-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Δεν γίνεται, γιατί μάλλον κανείς δεν το έχει αγοράσει εδώ τουλάχιστον!!!εγώ και ο DAN
-
ΜΗΠΩΣ μπαινεισ με 2 νικ για να φαινεται οτι ειστε πολλοι
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
ΜΗΠΩΣ μπαινεισ με 2 νικ για να φαινεται οτι ειστε πολλοιτα ΒΑΡΕΛΆΚΙΑ θα τα κανεις αν θα σε περάσουμε ο ένας από δεξιά και ο άλλος από αριστερά ξερόλα.
αύριο που θα δεις τις φωτό ξαναγέλα -
MONTAZ???διπλα διπλα??????????
πλακα κανω. το τελευταιο πραμα που με νοιαζει ειναι ποσα κλιο rs εεχουν πουληθει...
-
Ο χρήστης exarcho_p έγραψε:
ΜΗΠΩΣ μπαινεισ με 2 νικ για να φαινεται οτι ειστε πολλοι
τα ΒΑΡΕΛΆΚΙΑ θα τα κανεις αν **θα σε περάσουμε **ο ένας από δεξιά και ο άλλος από αριστερά ξερόλα.
αύριο που θα δεις τις φωτό ξαναγέλαΨυχραιμία!!....
Κανένα σχόλιο επί της ουσίας (κυρίως στους τομείς που επικρατεί 'σύγχιση' - τιμόνι, κατανάλωση, ταξίδι, κλπ) υπάρχει?...
-
Καλορίζικα!
Πείτε μας εντυπώσεις! -
Ναι ναι ναι
Περαστε κ μια βολτα απο το GreekRenaultClub κ γραψτε τις εντυπωσεις σας pls...
-
Με προσοχή παιδιά όπως θα τον ξετρυπάτε, μην έχει κανα μπλόκο παρακάτω!
Το οτι περνάς κάποιον με το αμάξι σου, όποιον περνάς τελος πάντων, δεν σημαίνει τπτ παραπάνω εκτος απο το γεγονός αυτό καθε αυτό, αντίθετα ο τρόπος που μιλάς/γράφεις/φέρεσαι σε χαρακτηρίζει σαν άνθρωπο.
-
Ο χρήστης ΣταύRRoΣ46 έγραψε:
Καλορίζικα!
Πείτε μας εντυπώσεις!Eυχαριστούμε!
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ότι το αμάξι αυτό είναι φτιαγμένο για τον οδηγό ,από τον αδαή μέχρι τον πιο ψαγμένο. Οι υπόλοιποι συνεπιβάτες δεν καταλαβαίνουν γιατί έχεις ένα μόνιμο χαμόγελο. Οσοι το δοκιμάζουν μετά, συμπεριφέρονται το ίδιο.
Κάνει λίγο θόρυβο , η έκτη του είναι μάλλον κοντή, ρουφάει ελαφρώς αλλά όλα αυτά τα παρακάμπτεις και αδιαφορείς όταν το καβαλάς.
Θέση οδήγησης περίεργη αλλά ιδανική, κιβώτιο με αίσθηση καλού αγωνιστικού, μοτέρ που σου δίνει κλοτσιές οταν μπαίνεις στα ωφέλιμά του,
στρίβεις,στρίβεις,στρίβεις και έχεις ακόμα αρκετά. Και όταν χρειαστείς να φρενάρεις, στεναχωριέσαι, γιατί διαπιστώνεις ότι το κάνεις πάντα νώρις!
Και πάνω από όλα ποιότητα κύλησης που παραπέμπει σε πολύ μεγαλύτερα και ακριβότερα αυτοκίνητα.
Αυτά προς το παρόν, στην διάθεση σας για περαιτέρω εξηγήσεις. -
Ο χρήστης exarcho_p έγραψε:
Êáëïñßæéêá!
Ðåßôå ìáò åíôõðþóåéò!Eõ÷áñéóôïýìå!
Ïé ðñþôåò åíôõðþóåéò åßíáé üôé ôï áìÜîé áõôü åßíáé öôéáãìÝíï ãéá ôïí ïäçãü ,áðü ôïí áäáÞ ìÝ÷ñé ôïí ðéï øáãìÝíï. Ïé õðüëïéðïé óõíåðéâÜôåò äåí êáôáëáâáßíïõí ãéáôß Ý÷åéò Ýíá ìüíéìï ÷áìüãåëï. Ïóïé ôï äïêéìÜæïõí ìåôÜ, óõìðåñéöÝñïíôáé ôï ßäéï.
ÊÜíåé ëßãï èüñõâï , ç Ýêôç ôïõ åßíáé ìÜëëïí êïíôÞ, ñïõöÜåé åëáöñþò áëëÜ üëá áõôÜ ôá ðáñáêÜìðôåéò êáé áäéáöïñåßò üôáí ôï êáâáëÜò.
ÈÝóç ïäÞãçóçò ðåñßåñãç áëëÜ éäáíéêÞ, êéâþôéï ìå áßóèçóç êáëïý áãùíéóôéêïý, ìïôÝñ ðïõ óïõ äßíåé êëïôóéÝò ïôáí ìðáßíåéò óôá ùöÝëéìÜ ôïõ,
óôñßâåéò,óôñßâåéò,óôñßâåéò êáé Ý÷åéò áêüìá áñêåôÜ. Êáé üôáí ÷ñåéáóôåßò íá öñåíÜñåéò, óôåíá÷ùñéÝóáé, ãéáôß äéáðéóôþíåéò üôé ôï êÜíåéò ðÜíôá íþñéò!
Êáé ðÜíù áðü üëá ðïéüôçôá êýëçóçò ðïõ ðáñáðÝìðåé óå ðïëý ìåãáëýôåñá êáé áêñéâüôåñá áõôïêßíçôá.
ÁõôÜ ðñïò ôï ðáñüí, óôçí äéÜèåóç óáò ãéá ðåñáéôÝñù åîçãÞóåéò.Êáëïñßæéêá êáé áðï ìÝíá .
ÅñùôÞóåéò üìùò
Ôï ôéìüíé üíôùò óôåñåßôáé áßóèçóçò -üðùò ìðïñåß íá ïñéóôåß áõôü ôÝëïò ðÜíôùí Þ ðëçñïöüñçóçò?Ð.÷ åëáöñþíåé üôáí õðïóôñÝöåé ? Éóùò íá ìçí Ý÷åéò æïñßóåé áêüìá ôüóï ....ïðüôå áíáìÝíïõìå .
Åãþ ðÜíôùò æþíôáò ìå Ýíá áðï ôá ðñþôá ãáëëéêÜ -206-ðïõ äéá÷þñéóáí ôçí äéáäñïìÞ áðï ôçí ãåùìåôñßá Ýóôù êáé ëßãï ðñùôüãïíá äåí Ý÷ù ðáñÜðïíï áðï ôçí ðëçñïöüñçóç ,ôçí áßóèçóç ôçí óõíÞèéóá
Ï èüñõâïò åßíáé ëßãï áõîçìÝíïò óå óýãêñéóç ìå êÜðïéï áðëü ìïíôÝëï Þ ìå áíôßóôïé÷ç êáôáóêåõÞ ?Ôçí ßäéá áðïñßá êáé ãéá ôçí Ýêôç .Ôþñá íá ðïõ ðåßò ãéáôß ôá ñùôÜò áõôÜ ? Ãéáôß õðÜñ÷åé ìéá óýã÷õóç ãéá ôï ôß èåùñåß ï êáèÝíáò ìáò áõîçìÝíï ,ìåéùìÝíï êáé Üëëåò ÷áñéôùìåíéÝò ...
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Εγώ πάντως ζώντας με ένα απο τα πρώτα γαλλικά -206-που διαχώρισαν την διαδρομή απο την γεωμετρία έστω και λίγο πρωτόγονα δεν έχω παράπονο απο την πληροφόρηση ,την αίσθηση την συνήθισαΓιατί το 206 έχει διαχωρισμένη διαδρομή από γεωμετρία;
Η αίσθησή του 206 πάντως, δεν νομίζω ότι υστερεί σε σχέση με άλλα τιμόνια που έχω πιάσει...Επίσης, όλα τα τιμόνια προσθιοκίνητων δεν ελαφρώνουν όταν υποστρέφουν;
-
Δεν θα μπορούσα σε καμία περίπτωση να πω ότι το τιμόνι στερείται πληροφόρησης, θα έλεγα δε ότι η αίσθησή του είναι κλασσσικού προσθιοκίνητου με πιο απόλυτες τάσεις ίσως... Αλλά και πάλι μιλάμε για αίσθηση οπότε σαφώς οι διαπιστώσεις ειναι υποκειμενικές.
Ο θόρυβος είναι αυξημένος σε σύγκριση με τα αντίστοιχα όπλα (TYPE R) αλλά σε καμία περίπτωση ενοχλητικός και έχω την εντύπωση ότι μετά από κάποια χιλιόμετρα έχει μειωθεί ελαφρώς.
Τώρα για την έκτη , πράγματι είναι κοντή γιατί τελείωνει νωρίς και δεν δίνει
λίγα χιλιόμετρα παραπάνω στην τελική. Στα 220 χλμ/ω (στο κοντέρ) χτυπάει κόφτης και ψάχνεις για την έβδομη.
Αλλα και πάλι επαναλαμβάνω ότι όλα αυτά τα παραμερίζεις γιατί σου κάνει με θρησκευτική ευλάβεια όλα μα όλα τα χατήρια, οποτε... -
Ο χρήστης exarcho_p έγραψε:
Στα 220 χλμ/ω (στο κοντέρ) χτυπάει κόφτης και ψάχνεις για την έβδομη.Αφελής ερώτηση ίσως, αλλά.... λόγω κόφτη δεν ανεβάζει άλλο ή επειδή δεν του έχει μείνει άλλη ροπή στους τροχούς με 6η και 7050 rpm για να επιταχύνει κι άλλο? Ο κόφτης δεν είναι στις 7500 rpm? Ή για κάποιο λόγο (?) έβαλαν κόφτη στις 7050 rpm (215 km/h) για την 6η και μείωσαν έτσι την τελική ταχύτητα σε σχέση με το 182 (πράγμα που δε 'λέει' έστω και για λόγους μάρκετινγκ και μόνο)?...
Δεν θα μπορούσα σε καμία περίπτωση να πω ότι το τιμόνι στερείται πληροφόρησης, θα έλεγα δε ότι η αίσθησή του είναι κλασσσικού προσθιοκίνητου με πιο απόλυτες τάσεις ίσως... Αλλά και πάλι μιλάμε για αίσθηση οπότε σαφώς οι διαπιστώσεις ειναι υποκειμενικές.
'Πιο απόλυτες τάσεις' τι ακριβώς εννοείς? Αν και έχεις δίκιο στο τελευταίο που λες - ο καθένας ανάλογα με τα δικά του πρότυπα και τη δική του εμπειρία και 'ευαισθησία' στη μεταφορά πληροφοριών θα το εκτιμήσει...
Από κατανάλωση τι καίει μέχρι τώρα με τη χρήση που του κάνεις?
Btw, καλορίζικο και καλές βόλτες κι από μένα!
-
Ο χρήστης exarcho_p έγραψε:
Καλορίζικα!
Πείτε μας εντυπώσεις!Eυχαριστούμε!
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ότι το αμάξι αυτό είναι φτιαγμένο για τον οδηγό ,από τον αδαή μέχρι τον πιο ψαγμένο. Οι υπόλοιποι συνεπιβάτες δεν καταλαβαίνουν γιατί έχεις ένα μόνιμο χαμόγελο. Οσοι το δοκιμάζουν μετά, συμπεριφέρονται το ίδιο.
Κάνει λίγο θόρυβο , η έκτη του είναι μάλλον κοντή, ρουφάει ελαφρώς αλλά όλα αυτά τα παρακάμπτεις και αδιαφορείς όταν το καβαλάς.
Θέση οδήγησης περίεργη αλλά ιδανική, κιβώτιο με αίσθηση καλού αγωνιστικού, μοτέρ που σου δίνει κλοτσιές οταν μπαίνεις στα ωφέλιμά του,
στρίβεις,στρίβεις,στρίβεις και έχεις ακόμα αρκετά. Και όταν χρειαστείς να φρενάρεις, στεναχωριέσαι, γιατί διαπιστώνεις ότι το κάνεις πάντα νώρις!
Και πάνω από όλα ποιότητα κύλησης που παραπέμπει σε πολύ μεγαλύτερα και ακριβότερα αυτοκίνητα.
Αυτά προς το παρόν, στην διάθεση σας για περαιτέρω εξηγήσεις.Καλορίζικα καί απο μένα καί ευχομαι καιγώ να βρεθώ μια μέρα στην θέση οδήγησης αυτού του αυτο΄του.Ο λόγος επισης που γράφω ειναι επειδή διαβάζω στις συζητήσεις σας για τελικές καί...κόφτες με τις ταχύτητες,ειναι να σου επιστείσω την προσοχή να στρωσεις το μοτερ μεχρι τουλάχιστον τα πρωτα 1000χλμ. με όσον το δυνατον χαμηλότερες στροφές(ο κατασκευαστής δινει μέχρι τις 3000 στροφές ).Ξέρω βέβαια καί καταλαβένω ότι προτοκαβαλόντας τετοιο αυτο/το η περιέργεια καί ορμή για το άτοιμο το γκάζι και δοκιμη για τις δυνατότητες του,είναι μεγάλη.κάνε λιγο υπομονη όμως.Επίσης μην χρεισιμοποιής το 'POWER START'συνέχεια (κυρίως στα φανάρια βέβαια),αλλά με μέτρο.ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Από κατανάλωση τι καίει μέχρι τώρα με τη χρήση που του κάνεις?Btw, καλορίζικο και καλές βόλτες κι από μένα!
Οτιδήποτε κάτω από 15lt/100km θα το θεωρήσω αποτυχία, τέτοια λόγια που άκουσα περί τελικής και σκισίματος!!!
-
Τι είναι το power start?
-
Λαντς κοντρόλ!
-
Ευτυχώς που δεν το έγραψες και ντίνερ....
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Åãþ ðÜíôùò æþíôáò ìå Ýíá áðï ôá ðñþôá ãáëëéêÜ -206-ðïõ äéá÷þñéóáí ôçí äéáäñïìÞ áðï ôçí ãåùìåôñßá Ýóôù êáé ëßãï ðñùôüãïíá äåí Ý÷ù ðáñÜðïíï áðï ôçí ðëçñïöüñçóç ,ôçí áßóèçóç ôçí óõíÞèéóá
Ãéáôß ôï 206 Ý÷åé äéá÷ùñéóìÝíç äéáäñïìÞ áðü ãåùìåôñßá;
Ç áßóèçóÞ ôïõ 206 ðÜíôùò, äåí íïìßæù üôé õóôåñåß óå ó÷Ýóç ìå Üëëá ôéìüíéá ðïõ Ý÷ù ðéÜóåé...Åðßóçò, üëá ôá ôéìüíéá ðñïóèéïêßíçôùí äåí åëáöñþíïõí üôáí õðïóôñÝöïõí;
Ç êÜôù óôÞñéîç åßíáé üðùò óôç öùôü ......
http://www.praxissystems.com/pictures/m ... ed%202.jpg
óôçí ïõóßá äåí åðéôñÝðïíôáé ïé ìåôáâïëÝò óôçí ãåùìåôñßá ëüãù âýèéóçò Þ Ýêôáóçò .Ðáñåðéðôüíôùò äåí äÝ÷åôáé êáé êÜìðåñ êéô -miltellas info- oðüôå ...
Ôþñá ãéá Üëëïõò Ý÷åé ôéìüíé ãéá ðÝôáìá Üëëïé ôï èåùñïýí êáëü
Ï÷é äåí ôï êÜíïõí üëá ,íá åëáöñþóïõí óôçí õðïóôñïöÞ ,åíáò 'êïñåÜôçò' ðïõ åß÷á ïäçãÞóåé ôï Ýðáéæå 'êéíÝæïò ' êáé ìåñéêÜ áêüìá áëëÜ äåí ôá ëÝù ðñïò áðïöõãÞ óýññáîçòexarcho_p åõ÷áñéóôþ ãéá ôçí ðåñáéôÝñù ðëçñïöüñçóç
-
Ο λόγος επισης που γράφω ειναι επειδή διαβάζω στις συζητήσεις σας για τελικές καί...κόφτες με τις ταχύτητες,ειναι να σου επιστείσω την προσοχή να στρωσεις το μοτερ μεχρι τουλάχιστον τα πρωτα 1000χλμ. με όσον το δυνατον χαμηλότερες στροφές(ο κατασκευαστής δινει μέχρι τις 3000 στροφές ).Ξέρω βέβαια καί καταλαβένω ότι προτοκαβαλόντας τετοιο αυτο/το η περιέργεια καί ορμή για το άτοιμο το γκάζι και δοκιμη για τις δυνατότητες του,είναι μεγάλη.κάνε λιγο υπομονη όμως.Επίσης μην χρεισιμοποιής το 'POWER START'συνέχεια (κυρίως στα φανάρια βέβαια),αλλά με μέτρο.ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ [/quote]
Ειμαι της σχολής που πρεσβεύει ότι το καινούριο δεν θέλει στρώσιμο.
Οπότε από τα 0 χλμ μέχρι τα 3000 που έχω τώρα πάω το ίδιο. Αν δεν ανάψει το πράσινο φωτάκι δεν αλλάζω ταχύτητα.
Τώρα οσον αφορά στην κατανάλωση ξεκινήσαμε με μέση γύρω στα 18λτ/100χλμ και τώρα είμαστε λίγο κάτω από 15 , και πιστεύω ότι θα πέσει και ένα τικ ακόμα.
Renault Clio RS 197