Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    υγραεριοκίνηση 4ης γενιάς
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. υγραεριοκίνηση 4ης γενιάς
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    3
    4
    51
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostakis last edited by

      Έπεσε στα χέρια μου διαφημιστικό της eco gas, (http://www.ecogas.gr), η οποία τοποθετεί συστήματα υγραεριοκίνησης 4ης γενιάς με κόστος 1600 ευρώ και αναφέρει ότι δεν ισχύει πλέον η απώλεια ισχύος με την εγκατάσταση του συστήματος.
      Σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα της οικονομίας, κάνω πρόταση προς το περιοδικό να οργανώσει δοκιμή σε αυτοκίνητα πριν και μετά τη μετατροπή, όπως και συγκριτικό με πετρελαιοκίνητα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostakis last edited by

        Έπεσε στα χέρια μου διαφημιστικό της eco gas, (http://www.ecogas.gr), η οποία τοποθετεί συστήματα υγραεριοκίνησης 4ης γενιάς με κόστος 1600 ευρώ και αναφέρει ότι δεν ισχύει πλέον η απώλεια ισχύος με την εγκατάσταση του συστήματος.
        Σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα της οικονομίας, κάνω πρόταση προς το περιοδικό να οργανώσει δοκιμή σε αυτοκίνητα πριν και μετά τη μετατροπή, όπως και συγκριτικό με πετρελαιοκίνητα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Y
          yannis76 last edited by

          Το αν συμφέρει ή όχι εξαρτάται και από τη θερμογόνο δύναμη του υγραερίου κίνησης καθώς και την απόδοση του εκάστοτε κινητήρα. Ως εργαζόμενος σε εταιρεία καυσίμων έχω να παρατηρήσω ότι η υγραεριοκίνηση είναι μάλλον σε παρακμή στην Ελλάδα. Τα περισσότερα ταξί πλέον ΔΕΝ το χρησιμοποιούν ενώ και το κόστος του υγραερίου κίνησης έχει ανέβει σημαντικά πια...
          Ναι κοστίζει λιγότερο από 1 λίτρο βενζίνης αλλά τι να το κάνεις αν θες περισσότερα λίτρα LPG για την ίδια διαδρομή;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostakis last edited by

            Ο χρήστης yannis76 έγραψε:
            Το αν συμφέρει ή όχι εξαρτάται και από τη θερμογόνο δύναμη του υγραερίου κίνησης καθώς και την απόδοση του εκάστοτε κινητήρα. Ως εργαζόμενος σε εταιρεία καυσίμων έχω να παρατηρήσω ότι η υγραεριοκίνηση είναι μάλλον σε παρακμή στην Ελλάδα. Τα περισσότερα ταξί πλέον ΔΕΝ το χρησιμοποιούν ενώ και το κόστος του υγραερίου κίνησης έχει ανέβει σημαντικά πια...
            Ναι κοστίζει λιγότερο από 1 λίτρο βενζίνης αλλά τι να το κάνεις αν θες περισσότερα λίτρα LPG για την ίδια διαδρομή;

            Oτι είναι σε παρακμή στην Ελλάδα είναι γεγονος.
            Το θέμα είναι γιατί δεν είναι σε παρακμή και στο εξωτερικό?
            Μεταξύ ντίζελ και υγραερίου δεν υπάρχει διαφορά, οπότε γι΄αυτό δεν το χρησιμοποιούν τα ταξί, μεταξύ βενζίνης και υγραερίου όμως?
            Μάλλον χρειάζονται περισσότερα στοιχεία για να βγάλουμε συμπέρασμα.
            Πάντως το περιοδικό 4 Τροχοί έχει πολύ καιρό να ασχοληθεί με το ζήτημα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dinosm last edited by

              Ο χρήστης kostakis έγραψε:
              Το θέμα είναι γιατί δεν είναι σε παρακμή και στο εξωτερικό?
              .

              Στο εξωτερικό όλα τα βενζινάδικα έχουν και υγραέριο.
              Εδώ έχουν ελάχιστα. Ισως είναι και αυτός ένας λόγος της παρακμής.
              Εγώ προσωπικά δεν θα έβαζα υγραέριο γιατί όσες φορές έχω ταξιδέψει με τέτοιο αυτοκίνητο η μυρωδιά με ανοιχτά παράθυρα και μικρές ταχύτητες ήταν ανυπόφορη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr