-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Το δικό μου board computer αποκλίνει κατά 6-7 λίτρα!!!!αυτο ειναι board game οχι trip computer
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Το δικό μου board computer αποκλίνει κατά 6-7 λίτρα!!!!καλα το δικο σου ειναι bmw
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Το δικό μου board computer αποκλίνει κατά 6-7 λίτρα!!!!δεν λέμε για το tetris των παιδιών ρε...
-
Εγκάθετοι...
Αλήθεια τώρα. Το BC μου δείχνει κατανάλωση περίπου 17 λτ/100!!!!
Και αυτό οφείλεται στο ότι όποτε σταματάω αρχίζει και υπολογίζει την μέγιστη κατανάλωση (χωρίς την παράμετρο κίνησης ή όχι του αυτοκινήτου).
Οπότε και 'εκτοξεύεται' η μέση τιμή... -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
:lol:Εγκάθετοι...
Αλήθεια τώρα. Το BC μου δείχνει κατανάλωση περίπου 17 λτ/100!!!!
Και αυτό οφείλεται στο ότι όποτε σταματάω αρχίζει και υπολογίζει την μέγιστη κατανάλωση (χωρίς την παράμετρο κίνησης ή όχι του αυτοκινήτου).
Οπότε και 'εκτοξεύεται' η μέση τιμή...ας ειναι κι ετσι ρε Νικο.......
οτι βενζινη σου περισευει απο αυτο που υπολογιζει το trip σου μου τη στελνεις,την καιω εγω δεν εχω προβλημα
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
:lol:
Εγκάθετοι...
Αλήθεια τώρα. Το BC μου δείχνει κατανάλωση περίπου 17 λτ/100!!!!
Και αυτό οφείλεται στο ότι όποτε σταματάω αρχίζει και υπολογίζει την μέγιστη κατανάλωση (χωρίς την παράμετρο κίνησης ή όχι του αυτοκινήτου).
Οπότε και 'εκτοξεύεται' η μέση τιμή...ας ειναι κι ετσι ρε Νικο.......
οτι βενζινη σου περισευει απο αυτο που υπολογιζει το trip σου μου τη στελνεις,την καιω εγω δεν εχω προβλημα
-
να σου στειλω 60λιτρα.......
-
Είμαστε και off topic...
Αυτό πάντως πρέπει να είναι πρόβλημα υπολογισμού στις Ε36.
-
δεν εχω board computer.
η μεθοδος ειναι η ακολουθη που γνωριζετε.
φουλαρω εγω και εξαρεωνω οσο μπορω με την μανικα,και καθε 100km στο μετρητη που μηδενιζω μετραω....
τσα 7,1lt στα 100Km απο Σερρες αθηνα στην εθνικη με μεσο ορο τις 4000σαλ και τα 140 στο κοντερ,ημουν μεταξυ 130 και 140 στο κοντερ.
στο ανεβασμα απο αθηνα προς Σερρες -Θεσσαλονικη ξεσκισμα γιατι εφυγα στις 22/12 Παρασκευη τσα 9Lt την πρωτη φορα και 10lt την δευτερη αλλα με 160 και 180 και 200 στο κοντερ οπου μπορουσα για λιγο,και απο 4000σαλ εως 6500σαλ οπου μπορουσα.Η αυξηση συμπιεσης προσφερει χαμηλη καταναλωση στις μεσαιες με σταθερο γκαζι,ολοι το ξερουν αυτο...
εννοειται οτι καιω μονο 95 αρα,και σπανια 100 απο συγκεκριμενο πρατηριο.
αυτα για να μην βγει κανεις για τα πειρακια με 95αρα και 11,3/1 συμπιεση.
τελικα απαντηση δεν πηρα για το στοιχημα ειναι κανεις μεσα,γιατι καποιοι δεν απαντησαν ακομα?????????????????????????????? -
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
τσα 7,1lt στα 100Km απο Σερρες αθηνα στην εθνικη με μεσο ορο τις 4000σαλ και τα 140 στο κοντερ,ημουν μεταξυ 130 και 140 στο κοντερ.
- μεταξυ 130 & 140 ΔΕΝ σημαινει μεση 140.
- τα 130-140 στο κοντερ σημαινουν 120-130 πραγματικα.
με τα 1 & 2 εγω θα βγαλω οτι μεση πραγματικη ηταν τα 125 πραγματικα.
ναι, με 125 πραγματικα ισως να εχεις στιγμιαια 7,1.με 125 ΜΕΣΗ ταξιδιου το θεωρω απιθανο ομως.
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
δεν εχω board computer.Αν είχες θα έβλεπες ότι 140 μέση σημαίνει να πηγαίνεις με 180 (και πάνω). Μόνο τα διόδια σου ρίχνουν πολύ τη μέση ταχύτητα.
Αν σου καίει 7 λίτρα στην εθνική, σημαίνει ότι πήγες Σέρρες Αθήνα χωρίς να γεμίσεις στη διαδρομή, σωστά;
-
δεν γεμισα σωστα απο Σερρες για Αθηνα...
οταν λεω 130 με 140 σημαινει οτι στα Τεμπη κοβεις,στον Μαλιακο κοβεις,αλλα το 80% και πλεον της διαδρομοης τον εκανα με ελαχιστη τα 130 και μεγιστη τα 140 σχεδον.τωρα αν πηγα και με 150 για 1km δεν μπορω να θυμαμαι.εγω ξερω οτι εκανα κοντα 600km με 45 περιπου λιτρα αν δεχθω οτι εχω ρεζερβουαρ 52 λιτρα και αναψε το λαμπακι το οποιο βεβαια με τις αναταραξεις ισως αναβει λιγο νωρις..
το στοιχημα το βαζει κανεις απο τις προηγουμενες σελιδες???
παιδια το θεμα μας ειναι τα 7 λιτρα,τα 9 και τα 10 δεν σας φτανουνε για ενα αμαξι που για καποιους δεν δουλευει στο δρομο,ενω στο δυναμομετρο παει καλα?και με μαμα καταλυτη επανω,και με μαμα μπουζι....και μαμα μεσαιο καζανακι????μαμα τα χαπια μου.....δεν με πιστευουν και δεν με παιζουν....α πριν καιρο ειχε και μαμα φιλτρο αερα αλλα 128 στροφαλο τα ειχε χωρις τα εκκεντροφορια και τα γραναζια....
απο το 1996 ασχολουμαι με βελτιωση και πειραματισμους...και σε μηχανακια απο το 2003...ετσι για την ιστορια...
οποιος θελει info για μετατροπες μονο με pm...πλεον...αλλα ειδικευση εχω σε opel απο 1,4 εως 2,0 λιτρα..οχι σαν κατι ξερολες εδω μεσα...
σε λιγο καιρο ετοιμαζω αλλο project ετσι να παραμιλανε καποιοι εδω μεσα..
απο 1,4 θα δειτε αλογατα που δεν θα τα πιστευετε..παμε παλι,με μαμα καταλυτη,μαμα μπουζι,μαμα μεσαιο,5/40 λαδακι motul,...και καποια μυστικα...ετσι για να γελαω με κατι ξερολες εδω που χαλανε την πιατσα του forum....λοιπον το λαδι που τσιμπαει ο fsi δεν ειναι φυσιολογικο,ή αλλαζετε λαδακι και το αλλαζετε με 5/40 καθε 8000 με 9000km αναλογα τα ετησια χιλιομ.ή στειλτε μαζικη επιστολη σε VW ή βρειτε μηχανικο που να εχει βρει που οφειλεται η καταναλωση.τσιμουχακια ειναι αυτα,ελατηρια πιστονιου,τρομπα λαδιου,ωστηρια δεν ξερω και γω τι....βρειτε το προβλημα με μαζικη επιστολη απαιτειστε επισκευη...
τωρα κατι 5/30,0/30 και συναφη 0/20 ιξωδες που θα σκασουν σε λιγο καιρο απο κατι ford κτλ,δεν κανουν για ελλαδιτσα..ενα καλο 0/40,5/40,10/40 ειναι το καλυτερο..κατι 10/60 15/50,5/50 περαστικα,κατι προσθετα λαδιου αντε γεια...τα λεω για το καλο σας,ορισμενων που δισταζετε να ρωτησετε..
αλλαξτε και κανα νερο ψυγειου καθε 20000km κακο δεν κανει.... -
5-30 βάζουν και στα Astra H που έχουν 6ετή εγγύηση για το μοτέρ χωρίς να έχουν παρατηρηθεί περιπτώσεις απώλειας λαδιού ή μηχανικών βλαβών.
-
λοιπον το λαδι που τσιμπαει ο fsi δεν ειναι φυσιολογικο,ή αλλαζετε λαδακι και το αλλαζετε με 5/40 καθε 8000 με 9000km αναλογα τα ετησια χιλιομ.ή στειλτε μαζικη επιστολη σε VW ή βρειτε μηχανικο που να εχει βρει που οφειλεται η καταναλωση.τσιμουχακια ειναι αυτα,ελατηρια πιστονιου,τρομπα λαδιου,ωστηρια δεν ξερω και γω τι....βρειτε το προβλημα με μαζικη επιστολη απαιτειστε επισκευη.
..
Το Α3 FSI της γυναίκας μου πάντως ΔΕΝ καίει λάδι.
Η προηγούμενη αλλαγή έγινε στα 12-13.000 χλμ, τώρα έχει περίπου 25.000χλμ και τα λαδάκια του είναι μια χαρά.Το δικό μου Α4 (TQ 190ps) τον πρώτο μήνα μου είχε κάψει 0.3 λίτρα στα 3000 χλμ. Έκαψε άλλο τόσο μέχρι τα 10.000 και από εκεί και πέρα δεν έχει κάψει σχεδόν καθόλου. 65.000 χλμ τώρα με αλλαγές κάθε 10.000 χλμ.
Το Α4 είχε πάντα λάδια προδιαγραφής VW 503.01
Το Α3 στην μία αλλαγή που του έγινε VW 504.00, ότι δηλαδή γράφει το manual.Μήπως κάποια αυτοκίνητα καίνε λάδι γιατί πολλοί ιδιοκτήτες διαλέγουν λάδι με βάση το ιξώδες και όχι την προδιαγραφή ??
-
το τούρμπο είναι λογικό να τσιμπάει λίγα λαδάκια...όχι όμως λίτρα φυσικά. Καλό είναι να το ελέγχει κανείς.
-
Τα 140 μέση έγιναν 130-140 στο κοντέρ, μετά έπεσαν κι άλλο και στο τέλος θα γίνει διψήφια η μωτ
Συμβουλές προς κατόχους FSI, από ποιον;
Εγώ πάντως θα στείλω επιστολή και θα διαμαρτυρηθώ, το δικό μου είναι χαλασμένο γιατί δεν καίει λάδι
Καλά μπήκε η χρονιά
-
Ο χρήστης christos_κ έγραψε:
λοιπον το λαδι που τσιμπαει ο fsi δεν ειναι φυσιολογικο,ή αλλαζετε λαδακι και το αλλαζετε με 5/40 καθε 8000 με 9000km αναλογα τα ετησια χιλιομ.ή στειλτε μαζικη επιστολη σε VW ή βρειτε μηχανικο που να εχει βρει που οφειλεται η καταναλωση.τσιμουχακια ειναι αυτα,ελατηρια πιστονιου,τρομπα λαδιου,ωστηρια δεν ξερω και γω τι....βρειτε το προβλημα με μαζικη επιστολη απαιτειστε επισκευη.
..
Το Α3 FSI της γυναίκας μου πάντως ΔΕΝ καίει λάδι.
Η προηγούμενη αλλαγή έγινε στα 12-13.000 χλμ, τώρα έχει περίπου 25.000χλμ και τα λαδάκια του είναι μια χαρά.Το δικό μου Α4 (TQ 190ps) τον πρώτο μήνα μου είχε κάψει 0.3 λίτρα στα 3000 χλμ. Έκαψε άλλο τόσο μέχρι τα 10.000 και από εκεί και πέρα δεν έχει κάψει σχεδόν καθόλου. 65.000 χλμ τώρα με αλλαγές κάθε 10.000 χλμ.
Το Α4 είχε πάντα λάδια προδιαγραφής VW 503.01
Το Α3 στην μία αλλαγή που του έγινε VW 504.00, ότι δηλαδή γράφει το manual.Μήπως κάποια αυτοκίνητα καίνε λάδι γιατί πολλοί ιδιοκτήτες διαλέγουν λάδι με βάση το ιξώδες και όχι την προδιαγραφή ??
Το Α4 TQ δεν φορά FSi κινητήρα. Εδώ μιλούν για FSi εάν εξαιρέσεις τα offtopic για την κατανάλωση.
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
δεν γεμισα σωστα απο Σερρες για Αθηνα...οταν λεω 130 με 140 σημαινει οτι στα Τεμπη κοβεις,στον Μαλιακο κοβεις,αλλα το 80% και πλεον της διαδρομοης τον εκανα με ελαχιστη τα 130 και μεγιστη τα 140 σχεδον.τωρα αν πηγα και με 150 για 1km δεν μπορω να θυμαμαι.εγω ξερω οτι εκανα κοντα 600km με 45 περιπου λιτρα αν δεχθω οτι εχω ρεζερβουαρ 52 λιτρα και αναψε το λαμπακι το οποιο βεβαια με τις αναταραξεις ισως αναβει λιγο νωρις..
το στοιχημα το βαζει κανεις απο τις προηγουμενες σελιδες???
Με 100-110 χαω μέση ταχύτητα που έχεις δεν έσπασες κανένα ρεκόρ οικονομίας. Τόσο καίνε πολλά αυτοκίνητα και μερικά λιγότερο.
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=17337&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= -
καλα σε λιγο θα μου πειτε οτι πηγαινα με 80.
δηλ απο τα 600 αν εκανα 500km 140 στο κοντερ οπου πραγματικα ειναι 130 και τα υπολοιπα με 60,80,100 κτλ εκει θα κολησουμε...
το θεμα ειναι οτι βελτιωμενο αυτοκινητο με δικες μου επιλογες καιει λιγοτερο απο οτι νορμαλ...
το θεμα ειναι ποιος βαζει τα 1000€ στοιχημα...να παμε μια βολτα,αφου ειστε τοσο σιγουροι για τις απαντηεις σας???
το 5/30 που βαζει η opel και η Ford ποιος ειπε οτι ειναι σωστο για την ελλαδα?μιλαω γενικα αλλα καποιοι το παιρνουν προσωπικα.γιατι αραγε?
οταν λεω 130 με 140 σημαινει οτι στα Τεμπη κοβεις,στον Μαλιακο κοβεις,αλλα το 80% και πλεον της διαδρομοης τον εκανα με ελαχιστη τα 130 και μεγιστη τα 140 σχεδον.τωρα αν πηγα και με 150 για 1km δεν μπορω να θυμαμαι.εγω ξερω οτι εκανα κοντα 600km με 45 περιπου λιτρα αν δεχθω οτι εχω ρεζερβουαρ 52 λιτρα και αναψε το λαμπακι το οποιο βεβαια με τις αναταραξεις ισως αναβει λιγο νωρις..
ΜΑΘΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ,ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΧΑΝΕΙΣ ΛΑΔΙΑ....
εννοειται οτι καιω μονο 95 αρα,και σπανια 100 απο συγκεκριμενο πρατηριο.
αυτα για να μην βγει κανεις για τα πειρακια με 95αρα και 11,3/1 συμπιεση.
παρτε και αυτο ετσι για κερασακι,αφου χανετε το δασος και βλεπετε το δεντρο...
πολυ κομπλεξ...κανατε το forum πρωιναδικο. -
μαστόρια εδώ είναι κατανάλωση ΕΛΑΙΟΥ όχι κατανάλωση ΒΕΝΖΙΝΗΣ.
υπάρχει άλλο τόπικ για αυτό. Σόρι μοντς για την επέμβαση.
Group VAG FSI. Καίει λάδια;