-
Έπεσε στα χέρια μου διαφημιστικό της eco gas, (http://www.ecogas.gr), η οποία τοποθετεί συστήματα υγραεριοκίνησης 4ης γενιάς με κόστος 1600 ευρώ και αναφέρει ότι δεν ισχύει πλέον η απώλεια ισχύος με την εγκατάσταση του συστήματος.
Σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα της οικονομίας, κάνω πρόταση προς το περιοδικό να οργανώσει δοκιμή σε αυτοκίνητα πριν και μετά τη μετατροπή, όπως και συγκριτικό με πετρελαιοκίνητα. -
Έπεσε στα χέρια μου διαφημιστικό της eco gas, (http://www.ecogas.gr), η οποία τοποθετεί συστήματα υγραεριοκίνησης 4ης γενιάς με κόστος 1600 ευρώ και αναφέρει ότι δεν ισχύει πλέον η απώλεια ισχύος με την εγκατάσταση του συστήματος.
Σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα της οικονομίας, κάνω πρόταση προς το περιοδικό να οργανώσει δοκιμή σε αυτοκίνητα πριν και μετά τη μετατροπή, όπως και συγκριτικό με πετρελαιοκίνητα. -
Το αν συμφέρει ή όχι εξαρτάται και από τη θερμογόνο δύναμη του υγραερίου κίνησης καθώς και την απόδοση του εκάστοτε κινητήρα. Ως εργαζόμενος σε εταιρεία καυσίμων έχω να παρατηρήσω ότι η υγραεριοκίνηση είναι μάλλον σε παρακμή στην Ελλάδα. Τα περισσότερα ταξί πλέον ΔΕΝ το χρησιμοποιούν ενώ και το κόστος του υγραερίου κίνησης έχει ανέβει σημαντικά πια...
Ναι κοστίζει λιγότερο από 1 λίτρο βενζίνης αλλά τι να το κάνεις αν θες περισσότερα λίτρα LPG για την ίδια διαδρομή; -
Ο χρήστης yannis76 έγραψε:
Το αν συμφέρει ή όχι εξαρτάται και από τη θερμογόνο δύναμη του υγραερίου κίνησης καθώς και την απόδοση του εκάστοτε κινητήρα. Ως εργαζόμενος σε εταιρεία καυσίμων έχω να παρατηρήσω ότι η υγραεριοκίνηση είναι μάλλον σε παρακμή στην Ελλάδα. Τα περισσότερα ταξί πλέον ΔΕΝ το χρησιμοποιούν ενώ και το κόστος του υγραερίου κίνησης έχει ανέβει σημαντικά πια...
Ναι κοστίζει λιγότερο από 1 λίτρο βενζίνης αλλά τι να το κάνεις αν θες περισσότερα λίτρα LPG για την ίδια διαδρομή;Oτι είναι σε παρακμή στην Ελλάδα είναι γεγονος.
Το θέμα είναι γιατί δεν είναι σε παρακμή και στο εξωτερικό?
Μεταξύ ντίζελ και υγραερίου δεν υπάρχει διαφορά, οπότε γι΄αυτό δεν το χρησιμοποιούν τα ταξί, μεταξύ βενζίνης και υγραερίου όμως?
Μάλλον χρειάζονται περισσότερα στοιχεία για να βγάλουμε συμπέρασμα.
Πάντως το περιοδικό 4 Τροχοί έχει πολύ καιρό να ασχοληθεί με το ζήτημα. -
Ο χρήστης kostakis έγραψε:
Το θέμα είναι γιατί δεν είναι σε παρακμή και στο εξωτερικό?
.Στο εξωτερικό όλα τα βενζινάδικα έχουν και υγραέριο.
Εδώ έχουν ελάχιστα. Ισως είναι και αυτός ένας λόγος της παρακμής.
Εγώ προσωπικά δεν θα έβαζα υγραέριο γιατί όσες φορές έχω ταξιδέψει με τέτοιο αυτοκίνητο η μυρωδιά με ανοιχτά παράθυρα και μικρές ταχύτητες ήταν ανυπόφορη.
υγραεριοκίνηση 4ης γενιάς