-
Για να ανοιξο και αυτο το θεμα μιας και δεν το ειδα πουθενα τι γνωμη εχεται γι αυτην την τεχνικη στα μερη του κινητηρα σας; Εγω εκανα μπιελες και καπακι μηχανης
-
Για να ανοιξο και αυτο το θεμα μιας και δεν το ειδα πουθενα τι γνωμη εχεται γι αυτην την τεχνικη στα μερη του κινητηρα σας; Εγω εκανα μπιελες και καπακι μηχανης
-
Για να ανοιξο και αυτο το θεμα μιας και δεν το ειδα πουθενα τι γνωμη εχεται γι αυτην την τεχνικη στα μερη του κινητηρα σας; Εγω εκανα μπιελες και καπακι μηχανης
-
Aν και δε νομίζω να λέγται ακριβώς έτσι (σίγουρα δεν γράφεται έτσι ) είχα διαβάσει ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο στο περιοδικό R&D γι' αυτό. Μου έκανε εντύπωση πως είναι αρκετά διαδεδομένο στα αγωνιστικά αυτοκίητα στις ΗΠΑ.
Το κόστος δεν μου φάνηκε ιδιαίτερ υψηλό, σε σχέση με αυτά που (θεωρητικά τουλάχιστον) προσφέρει. Επεξεργάζονται πολλά μέρη του αυτοκινήτου: τμηματα του κινητήρα, δισκόπλακες, συμπλέκτες, τμήματα της μετάδοσης γενικότερα.
Είχε ενδιαφέρον που η τεχνική αυτή επεκτείνεται και σε άλλα είδη. Νομίζω αναφεροντα ως παράδειγμα η επεξεργασία κάποιων πνευστών οργάνων, που δημιουργούσε διαφορές στον ήχο τους.
Στην Ελλάδα ασχολείται κανείς με κάτι τέτοιο ή απλά στέλνονται τα κομμάτια στο εξωτερικό;
-
ειναι ενας στην αθηνα (που αλλου) το λινκ ειναι αυτο http://www.cryogenics.gr/gr/motor.html
-
Η τεχνική κάνει θαύματα στο ατσάλι.Το 'ξεκουράζει' απο τίς εσωτερικές τάσεις τών μορίων του
Για άλλα μέταλλα δεν γνωρίζω τίποτα,άν έχει ή όχι κάποια θετική επίπτωση.
Πάντως είναι πολύ λεπτή διαδικασία και θέλει καλό μάστορα.Πόση ώρα,στούς πόσους βαθμούς,πόσο προοδευτικά κ.λ.π
ΚΡΥΟΓΕΝΝΙΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ