-
τα δυο μετρα κ σταθμα ειναι η δικη σου αποψη..εγω δε κατακρινω καμια εταιρεια οπως θες να πιστευεις...αν μου ελεγαν πιο αυτοκινητακι πολης θα ηθελες για τη δουλεια ή για μικρομετακινησεις χωρις δευτερη σκεψη θα διαλεγα το picanto lux αλλα δε θα εβγαινα να λεω οπως μερικοι που χω ακουσει οτι εχω αυτοκινητο και κανω ανετα ταξιδια με αυτο,ενω παραλληλα ειμαι δημοσιος κινδυνος στην εθνικη...εδω μιλαμε για συγκεκριμενη κατηγορια με αγοραστες χαμηλου-μεσαιου εισοδηματος κ κυριως νεα παιδια που επιθυμουν κατι πιο σβελτο απο ενα παναργο μικρομεσαιο 1.4ή1.6 και προφανως θα θελουν(ή τουλαχιστον ετσι πιστευω εγω πως Θα πρεπε να θελουν)να μην πεταξουν τα λεφτα τους σε κατι που κ δε θα ευχαριστηθουν η σε κατι που θα κοστισει πολυ στη συντηριση...
οι ενστασεις μου για καθε απο αυτα τα αυτοκινητα ειναι οι εξεις για να κλεινω..swift: ο κατασκευαστης λεει στις προδιαγραφες 98 οκτανια βανζινη(δλδ 100αρα) ακριβη βενζινη για ενα οχι τοσο γρηγορο αυτοκινητο εκτος αν δε νοιαζεστε για τα πυρακια οσο για το μη στριψιμο οποιος θελει το δεχεται...colt czt:μη απενεργοποιουμενο esp δηλαδη ευνουχισμος της διασκεδασης και οχι τοσο γρηγορο στην ευθεια οσο ενα ibiza fr(βασικα καμια απολυτως σχεση!!)παρα την ιδια υποδυναμη
c2vts:arketa αργο στην ευθεια πιο αργο αλλα οχι ιδιαιτερα απο μαμα saxo αλλα στις στροφες τουλαχιστον εμενα με εχει εκπληξει...κ για να μη βλογαμε τα γενεια μας σε μενα τουλαχιστον εχει βγαλει ενα καρο ζημιες..τελευταια ηταν σπασμενο διαφορικο αλλα μου ειπαν οτι εφταιγε η σκληρη χρηση..δε ξερω εχω τις επιφυλαξεις μου ως προς το θεμα αξιοπιστιας
mini cooper:αν και σε αυτα τα λεφτα θα επρεπε να μιλαμε για one αλλα μιας και νομιζω οτι το one ειναι λιγο αστειο ας πουμε μεταχειρα cooper σκεφειτε μονο τι θα ακουτε μολις πατε στην αντιπρωσοπεια για διαφορα service ανταλλακτικα,σπασμενους καθρεφες κ.α. και προσεξτε απευθυνομαι στο μεσο κοινο που προανεφερα...οσοι εχουν καλα οικονομικα ή αντεχει η καρδουλα τους ας κινηθουν προς τα κει...καλη τυχηκαι για θα κλεισω λεγοντας οτι παιδια το ibiza fr ειναι αυτο που ταιριαζει στους περισσοτερους..λογικα λεφτα πολυ γκαζι κ με ακομα λιγα ακομα περισσοτερο κινητηρας σκυλι εκει θα βαλεις τη 100αρα βενζινη σου(ειδικα αν εχεις βαλει και revo)και μια χαρα!!!!
τωρα ναι ειναι αχημο αλλα κ αρκετα καγκουρικο,για αυτο αλλωστε κ εχει γεμισει ο τοπος,και ενα μεγαλο προβημα εινα καποιοι γονεις εαν υπαρχουν που μολις ακουσουν 1800cc 150hp στο κουβαδακι παθαινουν εκγκεφαλικο καντε εσεις τα δικα σας εκει να τους πεισετε ξερετε εσεις... ή προσπαθειστε τουλαχιστον...
επισης προβλημα μπορει να αποτελεσει κ η διαφορα τιμης με τα αλλα αλλα ειναι μια διαφορα που αξιζει υπομονη καποιων μηνων πιστευω αυτα ειχα να πω για να ειμαι σαφης προς ολους... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
swift: ο κατασκευαστης λεει στις προδιαγραφες 98 οκτανια βανζινη(δλδ 100αρα) ακριβη βενζινη για ενα οχι τοσο γρηγορο αυτοκινητο εκτος αν δε νοιαζεστε για τα πυρακια οσο για το μη στριψιμο οποιος θελει το δεχεται...Εγω στο δικο μου swift sport βαζω 95αρα βενζινη και πυρακια δεν εχς ακουσει ακομα σαφωσ στα πρωτα 1500km εβαζα 100αρα και μετα 95αρα και εχω κανει 2800 σχεδον...
Οσο για το αν στριβει μαλλον δεν το εχεις οδηγησει...
Απο το C2 vts ειναι σαφως πιο γρηγορο...
Δεν ειναι τυχαιο οτι στην Αγγλια εχουν πει οτι ειναι ισως το καλύτερο μίνι Gti αυτη την στιγμη!!!!
Και μην ξεχνας οτι ειναι Ιαπωνας κοινως δεν σπαει δεν χαλαει.... -
Ο χρήστης haris274 έγραψε:
swift: ο κατασκευαστης λεει στις προδιαγραφες 98 οκτανια βανζινη(δλδ 100αρα) ακριβη βενζινη για ενα οχι τοσο γρηγορο αυτοκινητο εκτος αν δε νοιαζεστε για τα πυρακια οσο για το μη στριψιμο οποιος θελει το δεχεται...
Εγω στο δικο μου swift sport βαζω 95αρα βενζινη και πυρακια δεν εχς ακουσει ακομα σαφωσ στα πρωτα 1500km εβαζα 100αρα και μετα 95αρα και εχω κανει 2800 σχεδον...
Οσο για το αν στριβει μαλλον δεν το εχεις οδηγησει...
Απο το C2 vts ειναι σαφως πιο γρηγορο...
Δεν ειναι τυχαιο οτι στην Αγγλια εχουν πει οτι ειναι ισως το καλύτερο μίνι Gti αυτη την στιγμη!!!!
Και μην ξεχνας οτι ειναι Ιαπωνας κοινως δεν σπαει δεν χαλαει....κοιτα εγω λεω τι λεει ο κατασκευαστης στο βιβλιαρακι τωρα αν εσυ περιμενεις πυρακια απο τοσο νωρις ειπαμε περιμενε λιγο ακομα...οσο για τη ταχυτητα του την αμφισβητω δε νομιζω ορι ι διαφορα του σε ανοιγμα θα περνα καν τη μια καροτσα αλλα αν θεσ παμε ενα βραδακι λιμανακια να τα πουμε......
-
επισης δυστυχως το c2 πρεπει να το στρωσεις..το δηκωνει και αυτο ο κατασκευαστης και αν δε το στρωσεις σωστα μετα ειναι αισχος..επειδη ειχα δει εναν που ειχε εξατμισεις φιλτρα κ ιστοριες κ πιο αργος στο τελος...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
swift: ο κατασκευαστης λεει στις προδιαγραφες 98 οκτανια βανζινη(δλδ 100αρα) ακριβη βενζινη για ενα οχι τοσο γρηγορο αυτοκινητο εκτος αν δε νοιαζεστε για τα πυρακια οσο για το μη στριψιμο οποιος θελει το δεχεται...
Εγω στο δικο μου swift sport βαζω 95αρα βενζινη και πυρακια δεν εχς ακουσει ακομα σαφωσ στα πρωτα 1500km εβαζα 100αρα και μετα 95αρα και εχω κανει 2800 σχεδον...
Οσο για το αν στριβει μαλλον δεν το εχεις οδηγησει...
Απο το C2 vts ειναι σαφως πιο γρηγορο...
Δεν ειναι τυχαιο οτι στην Αγγλια εχουν πει οτι ειναι ισως το καλύτερο μίνι Gti αυτη την στιγμη!!!!
Και μην ξεχνας οτι ειναι Ιαπωνας κοινως δεν σπαει δεν χαλαει....κοιτα εγω λεω τι λεει ο κατασκευαστης στο βιβλιαρακι τωρα αν εσυ περιμενεις πυρακια απο τοσο νωρις ειπαμε περιμενε λιγο ακομα...οσο για τη ταχυτητα του την αμφισβητω δε νομιζω ορι ι διαφορα του σε ανοιγμα θα περνα καν τη μια καροτσα αλλα αν θεσ παμε ενα βραδακι λιμανακια να τα πουμε......
Στα λιμανακια φιλε μου δεν βλεπεις αν ενα αυτοκινητο στριβει!!! Αν θελεις παμε κανενα μερκουρη ή στεφανη ή φυλη ή μεγαρα οχι σε 2 στροφες!!!!!Και η διαφορα δεν μετριετε σε καροτσες αλλα σε χρονο !!!!!
-
Ανοίχτε κανένα παράθυρο ωρέ!!!
-
και στα περιοδικα ειναι ολα αστρωτα με λιγα χλμ να μην ξεχνιομαστε..
-
Ο χρήστης haris274 έγραψε:
swift: ο κατασκευαστης λεει στις προδιαγραφες 98 οκτανια βανζινη(δλδ 100αρα) ακριβη βενζινη για ενα οχι τοσο γρηγορο αυτοκινητο εκτος αν δε νοιαζεστε για τα πυρακια οσο για το μη στριψιμο οποιος θελει το δεχεται...
Εγω στο δικο μου swift sport βαζω 95αρα βενζινη και πυρακια δεν εχς ακουσει ακομα σαφωσ στα πρωτα 1500km εβαζα 100αρα και μετα 95αρα και εχω κανει 2800 σχεδον...
Οσο για το αν στριβει μαλλον δεν το εχεις οδηγησει...
Απο το C2 vts ειναι σαφως πιο γρηγορο...
Δεν ειναι τυχαιο οτι στην Αγγλια εχουν πει οτι ειναι ισως το καλύτερο μίνι Gti αυτη την στιγμη!!!!
Και μην ξεχνας οτι ειναι Ιαπωνας κοινως δεν σπαει δεν χαλαει....κοιτα εγω λεω τι λεει ο κατασκευαστης στο βιβλιαρακι τωρα αν εσυ περιμενεις πυρακια απο τοσο νωρις ειπαμε περιμενε λιγο ακομα...οσο για τη ταχυτητα του την αμφισβητω δε νομιζω ορι ι διαφορα του σε ανοιγμα θα περνα καν τη μια καροτσα αλλα αν θεσ παμε ενα βραδακι λιμανακια να τα πουμε......
Στα λιμανακια φιλε μου δεν βλεπεις αν ενα αυτοκινητο στριβει!!! Αν θελεις παμε κανενα μερκουρη ή στεφανη ή φυλη ή μεγαρα οχι σε 2 στροφες!!!!!
ειδες στα μεγαρα @@ολια που εφαγε το swift αφου μου θες και στροφες..ή μηπως εσυ και γω ειμαστε καλυτεροι οδηγοι απ'το πατελο??
-
στις σερρες ηθελα να πω στο fight club του drive
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
στις σερρες ηθελα να πω στο fight club του driveΤι διαφορα μετρήσανε εκεί;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
στις σερρες ηθελα να πω στο fight club του drive
Τι διαφορα μετρήσανε εκεί;
λιγο πανω απο 2 δευτερολεπτα
-
c2:1'41'45
swift:1'43'40
fr:1'42'35
czt:1'44'50 for the win!! -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
στις σερρες ηθελα να πω στο fight club του drive
Τι διαφορα μετρήσανε εκεί;
λιγο πανω απο 2 δευτερολεπτα
Απο πιο αυτοκινητο???
-
Ο χρήστης haris274 έγραψε:
στις σερρες ηθελα να πω στο fight club του drive
Τι διαφορα μετρήσανε εκεί;
λιγο πανω απο 2 δευτερολεπτα
Απο πιο αυτοκινητο???
swift apo c2 δες απο πανω
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ανοίχτε κανένα παράθυρο ωρέ!!!ΒΑΡΒΑΤΙΛΑ!!!!
-
Σε ετοιμότητα βλέπω είσαι. Μπράβο νέε μου!
-
και πως γινετε στο επομενο τευχος να λενε οτι ειναι πιο γρηγορο και στριφτερο απο το c2????
Και στροφες θελω γιατι στην ευθεια ολοι γρηγοροι ειναι!!!!!
Τελοσπαντων η σηζητηση παει μακρυα και δεν ειναι χωρος εδω για να λυσουμε τις διαφορες μας...
-
Παντα doctorα!!!
-
Άσχετο ελαφρώς αλλά οι 4Τ είχαν μετρήσει fiesta ST, Ibiza fr, Colt czt & C2 VTS στα μέγαρα και το σιτροέν ήταν πίσω από το Ιμπιζα σίγουρα, δεν θυμάμαι αν έχανε και από το κόλτ, (δεν έχω τεύχος οπότε αν κάποιος βάλει τους χρόνους και την κατάταξη καλό θα ήταν) Το πρόβλημα είναι ότι οι Σέρρες είναι μάλλον πιο ανοιχτές από τα μέγαρα οπότε λογικά θα είχε ακόμα μεγαλύτερο μειονέκτημα το πλέον αδύναμο σιτροέν, οπότε η κατάσταση γίνεται ακόμα πιο παράλογη...
Μήπως τελικά τα γυρολόγια που γράφουν τα περιοδικά δεν έχουν νόημα? Άμα το ένα αμάξι έχει ζορισμένα ελαστικά και αμορτισέρ τα αποτέλεσματα μπορούν να είναι παραπλανητικά. Ελπίζω να χρησιμοποιούν τον ίδιο οδηγό και τις ίδιες συνθήκες γιατί αλλιώς οι αποκλίσεις θα γίνονται πολύ μεγάλες...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Μήπως τελικά τα γυρολόγια που γράφουν τα περιοδικά δεν έχουν νόημα?
ό,τι πιο ανούσιο και ηλίθιο να βγάζεις συμπεράσματα για την δυναμική ενός αυτοκινήτου από έναν,δύο,πέντε γύρους που έκανε κάποιος κάπου κάποτε κάπως klp klp
Ειδικά αυτά τα fight clubs του DRIVE είναι για γέλια και για κλάματα.
Ακόμα περισσότερο για γέλια και για κλάματα όμως είναι όσοι κάθονται και παίρνουν στα σοβαρά τη διαφορά κλάσματος δευτερολέπτου του α carου από το β κατά το πέρασμά του στην Κ9,στην Κ36 και στην Κ1234
και με βάση τις παραπάνω μπούρδες κινούνται για την αγορά ενός αυτοκινήτου.
C2 VTS vs Swift 1.6 vs Colt CZT