-
Εδώ και 3 μήνες το site της Chrysler βρίσκεται υπό ανακατασκευή.....
http://www.chrysler.gr/
Ευτυχώς που γράφουν δηλαδή και 'Σύντομα κοντά σας'..Πολύ σοβαρή εταιρία.....
-
Εδώ και 3 μήνες το site της Chrysler βρίσκεται υπό ανακατασκευή.....
http://www.chrysler.gr/
Ευτυχώς που γράφουν δηλαδή και 'Σύντομα κοντά σας'..Πολύ σοβαρή εταιρία.....
-
Εδώ και 3 μήνες το site της Chrysler βρίσκεται υπό ανακατασκευή.....
http://www.chrysler.gr/
Ευτυχώς που γράφουν δηλαδή και 'Σύντομα κοντά σας'..Πολύ σοβαρή εταιρία.....
-
ναι φιλε και εγω εψαχνα και εψαχνα για το dodge caliber.
τελικα μπηκα στο ιταλικο site και βρηκα ολα οσα εψαχνα.
πολυ σοβαρη εταιρια.
απορω, δεν μπορουν να αναθεσουν σε καποιον να το φτιαξει επιτελους;;
αν δες μπορουν να βρουν ,ετσι μου ερχεται να τους στειλω email να τους κραξω.
ή κατευθειαν στα κεντρικα. -
Και εγώ που τους κράζω 2 μήνες τώρα τι άλλαξε? Οι άνθρωποι είναι άπαιχτοι. Από κάτι τέτοια απλά πραγματάκια βλέπεις και το κατά πόσο μία εταιρία είναι σοβαρή η όχι. Τσιγκουνευονται να αναθέσουν σε μια εταιρία το σχεδιαμό του site? Υπόθεση 2 ημερών το πολύ είναι εξάλλου. Τι να πεις...
-
Και δεν ειναι η μονη αντιπροσωπεια! κατα καιρους και αλλες ηταν ετσι οπισθοδρομικες! Καλο θα ηταν να τρωγανε καμμια καμπανα απο τις εταιριες τους εξωτερικου μπας και παρουν μπρος!
Ειναι ντροπη τους που δινουν χρηματα για τα παρτυ και τις εκδηλωσεις που κανουν οι ψωναρες για να γλειψουν κ@λους διαφορων με τα πολυτελη αμαξια τους αλλα δεν σεβονται τον απλο χρηστη που θελει να ενημερωθει!
Δυστυχως το διαδικτυο ειναι πολυ πισω στον εμπορικο κοσμο της Ελλαδας αλλα που θα παει θα στρωσουν! Πολυ κακια εβγαλα αλλα η συμπεριφορα των αντιπροσωπων γενικα σε σχεση με της μητρικες εταιριες του εξωτερικου ειναι η μερα με τη νυχτα! Στην Ελλαδα σε μια εταιρια με αποπηραν σε ερωτηση προσωπο με προσωπο ενω απο Η.Π.Α., μαμα-εταιρια, ειχα απαντηση σε 15 λεπτα μεσω email μαζι με την λυση στο προβλημα μου! -
Δε νομίζω οτι είναι γενικευμένο φαινόμενο στην Ελλάδα. Οι περισσότερες εταιρίες ενημερώνουν άμεσα τα site τους. Μόνο η Chrysler βρίσκεται σε αυτό το άπαιχτο χάλι. Επίσης και στο site της Chevrolet μόλις χθες πρόσθεσαν τα CAPTIVA και EPICA ενώ αυτά πωλούνταν εδώ και πάνω από μήνα και είχαν ανακοινωθεί οι τιμές 2 μήνες τώρα..... Επίσης κανένα ενδιαφέρον στον πελάτη για απάντηση σε email που είχα στείλει σχετικά με πληροφορίες που ζητούσα δεν έδειξαν ούτε απάντησαν ποτέ οι εταιρίες MAZDA, Chevrolet, Chrysler (και είπαμε γιαυτούς), Mitsubishi, Daihatsu, Suzuki. Οι υπόλοιπες εταιρίες τις οποίες τσέκαρα απαντούν αμεσα και το πολύ μέσα σε 2 ημέρες σε κάθε ερώτηση και μπράβο τους. Ειδικά η Hyundai και ΚΙΑ απαντούν σε λιγότερο από 1 ώρα και οι οποίες εταιρίες αυτές δείχνουν να σέβονται περισσότερο από κάθε άλλη τον πελάτη και αξίζουν συγχαρητηρίων. Την επιλογή 'επικοινωνία' την έχουν καθαρά διακοσμητικά λοιπόν κάποιες εταιρίες.
Πάντως ετοιμάζω αναφορά στην μαμά Chrysler στην Αμερική...μήπως και τραβηξουν λίγο το αυτάκι στους απαιχτους αντιπροσωπους τους εδω στην Ελλάδα. -
εγω την καλυτερη εξυπηρετηση την ειχα απο την Ρενο.
Αλλα και αλλες ηταν αψογες.Π.Χ. η σκοντα.
την επομενη μερα εκραξε τον αντιπροσωπο εδω γιατι δεν μου ελεγε τιμες απο τα εξτρα.
μαλλον δεν τα ηξερε ή εστω καπως βαριοταν.
κατα τα αλλα πολυ εξυπηρετικος μετα.δηλαδη εγραψες ηδη στα κεντρικα της Κραισλερ;;
τι σου απαντησαν;; -
Οχι δεν έγραψα ακόμα. Ετοιμάζω μια αναφορά και θα τη δώσω σε ένα φίλο να την μεταφράσει στα αγγλικά γιατί δε γνωρίζω πολύ καλά αγγλικά και θα τη στείλω στη μαμα στην Αμερική.
Εάν εννοεις τα εδώ κεντρικά της εταιρίας έχω στείλει 5-6 emails μέσα στους 2 μήνες και όσο απάντησαν σε σενα αλλο τόσο απαντησαν σε μένα....
http://www.chrysler.gr/?????