-
Φοβερός και ο 2ος αγώνας ... ο Praiulx τρελάθηκε !!!
Βέβαια ο Farfus με μια 1η και μια 5η θέση πήρε την πρωτοπορεία στο πρωτάθλημα1-2-3 BMW
J. Muler
Huisman
Rangoni -
**Montoya Finishes 24th in ARCA Finale at Iowa Speedway **
NEWTON, Iowa (October 15, 2006) - Juan Pablo Montoya didn’t waste much time at the start of the 250-lap ARCA RE/MAX Championship Series race at Iowa Speedway Sunday, negotiating traffic and taking the lead from the third starting spot on just Lap 5. The Chip Ganassi Racing with Felix Sabates pilot led the next 12 circuits of the 7/8-mile tri-oval, but contact on the frontstretch with the second-place No. 61 car on Lap 19 brought out the yellow flag and sent the Colombian behind the wall with extensive right-side damage.
After losing 40 crucial laps as a result of the incident, Montoya and the No. 4 Texaco/Havoline Dodge Charger dropped to 40th, but remained competitive and finished 24th.
“What happened today was okay because we’re learning,” said Montoya. “Good results just don’t happen overnight, and we will stay upbeat about our progress. We are here competing in these races for experience and to get comfortable with the cars. These kinds of things are going to happen – that’s just the way it is. The crew did an excellent job repairing the car, and I was able to continue and gain that valuable experience of running in traffic, passing and understanding the car.”
Montoya and the Texaco/Havoline team continued the fight, albeit a number of laps down, but managed to run clean for the remainder of the 190 laps, picking up 16 spots to finish 24th
-
Και εις ανώτερα !!!!!!
-
Τελος το DTM με τον Spengler να πετυχαινει την 4η του νικη φετος, σιγουρα η ευχαριστη εκπληξη της χρονιας. Μπορει ο Green να επαιρνε τις pole τη μια μετα την αλλη ομως ο Καναδος μοιαζει πιο ολοκληρωμενος και σιγουρα θα παιξει ρολο στα επομενα χρονια. Προς το παρον παντως ο θρονος ανηκει στον αυτοκρατορα του DTM, τον θρυλικο Bernd Schneider! Θετικη και η χρονια του Μεγα Αλεξανδρου Μαργαριτη που μαζεψε 11 ποντους, σιγουρα σημαντικη βελτιωση απο το αποντο 2005. Αντε και σε ανωτερα το 2007 για τον συμπατρωτη μας!!
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0
-
Διαφωνώ πως ήταν θετική η χρονιά για τον Μαργαρίτη. Πάρα πολλές εγκαταλείψεις, λάθη, ατυχίες. Έχει τσαμπουκά και έτρεχε με κατώτερο μονοθέσιο από των πρωτοπόρων, αλλά θα μπορούσε να είχε καλύτερη συγκομιδή βαθμών. Του χρόνου είμαι σίγουρος πως θα φέρει πολύ καλύτερα αποτελέσματα από τα φετινά.
-
Με 8 εργοστασιακα αυτοκινητα το να παρεις βαθμους στο DTM ειναι ετσι και αλλιως δυσκολη υποθεση. Επισης το να πιασεις κορυφη αναμεσα στους 8 που εχουν περυσινα αυτοκινητα ειναι επισης δυσκολο, νομιζω οτι ειναι ευκολο να υποτιμησεις ποσο καλοι οδηγοι και ομαδες υπαρχουν σε αυτο το γκρουπ.
Ο Αλεξανδρος καταφερε στις περισσοτερες των περιπτωσεων να ειναι οτι πιο γρηγορο με αυτοκινητο 05, θα ελεγα οτι με βαση το συναγωνισμο (Alesi, Scheider, Abt, Kaffer και Stippler) οτι αυτο ειναι εξαιρετικο αποτελεσμα. Ειδικα Scheider και Stippler για μενα ειναι καταπληκτικοι οδηγοι, αδικουνται που δεν ειναι εργοστασιακοι. Οκ στο τελος ηρθε 3ος σε βαθμους ομως ο αντικειμενικος κριτης πρεπει να λαβει υποψην το παραγοντα τυχη αφου το να πας ροδα, ροδα με τον Abt ή τον Mucke ειναι σαφως χειροτερο απο το να το κανεις με τον Hakkinen ή τον Kristensen. Επισης υπαρχουν team orders για να προωθουνται τα μεγαλα ονοματα και αυτο στοιχισε ακριβα οταν το σκορ αναμεσα σε Alesi και Αλεξανδρο βρισκεται στο 14-11.
Ας μην ειμαστε ανυπομονοι. Περυσι ο Αλεξανδρος τετοια εποχη δεν ειχε ουτε βαθμο. Φετος εφτασε διψηφιο νουμερο και ηταν πολυ συχνα στις αναφορες του Haug. Αν μη τι αλλο αυτο ειναι εντυπωσιακη προοδος και ειμαι σιγουρος οτι του χρονου ο δικος μας θα ειναι βασιλιας στα 05 αυτοκινητα οποιος αντιπαλος και αν προκυψει.
-
Ο Σ.Καμιτσάκης στην Ισπανική F3
Η Racing Engineering, ομάδα που τα τελευταία χρόνια πρωταγωνιστεί στα πρωταθλήματα της Ισπανικής F3 και της GP2, θα δώσει την ευκαιρία σε έναν Έλληνα να διεκδικήσει μια θέση στη σύνθεση της για το 2007. Ο 19χρονος συμπατριώτης μας Στέφανος Καμιτσάκης επιλέχτηκε σαν ένας από τους οκτώ οδηγούς που θα κληθούν να δοκιμαστούν στην Jerez στις 16 και 17 Νοεμβρίου με έπαθλο μια θέση στα τέσσερα μονοθέσια που θα παρατάξει η ομάδα στο Ισπανικό πρωτάθλημα F3 την νέα χρονιά. Συνολικά στη διαδικασία επιλογής της Racing Engineering συμμετείχαν ενενήντα υποψήφιοι ταλαντούχοι οδηγοί από όλο τον κόσμο. Οι σημαντικές επιτυχίες του Καμιτσάκη στην πολυετή του σταδιοδρομία στα kart τράβηξαν το ενδιαφέρον της ομάδας και έτσι ο νεαρός θα είναι ένας από αυτούς που θα δώσουν το παρόν στην Ισπανική πίστα.
Όπως εξηγεί ο ιδιοκτήτης της Racing Engineering Alfonso de Orleans-Borbon: “Παρακολουθούμε με ενδιαφέρον την Ελληνική σκηνή του kart τα τελευταία χρόνια και είμαι ενθουσιασμένος που επιτέλους κάποιος Έλληνας θα λάβει μέρος στη διαδικασία επιλογής μας. Τα δύσκολα, βέβαια, τώρα ξεκινούν για τον Στέφανο αφού θα πρέπει τις επόμενες μέρες να προετοιμαστεί κατάλληλα για τις απαιτητικές δοκιμασίες που τον περιμένουν στην Jerez. Παρόλα αυτά έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στις δυνατότητές του και είμαι σίγουρος ότι θα αποδειχθεί άξιος πρεσβευτής του Ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού”. Από την πλευρά του ο Στέφανος Καμιτσάκης δεν μπορεί να κρύψει τον ενθουσιασμό του: “Είναι μια ευκαιρία ζωής για εμένα και δε βλέπω την ώρα να βρεθώ στη Jerez. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα και ιδιαίτερα τον Alfonso de Orleans-Borbon που με εμπιστεύτηκε”. Η Racing Engineering ιδρύθηκε το 1998 από τον Alfonso de Orleans-Borbon. Αρχικά συμμετείχε στο Ισπανικό πρωτάθλημα GT και το 2000 έγινε η πρώτη ομάδα της χώρας που πήρε μέρος στις 24 ώρες του Le Mans. Το 2001 ξεκίνησε την πορεία της στο Ισπανικό πρωτάθλημα F3 κατακτώντας από τότε κάθε χρονιά το πρωτάθλημα ομάδων, ενώ οι οδηγοί της έχουν εξασφαλίσει τρεις φορές (2001, 2003 και 2004) τον αντίστοιχο τίτλο. Παράλληλα τη διετία 2002-2003 πήρε μέρος στο Nissan World Series κερδίζοντας και εκεί το πρωτάθλημα ομάδων. Από το 2005 συμμετέχει στο GP2 έχοντας στο ενεργητικό της αρκετές νίκες και βάθρα. Για την Racing Engineering έχουν οδηγήσει πιλότοι με παρουσία στην F1 όπως ο Christian Klien, ο Sebastian Vettel, ο Neel Jani, ο Justin Wilson, ο Stephane Sarrazin και ο Bas Leinders. Ο Στέφανος Καμιτσάκης γεννήθηκε στις 22 Οκτωβρίου 1987 και από τα 9 του χρόνια συμμετέχει σε αγώνες kart. Έχει κατακτήσει τα εθνικά πρωταθλήματα στις κατηγορίες Mini και Junior, ενώ από το 2000 συμμετέχει αποκλειστικά σε αγώνες του εξωτερικού. Κυριότερες διακρίσεις του ήταν η νίκη το 2002 σε αγώνα του Ιταλικού masters, η pole position στον τελικό του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ICA το 2003 και ο ταχύτερος γύρος στον τελικό του Παγκόσμιου πρωταθλήματος FA την ίδια χρονιά.
(Δελτίο τύπου)
-
Επειδή με μάλωσε ο Go_For_Pole που δε γραφω τόσο καιρό, ας αναφέρω το αποτέλεσμα του χθεσινού αγώνα για τα ChampCar στην πίστα Hermanos Rodriguez του Μεξικό. Ο Σούπερ Σεμπ (ο ένας από τους 2 ο Bourdais, ο αλλος είναι ο Loeb) δε συμβιβαστηκε με τον τίτλο που είχε ήδη στα χερια από τον προηγούμενο αγώνα, αλλα βούτηξε και τη νίκη στον τελευταίο γύρο από τα χέρια του Justin Wilson, με μια θεαματική κίνηση και με το μονοθέσιο να πλασαρεται με το πλαι! Ο Wilson με τη δευτερη θέση πέρασε 2ος στην τελική κατάταξη του πρωταθλήματος, απουσία του Allmendiger.
Έτσι μας βρίσκει το τελος της χρονιάς και των σασί της Lola. Του χρόνου θα τρεχουν με την Panoz DP01, ένα μονοθέσιο που εκμεταλλέυεται το φαινόμενο venturi. Για να δούμε αν θα ανεβει (κι αλλο) το θεαμα!Και μη ξεχνάμε πως αυτή τη βδομάδα τελειώνει και το WTCC από το Macau.
(περίεργο δεν είναι που ο Go_For_Pole δε μοίρασε φέτος κανένα δωρο???) -
Αλλες εποχες για την Φ1 απο το 2007 και πιν παο χορινα με φιλους λεγαμε για την ανοδοσ του Κιμι στην Φεραρι, μαλιστα ενα παιδι που τρεχει σε αγωνες ισχυριζεται οτι το ειχε ονειρευτει πριν απο 3 χρονια περιπου και ετσι συνεβη
Τελος παντων. Λοιπον κοιταξτε μια ωραια σελιδα που εφτιαξαν καποια φιλαρακια μου στην επαρχια για καρτ και φ1 που πολλες φορες μου την λενε για το ποιος ειναι ο καλυτερος οδηγος. Η σελιδα ειναι http://kartgr.googlepages.com . -
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0
Andy Priaulx (BMW) για ακόμα μια χρονιά πρωταθλητής!
-
Ο Αγγλαρας δεν παιζεται, ετσι απλα. Σεβασμος σε εναν μεγαλο οδηγο και κορυφαιο τυπο
ΥΓ Hakk, δυστυχως φετος δεν πηγα WTCC και δεν ειχε σουβενιρ - δωρακι. Του χρονου πρεπει να σας φροντισω καλυτερα, εξαλλου περιμενει και ο Κουκος κατι ΜΩΒ καθρεφτες για την BMW του
-
ΜΠΛΕ και οχι καθρέφτες....σπόϊλερ Υδρόβιε!!
-
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
http://motorsport.ert.gr/news.asp?id=274174Απρόσμενη μεταγραφή
Ο Augusto Farfus Jr στη BMW
γιατί δεν γουστάρεις? κάνατε την τύχη σας πάλι και πήρατε οδηγάρα!
-
Πολύ παρέα με τον Υδρόβιο κάνεις τελευταία γιατρε!
Ρε, εμείς είμεθα ιδεαλιστές ρε!!!.......
-
Σαν να πάει ο Καστίγιο στον Παναθηναϊκό...
-
Το θεμα ειναι οτι ο Βραζιλιανος φετος κουβαλησε στην πλατη του ολη την Αλφα με ενα αυτοκινητο που δεν αντεχει πια. Περιμενω με αγωνια να δω τι μπορει να κανει σε μια 320si, θεωρω οτι αν υπαρχει καποιος που μπορει να δει τον μεγαλο Priaulx στα ματια, αυτος ειναι ο Augusto.
Σε αλλα νεα, ακουω οτι η Αλφα θα συνεχισει με την 156, αγνωστο ομως με πια ομαδα. Η Seat θα εχει λιγοτερα αυτοκινητα, ενδεχομενως μαλιστα να πεσει μολις στα δυο των Tarquini και Yvan Muller που εχουν συμβολαιο. Ισως ολοι οι υπολοιποι να πρεπει να βρουν budget στην οποια περιπτωση ο Coronel θα χριστει σιγουρα εργοστασιακος για εχει απο πισω του την Seat Oλλανδιας. Η BMW υπεγραψε με τον Ισπανο Portiero, προφανως για ενα αυτοκινητο στην ομαδα του Ravaglia οπως φετος. Εκει ο Zanardi ειναι σιγουρος, οπως σιγουροι ειναι Priaulx στην RBM και Jorg Muller στη Schnitzer. Επισης ανοιχτο ειναι το ενδεχομενο να υπαρχει δευτερο αυτοκινητο στην RBM. Στη Chevy δε θα υπαρχει καμια αλλαγη, ενω φημες κανουν λογο για ημιεργοστασιακο προγραμμα της Honda, με αυτοκινητα απο τη JAS και οδηγους τους Thompson, Colciago.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
............... ενω φημες κανουν λογο για ημιεργοστασιακο προγραμμα της Honda, με αυτοκινητα απο τη JAS και οδηγους τους Thompson, Colciago.Μη μου λες τέτοια!!!....Με το Accord?...Θα αλλαξοπιστήσω!!!
-
Update για Honda: τελευταιες φημες θελουν τους Ιαπωνες να κλεινουν προς Dirk Muller, Rydell και φουλ εργοστασιακη εμπλοκη. Ενδεχομενως αυτο που ακουγεται για JAS, Thompson και Colciago να αφορα ενα δευτερο ζευγαρι Accord που θα ενισχυσει τη δυναμη τους
ΥΓ Αααα, ξεχασα να αναφερω οτι μπορει να δουμε μια 320 με τον Frentzen στο τιμονι
-
Αγώνες πίστας στο εξωτερικό - Διάφορα νέα