-
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη. Αν και είμαι αρκετο καιρό γραμμένος, είναι η πρώτη φορά που ξεκινάω ένα topic για να ζητήσω την βοήθεια σας.
Είμαι κάτοχος ενός VECTRA B 1800cc μοντελο 1998 και λόγω τρίτου αυτοκινήτου έχει κάνει μόνο 56.000 χλμ, τα περισσότερα σε εθνική.
Παρόλη την προσεκτική χρήση και το παρκάρισμα σε γκαράζ ,δηλ σε σκιά,μου έχει εμφανίσει έντονους τριγμούς κυρίως στο σημείο που συνδέεται η κεντρική κονσόλα με το ταμπλό, κάτω από τους κεντρικούς αεραγωγούς. Το φαινόμενο είναι τόσο έντονο που ακούγεται ακόμα και με την απλή επαφή στο σημείο αυτό.
Επιπλέον όταν ανοίγω κλιματισμό ή καλοριφέρ από τις συστολές-διαστολές νομίζω ότι το ταμπλό παέι να διαλυθεί!!!Τα άλλα αυτοκίνητα είναι RENAULT 11 και NISSAN SUNNY με πάνω από 280.000 και 180.000 χλμ αντίστοιχα και τόσο έντονα προβλήματα δεν έχω αντιμετωπίσει. Ειδικά το NISSAN είναι προκλητικά καλύτερο στον τομέα αυτό από το OPEL.
Αν κάποιος από έσας μπορεί να με βοηθήσει με κάποια γνωμή ή γνωρίζει κάτι για να αντιμετωπίσω το προβλημα αυτό, θα με ευχαριστούσε ιδιαίτερα.
ΥΣ Δεν αναφέρομαι σε άλλα προβλήματα αξιοπιστίας που έχω αντιμετωπίσει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο γιατί το θέμα του topic θα αλλοιωθεί...
-
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη. Αν και είμαι αρκετο καιρό γραμμένος, είναι η πρώτη φορά που ξεκινάω ένα topic για να ζητήσω την βοήθεια σας.
Είμαι κάτοχος ενός VECTRA B 1800cc μοντελο 1998 και λόγω τρίτου αυτοκινήτου έχει κάνει μόνο 56.000 χλμ, τα περισσότερα σε εθνική.
Παρόλη την προσεκτική χρήση και το παρκάρισμα σε γκαράζ ,δηλ σε σκιά,μου έχει εμφανίσει έντονους τριγμούς κυρίως στο σημείο που συνδέεται η κεντρική κονσόλα με το ταμπλό, κάτω από τους κεντρικούς αεραγωγούς. Το φαινόμενο είναι τόσο έντονο που ακούγεται ακόμα και με την απλή επαφή στο σημείο αυτό.
Επιπλέον όταν ανοίγω κλιματισμό ή καλοριφέρ από τις συστολές-διαστολές νομίζω ότι το ταμπλό παέι να διαλυθεί!!!Τα άλλα αυτοκίνητα είναι RENAULT 11 και NISSAN SUNNY με πάνω από 280.000 και 180.000 χλμ αντίστοιχα και τόσο έντονα προβλήματα δεν έχω αντιμετωπίσει. Ειδικά το NISSAN είναι προκλητικά καλύτερο στον τομέα αυτό από το OPEL.
Αν κάποιος από έσας μπορεί να με βοηθήσει με κάποια γνωμή ή γνωρίζει κάτι για να αντιμετωπίσω το προβλημα αυτό, θα με ευχαριστούσε ιδιαίτερα.
ΥΣ Δεν αναφέρομαι σε άλλα προβλήματα αξιοπιστίας που έχω αντιμετωπίσει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο γιατί το θέμα του topic θα αλλοιωθεί...
-
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη. Αν και είμαι αρκετο καιρό γραμμένος, είναι η πρώτη φορά που ξεκινάω ένα topic για να ζητήσω την βοήθεια σας.
Είμαι κάτοχος ενός VECTRA B 1800cc μοντελο 1998 και λόγω τρίτου αυτοκινήτου έχει κάνει μόνο 56.000 χλμ, τα περισσότερα σε εθνική.
Παρόλη την προσεκτική χρήση και το παρκάρισμα σε γκαράζ ,δηλ σε σκιά,μου έχει εμφανίσει έντονους τριγμούς κυρίως στο σημείο που συνδέεται η κεντρική κονσόλα με το ταμπλό, κάτω από τους κεντρικούς αεραγωγούς. Το φαινόμενο είναι τόσο έντονο που ακούγεται ακόμα και με την απλή επαφή στο σημείο αυτό.
Επιπλέον όταν ανοίγω κλιματισμό ή καλοριφέρ από τις συστολές-διαστολές νομίζω ότι το ταμπλό παέι να διαλυθεί!!!Τα άλλα αυτοκίνητα είναι RENAULT 11 και NISSAN SUNNY με πάνω από 280.000 και 180.000 χλμ αντίστοιχα και τόσο έντονα προβλήματα δεν έχω αντιμετωπίσει. Ειδικά το NISSAN είναι προκλητικά καλύτερο στον τομέα αυτό από το OPEL.
Αν κάποιος από έσας μπορεί να με βοηθήσει με κάποια γνωμή ή γνωρίζει κάτι για να αντιμετωπίσω το προβλημα αυτό, θα με ευχαριστούσε ιδιαίτερα.
ΥΣ Δεν αναφέρομαι σε άλλα προβλήματα αξιοπιστίας που έχω αντιμετωπίσει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο γιατί το θέμα του topic θα αλλοιωθεί...
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Παρόλη την προσεκτική χρήση και το παρκάρισμα σε γκαράζ ,δηλ σε σκιά,μου έχει εμφανίσει έντονους τριγμούς κυρίως στο σημείο που συνδέεται η κεντρική κονσόλα με το ταμπλό, κάτω από τους κεντρικούς αεραγωγούς. Το φαινόμενο είναι τόσο έντονο που ακούγεται ακόμα και με την απλή επαφή στο σημείο αυτό.
Επιπλέον όταν ανοίγω κλιματισμό ή καλοριφέρ από τις συστολές-διαστολές νομίζω ότι το ταμπλό παέι να διαλυθεί!!!Eνδιαφέρον θέμα και πρωτότυπο για Opel ...
Μήπως κάποιος έχει παρέμβει με κάποιο τρόπο στο ταμπλό για κάποια εργασία ? π.χ. συναγερμός, ηχητικό σύστημα ?
Αν ναι, τότε είναι πιθανό κάτι να πήγε στραβά στην συναρμολόγηση των πλαστικών π.χ. σπάσιμο κλιπάκια ή κακό βίδωμα ή κακή τοποθέτηση σε υποδοχές ... Αν έχει γίνει αυτό τότε σίγουρα το αποτέλεσμα είναι τριγμοί ...Αν δεν έχει παρέμβει κανείς στο αυτοκίνητο ... τότε το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι κάτι να έχει σπάσει ή χαλαρώσει ή αποκοληθεί από τις βάσεις της κεντρικής κονσόλας ... ίσως από κάποια βίαιη λακούβα ή από την ζέστη ή ακόμα και από κακή συναρμολόγηση του αυτοκινήτου ...
Επιδιόρθωση γίνεται μόνο με εργαλεία και μπορείς να κάνεις και μερικές κινήσεις ηχομόνωσης με αφρώδες υλικά ... Το μόνο καλό με τα Opel είναι ότι όλα του τα σημεία απο- & συναρμολογούνται εύκολα χωρίς πολύ κόπο ...
Προτείνω να εντοπίσεις (με το χέρι) την πηγή των τριγμών ... να μας πεις πότε σταματάει ο τριγμός (με το ακούμπημα του χεριού) και μετά θα σου πούμε τι μπορείς να κάνεις παραπάνω ...
-
Το αυτοκίνητο δεν έχει υποστει καμια επέμβαση και από λακκούβες δεν μπορώ να σου εγγυηθώ
Οι τριγμοί παυ αναφέρεις σταματάνε όταν πιέσω με το χέρι το σημείο, οπότε δείχνει να είναι πρόβλημα συναρμογής.
Σαν κάτοχος OPEL, έχεις να προτείνεις κάποιο καλό συνεργείο για να δει το πρόβλημά;
Ευχαριστω για τη βοήθεια
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Σαν κάτοχος OPEL, έχεις να προτείνεις κάποιο καλό συνεργείο για να δει το πρόβλημά;
Σου προτείνω την AUTOTEAM στα Γλυκά Νερά ... ζητάς τον προϊστάμενο Τεχνικό (Δημήτρης Καπώτης) είναι καλό παιδί και γνώστης των Opel ... Του λες το πρόβλημα και είμαι σίγουρος ότι θα στο επιλύσει επιτόπου ...
-
Ευχαριστω πολύ για την βοήθεια
Θα το προσπαθήσω και θα επανέλθω
ΤΡΙΓΜΟΙ ΣΕ OPEL VECTRA