-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Αν και ποτέ μην λες ποτέ δεν νομίζω να γίνει κάτι τέτοιο γιατί οι περισσότεροι θα προτιμήσουν τις ss Άγιοι Θεόδωροι και Λουτράκι. Όλοι οι Πελλοπονήσιοι μέχρι εκεί θα φτάσουν αλλά και οι περισσότεροι Αθηναίοι αφού όλοι θέλουν να πάνε να δουν την ss Άγιοι Θεόδωροι (κακή επιλογή για μένα αφού λίγοι οδηγοί μπορούν να κρατήσουν ρυθμό σε μία τόσο μεγάλη ss και σίγουρα οι περισσότεροι δεν θελουν να ρισκάρουν να μείνουν εκεί μέσα) Οπότε δεν νομίζω ότι θα υπάρξει πρόβλημα.
Βρε λέτε να ακυρωθεί η 'Αγ. Θεόδωροι' και να τρέχουμε και να μη φτάνουμε τελευταία στιγμή;
Έχει να πέσει πολύ γέλιο αν γίνει κάτι τέτοιο...
_
Ε όλο και κάτι μπορεί να συμβεί και παντού βέβαια και όχι μόνο εκεί, αλλά του κερατά ss των 50 χλμ και να πάθουν τέτοιο χουνέρι;
Δεν ξέρω ρε παιδιά. Νομίζω φέτος η θα δούμε τον κόσμο να επιστρέφει η θα δούμε την απόλυτη απουσία του. -
Ο χρήστης CDL έγραψε:
...Όσο για τους θεατές ή θα τους δούμε να επιστρέφουν στο Ακρόπολις φέτος (τουλάχιστον Σάββατο-πρωί Κυριακής) ή θα είμαστε τρεις και ο κούκος.
Για Παρασκευή και απόγευμα Κυριακής δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα.
Σαν μια οικογένεια θα είμαστε!http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&race_id=500&article_id=12421
...Και τελευταίο, αλλά μεγάλο στοίχημα; Η παρουσία του κόσμου. Αν και φέτος, οι θεατές γυρίσουν την πλάτη στον εθνικό μας αγώνα, τότε υπάρχει πρόβλημα, το οποίο και θα χρειαστεί να αναλύσουμε._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)
No comments at the present time...
Κωστή έχω την αίσθηση ότι το Ακρόπολις άρχισε να αιμορραγεί από θεατές από την αρχή του νέου αιώνα.(2000)
Από το 2003 και μετά η μείωση των θεατών έγινε πολύ αισθητή. Θυμάμαι ότι το είχα θίξει και τότε και είχαν διαφωνήσει πολλοί. Ειδικά στα χρονικά άκρα του αγώνα (πρωί Παρασκευής-απόγευμα Κυριακής), νοιώθαμε κυριολεκτικά μοναξιά.
Αλλά η απουσία του κόσμου το 2006, ήταν και η πλέον ηχηρή καθώς το ραλλυ στην ουσία είχε έρθει δίπλα την μεγάλη δεξαμενή θεατών την Αθήνα.
Για πέρυσι νομίζω ότι μεγάλο ρόλο έπαιξε το γεγονός ότι πριν από τον αγώνα η οργάνωση είχε κυριολεκτικά τρομοκρατήσει τον κόσμο με την εξαγγελία αυστηρών μέτρων τα οποία θα έπαιρνε, κάτι το οποίο δεν αποδείχθηκε στην πράξη.
Το Ακρόπολις του 2006 στην πράξη ήταν για τους θεατές όσο αυστηρό έπρεπε, για να μην πω και λιγότερο από παλιότερα. Αλλά ο κόσμος είχε τσιμπήσει ή δεν είχε τσιμπήσει (όπως θέλετε το παίρνετε) και δεν έδωσε το παρόν. Τώρα αν το ήθελαν αυτό από την οργάνωση ή όχι και απλά τους βγήκε έτσι αυτό δεν το ξέρω.
Επίσης μου έκανε εντύπωση το 2006, που άκουγα τους διπλανούς μου θεατές από άλλες παρέες και την Παρασκευή αλλά και το Σάββατο, να ματαιώνουν την παραπέρα παρακολούθηση για την-τις επόμενες μέρες με δικαιολογία την έλλειψη θεάματος!
Νομίζω ότι τα τελευταία χρόνια αυτοί που παρακολουθούμε όλα τα αγωνιστικά δρώμενα του Ακρόπολις ή τουλάχιστον τα περισσότερα δεν πρέπει να είμαστε παραπάνω από το 15-20% του συνόλου των θεατών. Οι υπόλοιποι μια μυρουδιά παίρνουν και μερικοί σιγά-σιγά αποχωρούν.
Πολλοί οι λόγοι.Αυτό που δεν έχω καταλάβει αυτή την στιγμή είναι αν τελικά η αρχή του σπόρ Ελληνική και διεθνής θέλει τους θεατές ή όχι!
-
Το ερώτημα θα πρέπει να είναι το εξής :
Τι κέρδος έχει «η αρχή του σπορ» από τους θεατές στο βουνό... απόλυτος κανένα.
Γιατί να θεωρήσουν αποτυχία την απουσία του κόσμου από τις ειδικές του άγονα
αφού το αντίθετο μόνο σε “περιττά” έξοδα τους βάζει. Εκτός εάν φτιάξουν
BP Ultimate Ράλλυ Ακρόπολις καντίνες και οι θεατές ψωνίζουν μόνο από αυτές....Αν και φέτος, οι θεατές γυρίσουν την πλάτη στον εθνικό μας αγώνα,
τότε υπάρχει πρόβλημα, το οποίο και θα χρειαστεί να αναλύσουμε.Ανάλυση θα χρειαστεί να κάνουν μόνο αν οι θεατές γυρίσουν την πλάτη τους ξανά
στην εθνική μας 'BP Ultimate Ράλλυ Ακρόπολις SSS Hippodrome'
υπερειδική όπου περιμένουν να πουλήσουν το προϊόν τους. -
Τα 25 ευρω για την SSS οπως και να το δεις ειναι πολλα,γι αυτο και ακομα υπαρχουν εισιτηρια.
-
Παρατηρήστε την πρόσβαση '2' της ΕΔ 'Λουτράκι' του 2007 με την πρόσβαση '5' της ΕΔ 'Κινέτα' του 2006...
Μήπως είναι ίδιες έως ένα σημείο;
Επειδή πέρσι πήγα από την '5', να σημειώσω ότι η πρόσβαση '2' της ΕΔ 'Λουτράκι' του 2007 είναι άσφαλτος και η ειδική σχετικά ενδιαφέρουσα προς την εκκίνησή της -και προς το σημείο '1' δλδ (από όπου περνούσαν όσοι πέρσι πήγαιναν στην ΕΔ 'Κινέτα' από την πρόσβαση '5').
Για ρίξτε μια ματιά...
ΠΡΟΣΒΑΣΗ '5' ΕΔ 'ΚΙΝΕΤΑ' 2006
*:Mε κόκκινο φόντο έχω τονίσει τα σημεία που στο φετινό Ακροπολις δεν χρειάζονται. Έχω την εντύπωση ότι εκεί που βρίσκεται το δεντράκι είναι η φετινή πρόσβαση '1'... Δεν είναι και άσχημο κομμάτι...
ΠΡΟΣΒΑΣΗ 'EDIT:2' ΕΔ 'ΛΟΥΤΡΑΚΙ' 2007
_
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Παρατηρήστε την πρόσβαση '2' της ΕΔ 'Λουτράκι' του 2007 με την πρόσβαση '5' της ΕΔ 'Κινέτα' του 2006...Μήπως είναι ίδιες έως ένα σημείο;
Επειδή πέρσι πήγα από την '5', να σημειώσω ότι η πρόσβαση '2' της ΕΔ 'Λουτράκι' του 2007 είναι άσφαλτος και η ειδική σχετικά ενδιαφέρουσα προς την εκκίνησή της -και προς το σημείο '1' δλδ (από όπου περνούσαν όσοι πέρσι πήγαιναν στην ΕΔ 'Κινέτα' από την πρόσβαση '5').
Για ρίξτε μια ματιά...
ΠΡΟΣΒΑΣΗ '5' ΕΔ 'ΚΙΝΕΤΑ' 2006
*:Mε κόκκινο φόντο έχω τονίσει τα σημεία που στο φετινό Ακροπολις δεν χρειάζονται. Έχω την εντύπωση ότι εκεί που βρίσκεται το δεντράκι είναι η φετινή πρόσβαση '1'... Δεν είναι και άσχημο κομμάτι...
ΠΡΟΣΒΑΣΗ '6' ΕΔ 'ΑΓΙΟΙ ΘΕΟΔΩΡΟΙ' 2007
_
Μας μπέρδεψες λίγο. Η δεύτερη πρόσβαση που έβαλες είναι η Λουτράκι 2 και όχι η «Άγιοι Θεόδωροι» 2007 όπως λες.
Για το Λουτράκι 2 χωρίς να είμαι 100% σίγουρος γιατί όντως μπερδεύει λίγο το σκίτσο νομίζω ότι τα αγωνιστικά αυτοκίνητα θα διασχίσουν το γνωστό ασφάλτινο κομμάτι που ένωνε τα δύο χωμάτινα στις παλιές ss Κινέτα εκεί που κάποτε ήταν ένας περιφραγμένος χώρος με πολλά σκυλιά μέσα.
Και το λέω αυτό γιατί ενώ το σκίτσο μας προτρέπει να ακολουθήσουμε την χωμάτινη διαδρομή, δείχνει την διαδρομή του αγώνα να συναντιέται κάποια στιγμή με την διαδρομή ασφάλτου που ακολουθούσαμε.
Έχει γίνει πολλές φορές σε Ακρόπολις και Ελληνικά ραλλυ η διαδρομή ως έχει.
Οπότε η γνώμη μου είναι με το που πατάμε χώμα μας βάζουν και παρκάρουμε γιατί είναι πολύ φαρδύ εκεί και διαλέγουμε χώμα ή άσφαλτο.
Αυτό πιστεύω. -
Επανέρχομαι.
Δηλαδή στο δεντράκι που λες δεν θα στρίψουν αριστερά πάνω εκεί που πηγαίναμε πέρυσι για να συναντήσουμε την ss Κινέτα αλλά θα συνεχίσουν ίσια για να βρούν την άσφαλτο που εμείς αφήσαμε για να μπούμε στο χώμα.
Αυτό πιστεύω.
Αμέσως μετά την άσφαλτο (αν είναι έτσι όπως τα λέω) ακολουθεί τεχνικό κλειστό και σχετικά αργό κομμάτι.
Γρήγορο πριν την άσφαλτο και αργό μετά την άσφαλτο.
Αν έχω κάνει λάθος διορθώστε με. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Επανέρχομαι.
Δηλαδή στο δεντράκι που λες δεν θα στρίψουν αριστερά πάνω εκεί που πηγαίναμε πέρυσι για να συναντήσουμε την ss Κινέτα αλλά θα συνεχίσουν ίσια για να βρούν την άσφαλτο που εμείς αφήσαμε για να μπούμε στο χώμα.
Αυτό πιστεύω.
Αμέσως μετά την άσφαλτο (αν είναι έτσι όπως τα λέω) ακολουθεί τεχνικό κλειστό και σχετικά αργό κομμάτι.
Γρήγορο πριν την άσφαλτο και αργό μετά την άσφαλτο.
Αν έχω κάνει λάθος διορθώστε με.Πολύ σωστά τα λες.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Μας μπέρδεψες λίγο. Η δεύτερη πρόσβαση που έβαλες είναι η Λουτράκι 2 και όχι η «Άγιοι Θεόδωροι» 2007 όπως λες.Σωστό!
Αφού μπουρδουκλώθηκα μόνος μου με τις ειδικές...
Το διόρθωσα και ευχαριστώ για την επισήμανση...Για το Λουτράκι 2 χωρίς να είμαι 100% σίγουρος γιατί όντως μπερδεύει λίγο το σκίτσο νομίζω ότι τα αγωνιστικά αυτοκίνητα θα διασχίσουν το γνωστό ασφάλτινο κομμάτι που ένωνε τα δύο χωμάτινα στις παλιές ss Κινέτα εκεί που κάποτε ήταν ένας περιφραγμένος χώρος με πολλά σκυλιά μέσα.
Να σου πω την αλήθεια δεν πήγα φέτος, απλά ό,τι θυμάμαι από πέρσι που πέρασα έξι συνολικά φορές (τρία πήγαινε και τρία έλα).
Πιο παλιά δε θυμάμαι, πέρσι ήταν η πρώτη φορά που πέρασα από εκεί...Και το λέω αυτό γιατί ενώ το σκίτσο μας προτρέπει να ακολουθήσουμε την χωμάτινη διαδρομή, δείχνει την διαδρομή του αγώνα να συναντιέται κάποια στιγμή με την διαδρομή ασφάλτου που ακολουθούσαμε.
Οπότε η γνώμη μου είναι με το που πατάμε χώμα μας βάζουν και παρκάρουμε γιατί είναι πολύ φαρδύ εκεί και διαλέγουμε χώμα ή άσφαλτο.
Αυτό πιστεύω.Μάλλον έτσι είναι, πέρσι ακολουθούσαμε την πορεία από εκείνο το σημείο και αριστερά (προς το δεντράκι), οπότε δε γνωρίζω τι βρίσκεται προς τα δεξιά (άσφαλτος ή χώμα και πόσο το κάθε ένα)...
Επανέρχομαι.
Δηλαδή στο δεντράκι που λες δεν θα στρίψουν αριστερά πάνω εκεί που πηγαίναμε πέρυσι για να συναντήσουμε την ss Κινέτα αλλά θα συνεχίσουν ίσια για να βρούν την άσφαλτο που εμείς αφήσαμε για να μπούμε στο χώμα.
Αυτό πιστεύω.Και εγώ αυτό πιστεύω. Όσες φορές κοίταξα τους περσινούς και φετινούς χάρτες με τις προσβάσεις και έχοντας τη διαδρομή στο μνήμη μου, εκεί κατέληξα.
Αμέσως μετά την άσφαλτο (αν είναι έτσι όπως τα λέω) ακολουθεί τεχνικό κλειστό και σχετικά αργό κομμάτι.
Γρήγορο πριν την άσφαλτο και αργό μετά την άσφαλτο.
Αν έχω κάνει λάθος διορθώστε με.Μετά την άσφαλτο δε γνωρίζω -όπως είπα και πριν- γιατί πέρσι δεν κατευθυνόμασταν προς τα εκεί.
Μέχρι την άσφαλτο όμως -και όπως λες- είναι σχετικά γρήγορο και ίσως θεαματικό -γιατί έχει ένα σκαμπανέβασμα...Έχω μπει σε σκέψεις...
EDIT:Αν προλάβω αύριο το απόγευμα θα πάω να πάρω φωτό και από τη 'Λουτράκι' 1 & 2 αλλά και από το 5Α της 'Αγ. Θεοδ.'...
_
-
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ
Mόλις περάσετε τα δεύτερα διόδια στα 1600 μέτρα συνατάτε δεξιά την διασταύρωση προς Χαλκίδα την οποία περνάτε και συνεχίζετε άλλα 800 μέτρα περίπου όπου υπάρχει έξοδος για Σχηματάρι (φωτ 1) . Βγαίνετε εκεί και μπορείτε να ακολουθήσετε δύο διαδρομές για να φτάσετε στην αφετηρία.
Α. Μόλις κατεβείτε κάτω και δειτε μία γέφυρα αριστερά σας (φωτ 2) στρίβετε αριστερά περνάτε από κάτω και αμέσως στρίβετε δεξιά στον παράδρομο της Εθνικής. Στα 900 μετρα θα δείτε αριστερά σας ένα πρατήριο ΕΛΙΝ και σε 100 μέτρα για προσέχτε την αριστερή (φωτ 3)…..σε 140 μέτρα συναντάτε διασταύρωση και πάμε δεξιά (φωτ 4). Περνάτε κάτω από την γέφυρα (φωτ 5) και στο τάφ (φωτ 6) θα δείτε απέναντι το μαρμαράδικο. Στο τάφ στρίψτε αριστερά και στο σημείο που είναι η μπάρα που κλείνει το δρόμο δεξιά σας είναι η ειδική . Η αφετηρία είναι 150-200 μέτρα μακριά.
Αν ερχεστε απο βόρεια μόλις βγείτε για Σχηματάρι είστε στο σημείο της φωτ 5. Απλά στρίψτε αριστερά κάτω απο την γέφυρα και φτάσατε.Β. Μόλις κατεβείτε και έχετε τη γέφυρα αριστερά σας στρίψτε δεξιά και αμέσως (με προσοχή) αριστερά στο τρίγωνο (φωτ 7). Συνεχίστε περάστε έξω από εργοστάσιο ΕΛΦΙΚΟ . Συναντάτε ένα δρόμο δεξιά σας (φωτ8) τον περνάτε και σε λίγο (500 μετρα) θα δείτε δεξιά μια καθαρισμένη αλάνα και ένα χωματόδρομο να πηγαίνει δεξιά (φωτ 9). Αυτή είναι κοπάνα (μην την κλείνετε). Αν συνεχίστε ευθεία στον άσφαλτο θα βγείτε στο μαρμαράδικο που προανέφερα και στην αφετηρία της ειδικής. Αν μπείτε από την κοπάνα σε 350 μέτρα περίπου θα στρίψετε δεξιά στην κατηφόρα και θα ακολουθήσετε τον δρόμο μεχρι το τέλος του.Κοιτάζοντας αριστερά σας θα βλέπετε τις κορδέλες της ειδικής. Στο τέλος στην κατηφόρα θα στρίψετε αριστερά και θα βγείτε στο 2ο χιλιόμετρο περίπου όπου είναι τραβηγμένα τα δύο πρώτα βίντεο που ακολουθούν.Το σημείο της (φωτ10) είναι ο δρόμος που κατεβαίνει από τον δρόμο που οδηγεί στην Χαλκίδα αλλά είναι δύσκολο (και ΠΟΛΥ επικίνδυνο) να μπείτε αν έρχεστε από Αθήνα
Υπάρχει περίπτωση τον χώρο της χωματερής ο Δημος Σχηματαρίου να τον παραχωρήσει για πάρκινγκ θεατών. Και 100 μόλις μέτρα από το τέλος της χωματερής περνάει η ειδική με μία εκπληκτική αναστροφή και ένα πήδημα άλλο πράγμα….
Φωτογραφίες θα ανέβουν σε λίγο…….
TI ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ !!!!
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Μετά την άσφαλτο δε γνωρίζω -όπως είπα και πριν- γιατί πέρσι δεν κατευθυνόμασταν προς τα εκεί.
Μέχρι την άσφαλτο όμως -και όπως λες- είναι σχετικά γρήγορο και ίσως θεαματικό -γιατί έχει ένα σκαμπανέβασμα...Έχω μπει σε σκέψεις...
EDIT:Αν προλάβω αύριο το απόγευμα θα πάω να πάρω φωτό και από τη 'Λουτράκι' 1 & 2 αλλά και από το 5Α της 'Αγ. Θεοδ.'...
_
Το ασφάλτινο κομμάτι δεν λέει και τίποτε (κρίμα)
Ωραίο είναι το κομμάτι που τα αυτοκίνητα θα αφήσουν την άσφαλτο για να ξαναμπούν στο χώμα. Στροφή 90 μοιρών με χώρο για τους θεατές δυστυχώς μόνο από την εσωτερική πλευρά απ’ ότι θυμάμαι όπου το έδαφος είναι πιο ψηλό από τον δρόμο.
Οι θεατές που θα είναι εκεί επάνω θα βλέπουν και απέναντι τα αυτοκίνητα μετά από περίπου 200 μέτρα (αν τα βλέπουν από την σκόνη δηλαδή), μετά τα αυτοκίνητα πάνε 100 περίπου μέτρα ευθεία και μετά υπάρχει φουρκέτα δεξιά με χώρο για θεατές αλλα δυστυχώς στο ίδιο επίπεδο με τον δρόμο και πετάει και πέτρες μου φαίνεται, οπότε ούτε εκεί βλέπω θεατές.
Τέλος πάντων η πρόσβαση 2 του Λουτρακίου είναι η πιο εύκολη πρόσβαση του αγώνα αφού αν δεν θέλει κάποιος δεν θα πατήσει καθόλου χώμα και σου δίνει την δυνατότητα να έχεις στο πιάτο για επιλογή περίπου 1000m αγώνα με πολλούς συνδυασμούς. Από το να τρέχει κάποιος στους Αγίους Θεοδώρους νομίζω είναι καλύτερα. -
Παιδιά για την ειδική της Αυλώνας την Κυριακή μήπως ξέρει κανείς τι προσβάσεις έχει και από ποιά ακριβώς διαδρομή περνά ο αγώνας?
Ευχαριστώ -
Άλλαξε κάτι στο shakedown;
http://www.acropolisrally.gr/el/show.ph ... ge_id=1012Μήκος: ** 5,16 χλμ.**
Ωράριο: 08:00 – 12:30
Ωράριο κλεισίματος διαδρομής: ** 07:30**Ξεκινώντας από την αφετηρία του Shakedown στο 1,12 χλμ. της διαδρομής θα υπάρχει χώρος στάθμευσης για τα αυτοκίνητα των δημοσιογράφων/φωτογράφων (Rally Guide 2, σελίδα 43, τουλίπα 4).
Αυξήθηκε το μήκος της διαδρομής;
Για την Ε.Δ. Αυλώνας πληροφορίες θα βρεις εδώ:
http://www.acropolisrally.gr/common/inc ... dia_id=907 -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Άλλαξε κάτι στο shakedown;
http://www.acropolisrally.gr/el/show.ph ... ge_id=1012Μήκος: ** 5,16 χλμ.**
Ωράριο: 08:00 – 12:30
Ωράριο κλεισίματος διαδρομής: ** 07:30**Ξεκινώντας από την αφετηρία του Shakedown στο 1,12 χλμ. της διαδρομής θα υπάρχει χώρος στάθμευσης για τα αυτοκίνητα των δημοσιογράφων/φωτογράφων (Rally Guide 2, σελίδα 43, τουλίπα 4).
Αυξήθηκε το μήκος της διαδρομής;
Συμφωνα με το Rally Guide 2 οπου εχει και το αναλογο road book το φλαινγκ ειναι στο 2.51 χιλμ,οποτε αυτο το 5.16 μαλλον ειναι λαθος.
Απο μια επισκεψη που εκανα, χωρις να μπω μεσα,ο χωρος πριν το Σ.Ε.Χ. ειναι ενας στενος ασφαλτοστωμενος δρομος που ενωνει τον Κουβαρα με το Μαρκοπουλο μεσω Κουλιδα. Στο τερματισμο παλι εχει μια αλανα μικρων διαστασεων και οι δυο δρομοι,προπαντος ο ενας για την αφετηρια και λιγοτερο ο αλλος για το S /P ειναι σε ορισμενα τους σημεια στενοι.
-
Αμα εχεις ξεχασει ποσες φορες πατησες το Εντερ αυτα παθαινεις.
-
Πατησα δυο
Πατησα τρεις
Θελω ακομα χιλιες δεκατρεις..... -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Ερώτηση για την Ε.Δ. Αγία Τριάδα. Υπάρχει περίπτωση να κλείσει από την αστυνομία το κομμάτι που οδηγεί στην αφετηρία της ειδικής (3-4 km) παρά το ότι είναι επίσημη πρόσβαση, λόγω του ότι θα έρχονται από κει τα αγωνιστικά;
Αν γίνει αυτό δεν θα είναι παράλογο, απλά μπορεί να προβλεφθεί από την οργάνωση μια λύση ώστε να ανεβούμε οι θεατές; Ένα λεωφορειάκι που θα ανεβοκατεβαίνει, ένα τζιπάκι ή έστω ένα αγροτικό... Άλλωστε δεν θα είμαστε και πάρα πολλοί...Ποιός γνωρίζει να μας πει;
Λογικα μιας και πας με τη φορα του αγωνα δεν πρεπει να κλεισουν την απλη.
Αλλα,δεν ξερω αν εχεις ξαναπαει,αν οχι δεν σου την συνιστω,αν κατσεις εκει που λενε οι οργανωτες και δεν μπεις μεσα στην ειδικη, εχεις θεα απο την απεναντι πλαγια.Αν μπεις με τα ποδια γυρω στο χιλιομετρο (;) εχει να δεις μια συνεχη ανηφορα και επι πλεον η επιστροφη σου πριν τον ουραγο δεν θα ειναι και τοσο ανετη. (Αυτα ειναι απο αναμνησεις μου απο παλια!!!! Δεν ξερω αν και ποσο αλλαξε ο δρομος.)
Το ιδιο σημειο ειναι και σαν τελος της Αγιασωτηρας.Α ρωτησες για λεωφορειο.Εγω ξερω και αλλο ενα με Ποντιους ομως.....
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Άλλαξε κάτι στο shakedown;
http://www.acropolisrally.gr/el/show.ph ... ge_id=1012Μήκος: ** 5,16 χλμ.**
Ωράριο: 08:00 – 12:30
Ωράριο κλεισίματος διαδρομής: ** 07:30**Ξεκινώντας από την αφετηρία του Shakedown στο 1,12 χλμ. της διαδρομής θα υπάρχει χώρος στάθμευσης για τα αυτοκίνητα των δημοσιογράφων/φωτογράφων (Rally Guide 2, σελίδα 43, τουλίπα 4).
Αυξήθηκε το μήκος της διαδρομής;
Για την Ε.Δ. Αυλώνας πληροφορίες θα βρεις εδώ:
http://www.acropolisrally.gr/common/inc ... dia_id=907Ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης cliff έγραψε:
Παιδιά για την ειδική της Αυλώνας την Κυριακή μήπως ξέρει κανείς τι προσβάσεις έχει και από ποιά ακριβώς διαδρομή περνά ο αγώνας?
ΕυχαριστώΣτο site του ακρόπολις θα βρεις όλες τις πληροφορίες και τους χάρτες:
(Θεατές - Προσβάσεις)
http://www.acropolisrally.gr/common/includes/show_image_media.php?media_id=907Δεν έχω πάει Αυλώνα αλλά έχω ακούσει ότι είναι ωραία στην πρόσβαση 1, 500 μέτρα αριστερά, στο εκκλησάκι.
-
Το κομμάτι από το εκκλησάκι προς τα Σκούρτα πρέπει να είναι όντως καλό (αν περνά από εκεί ο αγώνας). Με ενδιαφέρει όμως περισσότερο κάποιο σημείο που να είναι προσβάσιμο μόνο σε 4χ4 και εντούρο. Μετά το εκκλησάκι και προς το δάσος είναι που δυσκολεύει περισσότερο η πρόσβαση αλλά και στενεύει ο δρόμος. Θα το ψάξω λίγο.
Η ιστοσελίδα acropolisrally.gr ειδικά εκεί που έχει προσβάσεις, χάρτες, πληροφορίες κλπ δεν δουλεύει πάντα...
Ευχαριστώ για τη βοήθεια
54o ΡΑ - Προσβάσεις SS