Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στήνοντας τη Λεόνα...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Στήνοντας τη Λεόνα...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 2 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    28
    110
    196
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      ratanplan last edited by

      Πολύ ωραίο το αμάξι και τεχνικός και οπτικός!

      Το ρέβο παιδιά κάνει θαύματα! Τα τωρινά ίμπιζα 20vt που είναι αρκετά και έχει τύχει να πατήσω, δεν πιάνονται....αν έχουν και ρέβο....απλά μιλάμε οτι σχεδόν μου ρίχνουν ταχ. κώδικα! Απο ότι ξέρω και εγώ η ρέβο για το stage1 μιλάει για 200 άλογα! Ροπή δεν θυμάμαι.

      Μια απορία έχω για τα καθίσματα (εγώ έχω τα sprint τα οποία για τ οσώμα μου είναι ότι καλύτερο, είχα δοκιμάσει και τα Evo Large αλλά δεν μου έκαναν καθόλου...και είχαν και διπλάσια τιμή!) απο ότι βλέπω έχεις και τις εργοστασιακές ζώνες, το κάθισμα του οδηγού δεν έχει έρθει πιο κοντά στο τιμόνι? Δεν φοβάσε το ενδεχόμενο να ανοίξει ο αερόσακος?

      Τα καλύματα για τις ζώνες είναι πολύ χρήσιμα ειδικά για άτομα μικρού μεγάθους...γυναίκες βασικά που αν τις δέσεις σωστά τις κώβει στο λαιμό η ζώνη!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        strifter last edited by

        Τα μαξιλαράκια κάνουν δουλειά! Ήδη έχω σημάδι στις κλείδες...

        Τα καθίσματα είναι στην ίδια απόσταση από το τιμόνι με πριν και οι μαμίσιες ζώνες πλήρως λειτουργικές μπρος και πίσω.

        Μπροστινοί αερόσακοι λειτουργικοί και οι πλευρικοί, αν και δεν υφίστανται πλέον, 'θεωρούνται' υπάρχοντες από τον εγκέφαλο, με την απομόνωση του κατάλληλου καλωδίου. Έτσι δεν ανάβει η προειδοποιητική λυχνία και το διαγνωστικό κομπιούτερ τα βρίσκει όλα οκ.

        Revo stg. 2 είναι το δικό μου. Δεν το'χω δυναμομετρήσει, αλλά κρίνοντας από δυναμομετρήσεις άλλων με ίδια πράματα, είμαι 230 πόνια και 36 κιλά ρόπα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hunter last edited by

          Ρε παίδες,οι τεσσάρων σημείων χωρίς κλουβί που στηρίζονται;Σε ατύχημα θα μας συγκρατήσουν;Για πέστε

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            strifter last edited by

            Χρησιμοποίησα τους δικούς τους κρίκους και τις στήριξα εκεί που στηρίζονται οι μαμίσιες. Έτσι είχα κάνει και στο ραλάκι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              Strifter
              ποσο παει το μαλλι για μια τετοια δουλεια?

              ειναι καθολου ανετα στη καθημερινη χρηση ή υπαρχει γκρινια??

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • H
                hunter last edited by

                Ο χρήστης Strifter έγραψε:
                Χρησιμοποίησα τους δικούς τους κρίκους και τις στήριξα εκεί που στηρίζονται οι μαμίσιες. Έτσι είχα κάνει και στο ραλάκι.

                Αυτό το έκανες για τίς δύο κάτω.Οι δύο πάνω ζώνες,που τίς έχεις στηρίξει;Στούς κρίκους τών πίσω ζωνών;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  strifter last edited by

                  Ναι, μπράβο!
                  Δεν είναι άνετες, Σπύρο. Κάθε άλλο. Εγώ τη βρίσκω όμως. Τελειωμένη η δουλειά σε καθίσματα και ζώνες (αγορά-τοποθέτηση) 2500.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hunter last edited by

                    Πίσω δεν μπορει πλέον να καθήσει επιβάτης δηλαδή;Οι ζώνες περνάνε πάνω απο τα καθίσματα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      2500 ευρώ...?

                      ΟMG!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        strifter last edited by

                        Ναι, αλλά αν χρειαστεί να καθίσει κάποιος/κάποιοι, ξεπερνιώνται εύκολα οι πάνω ιμάντες από τις τρύπες των καθισμάτων, ρίχνονται στο πάτωμα και όλοι φοράνε τις μαμίσιες τους. Οδηγός-συνοδηγός και λοιποί επιβάτες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hunter last edited by

                          Α,έχεις ακόμα τίς τριών σημείων,και τίς τραβά και κουμπώνουν στόν υποδοχέα που δένει τίς τεσσάρων σημείων.Σωστός τότε.Και απο εμφάνιση σκίζει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            strifter last edited by

                            Εννοείται ότι όλες οι μαμίσιες ζώνες, μπρος και πίσω, δουλεύουν όπως πριν.
                            Και τα μαμίσια καθίσματα ξαναμπαίνουν και ξαναλειτουργούν ηλεκτρικά όπως πρώτα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hunter last edited by

                              Μπράβο τότε.
                              Εκανες μερακληδικη δουλειά,κι'όσο για τα φράγκα,τρώγονται σαν τα ψάρια.ΦΡΕΣΚΑ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                ratanplan last edited by

                                Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                                Χρησιμοποίησα τους δικούς τους κρίκους και τις στήριξα εκεί που στηρίζονται οι μαμίσιες. Έτσι είχα κάνει και στο ραλάκι.

                                Αυτό το έκανες για τίς δύο κάτω.Οι δύο πάνω ζώνες,που τίς έχεις στηρίξει;Στούς κρίκους τών πίσω ζωνών;

                                Όπως είπε ο φίλος οι πάνω ζώνες στηρίζονται στην θέση των πίσω ζωνών και περνάνε ανάμεσα στο πισω κάτω καθισμα και τις πλάτες των πίσω καθισμάτων, οι πίσω θέσεις αχρηστεύτικαν...αλλά έτσι και αλλιώς δεν έβαζα 3ο άτομο μέσα! Οι πλαινές ζώνες........για να μπούν έχω κάνει τρύπα απο την εσωτερικά μεριά στο τούνελ και έχει μπει πλακάκι (όπως κα ιπίσω εχει μπει πλακάκι) γιατις εξωτερικές παλινές είχε τρύπα απο τις μαμά ζώνες χαμηλά.

                                Αξίζει μια τέτοια λύση, πριν λίγο καιρό έπεσε κάποιος πίσω μου το αμάξι ψιλογύρισε.....εγώ δεν κουνήθηκα ρούπι απο το κάθισμα....λίγο ανάποδο φρένα...δεξιά και αλλαγή στοιχείων!

                                Απο κόστος (για 106 θα σου πώ...δεν ξέρω δλδ οι βάσεις αν έχουν άλλη τιμή για άλλο αμάξι) 2 Sparco Sprint με βάσεις σιδιρόδρομο 500-550 € και 2 ζευγάρια ζώνες Sparco 3'' 400-420 € γύρω στο 1000ρικο δλδ!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hunter last edited by

                                  Αν είναι να αρχηστευτούνε οι πίσω θέσεις βρε συ,τότε καλύτερα να βάλεις κλουβί να ησυχάσεις.Και μπάκετ/τεσσάρων σημείων ζώνες

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pskarm last edited by

                                    strifter ετσι για να σε φρικαρω
                                    ποσο εχει παει ο λεονας με ολα αυτα???
                                    εφταναν για σκουμπι?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      ratanplan last edited by

                                      HUNTER το θέμα είναι ότι για να βάλεις κλουβί και να είσαι αποόλυτα σφαλείς πρέπει να φοράς κράνος.....ε να πηγαίνω στη δουλειά με κράνος......μέσα στην κίνηση....φορώντας κουστούμι πάει πολύ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        n_olympios last edited by

                                        Ασε που χαλάει το μαλλί.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          kouk last edited by

                                          Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                                          Ασε που χαλάει το μαλλί.

                                          ...μίλησε ο Χαίτης!
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            strifter last edited by

                                            Βρε, λέμε τα πίσω στη Λεόνα ΔΕΝ αχρηστεύθηκαν. Άμα θέλει να μπει κόσμος (ακόμα δεν έχουν θελήσει... ), ρίχνω κάτω τους ιμάντες των κλειδών και όλα τα καθίσματα... λειτουργικά.
                                            Ακριβώς ίδιο σενάριο και στο ραλάκι.
                                            Με όλα τα βελτιωτικά έργα κανα 40άρι θα'χει πάει, pskarm. Δε φτάνανε για Σουμπαρού ή Έβο, δυστυχώς...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 2 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr