-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τι θα πει η bmw είναι bmw; Ειδικά όταν μιλάς για 116, τι παραπάνω έχει να σου δώσει πέρα από την ατάκα 'οδηγώ πισωκίνητο' σε σχέση με το gti ας πούμε;Eιπα ξεκαθαρα πιστευω οτι υστερει σε επιδοσεις. Απο’κει και περα απο το GTI ας πουμε που λες...υπερτερει σε ποιοτητα, συναρμολογηση, αφη, υλικα, θεση οδηγησης, Board Computer, κοστος χρησης, καταναλωση, τελοι κυκλοφοριας, αξιοπιστια, ασφαλεια, κυρος, αισθηση στο δρομο, πατημα, αισθηση τιμονιου.
Αυτα μονο...
-
Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
Κοιτα...οδηγηκα το Α3 ειναι αδιαφορο. Τιμονι με μετρια αισθηση, καλες επιδοσεις βεβαια, χειροτερη οδικη συμπεριφορα απο την 1 βεβαια, καλυτερους χωρους και μπροστα κινηση (μουτρα...μουτρα...μουτρα). Ηχος κινητηρα του Α3 βαρετος εντελως...της 1 ποιο...BMW.Μπροστινή κίνηση=μούτρα;
Το Α3 το έχω οδηγήσει (το 1,6 φυσάει για την ακρίβεια), και με τίποτα δεν είναι μουτρα μουτρα μουτρα.
-
Τι θα πει η bmw είναι bmw; Ειδικά όταν μιλάς για 116, τι παραπάνω έχει να σου δώσει πέρα από την ατάκα 'οδηγώ πισωκίνητο' σε σχέση με το gti ας πούμε;
Η 116 σε σχεση με το gti εκτος απο την καλυτερη θεση οδηγησης κ την ποιοτητα εσοτερικου κ μουρη τπτ αλλο!το GTi υπερτερει σε πολλα περισσοτερα...ομως μην ξεχναμε πως συγρινουμε την απλη 1 με το κορυφαιο Golf...αν ειναι να το συγρινουμε με την Μ1....
Σε γενικες γραμμες ομως το GTi ειναι σαφως καλυτερο απο την 1 σε επιδοσεις... -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Κοιτα...οδηγηκα το Α3 ειναι αδιαφορο. Τιμονι με μετρια αισθηση, καλες επιδοσεις βεβαια, χειροτερη οδικη συμπεριφορα απο την 1 βεβαια, καλυτερους χωρους και μπροστα κινηση (μουτρα...μουτρα...μουτρα). Ηχος κινητηρα του Α3 βαρετος εντελως...της 1 ποιο...BMW.
Ενώ η ΒMW έχει τόση δύναμη που πετάει κώλο για πλάκα.... Και ας είναι υποστροφικά στημένη....
Ειναι 50-50 στημμενη. Οχι υποστροφικα. Κανεις λαθος. Και δε πεταει κωλο 'για πλακα' οπως λες. Διαβασες να εγραψα κατι τετοιο; Εχεις οδηγησει το Α3; Εισαι αρκετα ψηλα σαν θεση οδηγησης...και αποκωμενος απο τον δρομο. Στην 1...ειναι χαμηλα.
Αλλα πεταει κωλο...και ας μην εχει μπλοκε. Φιλος με 116 ξεκινουσε με παντιλα στα φαναρια...τι να λεμε τωρα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τι θα πει η bmw είναι bmw; Ειδικά όταν μιλάς για 116, τι παραπάνω έχει να σου δώσει πέρα από την ατάκα 'οδηγώ πισωκίνητο' σε σχέση με το gti ας πούμε;Kοινωνική θέση! Μία καλή σκυλόβλαχα νύφη!
Δεν κρίνω ίνα μη κριθώ γιατί κι εγώ μπορεί να πάρω στο εγγύς/μέσο μέλλον κάποιο προπελλοφόρον, αλλά διάολε κάποιο με κινητήρα αντάξιο του πλαισίου, και τέλος πάντων είμαι 37 χρονών και ξέρω γιατί το θέλω (ΚΑΙ για πίστα).
Τα οικονομοτεχνικά της πίστας σε ένα ακριβό εξακύλινδρο είναι που με προβληματίζουν εξ άλλου. Αν με ενδιέφερε η (πολύ φθηνότερη) χρήση καφετέριας / νυχτερινού κέντρου, θα το είχα πάρει ήδη. -
Το Α3 2.0 ειναι μουτρα μουτρα μουτρα...πιστεψε με...
-
Το καλύτερη θέση οδήγησης το δέχομαι, το καλύτερη ποιότητα απο το golf όχι και τόσο εύκολα... από όσες σύγχρονες bmw έχω δει, η 1 έχει το χειρότερο ίσως ποιοτικά εσωτερικό. Με την καμία το golf δεν υστερεί τόσο πού σε ποιότητα.
Εγώ ξεχνάω αυτά τα πράγματα όταν έχω ως δεδομένο gt-gti-116 έστω και 118.
-
Για μενα η καλυτερη BMW αυτη τη στιγμη ειναι 130i. Ειναι απλα ΤΟΡ!
Και σε πιστα φιλε coyote...βαζεις πισω used λαστιχα και ευχαριστιεσαι οδηγηση!
Παταει εντελως διαφορετικα η BMW στον δρομο. Καντε τη βολτα και θα καταλαβεται.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το καλύτερη θέση οδήγησης το δέχομαι, το καλύτερη ποιότητα απο το golf όχι και τόσο εύκολα... από όσες σύγχρονες bmw έχω δει, η 1 έχει το χειρότερο ίσως ποιοτικά εσωτερικό. Με την καμία το golf δεν υστερεί τόσο πού σε ποιότητα.Εγώ ξεχνάω αυτά τα πράγματα όταν έχω ως δεδομένο gt-gti-116 έστω και 118.
Αν κανεις μια βολτα απο εδω http://www.golfmkv.com/forums/index.php? θα δεις ποσα GTI εχουν βγαλει τριγμους και διαφορα αλλα μικροπροβληματακια.
Εγω αυτα κοιταζω...τωρα ο καθενας κρινει την ποιοτητα αλλιως...με τα δικα του κριτηρια.
-
Ναι η διαφορα μας ειναι πως εσυ το θες κ για πιστα!κατι για το οποιο εγω δεν ενδιαφερομαι!κ οπως το θετεις ναι δεν φτανουν τα 115 για το λογο π το θες εσυ...οσο για την 130 τα 45+χιλιαρικα τιν κανουν απλα 1 καλο ονειρο!παντως για σενα 147 π ψηνεσαι ασχημα δες εδω:http://img381.imageshack.us/my.php?image=4t1303hf.jpg
-
130 ναι, 116 όχι.
Το θέμα είναι να μπορείς να εκμεταλλευτείς το πάτημα. Τι νόημα έχει μια φερράρι με κινητήρα 1000 κυβικών;
-
Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
Κοιτα...οδηγηκα το Α3 ειναι αδιαφορο. Τιμονι με μετρια αισθηση, καλες επιδοσεις βεβαια, χειροτερη οδικη συμπεριφορα απο την 1 βεβαια, καλυτερους χωρους και μπροστα κινηση (μουτρα...μουτρα...μουτρα). Ηχος κινητηρα του Α3 βαρετος εντελως...της 1 ποιο...BMW.
Ενώ η ΒMW έχει τόση δύναμη που πετάει κώλο για πλάκα.... Και ας είναι υποστροφικά στημένη....
Ειναι 50-50 στημμενη. Οχι υποστροφικα. Κανεις λαθος. Και δε πεταει κωλο 'για πλακα' οπως λες. Διαβασες να εγραψα κατι τετοιο; Εχεις οδηγησει το Α3; Εισαι αρκετα ψηλα σαν θεση οδηγησης...και αποκωμενος απο τον δρομο. Στην 1...ειναι χαμηλα.
Αλλα πεταει κωλο...και ας μην εχει μπλοκε. **Φιλος με 116 ξεκινουσε με παντιλα στα φαναρια...**τι να λεμε τωρα...
50-50 είναι η κατανομή του βάρους. Το πως είναι στημένη εξαρτάται και από άλλα πράγματα.
Έχω συνηθίσει να οδηγάω σε SUV. Δε νομίζω να είναι τόσο ψηλά η θέση του Α3.
Το μπλοκέ δε χρειάζεται για να πετάει κώλο. Αλλού χρειάζεται.
Σίγουρα δε το κατάφερνε με τη δύναμή της. -
Και βεβαια ναι 130...αλλο λεμε...η 116 δεν ειναι οσο αργη οσο μερικοι πιστευουν. Εχει πολυ καλες ροπες. Μια βολτα θα σας διξει πολλα.
Την 130 την ειπα για τον coyote μιας και ειναι πολυ καλο αυτοκινητο...αλλα στην Ελλαδα πανακριβο! Στην Γερμανια κοστιζει 35,000 με το Μ-Pack! Κριμα.
Τελοσπαντων...οδηγησε τα...και κρινε μονος σου.
-
Ο χρήστης JigSaw έγραψε:
Ναι η διαφορα μας ειναι πως εσυ το θες κ για πιστα!κατι για το οποιο εγω δεν ενδιαφερομαι!κ οπως το θετεις ναι δεν φτανουν τα 115 για το λογο π το θες εσυ...οσο για την 130 τα 45+χιλιαρικα τιν κανουν απλα 1 καλο ονειρο!παντως για σενα 147 π ψηνεσαι ασχημα δες εδω:http://img381.imageshack.us/my.php?image=4t1303hf.jpgΠιανου ειναι;;
-
Θα μας δείξει το πόσο αργή είναι μία βόλτα
-
Αν στο φανάρι έχει άσφαλτο σαπούνι και επιπλέον στρώση με γράσο στις λευκές γραμμές των πεζών, φυσικά και θα ξεκινήσει με το πλάι. Δεν είναι δα και τόσο δύσκολο.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Κοιτα...οδηγηκα το Α3 ειναι αδιαφορο. Τιμονι με μετρια αισθηση, καλες επιδοσεις βεβαια, χειροτερη οδικη συμπεριφορα απο την 1 βεβαια, καλυτερους χωρους και μπροστα κινηση (μουτρα...μουτρα...μουτρα). Ηχος κινητηρα του Α3 βαρετος εντελως...της 1 ποιο...BMW.
Ενώ η ΒMW έχει τόση δύναμη που πετάει κώλο για πλάκα.... Και ας είναι υποστροφικά στημένη....
Ειναι 50-50 στημμενη. Οχι υποστροφικα. Κανεις λαθος. Και δε πεταει κωλο 'για πλακα' οπως λες. Διαβασες να εγραψα κατι τετοιο; Εχεις οδηγησει το Α3; Εισαι αρκετα ψηλα σαν θεση οδηγησης...και αποκωμενος απο τον δρομο. Στην 1...ειναι χαμηλα.
Αλλα πεταει κωλο...και ας μην εχει μπλοκε. **Φιλος με 116 ξεκινουσε με παντιλα στα φαναρια...**τι να λεμε τωρα...
50-50 είναι η κατανομή του βάρους. Το πως είναι στημένη εξαρτάται και από άλλα πράγματα.
Έχω συνηθίσει να οδηγάω σε SUV. Δε νομίζω να είναι τόσο ψηλά η θέση του Α3.
Το μπλοκέ δε χρειάζεται για να πετάει κώλο. Αλλού χρειάζεται.
Σίγουρα δε το κατάφερνε με τη δύναμή της.Τωρα τι να σου παραπανω. Το εκανε
Δεν εχω λογο να πω ψεμματα. Ημουν μεσα.
Δεν ειναι οσο ψηλη οσο ενως SUV εννοειτε...αλλα ψηλη αρκετα για ενα hatchback...ειδικα απεναντι στην 1. -
δεν ξερω ρε φιλε..το μονο π ξερω ειναι πως μολις την ειδα εμεινα!
-
Την 116; Αν έμεινες, χτύπα την. Σημασία έχει να γουστάρεις αυτό που έχεις. Δεν έχει νόημα να πάρεις το gti, και όποτε βλέπεις 116 να λες μέσα σου 'αχ, γιατί δεν την πήρα'.
-
Μαλλον για την 130i λεει.
Αλλα το βασικο ειναι αυτο ακριβως!
Να σε κερδιζει το αυτοκινητο απο τη πρωτη ματια. Μολις μπεις και σε αγκαλιασει το μπαγκετ...οποιο και να ειναι...και σου κανει κλικ...παρτο!
Εσυ αποφασιζεις...καλη επιλογη!
Βοήθεια για επιλογή νέου αυτοκινήτου