Ευχαριστώ πολύ παιδιά, εύχομαι το ίδιο και σε σας!
@tm Μην βιάζεσαι!
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Λοιπόν.............. το Quattro σε Α4 σημαίνει +2-3 λίτρα στην κατανάλωση αναλόγως φυσικά και του βάρους!!!!!
Ρεπριζ ψιλοπράγματα οι διαφορες ιδίως αν προσπερνάς με τρίτη!!!!!Η διαφορά στο βάρος είναι: 1425 -1490 το quattro.
Πολλά μου φαίνονται τα 2-3 λίτρα διαφορά.Βάλε και τις τριβές της μόνιμης τετρακίνησης!!!! Τα ίδια πάντως δεν καίνε σίγουρα!!!!!
Αν και είναι ελαφρώς άτοπη η σύγκριση:
Το 1.8TQ του πατέρα μου έχει μέση κατανάλωση 10 l/100km. Δηλαδή αν είχε το προσθιοκίνητο θα εβγαζε 7-8;
Δεν το νομίζω.
το απλο λεον απο το 4κινητο ειχε διαφορα περιπου 2 λιτρα...επισημα αν δε κανω λαθος
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Λοιπόν.............. το Quattro σε Α4 σημαίνει +2-3 λίτρα στην κατανάλωση αναλόγως φυσικά και του βάρους!!!!!
Ρεπριζ ψιλοπράγματα οι διαφορες ιδίως αν προσπερνάς με τρίτη!!!!!Η διαφορά στο βάρος είναι: 1425 -1490 το quattro.
Πολλά μου φαίνονται τα 2-3 λίτρα διαφορά.Βάλε και τις τριβές της μόνιμης τετρακίνησης!!!! Τα ίδια πάντως δεν καίνε σίγουρα!!!!!
Αν και είναι ελαφρώς άτοπη η σύγκριση:
Το 1.8TQ του πατέρα μου έχει μέση κατανάλωση 10 l/100km. Δηλαδή αν είχε το προσθιοκίνητο θα εβγαζε 7-8;
Δεν το νομίζω.
Το 10 σε 1.8TQ είναι λίγο εκτός αν μένει σε χαμηλές στροφές!!!!!
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Λοιπόν.............. το Quattro σε Α4 σημαίνει +2-3 λίτρα στην κατανάλωση αναλόγως φυσικά και του βάρους!!!!!
Ρεπριζ ψιλοπράγματα οι διαφορες ιδίως αν προσπερνάς με τρίτη!!!!!Η διαφορά στο βάρος είναι: 1425 -1490 το quattro.
Πολλά μου φαίνονται τα 2-3 λίτρα διαφορά.Βάλε και τις τριβές της μόνιμης τετρακίνησης!!!! Τα ίδια πάντως δεν καίνε σίγουρα!!!!!
Αν και είναι ελαφρώς άτοπη η σύγκριση:
Το 1.8TQ του πατέρα μου έχει μέση κατανάλωση 10 l/100km. Δηλαδή αν είχε το προσθιοκίνητο θα εβγαζε 7-8;
Δεν το νομίζω.Το 10 σε 1.8TQ είναι λίγο εκτός αν μένει σε χαμηλές στροφές!!!!!
Ο πατέρας μου νομίζει πως πάνω από 4.000 στροφές πιάνουν μόνο οι κινητήρες jet και πως τα νουμεράκια πάνω απ' το 4 έχουν διακοσμητικό χαρακτήρα.
Πάντως το να οδηγας με 6η (πχ) σε χαμηλές στροφές και να απαιτείς ισχύ/ροπή πατώντας βαθιά το γκάζι βλάπτει περισσότερο την κατανάλωση απ' ότι αν ξεκινήσεις με υψηλότερες στροφές.
Επιπλέον το αυτοκίνητο δεν ταλαιπωρείται μέσα στην πόλη.
Το θέμα είναι η σύγκριση πάντως. Αν ήταν 2κίνητο, είναι δυνατόν να έβγαζε 7-8 l/100, όσο οικονομική και αν είναι η οδήγηση;
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Λοιπόν.............. το Quattro σε Α4 σημαίνει +2-3 λίτρα στην κατανάλωση αναλόγως φυσικά και του βάρους!!!!!
Ρεπριζ ψιλοπράγματα οι διαφορες ιδίως αν προσπερνάς με τρίτη!!!!!Η διαφορά στο βάρος είναι: 1425 -1490 το quattro.
Πολλά μου φαίνονται τα 2-3 λίτρα διαφορά.Βάλε και τις τριβές της μόνιμης τετρακίνησης!!!! Τα ίδια πάντως δεν καίνε σίγουρα!!!!!
Αν και είναι ελαφρώς άτοπη η σύγκριση:
Το 1.8TQ του πατέρα μου έχει μέση κατανάλωση 10 l/100km. Δηλαδή αν είχε το προσθιοκίνητο θα εβγαζε 7-8;
Δεν το νομίζω.Το 10 σε 1.8TQ είναι λίγο εκτός αν μένει σε χαμηλές στροφές!!!!!
Ο πατέρας μου νομίζει πως πάνω από 4.000 στροφές πιάνουν μόνο οι κινητήρες jet και πως τα νουμεράκια πάνω απ' το 4 έχουν διακοσμητικό χαρακτήρα.
Πάντως το να οδηγας με 6η (πχ) σε χαμηλές στροφές και να απαιτείς ισχύ/ροπή πατώντας βαθιά το γκάζι βλάπτει περισσότερο την κατανάλωση απ' ότι αν ξεκινήσεις με υψηλότερες στροφές.
Επιπλέον το αυτοκίνητο δεν ταλαιπωρείται μέσα στην πόλη.
Το θέμα είναι η σύγκριση πάντως. Αν ήταν 2κίνητο, είναι δυνατόν να έβγαζε 7-8 l/100, όσο οικονομική και αν είναι η οδήγηση;
Θα με βάλεις να μετρήσω το δικίνητο που εχω πρόσβαση!!!!! 7 - 8 εκ πρώτης άποψης μου φαίνεται δύσκολο!!!! Θα το δω και θα σου πω!!! Αν σκεφθεις πάντως ότι με 9-10 πήγα Θεσ/νίκη με 4,000 στροφές (5 τάχυτο) στην πόλη θέλει περίπου τα ίδια δεδομένου ότι στην πόλη δεν έχεις τέσσερα άτομα και αποσκευές και με 3,000 στροφές στην πόλη κινείσαι γρήγορα!!!!
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Πάρτο φίλε να τα ζευγαρώσουμε!!!!!!
Το έκλεισα χθες στην Autonet στο Κορωπί S line Avus Silver 2.0 Τ Quattro σε σεντάν όμως...
Μου είπαν περίπου 80 ημέρες, λένε ότι σε 20-25 μέρες θα ξέρουν τον αριθμό πλαισίου... Ελπίζω αρχές Ιουνίου να το έχω.
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Πάρτο φίλε να τα ζευγαρώσουμε!!!!!!
Το έκλεισα χθες στην Autonet στο Κορωπί S line Avus Silver 2.0 Τ Quattro σε σεντάν όμως...
Μου είπαν περίπου 80 ημέρες, λένε ότι σε 20-25 μέρες θα ξέρουν τον αριθμό πλαισίου... Ελπίζω αρχές Ιουνίου να το έχω.
Μπράβο αρχηγέ join the club!!!!! Και εγω S-line έριξα σε Mauritius Blue!!!!
Παρε και συ μια τσατσαρα να μετράμε παρέα!!!!!
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Μπράβο αρχηγέ join the club!!!!! Και εγω S-line έριξα σε Mauritius Blue!!!!
Παρε και συ μια τσατσαρα να μετράμε παρέα!!!!!
Άντε και καλή μας αναμονή... ευχομαι το συντομότερο!
Καλορίζικο droemmen!!
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Καλορίζικο droemmen!!
Οχι καλορίζικο!!!!!!!!!! Καλοτάξιδο!
σας εχω ΚΑΙ τους 2!
(Edit)
αντε! καλοταξιδα!!!
Ευχαριστώ πολύ παιδιά, εύχομαι το ίδιο και σε σας!
@tm Μην βιάζεσαι!
Ο χρήστης tm έγραψε:
σας εχω ΚΑΙ τους 2!(Edit)
αντε! καλοταξιδα!!!
Μαζευόμαστε αρκετοί 2.0Τ απο ότι βλέπω!!!! Εγώ θα είμαι ο πιο αργός λόγω station και μόνιμης τετρακίνησης αλλά θα με περιμένετε!!!!!
κερδαω λογω βαρους.. μη τη ψαχνεις!
ειμαι η αντι-υλη ταυτοπροσωπως!
Ο χρήστης cpp έγραψε:
σας εχω ΚΑΙ τους 2!
(Edit)
αντε! καλοταξιδα!!!
Μαζευόμαστε αρκετοί 2.0Τ απο ότι βλέπω!!!! Εγώ θα είμαι ο πιο αργός λόγω station και μόνιμης τετρακίνησης αλλά θα με περιμένετε!!!!!
οκ! ραντεβου καθε δευτερο βενζιναδικο!
Τι νέα έχουμε για τον 1.8TFSI? Γνωρίζει κανείς πότε μπαίνει στο Α3 και αν θα βγαίνει με το DSG?
Επίσημα η εταιρεία δίνει 1,1 lt διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ TFSI προσθιοκίνητου και quattro
2.0 T FSI quattro 147(200) kW(PS) 6 speed
Fuel consumption: 8,8 - 8,8 l/100km
CO2 Emissions: 209 - 209 g/km
2.0 T FSI 147(200) kW(PS) 6 speed
Fuel consumption: 7,7 - 7,7 l/100km
CO2 Emissions: 184 - 184 g/km
Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
Τι νέα έχουμε για τον 1.8TFSI? Γνωρίζει κανείς πότε μπαίνει στο Α3 και αν θα βγαίνει με το DSG?
Για απρίλιο πρέπει να πηγαίνει, λογικά από 26-27 και μάλλον με DSG (S-Tronic τρομάρα της )
1,8 TFSI με 26-27 χιλλιάρικα και DSG;;;;;;;;
Καθίσματα θα δίνουν ή μόνο το τασάκι;
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
1,8 TFSI με 26-27 χιλλιάρικα και DSG;;;;;;;;
Καθίσματα θα δίνουν ή μόνο το τασάκι;
ΑΠΟ 26-27 (με τάσια)