-
Το ασφάλτινο rally sprint που διοργανώνει η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ), μεταφέρεται μιά εβδομάδα νωρίτερα στις 4 Μαρτίου.
Πληροφορίες για τη διαδρομή.... ΕΔΩ -
Το ασφάλτινο rally sprint που διοργανώνει η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ), μεταφέρεται μιά εβδομάδα νωρίτερα στις 4 Μαρτίου.
Πληροφορίες για τη διαδρομή.... ΕΔΩ -
Το ασφάλτινο rally sprint που διοργανώνει η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ), μεταφέρεται μιά εβδομάδα νωρίτερα στις 4 Μαρτίου.
Πληροφορίες για τη διαδρομή.... ΕΔΩ -
Σας ευχαριστουμε πολυ για την εγκαιρη ειδοποιηση,αλλα ττο λινκ μου μας δωσατε δεν δουλευει.
Μπηκα στην ιστοσελιδα σας και δεν βρηκα κατι παραπανω περαν της αλλαγης ημερομηνιας.
Ληξη ημερομηνιας συμμετοχων?
Σε ποια διαδρομη θα διεξαχθει το σπριντ?
Ποσες φορες θα γινει η διαδρομη, 2 ή τρεις?
Το παραβολο συμμετοχης?
Θα γινουν καποιες εξτρα παροχες? -
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
Ληξη ημερομηνιας συμμετοχων??Προφανως μεχρι 23 Φεβρουαρίου 2007 (Παρασκευή) η το πολυ 26 Φεβρουαρίου 2007
Σε ποια διαδρομη θα διεξαχθει το σπριντ???
Παντως ειναι σε διαδρομη 7,5 χιλιομέτρων!!
Ποσες φορες θα γινει η διαδρομη, 2 ή τρεις???
Δύο. Το τρεις που κολάει?
Το παραβολο συμμετοχης???
170 Ευρω ηταν. Και τοσο πρεπει να ειναι και φετος. Ξερεις κατι αλλο?
Θα γινουν καποιες εξτρα παροχες?
Αυτο φευγει απο τις προσωπικες γνωσεις κάποιου που μπορει να τις καταθέσει για να ικανοποιησει απορίες οπως οι παραπανω, και μπορει μονο να απαντηθει απο την διοργανωτρια λέσχη, οπως βέβαια και η πληρης απαντηση της ερώτησης 2 για την ακριβη τοποθεσία του αγωνα, που αν θελει και οποτε θέλει θα την ανακοινωσει επισημα η λέσχη διοργάνωσης.
-
Για τη συμμετοχη ρωταω διοτι ακουγονται αυξησεις.
Για τον αριθμο των περασματων διοτι ακουγονται αυξησεις και εκει! -
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
Για τη συμμετοχη ρωταω διοτι ακουγονται αυξησεις.
Για τον αριθμο των περασματων διοτι ακουγονται αυξησεις και εκει!Αρβυλες φίλε......Και καλα το παραβολο. Ο καθε 'που τα ξερει ολα' εχει βγαλει και τον δικο του καταλογο παραβολων. Το ΣΕΧ που μαλλον προστέθηκε στα ραλυ σπριντ, εγινε ........προσθετο περασμα?
-
Ο χρήστης karapetsanosj έγραψε:
Για τη συμμετοχη ρωταω διοτι ακουγονται αυξησεις.
Για τον αριθμο των περασματων διοτι ακουγονται αυξησεις και εκει!Αρβυλες φίλε......Και καλα το παραβολο. Ο καθε 'που τα ξερει ολα' εχει βγαλει και τον δικο του καταλογο παραβολων. Το ΣΕΧ που μαλλον προστέθηκε στα ραλυ σπριντ, εγινε ........προσθετο περασμα?
Μακαρι να μην εχει αλλαξει τιποτα.
-
Θα σε χάλαγε άλλο έγα περασματάκι?
Θα κάναμε πιο πολύ χαβαλέ στην εκκίνηση.....
Κύριε Καραπετσάνο, αυτό περι ΣΕΧ τι ήταν???
Θα υπάρχουν ΣΕΧ στα σπριντ? -
Ο χρήστης CKFXE έγραψε:
Θα σε χάλαγε άλλο έγα περασματάκι?Θα με χαλαγε η αυξηση του παραβολου χωρις τριτο περασματακι.
-
Αλλά το ίδιο παράβολο με ένα ακόμα πέρασμα;
-
Ο χρήστης CKFXE έγραψε:
Αλλά το ίδιο παράβολο με ένα ακόμα πέρασμα;Εσυ τι λες?
-
Αναρωτιέμαι εγώ τώρα.... Γιατί να χρειάζεται επιπλέον χρήματα για ένα ακόμα πέρασμα?
Αφού η ημερίσια αποζημίωση είναι ίδια για τους κριτές. Ποιο0 το παραπάνο έξοδο?
Ας απαντήσει ο Κύριος Καραπετσάνος σαν διοργανωτής ή κάποιος που ξέρει... -
Ο χρήστης CKFXE έγραψε:
Αλλά το ίδιο παράβολο με ένα ακόμα πέρασμα;Νομιζω οτι για αυτο το θεμα τα εχουμε ξαναπει.........
** http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... c&start=15 ** -
Ο χρήστης CKFXE έγραψε:
Κύριε Καραπετσάνο, αυτό περι ΣΕΧ τι ήταν???
Θα υπάρχουν ΣΕΧ στα σπριντ?Σαββατο κοντογιορτη στην Κόρινθο θα δουμε. Αν εφαρμοστει καινουργιος κανονισμός στα ραλυ σπριντ, θα υπαρχει.
-
Ο χρήστης CKFXE έγραψε:
Αναρωτιέμαι εγώ τώρα.... Γιατί να χρειάζεται επιπλέον χρήματα για ένα ακόμα πέρασμα?
Αφού η ημερίσια αποζημίωση είναι ίδια για τους κριτές. Ποιο0 το παραπάνο έξοδο?Ας το ξεκαθαρίσουμε κανοντας και λιγο εποικοδομητικό διάλογο. Το παραβολο θα ειναι 170 ευρω και το 2007. Ετσι εχει ειπωθει. Και δεν νομιζω οτι διοργανωτρια λέσχη θα ζητουσε περισσότερο παραβολο συμμετοχης για ενα ακομα περασμα, γιατι απλα τα παραβολα συμμετοχης δεν τα αποφασίζουν οι λέσχες. Και μην μπλεκεις το θέμα κριτων γιατι θα σου πω το εξης απλο. Αν (υποθετικα) η λεσχη σεβόμενη τον αγωνιζόμενο και θέλοντας να ξερει ανα πασα στιγμη που ειναι και σε τι κατάσταση χρησιμοποιει ανα χιλιόμετρο (οπτικη επικοινωνία) απο ενα κριτή, χρειάζεται για τα 7 εως 8 χιλιόμετρα της ειδικής (που συνηθως τοσο ειναι τα σπριντ που διοργανωνονται για τα επαθλα ασφαλτου και χωματος), 7 εως 8 κριτές, με την αναλογη ημερήσια αποζημίωση καθενός. (Βασει του κανονισμου 40 ευρω συν οτιδήποτε αλλο θελει ο διοργανωτής, και βασει του τιμολογίου του 2006). Αν κανει αγώνα 14 χιλιομέτρων χρειαζεται τα διπλα λεφτα λογω διπλου αριθμου κριτων. Αν κανει αγωνα με 22,5 χιλιόμετρα (οπως θα ειναι ο αγωνας ο χωματινος της Λ.Α.Μ.Α. στις 22 Ιουλίου του 2007 η 15 χιλιομέτρων ο ασφάλτινος στις 27 Μαίου 2007 στον Παρνασσό) θελει κριτη ανα χιλιόμετρο αρα = 23 στον πρωτο και 15 στον δευτερο Χ 2 (γιατι εμεις μαζί με τον κριτή του δίνουμε και δεύτερο ατομο σαν βοηθό). Δεν τίθεται λοιπόν θέμα εξοδων και τι θα πληρώσει η λέσχη. Τίθεται θέμα μεγάλης ευθύνης γιατι θα εχεις στα 15 χιλιομετρα στον Παρνασσό επιεικως 12 αυτοκίνητα μεσα στην ειδικη και οι κριτες πρεπει να βγαζουν φωτιες, και στο χωματινο 14 αυτοκίνητα και επισης οι κριτες πρεπει να βγαζουν φωτιες για την δουλεια που προσφερουν. Το θεμα δεν ειναι ποσους θα πληρωσεις, η τι θα πληρώσεις. **Το θεμα ειναι το πληρωμα να το εχεις κατω απο ελεγχο στην διαρξκεια της ειδικης του σπριντ. **Γιατι εχει ερθει ακεραιο να διασκεδασει στο σπορ που αγαπα και ακεραιο και σωο πρεπει να φύγει απο την πολη που τον εχει καλοδεχτει και την λέσχη που διοργανώνει. Αρα........δεν χρειαζεται τριτο περασμα (δηλ. να μετατρεψουμε το σπριντ σε μινι ραλύ). Κανεις το ιδιο το ραλυ σπριντ στο μαξιμουμ σχεδόν χιλιομετρικα του κανονισμου και εχεις τους παντες ικανοποιημένους. Βλέπεις καπου κατι στραβό ως πρός την συνολικη απολαυση (τα 45 χιλιόμετρα που ειναι 2 φορες τα 22,5 ανα σκελος ειναι 6 περάσματα η ειδικη ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΙΚΑ αν η ειδικη του σπριντ ηταν 7,5 χιλιομετρα, και οχι μονον 3 περάσματα). Τον εχεις απολαυσει λοιπον τον αγωνα η οχι? Και μία μικρή επεξηγηση. Το ΣΕΧ προσθετο οικονομικό κοστος θα δημιουργησει στις λέσχες που διοργανωνουν σπριντ αλλα ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ειπωθηκε επειδη τα σπριντ ειναι σχολειό ας μαθουν οι συνοδηγοι να βαζουν τον οδηγό τους σε ΣΕΧ χωρίς προβλημα σε αγωνα ραλλύ, και πολλα αλλα που πρεπει να ξερει ενα καινουργιο πληρωμα που αποφασισε να ασχοληθει με αγωνες. Αν ολα τηρηθουν σωστα και οχι προχειρα ολα θα βαινουν καλώς.
-
Δεν αναφέρω τα 3 περάσματα καθαρά ως αύξηση αγωνιστικών χλμ αλλά λυρίως ως σασπένς. Γιατί αλλιώς είναι να κάνεις 15+15 χλμ και αλλιώς 10+10+10
Κάνεις τα 10, βγαίνεις, βλέπεις χρόνους και πιέζεις ή κρατιέσαι αναλόγως... Φανταστείτε το αυτό x2...
-
Ο χρήστης CKFXE έγραψε:
Δεν αναφέρω τα 3 περάσματα καθαρά ως αύξηση αγωνιστικών χλμ αλλά λυρίως ως σασπένς. Γιατί αλλιώς είναι να κάνεις 15+15 χλμ και αλλιώς 10+10+10Κάνεις τα 10, βγαίνεις, βλέπεις χρόνους και πιέζεις ή κρατιέσαι αναλόγως... Φανταστείτε το αυτό x2...
Ο καθενας εχει την αποψη του. Δημοκρατια εχουμε.......οποτε..Ομως αν κοιταξεις που παραπεμπει το παραπανω λινκ, και τις τοτε συζητησεις εκει φαινεται (τουλαχιστον επι χαρτου) οτι ΔΕΝ μπορει να γινει ειδικη Χ 3 με ΣΕΧ και προσδιορισμενο προφανως χρόνο σε δεκαρα ειδικη, γιατι χρονικα δεν βγαινει ολη η ιστορία. Εχει αναφερθει εκει το γιατι.....
Βεβαια αποψεις ειναι ολες οσες εχουμε ολοι, αρα ειναι σεβαστες στο να ακουγονται. Ειναι ομως και υλοποιησιμες?
Γ.Κ. -
Πιστεύω ότι γίνεταιο. Δεν θα μας πείραζε να κατσουμε στο σερβις παραπάνω... ή σε κάποιο άλλο σημείο.... Προκειμένου για ένα ακόμα πέρασμα...
-
To θετικο ειναι οτι αλλαξε η ημερομηνια και δεν πεφτει με τα Μεγαρα και μακαρι να αλλαξουν και στα αλλα 3 sprint που πεφτουν (απαραδεκτο!!) με πιστα & Κυμη(κυριε Καραπετσανο,ακουτε?) ..
Μηπως γνωριζει καποιος εαν επιβαλεται η πυροσβεση φετος για τα sprint?
Ευχαριστω
ΑΛΛΑΓΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ RALLY SPRINT ΚΟΡΙΝΘΟΥ (ΑΛΑΚ)