Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΡΙΓΜΟΙ ΣΕ OPEL VECTRA
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΤΡΙΓΜΟΙ ΣΕ OPEL VECTRA
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    6
    50
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kospapad last edited by

      Καλησπέρα σε όλα τα μέλη. Αν και είμαι αρκετο καιρό γραμμένος, είναι η πρώτη φορά που ξεκινάω ένα topic για να ζητήσω την βοήθεια σας.

      Είμαι κάτοχος ενός VECTRA B 1800cc μοντελο 1998 και λόγω τρίτου αυτοκινήτου έχει κάνει μόνο 56.000 χλμ, τα περισσότερα σε εθνική.

      Παρόλη την προσεκτική χρήση και το παρκάρισμα σε γκαράζ ,δηλ σε σκιά,μου έχει εμφανίσει έντονους τριγμούς κυρίως στο σημείο που συνδέεται η κεντρική κονσόλα με το ταμπλό, κάτω από τους κεντρικούς αεραγωγούς. Το φαινόμενο είναι τόσο έντονο που ακούγεται ακόμα και με την απλή επαφή στο σημείο αυτό.
      Επιπλέον όταν ανοίγω κλιματισμό ή καλοριφέρ από τις συστολές-διαστολές νομίζω ότι το ταμπλό παέι να διαλυθεί!!!

      Τα άλλα αυτοκίνητα είναι RENAULT 11 και NISSAN SUNNY με πάνω από 280.000 και 180.000 χλμ αντίστοιχα και τόσο έντονα προβλήματα δεν έχω αντιμετωπίσει. Ειδικά το NISSAN είναι προκλητικά καλύτερο στον τομέα αυτό από το OPEL.

      Αν κάποιος από έσας μπορεί να με βοηθήσει με κάποια γνωμή ή γνωρίζει κάτι για να αντιμετωπίσω το προβλημα αυτό, θα με ευχαριστούσε ιδιαίτερα.

      ΥΣ Δεν αναφέρομαι σε άλλα προβλήματα αξιοπιστίας που έχω αντιμετωπίσει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο γιατί το θέμα του topic θα αλλοιωθεί...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • K
        kospapad last edited by

        Καλησπέρα σε όλα τα μέλη. Αν και είμαι αρκετο καιρό γραμμένος, είναι η πρώτη φορά που ξεκινάω ένα topic για να ζητήσω την βοήθεια σας.

        Είμαι κάτοχος ενός VECTRA B 1800cc μοντελο 1998 και λόγω τρίτου αυτοκινήτου έχει κάνει μόνο 56.000 χλμ, τα περισσότερα σε εθνική.

        Παρόλη την προσεκτική χρήση και το παρκάρισμα σε γκαράζ ,δηλ σε σκιά,μου έχει εμφανίσει έντονους τριγμούς κυρίως στο σημείο που συνδέεται η κεντρική κονσόλα με το ταμπλό, κάτω από τους κεντρικούς αεραγωγούς. Το φαινόμενο είναι τόσο έντονο που ακούγεται ακόμα και με την απλή επαφή στο σημείο αυτό.
        Επιπλέον όταν ανοίγω κλιματισμό ή καλοριφέρ από τις συστολές-διαστολές νομίζω ότι το ταμπλό παέι να διαλυθεί!!!

        Τα άλλα αυτοκίνητα είναι RENAULT 11 και NISSAN SUNNY με πάνω από 280.000 και 180.000 χλμ αντίστοιχα και τόσο έντονα προβλήματα δεν έχω αντιμετωπίσει. Ειδικά το NISSAN είναι προκλητικά καλύτερο στον τομέα αυτό από το OPEL.

        Αν κάποιος από έσας μπορεί να με βοηθήσει με κάποια γνωμή ή γνωρίζει κάτι για να αντιμετωπίσω το προβλημα αυτό, θα με ευχαριστούσε ιδιαίτερα.

        ΥΣ Δεν αναφέρομαι σε άλλα προβλήματα αξιοπιστίας που έχω αντιμετωπίσει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο γιατί το θέμα του topic θα αλλοιωθεί...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kospapad last edited by

          Καλησπέρα σε όλα τα μέλη. Αν και είμαι αρκετο καιρό γραμμένος, είναι η πρώτη φορά που ξεκινάω ένα topic για να ζητήσω την βοήθεια σας.

          Είμαι κάτοχος ενός VECTRA B 1800cc μοντελο 1998 και λόγω τρίτου αυτοκινήτου έχει κάνει μόνο 56.000 χλμ, τα περισσότερα σε εθνική.

          Παρόλη την προσεκτική χρήση και το παρκάρισμα σε γκαράζ ,δηλ σε σκιά,μου έχει εμφανίσει έντονους τριγμούς κυρίως στο σημείο που συνδέεται η κεντρική κονσόλα με το ταμπλό, κάτω από τους κεντρικούς αεραγωγούς. Το φαινόμενο είναι τόσο έντονο που ακούγεται ακόμα και με την απλή επαφή στο σημείο αυτό.
          Επιπλέον όταν ανοίγω κλιματισμό ή καλοριφέρ από τις συστολές-διαστολές νομίζω ότι το ταμπλό παέι να διαλυθεί!!!

          Τα άλλα αυτοκίνητα είναι RENAULT 11 και NISSAN SUNNY με πάνω από 280.000 και 180.000 χλμ αντίστοιχα και τόσο έντονα προβλήματα δεν έχω αντιμετωπίσει. Ειδικά το NISSAN είναι προκλητικά καλύτερο στον τομέα αυτό από το OPEL.

          Αν κάποιος από έσας μπορεί να με βοηθήσει με κάποια γνωμή ή γνωρίζει κάτι για να αντιμετωπίσω το προβλημα αυτό, θα με ευχαριστούσε ιδιαίτερα.

          ΥΣ Δεν αναφέρομαι σε άλλα προβλήματα αξιοπιστίας που έχω αντιμετωπίσει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο γιατί το θέμα του topic θα αλλοιωθεί...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            stormold last edited by

            Ο χρήστης kospapad έγραψε:

            Παρόλη την προσεκτική χρήση και το παρκάρισμα σε γκαράζ ,δηλ σε σκιά,μου έχει εμφανίσει έντονους τριγμούς κυρίως στο σημείο που συνδέεται η κεντρική κονσόλα με το ταμπλό, κάτω από τους κεντρικούς αεραγωγούς. Το φαινόμενο είναι τόσο έντονο που ακούγεται ακόμα και με την απλή επαφή στο σημείο αυτό.
            Επιπλέον όταν ανοίγω κλιματισμό ή καλοριφέρ από τις συστολές-διαστολές νομίζω ότι το ταμπλό παέι να διαλυθεί!!!

            Eνδιαφέρον θέμα και πρωτότυπο για Opel ...

            Μήπως κάποιος έχει παρέμβει με κάποιο τρόπο στο ταμπλό για κάποια εργασία ? π.χ. συναγερμός, ηχητικό σύστημα ?
            Αν ναι, τότε είναι πιθανό κάτι να πήγε στραβά στην συναρμολόγηση των πλαστικών π.χ. σπάσιμο κλιπάκια ή κακό βίδωμα ή κακή τοποθέτηση σε υποδοχές ... Αν έχει γίνει αυτό τότε σίγουρα το αποτέλεσμα είναι τριγμοί ...

            Αν δεν έχει παρέμβει κανείς στο αυτοκίνητο ... τότε το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι κάτι να έχει σπάσει ή χαλαρώσει ή αποκοληθεί από τις βάσεις της κεντρικής κονσόλας ... ίσως από κάποια βίαιη λακούβα ή από την ζέστη ή ακόμα και από κακή συναρμολόγηση του αυτοκινήτου ...

            Επιδιόρθωση γίνεται μόνο με εργαλεία και μπορείς να κάνεις και μερικές κινήσεις ηχομόνωσης με αφρώδες υλικά ... Το μόνο καλό με τα Opel είναι ότι όλα του τα σημεία απο- & συναρμολογούνται εύκολα χωρίς πολύ κόπο ...

            Προτείνω να εντοπίσεις (με το χέρι) την πηγή των τριγμών ... να μας πεις πότε σταματάει ο τριγμός (με το ακούμπημα του χεριού) και μετά θα σου πούμε τι μπορείς να κάνεις παραπάνω ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              kospapad last edited by

              Το αυτοκίνητο δεν έχει υποστει καμια επέμβαση και από λακκούβες δεν μπορώ να σου εγγυηθώ

              Οι τριγμοί παυ αναφέρεις σταματάνε όταν πιέσω με το χέρι το σημείο, οπότε δείχνει να είναι πρόβλημα συναρμογής.

              Σαν κάτοχος OPEL, έχεις να προτείνεις κάποιο καλό συνεργείο για να δει το πρόβλημά;

              Ευχαριστω για τη βοήθεια

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                stormold last edited by

                Ο χρήστης kospapad έγραψε:

                Σαν κάτοχος OPEL, έχεις να προτείνεις κάποιο καλό συνεργείο για να δει το πρόβλημά;

                Σου προτείνω την AUTOTEAM στα Γλυκά Νερά ... ζητάς τον προϊστάμενο Τεχνικό (Δημήτρης Καπώτης) είναι καλό παιδί και γνώστης των Opel ... Του λες το πρόβλημα και είμαι σίγουρος ότι θα στο επιλύσει επιτόπου ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kospapad last edited by

                  Ευχαριστω πολύ για την βοήθεια
                  Θα το προσπαθήσω και θα επανέλθω

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr