-
Ο χρήστης Christos M έγραψε:
**Καταρχήν, δε γνωρίζω από κανονισμούς αναβάσεων **
Αλλά και να γνώριζα, δε θα πρεπε να εμπιστεύεσαι την κρίση κανενός ανθρώπου που είναι σε τέτοια πίεση, σωστά ? Και μιλάμε για ερασιτέχνες, πάντα.
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, μου φαίνεται μεγάλο λάθος της οργάνωσης.To ενα αναιρει το αλλο.
-
Ο χρήστης Christos M έγραψε:
Ελένη, οι εντολές που δόθηκαν ήταν σε περίπτωση που κάποιος ενοχληθεί καθαρά από τον μπροστινό του, να μη βγει καμιά σημαία, αλλά να αναφερθεί από το αντίστοιχο Κ στο οποίο ο ένας έφτασε τον άλλο και μετά, αφού τερματίσει, να του δωθεί η δυνατότητα να ξανακάνει το ανέβασμα. Καλά έκανες και σήκωσες πόδι, κακώς θα έπρατες αν είχες σταματήσει επιτόπου, όπως έκανε σε παλαιότερη ανάβαση κάποιος αγωνιζόμενος.
Από την άλλη, ακόμα και αν κάποιος κριτής δεν πάρει την πρωτοβουλία να το αναφέρει, αν το αναφέρεις στον τερματισμό, είναι σίγουρο οτι θα γίνει από τον αλυτάρχη σχετική ερώτηση προς τα τελευταία Κ, όπως και έχει συμβεί στο παρελθόν.(ερώτηση προς mods : γιατί βγαλατε τα emoticon που είχε το ανθρωπάκι να κουνάει τον φραπε ?)
Κανένας φωστήρας δε σκέφτηκε ότι πάνω στον αγώνα και στον παροξυσμό, μπορεί κάποιος να δοκιμάσει προσπέραση ?
Και να γίνει του κουτρούλη ο γάμος ?
Και μετά τι θα λέγανε στον πίσω ? 'Τζάμπα την πάθατε τη ζημιά, θα σε ξαναανεβάζαμε ?'Εκτός αν υπάρχει κανονισμός στις αναβάσεις ότι απαγορεύεται η προσπέραση (δεν το γνωρίζω).
Δεν έχεις άδικο... αλλά και εσύ σαν αγωνιζόμενος γιατί να προσπαθήσεις να προσπεράσεις? Δεν γνωρίζεις οτι αν εμποδιστείς δικαιούσαι να ξανανέβεις?
Καταρχήν, δε γνωρίζω από κανονισμούς αναβάσεων
Αλλά και να γνώριζα, δε θα πρεπε να εμπιστεύεσαι την κρίση κανενός ανθρώπου που είναι σε τέτοια πίεση, σωστά ? Και μιλάμε για ερασιτέχνες, πάντα.
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, μου φαίνεται μεγάλο λάθος της οργάνωσης.Δηλαδή αν πχ κάποιος πάνω στην μεγάλη πίεση αγνοήσει μια κόκκινη σημαία (όπως και έχει γίνει) και κάνει (στην καλύτερη) το αμάξι του τροπέτο πάνω στον άλλο, είναι δικαιολογημενος επειδή είναι ερασιτέχνης? Να μην τρέξει στην τελική.
Μιλάμε για ένα 'παιχνίδι' με κάποιους κανόνες. Αν δεν τους σεβαστείς και αν δεν έχεις σωστή κρίση και καθαρό μυαλό, δεν παίρνεις απλά κίτρινη ή κόκκινη κάρτα, παίρνεις μαζί σου ζωές.Από την αλλη να σου αντιστρέψω τη φράση σου. Και οι κριτές ερασιτέχνες είναι και βρίσκονται σε πίεση. Με αυτή τη λογική γιατί πρέπει να τους εμπιστευτείς? Γιατί να τους ρίξεις στην πυρά όταν κάνουν το λάθος?
Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός και να μην αρχίσει κανένας 'πόλεμος' από καλοθελητές, κάθε άλλο παρά αυτή τη διάθεση έχω...
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
**Καταρχήν, δε γνωρίζω από κανονισμούς αναβάσεων **
Αλλά και να γνώριζα, δε θα πρεπε να εμπιστεύεσαι την κρίση κανενός ανθρώπου που είναι σε τέτοια πίεση, σωστά ? Και μιλάμε για ερασιτέχνες, πάντα.
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, μου φαίνεται μεγάλο λάθος της οργάνωσης.To ενα αναιρει το αλλο.
Το 'μου φαίνεται' δεν αρκεί, ε ?
Και για να το κάνω συγκεκριμένο, δε γνωρίζω αν υπάρχει κανονισμός αναβάσεων που να λέει ότι αν πιάσεις τον μπροστινό σου, ξανατρέχεις.
Σίγουρα όμως, ξέρω ότι το να δίνεις εντολή όπως αυτή, είναι λάθος. Με βάση τη λογική. Δεν έχει manual. -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δηλαδή αν πχ κάποιος πάνω στην μεγάλη πίεση αγνοήσει μια κόκκινη σημαία (όπως και έχει γίνει) και κάνει (στην καλύτερη) το αμάξι του τροπέτο πάνω στον άλλο, είναι δικαιολογημενος επειδή είναι ερασιτέχνης? Να μην τρέξει στην τελική.
Μιλάμε για ένα 'παιχνίδι' με κάποιους κανόνες. Αν δεν τους σεβαστείς και αν δεν έχεις σωστή κρίση και καθαρό μυαλό, δεν παίρνεις απλά κίτρινη ή κόκκινη κάρτα, παίρνεις μαζί σου ζωές.Από την αλλη να σου αντιστρέψω τη φράση σου. Και οι κριτές ερασιτέχνες είναι και βρίσκονται σε πίεση. Με αυτή τη λογική γιατί πρέπει να τους εμπιστευτείς? Γιατί να τους ρίξεις στην πυρά όταν κάνουν το λάθος?
Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός και να μην αρχίσει κανένας 'πόλεμος' από καλοθελητές, κάθε άλλο παρά αυτή τη διάθεση έχω...
Η διαφορά είναι ότι α) ο ερασιτέχνης οδηγός και β) ο ερασιτέχνης κριτής το ολισθημα θα το κάνουν υπό πίεση.
Αυτός που πήρε την απόφαση ... την πήρε υπό πίεση ?
Και ποιος μίλησε για τους κριτές στην προκειμενη περίπτωση ? -
Παράδειγμα σου έδωσα βρε συ...
-
No hard feelings
-
Τρία πουλάκια κάθονταν και πλέκανε πουλόβερ
-
-
Αυτό που με στενοχωρεί ειναι πως καννενας σχεδόν δεν ειπε μια καλή κουβέντα.Λυπαμε αλλα νωμίζω πως η αναβαση κύμης αν εξερέσουμε το γλύστρημα ειναι η πιο φιλοξενη ανάβαση που γίνετε σε αυτή την χώρα.Το γεγονός οτι γλύστραγε είναι αληθές αλλα γλύστραγε για όλους χωρίς διακρίσεις.Απο την μεριά μου θα θελα να ευχαριστήσω όλους τους παράγοντες δήμου και λέσχης για οσα προσφερανε στο 2ήμερο αυτό.Κρίμα; που μας πεδεψε ο καιρός και δεν ευχαριστηθήκαμε οσο θα θελαμε τον αγώνα εμεις και φυσικά οι αρκετοί θεατές που βρέθηκαν στην κύμη.Ας βλέπουμε και λίγο τα θετικά προς εμας.............οχι μόνο τα αρνητικά που καλά κάνουμε όλοι και τα επισημένουμε.
Οικονόμου Χρυσ/ντης -
Αυτό που με στενοχωρεί ειναι πως καννενας σχεδόν δεν ειπε μια καλή κουβέντα.Λυπαμε αλλα νωμίζω πως η αναβαση κύμης αν εξερέσουμε το γλύστρημα ειναι η πιο φιλοξενη ανάβαση που γίνετε σε αυτή την χώρα.Το γεγονός οτι γλύστραγε είναι αληθές αλλα γλύστραγε για όλους χωρίς διακρίσεις.Απο την μεριά μου θα θελα να ευχαριστήσω όλους τους παράγοντες δήμου και λέσχης για οσα προσφερανε στο 2ήμερο αυτό.Κρίμα; που μας πεδεψε ο καιρός και δεν ευχαριστηθήκαμε οσο θα θελαμε τον αγώνα εμεις και φυσικά οι αρκετοί θεατές που βρέθηκαν στην κύμη.Ας βλέπουμε και λίγο τα θετικά προς εμας.............οχι μόνο τα αρνητικά που καλά κάνουμε όλοι και τα επισημένουμε.
Οικονόμου Χρυσ/ντης -
Ο χρήστης oikonomoy_racing έγραψε:
Αυτό που με στενοχωρεί ειναι πως καννενας σχεδόν δεν ειπε μια καλή κουβέντα.Λυπαμε αλλα νωμίζω πως η αναβαση κύμης αν εξερέσουμε το γλύστρημα ειναι η πιο φιλοξενη ανάβαση που γίνετε σε αυτή την χώρα.Οικονόμου Χρυσ/ντηςΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΤΣΑΔΑΡΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΥΠΟΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ
Ω ρε γλέντια στην Κύμη !!!