ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΙΖΑΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ,ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ.
                                              ΤΕΛΟΣ,ΟΠΩΣ ΔΗΛΩΣΕ ΕΠΙΣΗΜΑ ΚΑΙ Ο ΑΡΗΣ,ΔΕΝ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΑΛΛΑ ΤΑ FOCUS KAI C4 ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ S11 ΚΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΣΩΝ ΘΕΑΤΩΝ ΜΑΣ ΜΕΤΕΦΕΡΑΝ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ,ΤΟΣΟ ΣΕ 'ΞΕΚΟΛΗΜΑ' ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.

                                            ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΣΑΝ ΕΞΗΓΗΣΗ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΑΣ.

                                            ΦΙΛΙΚΑ,

                                            'EL-EM'
                                            .

                                            Λώρη καλησπέρα , για αυτό μιλάς στην ειδική Σχηματάρι 2 ???

                                            Youtube Video

                                            Το κατέγραψα με την φωτογραφική σε video, ανήκω και εγώ σε αυτούς που περίμεναν κάτι καλύτερο για αυτόν τον αγώνα απο εσάς αλλά δεν πειράζει.....Του χρόνου

                                            Φιλικά
                                            Γιάννης

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr