-
δε ξερω πιο απο ολα ηταν ειχα βγει λιγο εξω απο τη πιστα στο παρκινγκ εκεινη τη στιγμη...νομιζω ειχε μαυρες σιδερενιες πισω .
απλα στεναχωρηθηκα βλεποντας το παιδι να εχει χαλασει το πυροσβεστηρα του και να μην εχει ακουσει ουτε ενα ευχαριστω.βεβαια στη πραγματικοτητα φταει η ΠΙΣΤΑ που μονο να ακριβαινει το εισιτηριο ξερει χωρις να παρεχει καμια βοηθεια-παροχη! ακομα και το νεο πιεσομετρο χαλασμενο ειναι . . . . .
-
Ένας επιπλέον άνθρωπος, με οχηματάκι, να βρίσκεται στο κέντρο περίπου της πίστας χρειάζεται. Υπάρχουν συνδετήρια τμήματα μεταξύ τμημάτων της πίστας που επιτρέπουν την πρόσβαση άμεσα, χωρίς να πρέπει να οδηγήσει όλη την πίστα μέχρι να φτάσει στο σημείο ατυχήματος.
Κατά τ'άλλα, σε τέτοιο επίπεδο που δεν υπάρχουν τρελλές απαιτήσεις ασφαλείας, απλά πραγματάκια θα μπορούσαν να γίνουν, απλά είναι θέμα θέλησης... Π.χ. καλύτερα κερμπς... Τσιμέντο είναι ρε γμτ, δε θέλει τρελλή επιστήμη, δεν έχουν να φτιάξουν rumble strip με προδιαγραφές FIA! Επίσης, μια husqvarna κι έναν συμπαθή αλλοδαπό ανθεκτικό στον ήλιο να κόψει τα χόρτα!
-
ειναι πολυ ωραια ολα αυτα, αλλα μαλλον τα εφτιαξαν ανθρωποι που ακολουθουν το εξης: Αν δουλευει, ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ!
-
Δουλεύει;
-
ναι αμε!
την ασφαλτο δεν την περνας για ασφαλτο?
τα κερμπ δεν φαινονται οτι ειναι κερμπ?
μια χαρα ειναι! -
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Ένας επιπλέον άνθρωπος, με οχηματάκι, να βρίσκεται στο κέντρο περίπου της πίστας χρειάζεται.Τι το περασες εδω, Nordschleife?
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
:xΤο ΜΧ-5 που έφερνε σβούρες ή αυτό που έκανε drift?
Σίγουρα όχι αυτό που έκανε drift
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
ναι αμε!
την ασφαλτο δεν την περνας για ασφαλτο?
τα κερμπ δεν φαινονται οτι ειναι κερμπ?
μια χαρα ειναι!Δυστυχώς και εγώ για κερμπ το πέρασα εκείνο το τσιμεντένιο πράγμα στην έξοδο της δεξιάς μετά τη μεγάλη ευθεία και τη μια φορά που ξάκρισα λίιιιγο παραπάνω ανακάλυψα ότι στο τελείωμά του... απλά τελειώνει... ούτε εξομαλύνεται, ούτε ενώνεται με την άσφαλτο ούτε τίποτα. Μια λακούβα βάθους 10 εκατοστών και το ΓΚΑΠ ακόμα ακούγεται στ' αυτιά μου. Ευτυχώς ζημιά δεν έγινε, αλλά ένας από τους λόγους που δεν έχω ξαναπάει και το σκέφτομαι για το αν και πότε είναι το ότι ο οδηγός 'τιμωρείται' ακόμα και για μια μικρή υπερβολή... Σε μια μεγάλη τι γίνεται?
-
Ακριβώς έτσι το ανακάλυψα κ εγώ και πολλοί ακόμα
Στο χειρότερο ελληνικό δρόμο τέτοια λακούβα δε συναντάς. -
.. τωρα αν σας πω, πως ειναι δικο σας λαθος, θα πεσετε να με φατε, φανταζομαι, ε ?
επειδη σερβιρονται για πιστα, δεν παει να πει οτι εμεις ακουμε.. Εμεις μπαινουμε μεσα με τα αυτοκινητα μας.. στον γυρο του ζεσταματος, θα πρεπει να βλεπουμε και την πιστα πως ειναι, που εχει επικινδυνα σημεια και ολα αυτα.. Αν η δικη σου υπερβολη, σε συνδιασμο με κακοτεχνια οδηγησε σε ζημια, εγω θα ελεγα να ριξεις το φταιξιμο στον εαυτο σου..
Τωρα θα μου πεις, αν πρεπει να προσεχω τετοια πραγματα και σε εναν κλειστο ελεγχομενο χωρο/περιβαλλον, οπως η πιστα, τοτε τι κανουμε?
καλο ερωτημα και η μονη απαντηση ειναι συνεση και προσοχη, πραγμα το οποιο οφείλουμε να κάνουμε ούτως ή άλλως...
Το λυπηρο ειναι πως και διαφορες πιστες καρτ (που επισκεπτομαι κυριως) ειναι ετσι... ενα κερμπ το οποιο σε διαλυει και μετα πεφτεις σε κοτρονες/πετρες, χαντακια.. Λες και ειναι εκει για να παιρνεις ανταλλακτικα.. -
Να ρωτησω κατι για το Evo που καηκε... ? Ηταν ενα μαυρο 8αρι ενος παιδιου που ειχε και το ονομα του στο πισω παραθυρο ?
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
.. τωρα αν σας πω, πως ειναι δικο σας λαθος, θα πεσετε να με φατε, φανταζομαι, ε ?
επειδη σερβιρονται για πιστα, δεν παει να πει οτι εμεις ακουμε.. Εμεις μπαινουμε μεσα με τα αυτοκινητα μας.. στον γυρο του ζεσταματος, θα πρεπει να βλεπουμε και την πιστα πως ειναι, που εχει επικινδυνα σημεια και ολα αυτα.. Αν η δικη σου υπερβολη, σε συνδιασμο με κακοτεχνια οδηγησε σε ζημια, εγω θα ελεγα να ριξεις το φταιξιμο στον εαυτο σου..
Τωρα θα μου πεις, αν πρεπει να προσεχω τετοια πραγματα και σε εναν κλειστο ελεγχομενο χωρο/περιβαλλον, οπως η πιστα, τοτε τι κανουμε?
καλο ερωτημα και η μονη απαντηση ειναι συνεση και προσοχη, πραγμα το οποιο οφείλουμε να κάνουμε ούτως ή άλλως...
Το λυπηρο ειναι πως και διαφορες πιστες καρτ (που επισκεπτομαι κυριως) ειναι ετσι... ενα κερμπ το οποιο σε διαλυει και μετα πεφτεις σε κοτρονες/πετρες, χαντακια.. Λες και ειναι εκει για να παιρνεις ανταλλακτικα..30φυλλε, δεν είναι έτσι τα πράγματα. Στην πίστα η υπερβολή (ή 'υπερβολή' αν προτιμάς) είναι λίγο-πολύ αποδεκτή, αν όχι και επιθυμητή, καθώς πας εκεί για να γνωρίσεις τα όρια σου και του αυτοκινήτου σου. Δεν είναι ειδική διαδρομή να γράφεις 'μέτρια δεξιά από μέση και πλασαρίσου για φυλαγμένη αριστερή μην'. Και τη μπούκα σου θα κάνεις και τα πειράματά σου και την έξοδό σου θα έχεις, αλλιώς δεν έχεις πιέσει.
Και εγώ σε κάποιες περιπτώσεις δεν πήγαινα τελείως όριο, αναλογιζόμενος ότι με το ίδιο αυτοκίνητο πρέπει να πάω σπίτι και με μια έξοδο στις 'φιστικιές' αυτό δε θα είναι εφικτό, αλλά και το τετ-α-κε ήρθε, αλλά και το λίιιγο περισσότερο ξάκρισμα που έλεγα προηγουμένως έγινε, πράγμα το οποίο δεν θα τόλμαγα σε δημόσιο δρόμο, αλλά στην πίστα μου φάνηκε τελείως φυσιολογικό.
Τώρα μπορεί εγώ να είμαι και ιδιότροπος και να μου έφταιγε αυτό επειδή, πχ, μου έριξε 'ξύλο' και δεύτερα ο τάδε, τι να πω... Ξέρεις όμως πόσο ήθελα να περάσω όπως έρχομαι τις φιστικιές, με τέρμα την γ@@@νη τρίτη, αλλά το σκεφτόμουν? Ο 'τάδε' όμως μπορεί να μην πολυενδιαφέρεται για ενδεχόμενη μικροζημιά. -
αν θες να περνάς πίτα τις φιστικές .... θέλεις καλά σεμι σλικ και ανάρτηση...
μιας και φάντάζομαι έχεις σαχο. πριν μια βδομμάδα με το 106 μου και με πολιτικά λάστιχα, απλά δεν το ευχαριστίθικα καθόλου.... και είχα και το τετ α κε στην κ8 μου !!! μιας και ειχα μείνει οτι έχω ακομα πάνω τα σεμι !!!..τώρα σχετικά με την πίστα... αυτή έχουμε !!! thats all !!! μακάρι να είχαμε επιλογές !!! ας φωνάξουμε μπας και ακουστούμε !!!!
-
ειναι θεμα αντιληψης και επιγνωσης του που βρισκεσαι..
σε καποια πιστα, ειναι γνωστα και αποδεκτα (μεχρι ενα σημειο παντα), αλλα απο τη στιγμη που βλεπεις την 'πιστα' και σε τι κατασταση βρισκεσαι, το να πιεζεις να βρεις ορια, ειναι λαθος - για μενα.
Το κανεις αποδεχομενος τα χαλια που βρηκες και δεν ζητας τα ρεστα απο κανεναν..
Το οτι ηρθε ενα τετ-α-κε ή οτι ξακρισες περισσοτερο, για μενα μπορει να σημαινει οτι δεν ησουν ετοιμος να πιεσεις τοσο - ακομα - πραγμα που σημαινει γενικοτερα λαθος προσεγγιση στο ολο θεμα (δεν ξερω αν μπορω να σου μεταδωσω το σκεπτικο μου...)Το οτι βεβαια δεν κανουν τιποτα για να βελτιωσουν καποια κακως κειμενα, ειναι δειγμα αντιμετωπισης...
-
Αυτο που λεμε πιστα, σου προσφερει εναν, απο πριν δεδομενο, χωρο τον οποιο καλεισαι να εκμεταλευτεις οσο καλυτερα μπορεις, αλλα τιποτα παραπανω. Υποτιθεται οτι τα ορια ειναι προκαθορισμενα κι οτι αν τα περασεις για πολυ (το να ανεβεις ενα κερμπ στην εξοδο ειναι μικρη διευρηνση του οριου, το να περασεις ολο το κερμπ και να πας παραπερα ειναι μεγαλη), υπαρχουν συνεπειες. Οι συνεπειες ειναι αναλογες με την υποδομη της πιστας βεβαια, αλλα αυτο φαινεται απο πριν. Και στο Nurburgring, αν μπεις στο γρασιδι με καμμια 200αρια χλμ, η μικρη διευρυνση του οριου, εχει σοβαροτατες συνεπειες λογω των μπαριερων και της σχετικα υψηλης ταχυτητας και ελλειψης χωρου διαφυγης. Και στις Σερρες, αν υπαρβαλεις πχ στην εξοδο του S, ειναι αρκετα επικινδυνα τα πραγματα, λογω της γωνιας που εχει το αυτοκινητο σε σχεση με το χωμα στην εξοδο και λογω της υψηλοτερης ταχυτητας.
Αν ειναι να μιλησουμε για πιστα επιπεδου F1, θα πρεπει να μιλησουμε και για κοστη ενοικιασης.... -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
αν θες να περνάς πίτα τις φιστικές .... θέλεις καλά σεμι σλικ και ανάρτηση...ΟΧΙ!!
Απλα, δεν περναει (μιλαω για 106/Saxo 1600 16ν παντα).
Θα φρεναρεις.τώρα σχετικά με την πίστα... αυτή έχουμε !!! thats all !!! μακάρι να είχαμε επιλογές !!! ας φωνάξουμε μπας και ακουστούμε !!!!
Μαζι σου...
-
Τα οποία κόστη μην νομίζεις ότι είναι και πολύ μεγαλύτερα από των δικών μας πιστών, τηρουμένων των αναλογιών. Όσο για το όριο, όλοι ξέρουμε ότι είναι μια λεπτή γραμμή που για τον Α ή Β λόγο, εστω και καταλάθος, επειδή δεν έπιασαν τα φρένα πχ (ο Κούκος ξέρει), μπορεί να ξεπεραστεί. Γιατί θα πρέπει να τιμωρηθείς για το λάθος σου δλδ? Και δεν μιλάμε για το Ρινγκ τώρα, αυτό είναι άλλη περίπτωση, ειδική. Μιλάμε για μια πίστα δίπλα στην Αθήνα η οποία υποτίθεται θα προσελκύσει και άσχετους με το αντικείμενο (μίλησε τώρα και ο σχετικός ), οι οποίοι πιθανό να κάνουν πιο εύκολα το λάθος.
Στην περίπτωσή μου τώρα, εκτός από το τετ-α-κε, όπου ήταν πραγματικό λάθος, στην άλλη περίπτωση απλά έμεινα λιγο παραπάνω στο κερμπ (όχι έξω από αυτό), το οποίο αντί να τελειώνει ομαλά στην άσφαλτο, είχε ένα κενό να χάσκει. Φταίω εγώ δλδ γι' αυτό? -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Τα οποία κόστη μην νομίζεις ότι είναι και πολύ μεγαλύτερα από των δικών μας πιστών, τηρουμένων των αναλογιών. Όσο για το όριο, όλοι ξέρουμε ότι είναι μια λεπτή γραμμή που για τον Α ή Β λόγο, εστω και καταλάθος, επειδή δεν έπιασαν τα φρένα πχ (ο Κούκος ξέρει), μπορεί να ξεπεραστεί. Γιατί θα πρέπει να τιμωρηθείς για το λάθος σου δλδ? Και δεν μιλάμε για το Ρινγκ τώρα, αυτό είναι άλλη περίπτωση, ειδική. Μιλάμε για μια πίστα δίπλα στην Αθήνα η οποία υποτίθεται θα προσελκύσει και άσχετους με το αντικείμενο (μίλησε τώρα και ο σχετικός ), οι οποίοι πιθανό να κάνουν πιο εύκολα το λάθος.
Στην περίπτωσή μου τώρα, εκτός από το τετ-α-κε, όπου ήταν πραγματικό λάθος, στην άλλη περίπτωση απλά έμεινα λιγο παραπάνω στο κερμπ (όχι έξω από αυτό), το οποίο αντί να τελειώνει ομαλά στην άσφαλτο, είχε ένα κενό να χάσκει. Φταίω εγώ δλδ γι' αυτό?Τα κοστη ποικιλουν. Πχ στην Αμερικη, ενα τυπικο ημερησιο κοστος χρησης ειναι 200$. Υπαρχουν φτηνες χρεωσεις ανα την Ευρωπη αλλα και πολυ ακριβες. Μιλαω για ημερησια, μη αποκλειστικη χρηση.
Και ναι, ειναι δικο σου λαθος. Απλα δες παρομοιες περιπτωσεις στην F1, ποσο αποσταθεροποιειται το μονοθεσιο (που ειναι σχεδιασμενο να δεχεται τετοια χρηση), οταν ο οδηγος το παρακανει και δεν προλαβει να το κατεβασει απο το κερμπ πριν αυτο τελειωσει. Δεν θυμαμαι να εχω δει πουθενα κερμπ να τελειωνει ομαλα στην ασφαλτο οπως λες. Βασικα δεν τελειωνει στην ασφαλτο, τελειωνει στο χωραφι, γιατι απλουστατα το κερμπ βρισκεται εκει που υποθετικα θα υπηρχε χωμα.
-
To οποίο χωράφι βρίσκεται ουσιαστικά 10 πόντους πιο χαμηλά από την άσφαλτο, οπότε η αμμοπαγίδα γίνεται απλά παγίδα... ας ήταν ομαλό το τελείωμα του κερμπ και ας ήταν και χώμα...
-
Το οποιο φανταζομαι οτι καποτε ηταν και δεν ειναι πια.
Εδω τιθεται θεμα συντηρησης της πιστας, και πρεπει να μπει και η παραμετρος ασφαλτοταπητας...
Παμε Μεγαρα;