-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Προς Γκοφορ, ξεχνας μερικα καλα παλμαρε(οπως Ιβαν Μιλερ 10 φορες νικητης αντρος,διαφορες συμμετοχες σε αλλους θεσμους,κατι Ιταλους πρωην φ1,κλπ),αλλα ετσι και αλλιως παραπροωθηση του θεσμου των Εθνικων ομαδων,...γνωμη μου...Τον εβαλα τον Yvan αλλα χωρις το Andros που ειναι κατι ιδιαιτερο. Ολα τα βιογραφικα εχουν κρατηθει πριν την F1 γιατι αλλιως η συγκριση ειναι αδικη αφου οι οδηγοι των δυο θεσμων βρισκονται σε διαφορετικα σημεια στην καριερα τους. Καποιοι απο τους πιτσιρικαδες (με πρωτο τον Hulkenberg) του Α1 σε λιγα χρονια θα ειναι στην F1, καποιοι θα γραψουν ιστορια στο Champ Car (ο Rahal υπεγραψε στην Newman Haas) και τοτε θα εχουμε να λεμε τι ωραιο grid ειχε το Α1.
-
Και οργάνωση ... κυρίως στο θέμα των οδηγών. Ξεκίνησαν με 3, ο Καιτατζής έφυγε φαντάρος (και τους άφησε στα κρύα του λουτρού), μετά έκαναν πρόταση σε κάποιον άλλο Έλληνα οδηγό (ο οποίος το σκεφτόταν υπο όρους), δεν έκατσε και προσπάθησαν να τα βρουν με κάποιον Έλληνοαυστραλό.
-
Επισης κατεβασαν στον πρωτο αγωνα δυο λαθος οδηγους χανοντας πολυτιμο χρονο, επεμεναν να μοιραζουν χρονο μεταξυ των οδηγων οταν ολες οι αλλες ομαδες επικεντρωνονταν σε ενα οδηγο ανα αγωνα, ειχαν επιλεξει μια ομαδα για τεχνικη υποστηριξη που δεν ειχε εμπειρια σε μονοθεσια, ξεκινησαν ολη αυτη τη περιπετεια χωρις να εχουν οικονομικη ανεση να αντεξουν σε βαθος χρονου και το χειροτερο οταν βγηκαν στην αγορα για χορηγιες για τον α ή β λογο δεν επεισαν.
-
Ο χρήστης f1enigma έγραψε:
St.Devote δεν νομίζω ότι έχει καεί κάποιο χαρτί γιατί παρόλο το γεγονός αυτό δεν φαίνεται να επηρεάζεται κάτι. Απο αυτά που μπορώ να ξέρω. Σε ατομικό επίπεδο σίγουρα όχι! Αυτό στο υπογράφω.
...η προσωπικη πικρια ειναι το οτι το όλο εγχειρημα δεν 'αγγιξε' τον μέσο έλληνα ( αν και δεν θεωρω μεσο ελληνα αυτον που εχει για χομπι τον μηχανοκινητο αθλητισμο )
Εαν εξαιρεσεις καμοια 10αρια 'κολλημενους' ( και εννοω εμας ), η όλη κίνηση περασε στο ντουκου.
Θελω απλα να θυμισω οτι το SuperSport διεκοψε την μεταδοση του 1ου αγωνα με συμμετοχη ελληνικης ομαδας στο Α1GP ... για να δειξει τα γνωστα 'ντερμπι' του ....Ηλισιακου (λεμε τωρα ) ... και ο κ. Σκευοφυλαξ που έκανε την περιγραφη ... μας κάλεσε να γυρισουμε στο Ολλανδικο καναλι για να δουμε το τελος του αγωνα .
Αυτο ειναι το 'χαρτι που φοβάμαι οτι καηκε' ...
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Προς Γκοφορ, ξεχνας μερικα καλα παλμαρε(οπως Ιβαν Μιλερ 10 φορες νικητης αντρος,διαφορες συμμετοχες σε αλλους θεσμους,κατι Ιταλους πρωην φ1,κλπ),αλλα ετσι και αλλιως παραπροωθηση του θεσμου των Εθνικων ομαδων,...γνωμη μου...
**Τον εβαλα τον Yvan **αλλα χωρις το Andros που ειναι κατι ιδιαιτερο. Ολα τα βιογραφικα εχουν κρατηθει πριν την F1 γιατι αλλιως η συγκριση ειναι αδικη αφου οι οδηγοι των δυο θεσμων βρισκονται σε διαφορετικα σημεια στην καριερα τους. Καποιοι απο τους πιτσιρικαδες (με πρωτο τον Hulkenberg) του Α1 σε λιγα χρονια θα ειναι στην F1, καποιοι θα γραψουν ιστορια στο Champ Car (ο Rahal υπεγραψε στην Newman Haas) και τοτε θα εχουμε να λεμε τι ωραιο grid ειχε το Α1.
To ειδα,οτι τον εβαλες τον Μιλερ...
Επισης εβαλες οτι ο Πριο δεν ειχε νικη στη βρετανικη Φ3!
Ανιβαι!
Βασικα ας γραψουν πρωτα Ιστορια και μετα το συζηταμε!
(γνωστο το τι γινεται με ολους τους πιτσι του κοσμου!,Βλεπε Ενγκε που πηγαινε για πρωταθλητης Φ1 καποτε,λεγανε.......και πολλους πολλους αλλους...)Προς φι ενιγμα(και επι του θεματος ), η κατασταση στα τελειωματα της μικρης αυτης μας ιστοριας στο Α1γκραν πρι ηταν του στυλ 'χ...ε ψηλα και αγναντευε' δυστυχως....
-
Βεβαια θα ηταν δυσκολο να φτασει το θεμα στον μεσο Ελληνα απο τη στιγμη που η ολη συμμετοχη στην ουσια κρατησε κατι λιγοτερο απο μηνα ε;
Παντως αν κατι καταλαβαινεις απο την πρωτη στιγμη, ειναι οτι οι 'εθνικες ομαδες' του Α1 ειναι πιο ευκολο να συγκινησουν τον μεσο θεατη απο οτι ενας Ελληνας πχ στο GP2 ή στο JWRC ή στο WTCC. Θα ηταν πραγματικα ενδιαφερον να ξαναγινει παλι το πειραμα αλλα με πιο καλες συνθηκες.
-
Εχει δυο, κοιταξα λαθος site. Και παλι τερματισε 6ος με την ομαδα του Docking που την επομενη χρονια πηρε πρωταθλημα με τον Kerr που τρεχει στο Α1. Τριχες δηλαδη, χειροτερα απο τον Yoong που τοσο εχει λιδωρηθει (αδικα)
-
Θα ηταν πραγματικα ενδιαφερον να ξαναγινει παλι το πειραμα αλλα με πιο καλες συνθηκες
Για να μην ειναι ομως συνεχως 'πειραμα' πρεπει η καλυτερα 'θα επρεπε' καποια στιγμη να αποκτουσαμε και καποιο στοιχειωδους υποδομης πρωταθλημα ταχυτητας,κατι το οποιο δεν εχουμε ως γνωστων.....
Γιατι κακα τα ψεμματα οι επενδυτες δεν ψαχνουν για πειραματα.....
Σιγουρη....ξενη.... αγορα.....
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Καμια σχεση...... (προς καβαλλινο)Τουλαχιστον 3-4 θεσμοι πιστας εχουν καλυτερη προωθηση-προβολη απο το παγκοσμιο πρωταθλημα ραλλυ......(λεω αυτο για να μην μπουμε σε ειδικους θεσμους)
(χωρις να τασομαι υπερ του ενος η του αλλου,απλα λεω το γεγονος γνωριζοντας τα οποια πλεονεκτηματα τηλεοπτικης προβολης διαθετει η πιστα)3-4 θεσμοί, σα να λέμε Formula 1, WTCC, FIA GT, DTM; Προσωπικά αν και δεν νομίζω κανένας από τους 3 τελευταίους θεσμούς να έχει καλύτερη προώθηση - γιατί για προβολή σαφώς και είναι ευκολότερο να έχουν καλύτερη - από το WRC, πιστεύω πως αναλογικά όλοι έχουν όσο μερίδιο τους αναλογεί βάση του τι θέλει ο κόσμος. Μην κοιτάς εδώ, που ελέω Ακρόπολις (το μοναδικό μηχανοκίνητο event στο οποίο υπάρχει η χώρα μας στο χάρτη) όλοι σχεδόν οι εμπλεκόμενοι στον μηχανοκίνητο είναι μεγαλωμένοι και απαρτίζουν το χώρο των ράλλυ. Και σαν αποτέλεσμα βλέπεις διακόσες αναβάσεις, οχτακόσα σπριντ και δεκαπέντε πρωταθληματικά ράλλυ ξέρω γω, ενώ απέναντι έχεις 5-6 αγώνες λίγων μονοθεσίων σε μιάμιση πίστα.
Είναι το αντίστοιχο όπως στην Ισπανία που μέχρι να εμφανιστεί ο Alonso δεν τους ενδιέφερε τίποτα άλλο παρά οι αγώνες μοτοσυκλετών. Βέβαια οι Ισπανοί είχανε και κάμποσους παγκόσμιους πρωταθλητές και αναβάτες παγκόσμιας κλάσης σε αυτό που τους ενδιέφερε, οπότε ακόμα καλύτερα.
Για το ράλλυ τώρα, τα τοπικά πρωταθλήματα έχουν επαρκέστατη προβολή στην εκάστοτε χώρα. Στη Βρετανία, στην Ιταλία, στη Γαλλία και σε πολλές άλλες χώρες, τα τοπικά τους πρωταθλήματα έχουν μια χαρά προβολή στις χώρες τους, επιπλέον του παγκόσμιου! -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Για να μην ειναι ομως συνεχως 'πειραμα' πρεπει η καλυτερα 'θα επρεπε' καποια στιγμη να αποκτουσαμε και καποιο στοιχειωδους υποδομης πρωταθλημα ταχυτητας,κατι το οποιο δεν εχουμε ως γνωστων.....Γιατι κακα τα ψεμματα οι επενδυτες δεν ψαχνουν για πειραματα.....
Σιγουρη....ξενη.... αγορα.....
Εχουμε πιτσιρικια που τρεχουν κορυφαιο καρτ εξω, οποτε δεν ειναι προβλημα. Ειδικα η τελευταια φουρνια φευγει κατευθειαν σε μονοθεσια εκτος Ελλαδας και τελος.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Μην κοιτάς εδώ, που ελέω Ακρόπολις (το μοναδικό μηχανοκίνητο event στο οποίο υπάρχει η χώρα μας στο χάρτη) όλοι σχεδόν οι εμπλεκόμενοι στον μηχανοκίνητο είναι μεγαλωμένοι και απαρτίζουν το χώρο των ράλλυ. Και σαν αποτέλεσμα βλέπεις διακόσες αναβάσεις, οχτακόσα σπριντ και δεκαπέντε πρωταθληματικά ράλλυ ξέρω γω, ενώ απέναντι έχεις 5-6 αγώνες λίγων μονοθεσίων σε μιάμιση πίστα.Αυτο ειναι μια στρεβλωση για την οποια ευθυνεται κυριως η προηγουμενη γενια μας. Για αυτους οτι δεν εχει χωματακι ειναι για πεταμα. Αλλα πλεον με την πτωση που εχει το WRC ολοι αρχιζουν να αναθεωρουν αναγκαστικα. Αν ποτε ερθει μια επιτυχια στα μονοθεσια, η κατασταση θα αλλαξει ριζικα.
-
Τρελο μελλον.....
Κατευθειαν στα βαθια και με χρηματα αντε γεια,και μετα θα πρεπει και να επιβιωσει ο εκαστοτε πιτσιρικας......
Ενας δυο κουκοι αντεχουν τετοια πορεια ζωης....(οχι ο δικος μας )
Τους υπολοιπους θα τους φαει η τους τρωει η μαρμαγκα... (η το 'σκανε' νωρις νωρις)Ενα σχετικο τοπικο(αρα φτηνοτερο απο οποιο ξενιτισμενο) πρωταθλημα ανθρωπινου επιπεδου ειναι παντα καλο και 'σωστο'(αν θελεις να λες οτι εχεις μια μοτορσπορ κουλτουρα,εστω και χαμηλου επιπεδου) να υπαρχει.
-
Το μονο ζητημα σε τετοιες περιπτωσεις σαν τις δικες μας ειναι να επιλεξεις σοφα σε ποιο πρωταθλημα και με ποια ομαδα θα τρεξεις. Υπαρχουν λυσεις για ολα αρκει να υπαρχει ταλεντο.
A1 GP Greece .... οχι δεν ειναι πλακα