-
Αντιγράφω από το topic που άνοιξα στο MR2 club forum, καθώς είχα την τύχη να επισκεφτώ την πίστα της F1 στο Μπαχρέιν.....
....ή αλλιώς από τη νύχτα στη μέρα και πίσω πάλι! Συνηθισμένος από τις δικές μας 'πίστες' είχα την τύχη να επισκεφτώ την πίστα Formula 1 στο Μπαχρέιν καθώς βρέθηκα εκεί για δουλειά. Πέρασα σχεδόν 2 μέρες εκεί, αφού έτυχε λόγω γνωριμίας να κάνω πέρα από τα καθιερωμένα τουρ και κάποιες βόλτες μέσα στην πίστα (στη μισή για την ακρίβεια) καθώς είχε αγώνα με Mini Cooper S, Caterham, BMW Formula και Formula 3000.
Μερικές φωτογραφίες, καθώς οι συγκρίσεις είναι άνισες δυστυχώς.
Με το που φτάνεις από έξω σε εντυπωσιάζει το μέγεθός της αλλά και εκείνο των κτισμάτων. Είναι φτιαγμένη στη μέση της ερήμου και κοντά της δεν υπάρχουν παρά κάτι χωριά. Θέλεις μισή ώρα από την πόλη για να φτάσεις. Εδώ φαίνονται οι κυρίως εξέδρες μπροστά στην μεγάλη ευθεία.
Ο μεγάλος πύργος για το σεϊχη, τη βασιλική οικογένεια και τους VIP προσκεκλημένους τους
Αναλυτικές οδηγίες για τους επισκέπτες/θεατές, πρέπει να είσαι εντελώς χαζός για να χαθείς....
Το πάρκινκ είναι αχανές αλλά ακόμα καλύτερα χρησιμοποιείται για μαθήματα ασφαλούς οδήγησης και drift events. Φαίνονται στο βάθος οι κορίνες που χρησιμοποιούνται. Σύντομα θα υπάρχει και πίστα καρτ, ώστε όλα τα μηχανοκίνητα αθλήματα να βρίσκονται συγκεντρωμένα στην ίδια πίστα (εχει και ευθεία dragster μέσα)
Η αρχή της μεγάλης ευθείας της πίστας F1
Η άλλη πλευρά του αχανούς πάρκινκ!
-
Αντιγράφω από το topic που άνοιξα στο MR2 club forum, καθώς είχα την τύχη να επισκεφτώ την πίστα της F1 στο Μπαχρέιν.....
....ή αλλιώς από τη νύχτα στη μέρα και πίσω πάλι! Συνηθισμένος από τις δικές μας 'πίστες' είχα την τύχη να επισκεφτώ την πίστα Formula 1 στο Μπαχρέιν καθώς βρέθηκα εκεί για δουλειά. Πέρασα σχεδόν 2 μέρες εκεί, αφού έτυχε λόγω γνωριμίας να κάνω πέρα από τα καθιερωμένα τουρ και κάποιες βόλτες μέσα στην πίστα (στη μισή για την ακρίβεια) καθώς είχε αγώνα με Mini Cooper S, Caterham, BMW Formula και Formula 3000.
Μερικές φωτογραφίες, καθώς οι συγκρίσεις είναι άνισες δυστυχώς.
Με το που φτάνεις από έξω σε εντυπωσιάζει το μέγεθός της αλλά και εκείνο των κτισμάτων. Είναι φτιαγμένη στη μέση της ερήμου και κοντά της δεν υπάρχουν παρά κάτι χωριά. Θέλεις μισή ώρα από την πόλη για να φτάσεις. Εδώ φαίνονται οι κυρίως εξέδρες μπροστά στην μεγάλη ευθεία.
Ο μεγάλος πύργος για το σεϊχη, τη βασιλική οικογένεια και τους VIP προσκεκλημένους τους
Αναλυτικές οδηγίες για τους επισκέπτες/θεατές, πρέπει να είσαι εντελώς χαζός για να χαθείς....
Το πάρκινκ είναι αχανές αλλά ακόμα καλύτερα χρησιμοποιείται για μαθήματα ασφαλούς οδήγησης και drift events. Φαίνονται στο βάθος οι κορίνες που χρησιμοποιούνται. Σύντομα θα υπάρχει και πίστα καρτ, ώστε όλα τα μηχανοκίνητα αθλήματα να βρίσκονται συγκεντρωμένα στην ίδια πίστα (εχει και ευθεία dragster μέσα)
Η αρχή της μεγάλης ευθείας της πίστας F1
Η άλλη πλευρά του αχανούς πάρκινκ!
-
Αντιγράφω από το topic που άνοιξα στο MR2 club forum, καθώς είχα την τύχη να επισκεφτώ την πίστα της F1 στο Μπαχρέιν.....
....ή αλλιώς από τη νύχτα στη μέρα και πίσω πάλι! Συνηθισμένος από τις δικές μας 'πίστες' είχα την τύχη να επισκεφτώ την πίστα Formula 1 στο Μπαχρέιν καθώς βρέθηκα εκεί για δουλειά. Πέρασα σχεδόν 2 μέρες εκεί, αφού έτυχε λόγω γνωριμίας να κάνω πέρα από τα καθιερωμένα τουρ και κάποιες βόλτες μέσα στην πίστα (στη μισή για την ακρίβεια) καθώς είχε αγώνα με Mini Cooper S, Caterham, BMW Formula και Formula 3000.
Μερικές φωτογραφίες, καθώς οι συγκρίσεις είναι άνισες δυστυχώς.
Με το που φτάνεις από έξω σε εντυπωσιάζει το μέγεθός της αλλά και εκείνο των κτισμάτων. Είναι φτιαγμένη στη μέση της ερήμου και κοντά της δεν υπάρχουν παρά κάτι χωριά. Θέλεις μισή ώρα από την πόλη για να φτάσεις. Εδώ φαίνονται οι κυρίως εξέδρες μπροστά στην μεγάλη ευθεία.
Ο μεγάλος πύργος για το σεϊχη, τη βασιλική οικογένεια και τους VIP προσκεκλημένους τους
Αναλυτικές οδηγίες για τους επισκέπτες/θεατές, πρέπει να είσαι εντελώς χαζός για να χαθείς....
Το πάρκινκ είναι αχανές αλλά ακόμα καλύτερα χρησιμοποιείται για μαθήματα ασφαλούς οδήγησης και drift events. Φαίνονται στο βάθος οι κορίνες που χρησιμοποιούνται. Σύντομα θα υπάρχει και πίστα καρτ, ώστε όλα τα μηχανοκίνητα αθλήματα να βρίσκονται συγκεντρωμένα στην ίδια πίστα (εχει και ευθεία dragster μέσα)
Η αρχή της μεγάλης ευθείας της πίστας F1
Η άλλη πλευρά του αχανούς πάρκινκ!
-
Αυτή είναι η αίθουσα των δημοσιογράφων. Εδώ γίνονται και οι συνεντεύξεις τύπου......
Αυτός είναι ο πύργος που δίνεται η εκκίνηση καθώς και ο έλεγχος του αγώνα. Χρησιμοποείται μόνο για τους διεθνείς αγώνες, όπως και τα υπόλοιπα σημεία. Για τους τοπικούς αγώνες υπάρχει άλλη υποδομή, εντυπωσιακή και αυτή. Ο κύριος Berni κάθεται εκεί κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Και το εσωτερικό του πύργου, όπου συγκεντρώνεται η εικόνα από όλα τα σημεία της πίστες. Από εδώ οι αγωνοδίκες αποφασίζουν για τις ποινές, τις σημαίες και το αν θα μπει αυτοκίνητο ασφαλείας μέσα.
Ο χάρτης της πίστας όπου φαίνεται η χάραξη της και οι 3 διαφορετικοί παράδρομοι για προσβάσεις ασφαλείας, δημοσιογράφων, φωτογράφων κ.λ.π. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν 7 διαφορετικές χαράξεις, με πιο γνωστή της F1 που φαίνεται 5.4 χλμ, μια πιο μικρή για τοπικούς αγώνες, μια μεγαλύτερη 6.5 χλμ για τον αγώνα αντοχής 24 ωρών και τέλος μπορούν να γίνουν 2 αγώνες ταυτόχρονα, ένας στην εξωτερική και ένας στην εσωτερική.
Η θέα από τον πύργο για τους VIP και τη βασιλική οικογένεια είναι ασύληπτη. Πρόκειται για μια στρογγυλή βεράντα που έχει θέα στο 100% της πίστας, με καναπέδες, μπαρ και ότι άλλο χρειαστούν οι προσκεκλημένοι. Εδώ φαίνονται οι σουίτες για τις ομάδες καθώς και τα pits. Αριστερά είναι το σύμπλεγμα για τους τοπικούς αγώνες (pits, εξέδρες, drag strip) και δεξιά τα pits και οι εξέδρες για τη formula 1.
Η μεγάλη ευθεία εκκίνησης/τερματισμού που χρησιμποιείται μόνο σε διεθνείς αγώνες μαζί με τις εξέδρες.
Το τέλος της μεγάλης ευθείας με την πρώτη στροφή που είναι πολύ κλειστή επίτηδες για προσπεράσματα. Οπως βλέπετε είναι απίστευτα φαρδιά ως πίστα με μεγάλα περιθώρια διαφυγής.
Ακολουθεί ένα εσάκι και μια μικρότερη ευθεία
Τα κερμπ είναι σχεδόν στην ίδια ευθεία με την άσφαλτο και μόνο οι κραδασμοί σε κάνουν να καταλάβεις ότι τα καβαλάς.
-
Η ευθεία συνεχίζεται προς το πίσω μέρος της πίστας. Αυτό που φαίνεται σαν άμμο και είναι μπεζ, δεν είναι! Είναι άσφαλτος χειρότερης ποιότητας βαμμένη μπεζ.
Μετά το πίσω κομμάτι, η πίστα έρχεται πάλι κοντά στις εξέδρες με ένα κλειστό κομμάτι και μια μικρή ευθεία.
Βλέπετε την ιδανική γραμμή από το στρωμένο λάστιχο, το συγκεκριμένο κομμάτι είναι πολύ τεχνικό.Εδώ φαίνεται και η πίστα για το dragster. Εχει ειδική άσφαλτο με έξτρα κόλλα για παραπάνω κράτημα. Οταν περπάτησα πάνω τα παπούτσια μου κόλλαγαν!
Οι συγκρίσεις με το Ελληνικό καλύτερα να μη γίνουν. Το 400άρι είναι πολύ δημοφιλές εκεί και έρχονται μέχρι Top Fuel cars με 0-400 στα 6.7 sec.Η εκκίνηση για το 400άρι
ολη η ευθεία από τη βεράντα του VIP πύργου, αυτό το κομμάτι χρησιμοποιείται για τους τοπικούς αγώνες σαν υποδομή.
Η είσοδος του πύργου με τον σεϊχη, τον πρωθυπουργό (θείο του) και τον γιο του. Οικογενιακή υπόθεση βλέπετε...
-
Εδώ μπροστά από τα pits της F1 που εκείνη τη μέρα ήταν κλειστά. Τα pit stops γίνονται ακριβώς εκεί.
Δίπλα στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού
Τα pits της Formula 3000 όπου είναι το φυτώριο οδηγών για τη Μέση Ανατολή. Με 10000 δολλάρια τρέχεις όλη τη σεζόν, χωρίς να χρειαστεί να έχεις δικό σου αμάξι. Σε κάθε αμάξι δίνεις εγγύηση 1000 ευρώ για τυχόν ζημιές και αν δε γίνει τίποτα, τα παίρνεις πίσω. Αρκεί να περάσεις από τις εξετάσεις τους και να βγάλεις αγωνισιτκή άδεια.
Τα pits και οι εξέδρες για τους τοπικούς αγώνες
Οι BMW φόρμουλες ετοιμάζονται....
Η εκκίνηση και ο αφέτης με όλα τα αξεσουάρ!
-
Κατά τη διάρκεια του τοπικού αγώνα, όλος ο έλεγχος γινόταν από αυτή την αίθουσα, με το βίντεο να καταγράφει τα πάντα!
Τι δεν έχουμε στους δικούς μας αγώνες ε?? Δίπλα είναι η αίθουσα της χρονομέτρησης, που μετράει real time γυρολογιο και 3 sectors.
Οποιος τρέχει έχει το δικό του pit, που από πίσω έχει θέση parking και τραπεζάκι με καρέκλες και ομπρέλα. Πολιτισμός!
Ενα Viper περιμένει να μπει μέσα για time trials. Ενα δίωρο στον αγώνα η πίστα δέχεται πολιτικά αυτοκίνητα για χρονομετρημένα.
Η Corvette περιμένει στα pits. Με 35 ευρώ παίρνεις το δικό σου όπου ελαφρώνεις και ετοιμάζεται με την ησυχία σου...
Ενα Atom αραχτό με Yokohama Α048. Πανάλαφρο...
BMW power! Μηχανικοί και ταλέντα οδηγοί πετάνε εκεί για τον αγώνα.
Τα Caterham έχουν τη δική τους κλάση και αγώνα....
Οι μετατροπές που επιτρέπονται είναι πολύ περιορισμένες για να φανεί ο οδηγός.
Το ενναίο εκεί γίνεται με Caterham και Mini Cooper S (ελέω BMW). Να μη σχολιάσουμε για το ελληνικό ενιαίο καλύτερα!
-
Ο χρήστης asyrigos έγραψε:
Ενα Atom αραχτό με Yokohama Α048. Πανάλαφρο...και με το aero package
ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΓΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
-
Και εγώ αλλά πρέπει να μετακομίσω εκεί για να το έχω
Ελπίζω να ποστάρω και βίντεο από μεσα από την πίστα σε ένα γρήγορο γύρο με ένα Lexus CC στη διεύθυνση http://www.mr2club.gr/forum/index.php?showtopic=17912
-
10000 Ε η χρονιά είπες?
Πόσο πίσω είμαστε...
Α! και κάτι άλλο... αν αυτό το μπλε που φαίνεται δεμένο στη μούρη του Caterham είναι ο σένσορας χρονομέτρησης, τότε κακώς μπαίνει εκεί ΙΜΟ, καθώς σε μια επαφή (πράγμα εύκολο σε μια πίστα) απλά είναι πολύ πιθανό να φύγει.
Πάντως φοβερή εμπειρία, μπράβο για τις φωτος και την περιγραφή.
Ζηλεύω...
-
Ευχαριστούμε για τη θαυμάσια περιγραφή, Ανδρέα!!
-
μπράβο, μας άνοιξαν τα μάτια για άλλη μια φορά.
-
Μια διορθωση μονο, δεν ειναι F3000 αλλα τα F.Zip ή οπως λεγονται πλεον Thunder Arabia Series. Κακης ποιοτητας μονοθεσια που απετυχαν εμπορικα στην Αγγλια και πουληθηκαν στους Αραβες. Τα BMW ειναι εκει γιατι η εταιρια εχει στησει στη συγκεκριμενη πιστα τη σχολης της για την Μεση Ανατολη. Για την Ευρωπη εχει επιλεγει η Βαλενθια και για την Ασια η Μαλαισια αν θυμαμαι καλα.
-
Πολύ καλό φωτογραφικό ταξίδι. Μπράβο!
-
Εντυπωσιακο! Μπραβο σου, αν και δε μας λυπηθηκες πρωτοχρονιατικα
-
Δεν τήν τρέξατε;
-
Δεν μας λυπήθηκες???Μπράβο για τις φωτογραφίες
-
Σ'ευχαριστω παρα πολυ
-
asyrigos εξαιρετικός!
Εντυπωσιακά πράματα!
-
Γεια σου ρε παππου!
μου ελειψαν πολυ τα φοβερα σου post σαν και αυτο!
Να σαι καλα ρε φιλε και την επομενη φορα να σε δουμε να την τρεχεις κιολας!
Μπραβο φιλε αψογος!
MR2 club Επίσκεψη στην πίστα F1 του Μπαχρέιν