-
Λοιπόν οι team orders έχουν απαγορευτεί για φέτος αλλά ήδη η Williams & Mclaren έχουν πει πως είναι πολύ πιθανόν να χρησιμοποιηθούν εντολές.
Σήμερα εκπρόσωπος της Mclaren **δήλωσε ότι σύμφωνα με τα συμβόλαια των Kimi, Coulthard η ομάδα τους μπορεί αν θέλει να επιβάλει team orders **(και μετά σου λένε για τα συμβόλαια των Schumacher, Barrichello...).Παρόλο που οι εντολές απαγορεύονται, οι ομάδες σίγουρα θα βρουν τρόπο να αλλάξουν τα αποτελέσματα των αγώνων. Ποιος είναι αυτός ο τρόπος?
Ο πιο απλός τρόπος παράκαμψης των κανονισμών αυτών είναι κατά την άποψή μου, μια απλή δήλωση του οδηγού που βοήθησε τον team mate του. - 'Απλά ήθελα να τον βοηθήσω να κατακτήσει το πρωτάθλημα'. Ο κανονισμός απαγορεύει την οποιαδήποτε εντολή από την ομάδα προς τον οδηγό αλλά δεν απαγορεύει στον ίδιο τον οδηγό να αποφασίσει για το αν ο ίδιος θέλει να βοηθήσει ή όχι τον team mate του!
Επίσης ένα άλλο παράδειγμα είναι να δούμε κάτι ανάλογο σαν τον αγώνα της Μαλαισίας το 1999. Και εκεί πάλι μπορεί να υποστηρίξει ο πιλότος ότι ήταν δική του απόφαση να καθυστερεί τον αντίπαλό του. Σημειώστε εδώ ότι σε αυτή τη περίπτωση δεν υφίσταται 'αλλοίωση' του αποτελέσματος που απαγορεύεται ρητά από τους κανονισμούς! Εδώ ο οδηγός έχει 2 επιλογές. Ή να μείνει πίσω από τον οδηγό που καθυστερεί (όπως έκανε ο Hakkinen, Malaysia 99) ή να τον προσπεράσει (όπως έκανε ο Schumacher, Indy 2000)
Όπως και να χει, πιστεύω θα δούμε να εφαρμόζονται team orders αλλά θα 'καλύπτονται' από τους ίδιους τους οδηγούς ώστε να μην τιμωρηθεί η ομάδα τους.
-
Λοιπόν οι team orders έχουν απαγορευτεί για φέτος αλλά ήδη η Williams & Mclaren έχουν πει πως είναι πολύ πιθανόν να χρησιμοποιηθούν εντολές.
Σήμερα εκπρόσωπος της Mclaren **δήλωσε ότι σύμφωνα με τα συμβόλαια των Kimi, Coulthard η ομάδα τους μπορεί αν θέλει να επιβάλει team orders **(και μετά σου λένε για τα συμβόλαια των Schumacher, Barrichello...).Παρόλο που οι εντολές απαγορεύονται, οι ομάδες σίγουρα θα βρουν τρόπο να αλλάξουν τα αποτελέσματα των αγώνων. Ποιος είναι αυτός ο τρόπος?
Ο πιο απλός τρόπος παράκαμψης των κανονισμών αυτών είναι κατά την άποψή μου, μια απλή δήλωση του οδηγού που βοήθησε τον team mate του. - 'Απλά ήθελα να τον βοηθήσω να κατακτήσει το πρωτάθλημα'. Ο κανονισμός απαγορεύει την οποιαδήποτε εντολή από την ομάδα προς τον οδηγό αλλά δεν απαγορεύει στον ίδιο τον οδηγό να αποφασίσει για το αν ο ίδιος θέλει να βοηθήσει ή όχι τον team mate του!
Επίσης ένα άλλο παράδειγμα είναι να δούμε κάτι ανάλογο σαν τον αγώνα της Μαλαισίας το 1999. Και εκεί πάλι μπορεί να υποστηρίξει ο πιλότος ότι ήταν δική του απόφαση να καθυστερεί τον αντίπαλό του. Σημειώστε εδώ ότι σε αυτή τη περίπτωση δεν υφίσταται 'αλλοίωση' του αποτελέσματος που απαγορεύεται ρητά από τους κανονισμούς! Εδώ ο οδηγός έχει 2 επιλογές. Ή να μείνει πίσω από τον οδηγό που καθυστερεί (όπως έκανε ο Hakkinen, Malaysia 99) ή να τον προσπεράσει (όπως έκανε ο Schumacher, Indy 2000)
Όπως και να χει, πιστεύω θα δούμε να εφαρμόζονται team orders αλλά θα 'καλύπτονται' από τους ίδιους τους οδηγούς ώστε να μην τιμωρηθεί η ομάδα τους.
-
Λοιπόν οι team orders έχουν απαγορευτεί για φέτος αλλά ήδη η Williams & Mclaren έχουν πει πως είναι πολύ πιθανόν να χρησιμοποιηθούν εντολές.
Σήμερα εκπρόσωπος της Mclaren **δήλωσε ότι σύμφωνα με τα συμβόλαια των Kimi, Coulthard η ομάδα τους μπορεί αν θέλει να επιβάλει team orders **(και μετά σου λένε για τα συμβόλαια των Schumacher, Barrichello...).Παρόλο που οι εντολές απαγορεύονται, οι ομάδες σίγουρα θα βρουν τρόπο να αλλάξουν τα αποτελέσματα των αγώνων. Ποιος είναι αυτός ο τρόπος?
Ο πιο απλός τρόπος παράκαμψης των κανονισμών αυτών είναι κατά την άποψή μου, μια απλή δήλωση του οδηγού που βοήθησε τον team mate του. - 'Απλά ήθελα να τον βοηθήσω να κατακτήσει το πρωτάθλημα'. Ο κανονισμός απαγορεύει την οποιαδήποτε εντολή από την ομάδα προς τον οδηγό αλλά δεν απαγορεύει στον ίδιο τον οδηγό να αποφασίσει για το αν ο ίδιος θέλει να βοηθήσει ή όχι τον team mate του!
Επίσης ένα άλλο παράδειγμα είναι να δούμε κάτι ανάλογο σαν τον αγώνα της Μαλαισίας το 1999. Και εκεί πάλι μπορεί να υποστηρίξει ο πιλότος ότι ήταν δική του απόφαση να καθυστερεί τον αντίπαλό του. Σημειώστε εδώ ότι σε αυτή τη περίπτωση δεν υφίσταται 'αλλοίωση' του αποτελέσματος που απαγορεύεται ρητά από τους κανονισμούς! Εδώ ο οδηγός έχει 2 επιλογές. Ή να μείνει πίσω από τον οδηγό που καθυστερεί (όπως έκανε ο Hakkinen, Malaysia 99) ή να τον προσπεράσει (όπως έκανε ο Schumacher, Indy 2000)
Όπως και να χει, πιστεύω θα δούμε να εφαρμόζονται team orders αλλά θα 'καλύπτονται' από τους ίδιους τους οδηγούς ώστε να μην τιμωρηθεί η ομάδα τους.
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Λοιπόν οι team orders έχουν απαγορευτεί για φέτος αλλά ήδη η Williams & Mclaren έχουν πει πως είναι πολύ πιθανόν να χρησιμοποιηθούν εντολές.
Σήμερα εκπρόσωπος της Mclaren **δήλωσε ότι σύμφωνα με τα συμβόλαια των Kimi, Coulthard η ομάδα τους μπορεί αν θέλει να επιβάλει team orders **(και μετά σου λένε για τα συμβόλαια των Schumacher, Barrichello...).Ο εκπρόσωπος της ΜcLaren (και ο Coulthard) δήλωσε ότι θα εφαρμοστούν team orders μόνο αν ο Coulthard δεν έχει ούτε μαθηματικές ελπίδες για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, πραγμά το οποίο είναι απολύτως λογικό (αν δεν το έκαναν θα τους χαρακτήριζαν -δικαίως- ηλίθιους). Δεν νομίζω να έχει κανείς πρόβλημα με αυτό. Το πρόβλημα είναι όταν οι εντολές δεν έχουν λογική (π.χ. Αυστρία 2002). Όσο για την απαγόρευση, όλοι ξέρουμε ότι είναι απλώς ...τρίχες. Υπάρχουν χιλιάδες τρόποι για να 'μαγειρέψουν' ένα αποτέλεσμα.
-
Όχι δεν έχω κανένα πρόβλημα! Απλά είχα βαρεθεί να ακούω από τους φίλους μου ότι η Mclaren δε έχει team orders - και εγώ να προσπαθώ να τους πείσω για το αντίθετο αναφέροντας παλιότερους αγώνες - (το ίδιο και για την Williams) και ότι ο Kimi δεν θα δεχόταν βοήθεια από τον team mate του για τη κατάκτηση του πρωταθλήματος αλλά τελικά φαίνεται πως έκαναν λάθος.
BTW, ο εκπρόσωπος της Mclaren είπε ότι μπορούν να επιβάλουν team orders χωρίς την συγκατάθεση του οδηγού.
'I think it is a bit too early at the moment. We have the ability in our drivers contract to impose team orders,” explained Martin Whitmarsh. 'We follow a policy where we go into a season to give the drivers the best opportunity to compete and to win races and to win the championship. The justifications for that are that it maintains drivers' motivation, maintains their focus and I think it balances the team. As soon as you start to call team orders then I think you jeopardise that. We are a few races away yet from making that decision.
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Όχι δεν έχω κανένα πρόβλημα! Απλά είχα βαρεθεί να ακούω από τους φίλους μου ότι η Mclaren δε έχει team orders - και εγώ να προσπαθώ να τους πείσω για το αντίθετο αναφέροντας παλιότερους αγώνες - (το ίδιο και για την Williams) και ότι ο Kimi δεν θα δεχόταν βοήθεια από τον team mate του για τη κατάκτηση του πρωταθλήματος αλλά τελικά φαίνεται πως έκαναν λάθος.
.Noμίζω πως πρέπει να παραδεχτείς πως τα τελευταία χρόνια τόσο η Γουιλιαμς όσο και η ΜκΛαρεν δεν έχουν εφαρμόσει team orders κι αν εκαναν κάτι (ίσως δε θυμάμαι) δεν είναι τόσο τρανταχτό. Για παράδειγμα στο Βελγιο το 99 ο Κουλθαρντ περασε τον Χάκινεν στην εκκίνηση και έπειτα δεν του παν να κάτσει πίσω ώστε να κερδίσει ο Χάκινεν- παρότι ο Χάκινεν ήταν πίσω απ τον Ιρβάιν στη βαθμολογία. Η Φερράρι αντίθετα έχει κάνει πολύ ασχημα πράματα. Το να στερήσουν τη νίκη απ το Μπαρικέλο πέρσι στην Αυστρία ενώ ο Σουμάχερ δεν είχε αντίπαλο στο πρωτάθλημα ήταν απαράδεκτο. Το να βοηθήσει ένας οδηγός οικιοθελώς τον team mate του δε θα γίνει ποτέ. Η F1 είναι το πιο εγωιστικό σπορ που υπάρχει. Παρολ αυτά είναι ένας καλός τρόπος να δικαιολογηθούν τα αδικαιολόγητα.
-
Μα δε διαφωνώ! Αλλά καλό είναι να μάθουν κάποιοι ότι όι και καλά 'αθώες' ομάδες όπως Williams, Mclaren, δεν είναι τόσο αθώες όσο δείχνουν! Και επίσης το ίδιο ισχύει και για τους οδηγούς! Γιατί πολλοί λένε ότι τόσο ο Kimi όσο και ο Montoya δε θα δεχτούν team orders! Ο Montoya μάλιστα είχε πει ότι δε θα του άρεσε το 'καθεστώς' στη Ferrari. Αλλά θέλω να δω τι θα λέει ο Montoya αν ο Ralf αναγκαστεί και το τονίζω αυτό διότι αποκλείεται να βοηθήσει από μόνος του τον Montoya, να βοηθήσει τον Κολομβιανό φέτος ή κάποια άλλη χρονιά.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Ο εκπρόσωπος της ΜcLaren (και ο Coulthard) δήλωσε ότι θα εφαρμοστούν team orders μόνο αν ο Coulthard δεν έχει ούτε μαθηματικές ελπίδες για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, πραγμά το οποίο είναι απολύτως λογικό (αν δεν το έκαναν θα τους χαρακτήριζαν -δικαίως- ηλίθιους). Δεν νομίζω να έχει κανείς πρόβλημα με αυτό. Το πρόβλημα είναι όταν οι εντολές δεν έχουν λογική (π.χ. Αυστρία 2002). Όσο για την απαγόρευση, όλοι ξέρουμε ότι είναι απλώς ...τρίχες. Υπάρχουν χιλιάδες τρόποι για να 'μαγειρέψουν' ένα αποτέλεσμα.Δηλαδή θες να μας πεις πως ο Barichelo στην Αυστρία το 2002 διεκδικούσε το πρωτάθλημα και του το στέρησε η Ferrari??? Να θυμίσω πως ο Βραζιλιάνος πέρυσι πριν το Grand Prix της Αυστρίας είχε μόλις 6 βαθμούς, ενώ ο Schumi είχε 44 βαθμούς. Άρα ήταν ξεκάθαρο πως αν κάποιος πιλότος της Ferrari διεκδικούσε το πρωτάθλημα το 2002, αυτός θα ήταν χωρίς καμία αμφιβολία ο Γερμανός. Και προσωπικά πιστεύω πως η Ferrari τότε λειτούργησε πολύ σωστά, με σκοπό να πάρει όσο το δυνατόν πιο σύντομα και τα δύο πρωταθλήματα (οδηγών, κατασκευαστών) για να αρχίσει η εξέλιξη του μονοθεσίου για το 2003 όσο το δυνατόν πιο γρήγορα (προς αποφυγήν των φετινών αθλιοτήτων της ''ομάδας'' της McLaren).
Και δεν μπορώ να καταλάβω ένα πράγμα: Γιατί πέρυσι έπεσαν όλοι πάνω στον Jean Todt από την στιγμή που έχουμε δει πολλές φορές στο παρελθόν και από άλλες ομάδες παρόμοια φαινόμενα. -
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Ο εκπρόσωπος της ΜcLaren (και ο Coulthard) δήλωσε ότι θα εφαρμοστούν team orders μόνο αν ο Coulthard δεν έχει ούτε μαθηματικές ελπίδες για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, πραγμά το οποίο είναι απολύτως λογικό (αν δεν το έκαναν θα τους χαρακτήριζαν -δικαίως- ηλίθιους). Δεν νομίζω να έχει κανείς πρόβλημα με αυτό. Το πρόβλημα είναι όταν οι εντολές δεν έχουν λογική (π.χ. Αυστρία 2002). Όσο για την απαγόρευση, όλοι ξέρουμε ότι είναι απλώς ...τρίχες. Υπάρχουν χιλιάδες τρόποι για να 'μαγειρέψουν' ένα αποτέλεσμα.
Δηλαδή θες να μας πεις πως ο Barichelo στην Αυστρία το 2002 διεκδικούσε το πρωτάθλημα και του το στέρησε η Ferrari??? Να θυμίσω πως ο Βραζιλιάνος πέρυσι πριν το Grand Prix της Αυστρίας είχε μόλις 6 βαθμούς, ενώ ο Schumi είχε 44 βαθμούς. Άρα ήταν ξεκάθαρο πως αν κάποιος πιλότος της Ferrari διεκδικούσε το πρωτάθλημα το 2002, αυτός θα ήταν χωρίς καμία αμφιβολία ο Γερμανός. Και προσωπικά πιστεύω πως η Ferrari τότε λειτούργησε πολύ σωστά, με σκοπό να πάρει όσο το δυνατόν πιο σύντομα και τα δύο πρωταθλήματα (οδηγών, κατασκευαστών) για να αρχίσει η εξέλιξη του μονοθεσίου για το 2003 όσο το δυνατόν πιο γρήγορα (προς αποφυγήν των φετινών αθλιοτήτων της ''ομάδας'' της McLaren).
Και δεν μπορώ να καταλάβω ένα πράγμα: Γιατί πέρυσι έπεσαν όλοι πάνω στον Jean Todt από την στιγμή που έχουμε δει πολλές φορές στο παρελθόν και από άλλες ομάδες παρόμοια φαινόμενα.Στην Αμερικη περυσι γιατι δεν αναφερεσαι στα καραγκιοζιλικια σας;;;;;
-
Τι σχέση έχει αυτό ρε Fanis με το τόπικ?
-
Team-orders χρησιμοποιούν και χρησιμοποιούσαν όλες οι ομάδες. Η διαφορά των ΜακΛάρεν και Ουίλιαμς συγκριτικά με τη Φεράρι, στη σύγχρονη τουλάχιστον ιστορία του σπορ, είναι ο τρόπος, ο χρόνος και ο τόπος που επιλέγουν να τις εφαρμόσουν. Και νομίζω ότι η καλύτερη απόδειξη του ποιοι είναι λιγότερο σωστοί είναι τόσο το εύρος των αντιδράσεων και των γιουχαίσμάτων που έχουν δεχτεί (από θεατές και Τύπο) η καθεμιά από τις αναφερθείσες ομάδες, όσο και η συχνότητα.
-
Παιδιά, νομίζω πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα όσον αφορά τις team orders. Καταρχήν όσον αφορά το συμβάν με την Αυστρία 2002, εγώ θα ήθελα στο συγκεκριμένο αγώνα να δω τον Barrichello να παίρνει τη νίκη. Έτσι για να σπάσει και η μονοτονία. Ποιος όμως από εμάς μπορεί να (και) κρίνει αν ήταν σωστή ή όχι η απόφαση της ομάδας? Εμείς το μόνο που πληρώνουμε όταν βλέπουμε ένα αγώνα, είναι το ρεύμα που καταναλώνει η τηλεόραση, όταν η Ferrari ξοδεύει τεράστια χρηματικά ποσά κάθε χρόνο για να εκπληρώσει τους στόχους της. Ποιος και γιατί κατηγορεί μια ομάδα για το 'πότε' και σε ποιο αγώνα θέλει να κατακτήσει το πρωτάθλημα? Νομίζω δε μας πέφτει λόγος.
Θα αναφέρω και ένα παράδειγμα. Στην Αυστρία το 2002 ο Barrichello δεν είχε καμία πιθανότητα να διεκδικήσει το πρωτάθλημα από τον M. Schumacher αφού ο Γερμανός είχε αποκτήσει μεγάλη διαφορά από τον Rubens. Αν για παράδειγμα φθάναμε στο τέλος της season και το πρωτάθλημα δεν είχε κριθεί και βλέπαμε κάτι ανάλογο, θα διαμαρτύρονταν κανείς? Όχι, γιατί πάλι ο Rubens δεν θα είχε τη δυνατότητα να διεκδικήσει το πρωτάθλημα, άρα και στις 2 περιπτώσεις το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Ο Rubens αναγκάζεται να παραχωρήσει τη θέση του. Τώρα αν με ρωτήσετε ποιες από τις 2 περιπτώσεις είναι η πιο οδυνηρή για τον Βραζιλιάνο... θα σας απαντήσω ότι και οι 2 είναι το ίδιο. Τι παραπάνω διεκδικεί ο Βραζιλιάνος στην Αυστρία? Τίποτα! Ο Rubens γνωρίζει πολύ καλά ότι δε μπορεί, δεν έχει τη ταχύτητα και το ταλέντο να διεκδικήσει πρωτάθλημα από τον Schumacher. Άρα το μόνο που ελπίζει σε κάθε αγώνα είναι η νίκη και τίποτα παραπάνω.
Ένα άλλο παράδειγμα, ήταν η περίπτωση του Hakkinen στην Jerez 97. Αν θεωρείτε παράλογη την περίπτωση της Αυστρίας το 2002, τότε πως μπορείς να χαρακτηρίσεις την περίπτωση της Jerez όπου ο Hakkinen χωρίς να διεκδικεί τίποτα στο τελευταίο αγώνα 'δέχτηκε' την παραχώρηση θέσης από τον Coulthard! Ο οποίος μάλιστα τερμάτισε ψηλότερα στο πρωτάθλημα οδηγών έχοντας κατακτήσει 2 νίκες τη συγκεκριμένη season!
-
Μόνο για τη Χερέζ του ΄97 θα πω, γιατί τα υπολοιπα νομίζω είναι χιλιοσυζητημένα και κατασταλαγμένα ως προς το αν ηταν σωστές ή λάθος τακτικές.
Για μένα λοιπόν ΚΑΙ αυτό που έγινε στη Χερέζ το '97 ήταν επιεικώς απαράδεκτο!
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Τι σχέση έχει αυτό ρε Fanis με το τόπικ?Τα εγραψα αυτα επειδη ολα αυτα που ελεγε ο LYBE πιο πανω δεν ευσταθουν.Ετσι οπως τα λεει δηλαδη και ο Barrichello στην Αμερικη κυνηγαγε το πρωταθλημα για αυτο τον αφησε ο Γερμανος και περασε μπροστα.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Team-orders χρησιμοποιούν και χρησιμοποιούσαν όλες οι ομάδες. Η διαφορά των ΜακΛάρεν και Ουίλιαμς συγκριτικά με τη Φεράρι, στη σύγχρονη τουλάχιστον ιστορία του σπορ, είναι ο τρόπος, ο χρόνος και ο τόπος που επιλέγουν να τις εφαρμόσουν. Και νομίζω ότι η καλύτερη απόδειξη του ποιοι είναι λιγότερο σωστοί είναι τόσο το εύρος των αντιδράσεων και των γιουχαίσμάτων που έχουν δεχτεί (από θεατές και Τύπο) η καθεμιά από τις αναφερθείσες ομάδες, όσο και η συχνότητα.O.K. συμφωνούμε. Το μόνο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το τι εννοείς με τις λέξεις χρόνος, τόπος και συχνότητα. Εδώ και 5 χρόνια, για ποιόν λόγο η Williams να δώσει εντολές??? Για το ποιός θα βγει τέταρτος και ποιός πέμπτος και ποις έκτος???
Αυτός που ευθύνεται για ότι έγινε πέρυσι στην Αυστρία είναι ο Barichelo κατά την γνώμη μου. -
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Αυτός που ευθύνεται για ότι έγινε πέρυσι στην Αυστρία είναι ο Barichelo κατά την γνώμη μου.
Αυτό που έγραψες φίλε είναι πολύ σωστό. Ο Barrichello έχοντας 'εμπειρία' (Αυστρία 2001) ήξερε τι να κάνει για να πάρει με το μέρος του, τους θεατές χωρίς να τον ενδιαφέρει τι αντίκτυπο θα έχουν οι αντιδράσεις στην ομάδα. Άλλωστε ο Barrichello φημίζεται και για τα 'παράπονα' που κάνει για το παραμικρό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, Αυστραλία 2003, όπου ο Barrichello βρήκε 4 δικαιολογίες για την έξοδο που είχε στον αγώνα, και σε καμία από αυτές δεν έλεγε 'ναι, έκανα οδηγικό λάθος). Κάτι τέτοια κάνει ο Barrichello και ίσως τελικά όλα αυτά να του βγουν εναντίον του, αφού μετά τη Ferrari δύσκολα θα πάει σε ανταγωνιστική ομάδα....
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
O.K. συμφωνούμε. Το μόνο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το τι εννοείς με τις λέξεις χρόνος, τόπος και συχνότητα. Εδώ και 5 χρόνια, για ποιόν λόγο η Williams να δώσει εντολές??? Για το ποιός θα βγει τέταρτος και ποιός πέμπτος και ποις έκτος???
[snip].Χρόνος: σε ποια χρονική στιγμή. Για παράδειγμα άλλο αντίκτυπο έχουν αν εφαρμοστούν ότα όλα είναι λίγο-πολύ τελειωμένα κι άλλο αν εφαρμοστούν στην αρχή της σαιζόν.
Τόπος: σε ποια πίστα. Για παράδειγμα, άλλο αντίκτυπο έχουν αν εφαρμοστούν σε πίστες που δικαιολογούν περισσότερο την τακτική (π.χ. Μονακό, Ουγγαρία), και άλλο αν εφαρμοστούν σε πίστες που δικαιολογούν περισσότερο την αγωνιστικότητα των πιλότων.
Συχνότητα: πόσο συχνά εφαρμόζονται από την ίδια ομάδα. Για παράδειγμα, άλλο αντίκτυπο έχουν αν εφαρμόζονται στη χάση και στη φέξη, κι άλλο αν εφαρμόζονται συχνά.
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Δηλαδή θες να μας πεις πως ο Barichelo στην Αυστρία το 2002 διεκδικούσε το πρωτάθλημα και του το στέρησε η Ferrari??? Να θυμίσω πως ο Βραζιλιάνος πέρυσι πριν το Grand Prix της Αυστρίας είχε μόλις 6 βαθμούς, ενώ ο Schumi είχε 44 βαθμούς. Άρα ήταν ξεκάθαρο πως αν κάποιος πιλότος της Ferrari διεκδικούσε το πρωτάθλημα το 2002, αυτός θα ήταν χωρίς καμία αμφιβολία ο Γερμανός.Από που συμπέρανες ότι είπα πως ο Barrichello διεκδικούσε το πρωτάθλημα;;;
Αυτό που είπα ήταν ότι η απόφαση δεν είχε καμία λογική, αφού ακόμα και οι πέτρες είχαν καταλάβει ότι το πρωτάθλημα θα το έπερνε ο Γερμανός.για να αρχίσει η εξέλιξη του μονοθεσίου για το 2003 όσο το δυνατόν πιο γρήγορα (προς αποφυγήν των φετινών αθλιοτήτων της ''ομάδας'' της McLaren).
Ποιες είναι οι φετινές αθλιότητες της McLaren;;;;; Γιατί το 'ομάδας' μπαίνει σε εισαγωγικά;
Ποιος όμως από εμάς μπορεί να (και) κρίνει αν ήταν σωστή ή όχι η απόφαση της ομάδας?
Όλοι μας. Από πότε απαγορεύεται η κριτική;
Εμείς το μόνο που πληρώνουμε όταν βλέπουμε ένα αγώνα, είναι το ρεύμα που καταναλώνει η τηλεόραση, όταν η Ferrari ξοδεύει τεράστια χρηματικά ποσά κάθε χρόνο για να εκπληρώσει τους στόχους της. Ποιος και γιατί κατηγορεί μια ομάδα για το 'πότε' και σε ποιο αγώνα θέλει να κατακτήσει το πρωτάθλημα? Νομίζω δε μας πέφτει λόγος.
Έμεις, που πληρώνουμε μόνο το ρεύμα που καταναλώνει η τηλεόραση, είμαστε ο μοναδικός λόγος για τον οποίο η Ferrari έχει τεράστια χρηματικά ποσά για να ξοδέψει. Αν δεν πέφτει λόγος σε μας, τότε σε ποιον πέφτει;
Τι παραπάνω διεκδικεί ο Βραζιλιάνος στην Αυστρία? Τίποτα!
Απαντάς μόνος σου:
Άρα το μόνο που ελπίζει σε κάθε αγώνα είναι η νίκη και τίποτα παραπάνω.
Αφου το μόνο που ελπίζει είναι η νίκη, γιατί του το στερούν;
Αυτός που ευθύνεται για ότι έγινε πέρυσι στην Αυστρία είναι ο Barichelo κατά την γνώμη μου.
Όντως. Δεν ντράπηκε ο κ**********ς ο Barrichello να είναι πιο γρήγορος από τον Schumacher και να μην κάνει αμέσως στην άκρη, όταν του το ζήτησαν τόσο ευγενικά;
Αυτό που έγραψες φίλε είναι πολύ σωστό. Ο Barrichello έχοντας 'εμπειρία' (Αυστρία 2001) ήξερε τι να κάνει για να πάρει με το μέρος του, τους θεατές χωρίς να τον ενδιαφέρει τι αντίκτυπο θα έχουν οι αντιδράσεις στην ομάδα. Άλλωστε ο Barrichello φημίζεται και για τα 'παράπονα' που κάνει για το παραμικρό.
Ο αχάριστος! Αντί να προσκυνάει οπού σταθεί και όπου βρεθεί τη Ferrari που του έκανε την τιμή να του επιτρέψει να οδηγήσει το μονοθέσιό της, τόλμησε να μην προσπαθήσει να κάνει λιγότερο φανερό το 'έγκλημα'; Καλά δεν ντρέπεται λίγο;
-
Να σου ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα ripper. Όταν έγραψα ότι ποιος μπορεί να κρίνει αν η απόφαση της ομάδας ήταν σωστή ή όχι, εννοούσα ότι από τη στιγμή που η ομάδα αποφασίζει τι θα κάνει, δε μπορείς να παρέμβεις και να πεις 'ήταν σωστή ή όχι'. Είναι σαν να χτίζει ο γείτονάς σου μια οικοδομή και να τον κρίνεις αρνητικά λέγοντάς του 'γιατί την χτίζεις σήμερα και όχι μετά από 10 μέρες?'. Είναι λογικό αυτό? Αυτό εννοώ και στη περίπτωση της Αυστρίας. Δε μπορείς να τους πεις γιατί δώσατε εντολή στην Αυστρία και όχι στη Suzuka... Δηλ. εντάξει ok την κρίνεις αλλά απλά αυτό που ήθελα να πω είναι ότι δε μας πέφτει λόγος. Οπότε ok, το 'κρίνεις' είναι λάθος.
Όσον αφορά την περίπτωση του Barrichello νομίζω έχει και ο ίδιος μεγάλο μερίδιο ευθύνης. Ίσως όχι το μεγαλύτερο αλλά έχει. Ο Βραζιλιάνος φταίει γιατί δε κατάφερε να κάνει ότι ο Senna στον Prost ή ότι ο Villeneuve στον Hill. Από τη στιγμή λοιπόν που δε το κατάφερε, έπρεπε να συμβιβαστεί με τη 'θέση' του... ή να φύγει! Και μάντεψε! Συμβιβάστηκε και το δήλωσε! Τι νομίζεις εννοούσε όταν έλεγε 'έχω κατοχυρώσει την θέση μου στην ομάδα'? Πρόσεχε γιατί τον θεωρώ υπεύθυνο (όχι εξ ολοκλήρου φυσικά) στην Αυστρία. Έχουμε λοιπόν ένα οδηγό, που δε καταφέρνει να νικήσει τον team mate του, έχει αποδεχτεί τη θέση του, και σκοπός του είναι να βοηθήσει την ομάδα για το κατασκευαστών. Τι κάνει λοιπόν? Πάει στην Αυστρία, και βρίσκει τρόπο να δικαιολογήσει την θέση του στη Ferrari με τον χειρότερο τρόπο. Φρενάρει στα τελευταία μέτρα ο 'αθώος' Barrichello παίρνοντας με το μέρος του, τους οπαδούς του και αφήνει εκτεθειμένη την ομάδα που τον πληρώνει! Βέβαια είναι απίστευτα άδικο αυτό που έγινε. Εγώ όμως πάω παραπέρα... Αφού ρε 'συμπαθή' Βραζιλιάνε έχεις αποδεχτεί τη θέση σου στη Ferrari, γιατί κάνεις τα πάντα για να την εκθέσεις? Πόσο μάλλον όταν μετά το συμβάν είπες ότι δεν είχες αντίρρηση με την απόφαση?!!
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Φρενάρει στα τελευταία μέτρα ο 'αθώος' Barrichello παίρνοντας με το μέρος του, τους οπαδούς του και αφήνει εκτεθειμένη την ομάδα που τον πληρώνει! Βέβαια είναι απίστευτα άδικο αυτό που έγινε. Εγώ όμως πάω παραπέρα... Αφού ρε 'συμπαθή' Βραζιλιάνε έχεις αποδεχτεί τη θέση σου στη Ferrari, γιατί κάνεις τα πάντα για να την εκθέσεις? Πόσο μάλλον όταν μετά το συμβάν είπες ότι δεν είχες αντίρρηση με την απόφαση?!!Το ότι δεν έχει αντίρρηση με την απόφαση μπορεί να το είπε το στόμα του Barrichello, το σκέφτηκε όμως το μυαλό του Todt. Το αν είχε αντίρρηση ή όχι το έδειξε με τις πράξεις του στην πίστα, φρενάροντας την τελευταία στιγμή. Άλλα και πιο πριν να φρέναρε, πάλι όλοι θα καταλάβαιναν ότι επρόκειτο για έντολη της ομάδας, αφού ο Barrichello ήταν ταχύτερος όλο το Σαββατοκύριακο. Εξάλλου, αν η Ferrari ήθελε να μην φανεί η εντολή, θα μπορούσε κάλιστα να τα 'μαγειρέψει' στα pit stops. Κι όμως, τον άφησε μπροστά και στην συνέχεια του ζήτησε να κάνει στην άκρη, με τον Todt μάλιστα να δηλώνει ότι επίτηδες αφήσαν τον Barrichello μπροστά για να πάρει την ηθική νίκη. Την Ferrari λοιπόν, δεν την εξέθεσε κανένας Barrichello, μόνη της εκτέθηκε. Και σε τελική ανάλυση, αν το φρενάρισμα της τελευταίας στιγμής του Barrichello σε πείραξε, τότε τι έχεις να πεις για τα καραγκιοζιλίκια του Schumacher στο podium; Αυτά δεν εξέθεσαν την Ferrari; Όταν σύσσωμη η ομάδα της Ferrari έσπευσε μετά τον αγώνα να δώσει τα εύσημα στον Barrichello για την απόδοση του και να τον ευχαριστήσει που υπάκουσε στην εντολή, όταν ο Todt έδεινε την εντολή σχεδόν παρακαλώντας τον 'συμπαθη Βραζιλιάνο' (Ρούμπενς, σε παρακαλώ αφησέ τον να περάσει!), πως μπορείς εσύ να κατηγορεις τον Barrichello; Από πότε το θύμα έγινε θύτης;
Ψηφίστε την καλύτερη team order!